۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

باراک اوباما از سخنان احمدی‌نژاد برآشفته شد و گفته‌های وی را «منزجرکننده» و «توهين‌آميز» خواند

در پی سخنان محمود احمدی‌نژاد در شصت و پنجمين نشست سازمان ملل متحد، آمريکا و اروپا شديدأ به سخنان وی اعتراض کردند. خبرگزاری‌های ايران تنها به بازتاب اين سخنان در رسانه‌ها پرداختند.
بنا به گزارش خبرگزاری‌های جهان، سخنان شب گذشته محمود احمدی‌نژاد در نشست سازمان ملل واکنش‌های تندی در پی داشت.
خروج نمايندگان کشورها از سالن به‌هنگام سخنرانی محمود احمدی‌نژاد
خبرگزاری فرانسه به نقل از يک مقام آمريکايی گزارش می‌دهد که باراک اوباما از سخنان احمدی‌نژاد برآشفته شد و گفته‌های وی را «منزجرکننده» و «توهين‌آميز» خواند.
هيئت نمايندگی آمريکا در سازمان ملل اتهامات محمود احمدی‌نژاد را رد کرد. مارک کرنبلو، سخنگوی اين هيئت سخنان وی را «قابل پيش‌بينی» و «زننده» دانست.
باراک اوباما از سخنان احمدی‌نژاد برآشفته شد و گفته‌های وی را «منزجرکننده» و «توهين‌آميز» خواند

آهوران نیوز

به گزارش پایگاه بدر16 جنبش  درمنطقه ای سرباز  9نفر از سران ناموس فروش خاین ملت بلوچ که نقش اصلی در شهادت دلیر مرد بلوچستان حاجی خدابخش شه بخش شناسی شدند و  سرویس‌های اطلاعاتی جنبش در منطقه در حال تحقیق وبرسی  دیگر  مزدوران محلی و مخبران محلی و جاسوسان ناموس فروش که در این عملیات نقش داشتند هستند تا به سزای اعمالشان برسند .

نصر بلوچستان

تصاويري از سخنراني احمقی نژاد در اجلاس اهداف هزاره سازمان ملل

محمود احمقی‌نژاد،منتخب پادشاه ایران اخوند خامنه ای روز سه شنبه در نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد، خواستار جايگزين شدن اداره جمعي جهان به جاي مديريتِ به گفته او "غيردمكراتيك و ناعادلانه جهان" شد.

اصولگرايي که از فرهنگ اخوندای برخوردار هست حديث از ادب مي گويد و بي ادبي مي كند





40 مسجد در روستاي 250 خانواري .....خودتان قضاوت کنید درمورد ملیونها مسلمان اهل سنت ایرانی در تهران که یک مسجد ندارند در ایران وحدت به این میگن ......





گروهک تروریستی حزب الله لبنان هم به جمع تحريم كنندگان پيوست/ حسن نصرالله: تا اطلاع ثانوي، هيچ آدمكشي در اختيار جمهوري اسلامي قرار نخواهيم داد

  حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان در مصاحبه با شبكه ي تلويزيوني المنار اعلام كرد در راستاي اجراي تحريم ها عليه رژيم جمهوري اسلامي و همكاري با جامعه ي جهاني، اين حزب تا اطلاع ثانوي هيچ آدمكشي به تهران اعزام نخواهد كرد.

گامرون

نامه ی تشکر به شیخ یاسر الحبیث

 آهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز: شیخ یاسر الحبیث امیدورام با قلبی باز پذیرای نامه ام باشید.
نامه من آکنده از نکوهش و سرزنش و توبیخ نیست بلکه مالامال از تشکر و سپاس و قدردانی است ( البته نه از بابت توهین به مادرم که دلم خون است) بلکه از شهامت شما متشکرم، امری که ما سالیان سال آنرا از علمای شیعه انتظار داشتیم اما چه کنیم که آن خفاشان دیو صفت را تنها آسایش خاطر این بود که در خلعت تقریب مذاهب، ایمان مردم را به یغما ببرند.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم که مشت محکمی بر دهن تسخیری ها و بی آزار شیرازی ها و علم الهدی ها  و همه ی کسانی زدی که تلاش می نمایند با تستر در واری عبای تقیه و نفاق، گوهر توحید مردم را به تاراج برده و آنرا به ثمنی بخس بستانند و بجایش عطای متعفن شرک و خرافه گرایی به ایشان هدیه نمایند. از تو متشکریم که پرده ی عصمت دروغین این دیوصفتان را دریدی و رازشان را فاش نموده و مشتشان را باز کردی.
از تو متشکریم که به ما فهماندی آن  مکرهای سرد و رندی های واژگونه و زیرکی های ابلهانه تله ای است برای مرغکانی که از فرط گرسنگی دام دشمن را کعبه ی آمال خویش می پندارند.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم ، چرا که تو سبب شدی امروزه هزاران عائشه بدنیا بیایند، کسانی که امید است چون مادرشان ام المؤمنین ره علم و تقوا پیشه سازند و در آینده ای نه چندان دور هزاران ابوبکر و عمر و عثمان و علی و طلحه و زبیر و ابن تیمیه و ابن القیم و محمد بن عبدالوهاب و صلاح الدین ایوبی بزایند که هر کدام شمشیر از نیام برکشیده ای باشد بر فرق هر منافق کوردلی که اراده ی اسائه ی ادب به مادرشان ام المؤمنین عائشه نماید.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم ، که به همگان فهماندی که پیغام قرآن جاوید است و (إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ) متعلق به برهه ای خاص نیست بلکه پتکی است که در هرزمان بر سر مانفقان کوردل نازل می شود.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم ، که ما را با مادرمان آشنا نمودی، مائی که از مادرمان تنها نامی شنیده بودیم ، امروز سیرتش را خواندیم ، از علم و دانشش و از تقوا و پرهیزکاری اش ، از عفتش، از صبرش ، از توکلش ، از یقینش، از حلمش، از حکمتش، از اخلاصش، از عبادتش، از ترسش از پروردگار، از محبتش نسبت به رسول خدا و نیز از محبت رسول خدا نسبت به ایشان آگه گشتیم و امروز با عزت و سربلندی می گوئیم : ما فرزند عائشه ایم.
شيخ ياسر الحبیث
از تو متشكريم ، که به همگان فهماندی افیون صحابه ستیزی جزو لا ینفک اعتقادات شما می باشد.
شیخ یاسر
از تو متشکریم که به همگان فهماندی تشیع یک مذهب نیست بلکه دینی است با موازین و معیارهایی متفاوت با دین حنیف اسلام، دینی است که تهمت زدن به ناموس پیامبر خدا را از افتخارات خود بر می شمرد، دینی است که ناسزا گفتن و لعن و بدزبانی را از مکارم اخلاق می داند، دینی است که پیامبر خدا را فالعیاذ بالله انسانی بی غیرت جلوه می دهد، و در نهایت دینی است که تمام شرارت ها را در خود جمع نموده است.
شیخ یاسر الحبیث
در پایان از تو متشکریم ، چرا که همه ی اینها هدیه ای بود که بر ما ارزانی داشتی.
نویسنده: یکی از فرزندان ام المؤمنین عائشه رضی الله عنها

نمایندگان کنگره خواستار اقدام سریع اوباما علیه ایران شدند

بیش از ۵۰ نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا طی نامه ای به باراک اوباما هشدار دادند که شاید تنها چند هفته و ماه برای جلوگیری از برنامه اتمی ایران وقت باشد.
بیش از ۵۰ نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا طی نامه ای به باراک اوباما هشدار دادند که شاید تنها چند هفته و ماه برای جلوگیری از برنامه اتمی ایران وقت باشد.
این سیاستمداران که از اعضای مجلس نمایندگان هستند در نامه خود از رئیس جمهوری آمریکا خواسته اند "هر چه آنچه در توان دارد برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانایی هسته ای" بکار گیرد.
این نامه با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی می افزاید که ایران ذخایر اورانیوم غنی شده خود را طی سه ماه ۱۵ درصد افزایش داده و اکنون بطور بالقوه می تواند دو بمب اتمی تولید کند.
در گزارش یاد شده، مدیر کل آژانس از عدم همکاری ایران با بازرسان تسلیحاتی ابراز تاسف کرده است.
ایران انتقاد های این گزارش را رد کرده و آمریکا را متهم به اعمال نفوذ در گزارش های این سازمان کرده است.
نمایندگان کنگره گفته اند ایران چند بار اسرائیل را متهم به نابودی کرده و اکنون به پیشرفت های مهمی در برنامه موشک های بالستیک مجهز به کلاهک های اتمی دست یافته است.
تام رایس و بیش از ۵۰ نماینده دیگر از رئیس جمهوری آمریکا خواسته اند که "همه گزینه ها" را برای توقف برنامه اتمی ایران در نظر داشته باشد و همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد را تشویق به اعمال تحریم های شدید علیه ایران کند.
ایران همواره گفته است تنها برای مقاصد صلح آمیز بدنبال انرژی اتمی است و با وجود تحریم های سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و آمریکا همچنان به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد.
اما این نمایندگان جمهوریخواه کنگره می گویند دنیا وقت چندانی ندارد و نه چند سال بلکه شاید تنها چند ماه و یا حتی چند هفته برای پیشگیری از یک بحران وقت مانده است.
 www.bbc.co.uk/persian

تصاوير جديد از شيربلوچستان امير عبدالمالك بلوچ (رحمه الله عليه)

جوانان اهلسنت ایران عملیات اخیر مهاباد را تبریک گفتند

رژیم آخوندی صفوی در طول سی واندی سال که از انقلاب شومشان می گذرد بالاخص در این سال اخیر صدها تن از مردم شریف و خونگرم کردستان(اندیشمندان، نخبگان،جوانان،علما)راکشت عده ای را به جرم گروهک ،عده ای را به جرم ضد انقلاب وعده ای دیگر را به جرم ارازل واوباش به زندان انداخت با این عمل زشت خودمی خواست نشان دهد که ما جلوی رشداجتمایی ،فرهنگی واقتصادی مردم کردستان راگرفته اما آنها کور خوانده بودند .
مردم کردستان مردان کوه وکوهسار زیرک و شجاع آنچنان جوابی مناسب در وقت مناسب به رژیم اخوندی دادند، که توان تحمل برآنها بسیار سخت بود جوانان اهلسنت و جماعت ایران این عملیات راتبریک گفته واز برادران کرد خود در همه شرایط حمایت میکنند .
جوانان اهلسنت ایران به رژیم آخوندی صفوی هشدارمی دهند اگر چنانچه برادران آنها که در زندانها هستنند آزاد نکنند دست به عملیات دیگری با شدت بیشتری خواهند زد امروز خونهای مفتی زاده،ربیعی وجوانان جوانه زده ، تا انتقام از جلادان آخوندی گرفته شود.
جوانان اهل سنت ایران

تصاویرزیر اراجیف احمدی نژاد در سازمان ملل مبنی بر یورش نیروهای سرکوبگر رژیم به ملت بلوچ را که گفته بود به هیچ بیگناهی خساره ای وارد نشده ، تکذیب میکند












بخشی از دروغـهایی که تاکنون احمدی نژاد در نیویورک گفته است

سفر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک، خبر تازه‌ای نیست؛ اتفاقی است که هر سال تکرار می‌شود. او هیچ تلاشی برای پنهان کردن ذوق‌زدگی از حضور در آمریکا و توجه رسانه‌ها به خود نمی‌کند، حتی اگر این توجه با نوعی طنز و تحقیر نام ایران آمیخته باشد. او خوشحال است که می‌تواند به نیویورک برود، در خاک آمریکا علیه رهبران این کشور به تندی سخن بگوید و حرفهای عجیب و دور از انتظار بزند تا بلکه به سرخط اخبار رسانه‌ها راه پیدا کند.

اما سفر این بار وی با سفرهای قبلی در حجم دروغهایی که از زبانش شنیده شد، تفاوت قابل ملاحظه‌ای داشت. احمدی‌نژاد این بار نه تنها ماجرای جنجالی حکم سنگسار سکینه محمدی را از اساس تکذیب کرد و مخالفان خود را به انتشار تصویر این حکم در اینترنت واداشت، بلکه ایران را همچنان آزادترین جای دنیا دانست و سرکوب مخالفان و محدود کردن رقیبان انتخاباتی خود را نیز به کلی انکار کرد.

اگرچه سخنرانی‌های تکراری احمدی‌نژاد دیگر مخاطب چندانی ندارد و شاید به همین خاطر بود که در زمان سخنرانی وی در نشست سران اهداف توسعه هزاره، بیشتر صندلی‌های سالن خالی بود. اما رسانه‌های زیادی خواستار مصاحبه با او هستند، چرا که برای مخاطبان آنها شنیدن سخنانی یکسره دروغ و در تناقض با واقعیت‌هایی که در یک سال گذشته در عکس‌ها و فیلم‌ها و رسانه‌های تحت سانسور ایران منتشر شده، جالب به نظر می‌رسد.

با این حال رسانه‌های وابسته به دولت در ایران، از حالا خود را برای منحرف کردن افکار عمومی از بازتاب‌های دروغ پردازی‌های احمدی‌نژاد آماده کرده‌اند. یکی از اولین بسترسازی‌های انحراف در افکار عمومی، طرح ادعای ترور احمدی‌نژاد با شبیه‌سازی ماجرای سفر اخیر او با فصل آخر سریال ۲۴ است که فعلا در سایت‌های حاشیه‌ای مطرح شده و هنوز به مطبوعات و سایت‌های اصلی نرسیده است. می‌توان حدس زد که در روزهای آینده، به جای پاسخ به واقعیت‌هایی که در سفر به نیویورک انکار شده‌اند، این خبر ساختگی ترور، تیتر یک تریبون‌های فضاساز برای رئیس دولت باشد.

عمرف دو تن از رهبران مقاومت را برکنار کرد

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از لجینیات : دوکو عمرف رهبر مقاومت اسلامی چچن دو تن از رهبران این مقاومت را در یک نوار ویدیوئی که در اینتر نت منتشر شد، برکنار کرد .نوار منتشر شده در یو تیوب و سایتهای نزدیک به مقاومت چچن با این عناون منتشر شد : دستوری از امیر قفقاز ، ابو عثمان ، در مورد برکناری فرماندهانی که قسم را شکسته اند . دکو عمرف با لباس نظامی و در یک جنگل به همراه سه تن از همرزمانش نشته و می گوید : من عمرف ، ابو عثمان امیر قفقاز ، امیر منطقه ی شرق و امیر منطقه ی غرب را از از امارت این مناطق عزل می کنم . ولی در مورد علت عزل این دو فرمانده توضیحات بشتری نداد .

سپس امیر در حالیکه نشسته بود و یک تیربار در دستش بود گفت : شما از خداوند و از دستورات ولی امر خود پیروی خواهید کرد .

عمرف در پایان گفت : لازم است که ما در مسیر قفقاز یکپارچه با رهبری واحد حرکت کنیم و خود را از دست اشغاگرانی که نمی گذارند در سرزمین خودمان مطابق شریعت خداوند زنگی کنیم، برهانیم .

امارت قفقاز اسلامی ، مقاومتی مردمی است که به رهبری دوکو عمرف 46 ساله از سال 2006 تشکیل شده است و با اشغالگران روس در شماری از جمهوری های قفقاز می جنگد .

ملت چچن دوکو عمرف را به عنوان رهبر قانونی چچن ، بعد از اینکه اعلام کرد مقاومت بر ضد اشغالگران روس ادامه خواهد داشت و مجاهدان از ادامه ی مسیر در راه آزادسازی چچن خسته نشد اند ، می شناسند .

عمرف قبلا گفته بود : ملت چچن هرگز در مقابل اشغالگران تسلیم نخواهد شد و از حق خود برای انتخاب دین و روش زندگی و آزادی خود دفاع می کند .

دلقک احمدی‌ نژاد انتحاری در خیابانهای نیویورک





حمله ی احمدی نژاد به جنبش مقاومت مردمی جندالله در سازمان ملل - به دروغ افکنی های این جنایتکار


۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

آهوران نیوز

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

قال الله تبارك وتعالي (من المؤمنين رجال صدقوا ماعاهدالله عليه فمنهم من قضي نحبه ومنهم من ينتظروما بدلواتبديلا)
شهادت حاجی خدابخش یکی از دلیرترین و شجاع ترین فرزندان سرزمین (بلوچستان) رابه مجاهدان جندالله و امیر حاجی محمد ظاهر بلوچ ,اعضای خانواده, ملت بلوچ وتمامی آزاديخواهان تسليت وتبریک عرض میکنم واميدوارم که خون اين عزيزکه قدم در راه رهائی ملت خويش گذاشت و دلیرانه جنگيد و جام شهادت را نوشيد به هدرنخواهد رفت انشالله به امید الله دير يا زود بساط جوروستم ازسرزمين پاک بلوچستان برچيده خواهد شد.

نصر بلوچستان

حاجی خدابخش شخصیتی است که نام مبارزین بلوچستان را زنده کرد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر داد.

 

حاجی خدابخش یکی از جنگجویان مشهور و شهرت یافته ی سرزمین بلوچستان بود که با تاکتیک های عملیاتی خود خواب را بر چشمان مزدوران رژیم سپاهیان و بسیجیان حرام نموده بود و نام خود را در لیست شیران ملت بلوچ در تاریخ به ثبت رسانید.
آری ! او با توانایی عملیاتی و تاکتیکی خود سربازان بدنام امام زمان را دیوانه کرده بود ، و ثابت کرده بود که جمکرانی های جنایتکار در مقابل تاکتیکهای نظامی او همچون طفلان شیرخوار به بازی گرفته اند.
او انسانی پرهیزگار و نیوکار بود ، همیشه پایبند نماز تهجد ، اعمال روزانه تلاوت قرآن و اذکار بود ، لبانش با ذکر الله آراسته بود.
حاجی خدابخش بعد از بیعت با شهید اعظم امیر عبدالمالک بلوچ ، به مبارزین جنبش روح توانمندی و دلیری و استقامت داد ، در جنگ ها در هنگام درگیری با دشمنان ، شجاعت و ایثار او از دور نمایان بود.
او تمام ثروت و دارایی اش را برای جهاد و مبارزین وقف نمود و در این مورد از هیچ کوششی دریغ نورزید.
حاجی خدابخش شخصیتی است که نام مبارزین بلوچستان را زنده کرد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر داد.
رژیم آخوندی بارها مخبران و مزدوران اجیر شده ی خود با پرادخت میلیون های تومان برای ترور حاجی خدابحش به کوهستانهای بلوچستان فرستاده بود اما چالاکی و زیرکی این شهید بود که چالهای مزدوران رژیم را واژگون ساخت.
در عملیات اخیر مبارزین جنبش در کوهستانهای سرباز در شب تاریک ، هنگامیکه دشمنان در کمین مبارزین نشسته بودند ، با خونسردی و اعتماد بنفس ساعتها با مزدوران جنگید و دهها مزدوران رژیم به درک واصل کرد ودر نهایت جان به جان آفرین داد و در راه عزت و آزادگی شهید شد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
ناکو وشدل

مبارزان بلوچستان سرحال و آماده برای نبردهای سنت ونزدیک


ا عوذ بالله من الشیطن الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَهِنُوا وَلاتَحزَنُوا وَأَنتُم الأعَلَونَ إِن کُنتُم مُومِنِینَ سست نشوید وغمگین نگردید شما غالب هستید اگر شما مومن باشید .این آیه در مورد مبارزان ومجاهدان اسلام در جنگ احد نازل شد زمانی که مسلمانان یک شکست ظاهری خورده و پریشان شدند .چون بعد از هر شکست ظاهری . ...مصائبی بر لشکری که شکست خورده حمله آور می شوند ویکی از آن مصائب که بر مسلمانان حمله آور می شود و خطرناک است ( وَهنٌ ) است و دومین مصیبت که حمله می نماید ( حُزن ) است .بعد از شکستی بعضی از مسلمانان به این فکر می افتند که دیگر ما ضعیف شده ایم لذا از جنگ کناره گیری کرده به دنیای خود برسیم وبعضی غمگین می شوند وپریشانی از هر طرف مبارزان را محاصره می کنند لذا الله تعالی این آیه را نازل کرد وبه مسلمانان درس داد که شما شکست ندارید شما کامیاب هستید واین آیه زمانی نازل می شود که اجساد مسلمانان در میدان احد افتاده بودند
حضرت حمزه رضی الله عنه تکه تکه شده بود حضرت انس بن نضر آنقدر ضربه خورده بود که کسی او را نمی شناخت و دست حضرت طلحه فلج شده بود مصعب بن عمیر نوجوان در گوشه ای افتاده بود حضرت سعد بن ربیع در گوشه ای تکه تکه شده بود عبدالله بن جحش بدون گوش وبینی در گوشه ای شهید شده بود ودر گوشه ای دیگر عبدالله بن عمر بن الحرّام بدون گوش وبینی افتاده بود حضرت عمر بن جموح صحابی فلج در گوشه ای مثله شده بود و در گوشه ای دیگر جسد حضرت خیثمه مثله شده بود خلاصه هفتاد نفر از اصحاب پیامبر صلی الله علیه وسلم روی زمین افتاده اند ودر ظاهر شکست سنگینی بر مسلمانان وارد شده است در همین زمان الله تعالی جبرئیل را می فرستد ومی فرماید سست وغمگین نشوید شما پیروز هستید

مناظره 50 میلیونی! و حماقت شیعه

استاد محمد باقر سجودی
سنی نیوز: اینروزها میان خبرها، خبری بود که بموضوع این مقاله مربوط است، خبر این بود که یک سنی به شیعه ها گفت:
ای شیعه ها اگر از بین شما کسی توانست امامت شیعه را از قران ثابت کند 50 میلیون بهش میدهم!
 حرف پول و جایزه را پیش کشیدن، چالشی نبود که علمای شیعه بتوانند آنرا نادیده بگیرند و زیر سبیلی رد کنند! پس با وجود آنکه خیلی از علمای درجه اول شیعه ؛مثلآ سیستانی؛ اینروزها مناظره با سنی را تحریم و ممنوع کرده اند ، باز یکی از روحانیون شیعه گفت: بیا مناظره کنیم تا امامت شیعه را از قران ثابت نمایم!!
 این  حرکت شیعه ها و دعوت به مناظره، بی معنی و دلیل آشکاری بر باطل بودن مذهب شیعه است! زیرا فرض کنید من بگویم:
ای علمای شیعه هرکدام از شما  اگر توانستید ثابت کنید در گذشته نزدیک مردی بنام روح الله خمینی وجود داشته و رهبر ایران شده! پس بیایید از من 50 میلیون جایزه بگیرید!!
طبعا این یک ادعای احمقانه است و ثابت کردن وجود خمینی و رهبری او، از آب خوردن هم ساده تر است و مخالفین به هزار دلیل میتوانند مرا رسوا نموده و حق دار جایزه شوند! پس نیازی به مناظره نیست!
بهمین ترتیب اگر کسی بگوید: هرکس توانست توحید یا نبوت یا معاد را از قرآن ثابت کند به او 50 میلیون جایزه میدهم!! بازجواب این سخن احمقانه این است که ما  هزار آیه را با ذکر شماره آیه و شماره سوره نشان دهیم و نیازی به مناظره نیست!
 به همین ترتیب،امامت پیش شیعه از اصول دین است! یعنی مثل توحید و نبوت و معاد است  پس وقتی سنی میگوید: امامت را ثابت کن و 50 میلیون بگیر  این باید راحت ترین کار برای شیعه باشد ! و شیعه باید روی مبل لم بدهد و پوزخندی بزند و هزار آیه قران را نشان دهد.

شهادتت مبارک حاجی


شهادتت مبارک حاجی
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون.
خوش به حالت که با مرگی که رسول الله صلی الله علیه و سلم سه بارآن را آرزو کرده است رفتی
خوش به حالت که در شکم پرندگان بهشتی هستی و تنها آرزویت این است که دوباره برگردی و شهید شوی.
خوشا به حالت که با ایمان به الله و رسولش و با پیروی از اهل بیت رشیدش حسین گونه به میان مشرکان و زالوصفتان یهودی مسلک رافضی شتافتی و الله مزد این کارت را داد.
خوشا به حالت که در ردیف انبیاء و صدیقین و صالحین قرار گرفتی.
خوشا به حالت که پروردگارت اجازه داد که ماه مبارک را روزه بگیری تا گناهان گذشته تو بخشیده شود و رحمت های اهلی شمال تو بشود.
خوشا به حالت ای دلیر مرد که با اقتدا به کتاب الله و سنت رسولش صلی الله علیه و سلم برای برپایی دین الله جنگیدی تا ظلم و کفر و شرک را نابود سازی.
خوشا به حالت که با خونت گناهانت را امرزیدی.
خوشا به حالت که تاج وقار از لولو را به سرکردی.
خوشا به حالت که حوریان بهشتی برای امدنت لحظه شماری میکنند.
خوشا به حالت که عذاب قبر نداری.
خوشا به حالت که سوال و جواب نداری

و خوشا به حالت...
خوشا به حالت...
خوشا به حالت...

ابومصعب

بایدکه جمله جان شویم تا لایق جانان شویم

حاجی خدابخش شه بخش یکی از مبارزان ، مجاهدان ،دلیرمردان وحامیان دین واسلام بود.

در نگاهش آزادی ملت مظلوم بلوچ و سرزمین بلوچستان بود.

او بی پروا ، بی باک، نترس وشجاع خود را برای هر عملیات آماده می کرد  وآرزو وآرمانش شهادت بود نام الله هر لحظه و هر دم بر زبانش موج می زد.

وی خون پاکش را به سرزمین وقومش هدیه کرد وبا این عمل خود رشادت ،دلیری ومردانگی را به ماآموخت وخود را به خداوند رسانید .

باید که جمله جان شویم        تا لایق جانان شویم

آری  او انچنان که آرزو  وتمنا داشت خود را به معشوقش رسانید

حاجی خدابخش هجرتش امیدی بود برای ملت بلوچ .

مبارزاتش وحشتی برای مشرکان بود

شهادتش درسی رشادت ومردانگی برای ملت بلوچ بود

حاجی جان شهادتت مبارک

بدریان ایران

شهادتت مبارک حاجی جان

مقایسه تعداد افراد حاضر هنگام سخنرانی ا.ن و اوباما

وبلاگ همچنان سبز ایستاده ایم

دو عکس برای مقایسه تعداد حاضران در سازمان ملل در هنگام سخنرانی ا.ن و اوباما




اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله ، شهادت حاجی خدابخش شه بخش از فرماندهان نظامی جنبش



بسم رب الشهداء و المجاهدین
بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم ایران و بلوچستان می رساند که حاجی خدابخش شه بخش یکی از فرماندهان نظامی جنبش و عضو شورای نظامی جنبش در درگیری اخیر در منطقه سرباز به درجه والای شهادت نائل گردید و به لقای پروردگار پیوست.
حاجی خدابخش شه بخش مجاهدی مومن و فرماندهی دلیر و شجاع و رهبری توانا و مقتدر بود که با تمام وجود علیه متجاوزان و جنایتکاران قیام کرد و در این مسیر از هیچ قربانی دریغ ننمود و نهایتا جان خود را در همین راه فدا نمود.
بدون شک که حاجی خدابخش از دلیرترین و شجاع ترین فرزندان سرزمین سلحشوران و دلیران (بلوچستان) بود که در شدیدترین وسخت ترین درگیریها دشمنان را در هم می کوبید و با شجاعتی وصف ناپذیر در برابر پاسداران می ایستاد و حقیقتا که حاجی خدابخش حق خود را در راه جهاد ادا نمود و صدها تن از پاسداران رژیم را به درک واصل نمود.
حاجی خدابخش در آخرین درگیری که چند روز پیش در منطقه سرباز رخ داد شاهین گونه به داخل سنگر مزدوران محلی رژیم داخل شده و همه آنها را به هلاکت رساند و لحظاتی پس از آن گلوله ای از یک سنگر دیگر از مزدوران محلی و مخبران محلی و جاسوسان ناموس فروش به حاجی خدابخش اصابت نمود و حاجی خدابخش در این محل جام شیرین شهادت را نوشید و این آروزئی بود که سالها برای آن جنگیده بود و سالها در انتظار این لحظات لذت بخش بود.
حاجی خدابخش چند سال قبل سازمان مبارزان بلوچستان را بنیانگذاری نمود و خود رهبری این سازمان را بر عهده گرفت و چندین عملیات موفق را علیه سپاهیان و نظامیان به اجرا در آورد و هنگامیکه جنبش مقاومت جندالله فعالیت خود را گسترش داد رهبر شهید و امیر عظیم با حاجی خدابخش ملاقات نموده و از ایشان خواست که به جنبش محلق شوند چنانچه در اولین ملاقات به دست رهبر شهید بیعت نمود و الحاقش را به جنبش اعلام نمود و پس از دستگیری رهبر شهید به دست رهبر جدید حاجی محمد ظاهر بلوچ بیعت نمود و به جهاد و مبارزه علیه رژیم ادامه داد تا اینکه بامداد روز شنبه 27 شهریور در درگیری با مزدوران و جاسوسان محلی رژیم به شهادت رسید.
جنبش مقاومت جندالله شهادت این دلیر مرد تاریخ بلوچستان و رهبر مبارز را محضر خانواده شهید و همرزمانش و ملت ستمدیده بلوچ و جامعه اهلسنت و محضر رهبر جنبش مقاومت حاج محمد ظاهر (حفظه الله و رعاه) تبریک و تسلیت گفته و برای شهید علو درجات در بهشت برین طلب می نماید.
شهادت چنین شخصیتی به ملت مرده زندگی و حیاتی تازه خواهد داد و از این جهت برای ملت مبارک و قابل تبریک است و از سوئی شهادت وی ضایعه ای برای ملت مسلمان است ولی شهادت وی روحی تازه در این ملت خواهد دمید و الله تعالی هرگز خون شهدای راه اسلام را تضییع نخواهد کرد و خون شهیدان موجب بارور شدن مبارزه و مقاومت خواهند شد.
بی شک که نام حاجی خدابخش در تاریخ جهاد و مبارزه برای همیشه جاودان شد و او تبدیل به اسطوره ای از مقاومت و مبارزه علیه ظلم و بی عدالتی شد و اگرچه ایشان امروز از این جهان رفته است اما نامش برای ابد تابنده خواهد ماند و فرزندان این دیار به نام چنین دلیر مردانی افتخار خواهند کرد.
جنبش مقاومت از همه مردم غیور و مسلمان بلوچ می خواهد که خدابخش گونه بپاخیزند تا اینکه سلطه کفار و متجاوزان را از سرزمین خود پایان دهند ، امروز روز خواب و غفلت نیست بلکه روز بیداری و قیام است و درخت آزادی نیاز به مقاومت و مبارزه دارد که باید همه دست در دست هم داده و پای متجاوزان را از سرزمین خود قطع نمائیم.
به امید عزت و آزادی
جنبش مقاومت جندالله

آزاد استاندار رژیم آخوندی در بلوچستان ، روسای و ریش سفیدان ملت بلوچ را تهدید کرد

آزاد روسای و ریش سفیدان ملت بلوچ را تهدید کرد
به گزارش آژانس خبری تفتان : بعد از گسترش عملیات استشهادی بر خلاف مزدوران رژیم آخوندی در بلوچستان ، ترس و واهمه ی عملیات استشهادی مزدوران رژیم آخوندی را فرا گرفته است ، همانطور که چند روز پیش خبرنگار تفتان از ثبت نام 5 جوان جدید و تازه نفس برای عملیات استشهادی گفته بود .
این خبر آزاد استاندار جنایتکار رژیم آخوندی را بر آن داشت که روسای و ریش سفیدان قبائل را جمع کرده و هشدار داد کسانی که عملیات استشهادی بر خلاف پاسداران انجام داده اند ، شکی نیست که مردم بلوچ و اهل سنت بوده اند و همچنین سران قبائل را تهدید کرد که اگر از قبیله ای جوانی عملیات استشهادی کند ما با رییس قبیله به سختی برخورد خواهیم کرد و از آنها خواست بر خلاف عملیات استشهادی تبلیغات گسترده کنند.
در پایان بر ریش سفیدان منت نهاد و خواهش کرد به هر نحوی شده از رفتن جوانان به کوهستانهای بلوچستان و شمولیت به مبارزین جنبش مقاومت جلوگیری نمایند.
در آخر ترس و دستپاچگی آزاد را فرا گرفته بود ، خواهان سرکوب بیشتر ملت بلوچ شد و اعتراف کرد که مبارزین میخواهند بلوچستان را پایگاهی برای خود بسازند و ما بوسیله ی نیروهای سرکوبگر سپاه و بسیج و انتظامی اجازه نمیدهیم.

برادرم وظیفه ی تو این نیست که تفنگ بر دست گرفته از اشغالگران حفاظت بکنی ، بلکه بر تو فرض است سلاح عزت بر دست گرفته اشغالگران را از سرزمینت بیرون کنی

میخواستم با اون عده ی اندک از برادران بلوچی که برای دلخوشی زابلی های جنایتکار و قاتلان ملت بلوچ به رژه رفته بودند ، آن هم با لباس غیرتمند بلوچی ، اون لباسی که مردانی بر تن کرده اند ، ذلت و خواری را قبول نکردند و برای مقابله با هر استعمارگری بلند شده و آواز پیروزی یا شهادت سردادند ، بگویم !
برادر بلوچ : سرزمین بلوچستان ، سرزمین من و توست ، سرزمینی که باید من و تو حکمرانی کنیم نه بیگانگان ، سرزمینی که من و تو بتوانیم آزادانه زندگی کنیم نه دیگران ، نباید خودمان را دست آله ی این اشغالگران قرار دهیم و برای این جنایتکاران رژه برویم.
به جای آنهایی که بر کرسی نشسته و تو را مسخره میکند ، حق تو این بود که بر کرسی اقتدار شما بنشینی نه دیگران .
سهم تو این نیست که نوکر و غلام باشی ، سهم تو اقتدار است و مدیریت .
پس برادر بلوچ ، سهم تو مدیریت سرزمین بلوچستان ، برخیر و قیام کن و برای گرفتن حقوقت سلاح ذلت را بینداز و سلاح آزادی و آزادگی را بر تن کن و شیر باش و به دیگران مثل شیر زندگی کردن را بیاموز.
برادرم وظیفه ی تو این نیست که تفنگی بر دست گرفته از اشغالگران حفاظت بکنی ، بلکه وظیفه ی تو نه تنها اینست بلکه برای تو فرض است که تفنگ بر دست گرفته اشغالگران را از سرزمینت بیرون کنی.
به شهر و دیارت بنگر و کمی قضاوت کن !!
استاندارت کیست ؟ و شهردار و بخشدار تو کیست ؟
فرماندارت کیست ؟ رییس تو کیست ؟
تو کیستی !! تو کیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیاد جمله ای از شهید اعظم امیر عبدالمالک بلوچ افتادم که هر وقت برای من و تو میگفت : که یک روز مثل شیر زندگی کردن از هزار سال مثل روباه زندگی کردن بهتر است.

پیروک میرحسین

۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

هلاکت سه گروگان از افسران پایگاه شکاری کنارک

 آهوران نیوزبه گزارش اخبار به دست امده از مردم بومی سرباز:  پس از عمليات موفق آميز مبارزان در  شهرستان سربــاز و به گروگان گرفتن تعدادی از افسران شکاری کنارک که بعد از این عملیات نیروهای رژیم  به  وسیله مخبران وطن فروش به یکی از پایگاههای جنبش مقاومت مردمی از هوا و زمین ، حمله کردند وبا دفاع دلیرانه  مبارزین مواجه شدند و در این درگیری سه نفر از گروگان ها هلاک شدند  سه نفر از مخبران رژیم که سرکرده مخبران رژیم در بلوچستان بودند، در این درگیری شدید زخمی شده اند
همچنین  در این درگیری دهها بسیجی و سپاهی هلاک شدند  مردم بومی سرباز براین گوه هستند که با چشمان خودشان لاشهای مزدوران رژیم  و سه افسر گروگان شده را دیده اند و در این درگیری اکثر شرکت کنندگان مخبران محلی رژیم اخوندی بوده اند
این رژیم اخوندی برای سرپوش نهادن این عملیات موفق دست به هر نیرنگ ودروغگوی زده تا عملیات مبارزان را شکست خورده نشان دهد اما باتکذیب سخنان یکدیگربا رسانه ها  درمورد عملیات مبارزین  بلوچ اخبارهای متفاوت ومتانقضی  را به اطلاع مردم میرساندند ولی مردم وملت بلوچ بر نیرنگ و دورغهای این رژیم اگاهی کامل دارند همچنان این عملیات شکستی برای این رژیم می باشد

باز هم ادای کفش خونین زنانه و کودکان کارتونکی

نباید شک کرد که رژیم آخوندی مکارترین و حیله گر ترین رژیم در طول تاریخ است ، بنیاد این رژیم از تقیه بنا شده است همانند روباهی زیرک دست به هر حیله ای میزند که تا به هدف ننگینش برسد.

رژیم آخوندی در عملیات استشهادی زاهدان که در خانه ی متعه گری جمکرانی ها به وقوع پیوست تعداد غفیری از پاسداران رژیم آخوندی به هلاکت رسیدند ، رژیم برای بد جلوه دادن این عملیات از چند کفش زنانه و کودکان کارتونکی دست به نیرنگ زد.

چند کفش زنانه را پر از خون کردند و به رسانه ها نشان دادند تا وانمود کنند که هلاک شدگان زن بوند ، پاسداران جمکرانی زنده اند.

در عملیات امروز که در مهاباد رخ داد باز هم نیرنگ تکراری رژیم را مشاهده میکنیم ، که چند کفش زنانه را پر از خون کرده و به جهانیان نشان میدهند که هلاک شدگان زن بودند ؛هر انسانی عاقلی با مشاهده ی این زنان دلقک باز در رسانه های تلویزیونی رژیم متوجه میشود که این زنان اجیر شده ی رژیم هستند که اگر پاسداری هلاک شود با سرهای باندپیچی شده پر از خون راهی بیمارستان میشوند تا تقیه کنند که این زنان بوده اند که کشته و زخمی شده اند نه سربازان خامنه ای جنایتکار.

جای بسی تاسف است که رسانه های دنیا گول این کفش های پر از خون زنانه و کودکان کارتونکی را میخورند و بدون تحقیق و موضع گیری یک طرفه ، کشته شدن قاتلان ملت مظلوم ایران که پاسداران جنایتکار میباشند را محکوم و عملیات را اقدام تروریستی میدانند.

ناکو وشدل

دستگاه آدم کشی رژیم حکم اعدام 24 نفر را که اکثر از مردم اهل سنت میباشند را تائید کرد

خبرگزاری هرانا - واحد آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در

گزارش ماهانه شهریور ماه از اجرای حکم اعدام دستکم 12 زندانی خبر داد.

بنا بر این گزارش، مقامات قضایی جمهوری اسلامی به دلیل همزمانی نیمه اول

شهریور ماه

با ماه رمضان، اجرای حکم اعدام را به نیمه دوم این ماه

موکول کرده و بدین ترتیب اجرای حکم 12 تن محرز شده

است.

در ادامه این گزارش آمده است، در طی ماه گذشته دست کم

حکم اعدام برای 12 تن صادر و یا تائید شده است که یک

مورد از احکام تاییدی مربوط به زندانیان سیاسی حبیب الله

گلپری پور بوده است و دو مورد مربوط به تائید حکم سنگسار دو زندانی به نامهای

"ولی جانفشانی" و"ساریه عبادی" است.

در این بین یک نوجوان به نام ساسان پاکدل از اعدام رهایی یافت و

هم چنین حکم اعدام یک زندانی سیاسی به نام عبدالرضا قنبری به حبس تعزیری

تقلیل یافت.

این گزارش می افزاید 4 زندانی سیاسی به نامهای محمد علی حاج آقا یاری، ناصر

شه بخش، خان لعل محمد شه بخش و خالد شه بخش و دو زن به نامهای سکینه

محمدی و محبت محمودی در آستانه اعدام قرار دارند.

فعالیت مجدد خبرگزاری دزک نیوز

خبرگزاری دزک نیوز که جدیدترین اخبار سرزمین بلوچستان و جهان را اطلاع رسانی میکند ، در آدرس جدید به فعالیت خود ادامه میدهد.
لذا از تمام دوستان گزارش میشود در انتشار آدرس جدید خبرگزاری دزک نیوز همکاری نمایند.
آدرس جدید خبرگزاری دزک نیوز

از عملیات مهاباد که منجر به کشته شدن پاسداران و بسیجان و سپاهیان شد حمایت میکنیم

 

از عملیات مهاباد که منجر به کشته شدن پاسداران و بسیجان و سپاهیان شد حمایت میکنیم
امروز صبح در مقر رژه ی جنایتکاران رژیم آخوندی انفجاری مهیبی رخ داد و تعداد زیادی از مزدوران خامنه ای جنایتکار به درک واصل شدند ، رژیم برای سر پوشیده نهادن این عملیات بزرگ ، کشته شدگان را کودکان و زنان اعلام کرد در حالیکه هیچ کودک و زنی در این عملیات کشته نشده اند.
و جهانیان نباید گول تبلیغات رژیم آخوندی را بخورند و این را بدانند تنها راه مبارزه با رژیم مبارزه ی مسلحانه است و با مبارزه مسلحانه خواهد توانست این رژیم را شکست داد.
جنایتکاران رژیم آخوندی باید بدانند همانطور که جوانان را میکشند ، و خانوده هایشان را یتیم میکنند روزی هم کشته خواهند شد و به سزای اعمال ننگین شان خواهد رسید .
به هر حال آژانس خبری تفتان این عملیات آتشین را که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از سپاهیان وبسیجیان شد ، به تمام ملت های تحت ظلم و ستم رژیم آخوندی بالخصوص مبارزینی که با مبارزه مسلحانه علیه رژیم آخوندی قیام کرده اند تبریک و تهنیت عرض میکند.

آژانس خبری تفتان

گزارش یک سایت خبری کرد از انفجار آتشین امروز مهاباد

 
22 سپتامبر 2010، انفجاری در مراسم سان و رژه نيروهاى مسلح در مهاباد
 
روى داد. انفجار در میدان "مادر" این شهر به‌ وقوع پیوسته‌ است. بیمارستان شهر
 
شلوغ می باشد و مجروحان که‌ از اعضا و همچنین خانواده‌های عوامل محلی رژیم
 
بوده‌اند، به‌ آنجا منتقل شده‌اند. گفته‌ می شود که‌ در نتیجه‌ انفجار مذکور تعدادی
 
کشته‌ و زحمی شده‌اند.
 
استاندار آذربایجان غربی تعداد مجروحان این حادثه را 9 کشته‌ و 15 مجروح اعلام
 
کرده‌ است و احتمال می رود که‌ تعداد آنان بیشتر شود.
 
در جایی که‌ تاکنون هیچ حزب و گروهی مسئولیت حادثه‌ی مذکور را برعهده‌
 
نگرفته‌؛ اما استاندار آذربایجان غربی نیروهای اپوزیسیون کرد را مسبب این حادثه
 
معرفی کرده‌ است.
 
طبق آخرین خبرها که‌ دقایقی پیش به‌ سایت بیانی رسیده‌ است، تاکنون 3 روایت در
 
سطح شهر به‌ گوش می رسد: روایت اول که‌ بیشتر نظامیان روی آن تاکید دارند این
 
است که‌ یک نفر با پوشیدن لباس زنانه‌ خود را منفجر کرده‌ است و عملیات از نوع
 
انتحاری بوده‌ است، اما با توجه‌ به‌ این که‌ تاکنون عملیات انتحاری در کردستان
 
سابقه‌ نداشته‌ است این نظریه‌ چندان درست به‌ نظر نمی رسد.
 
نظریه‌ دوم اینست که‌ کسی که‌ بمب را منفجر کرده‌ است، خود جان سلامت به‌در برده‌
 
و از محل گریخته‌ است. منبع ما تاکید دارد که‌ کشته‌ و زحمی شدگان آن حادثه‌ بیشتر
 
از خانواده‌های عوامل محلی رژیم بوده‌ و از مردم عادی احتمالا زحمی و یا كشته‌
 
نشده‌ است.
و نظریه‌ی آخر اینکه‌ تعدادی از مقامات و وزرا به‌ دعوت آقای محمودزاده‌، شهردار،
 
و فرماندار این شهر در مهاباد حضور داشته‌ و محتمل است که‌ آنان هدف آن حمله‌ بوده‌ باشند.
فضای شهر امنیتی است. هلیکوپترها هم اکنون بر فراز شهر به‌ پرواز درآمده‌ و ورودی و خروجی شهر به‌ شدت کنترل می شود



67 کشته و مجروح


گزارش صدا و سیمای رژیم: دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل داخلی آنها صبح

امروز با انفجار بمب در جمع مردمی که برای مشاهده مراسم خاطره انگیز سالگرد

 آغاز جنگ تحمیلی در مهاباد اجتماع کرده بودند 10 نفر از هموطنانمان را به

شهادت رساندند و حداقل 57 نفر را زخمی کردند . شهدای این اقدام تروریستی

همگی زن و کودک هستند. سرهنگ پاشایی فرمانده لشگر عملیاتی شهدای کرد به

خبرنگار ما گفت : این بمب از نوع ساعتی ، بر روی درختچه ای در میان جمعیت

تعبیه شده بود و در ساعت 10 و 20 دقیقه امروز در میان مردم حاضر در مراسم

رژه نیروهای مسلح منفجر شد .