۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

عجایب پروردگار

 پدیدار شدن آیات قران کریم روی پوست بدن یک نوزاد داغستانی این روزها به بحث داغ رسانه های روسیه و کشورهای قفقاز تبدیل شده است تا جایی که رئیس جمهوری داغستان - موخو علی اف - نیز به منزل این کودک و والدین او رفته است.
 
به گزارش البرز مادر این نوزاد می گوید هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب 40 درجه ای می شود و پس از ان آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش می بندد و در مدت سه روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نمی ماند
 
خانواده یعقوبو نام کودکشان را "علی" گذاشته اند. والدین نوزاد می گویند قصد نداشتند به مردم در این باره چیزی بگویند تا زمانی که بر روی بدن کودک جمله "حدیث مرا به مردم نشان دهید" بوجود آمد و انها از تصمیم خود منصرف شدند.
 
خانم یعقوبو می گوید: علی فرزند دوم ماست. برای دخترم این مسئله پیش نیامده بود.

 واکنشهای مختلف به پدیدار شدن آیات قران روی پوست نوزاد

در واکنش به این رویداد رییس اداره دینی مسلمانان داغستان از ارائه توضیحاتی در این باره خودداری کرد و اطلاع داد که او هم مانند بقیه از این اتفاق در عجب است. اما "عبدالله" امام مسجد روستای نامبرده معتقد است که این علائمی از سوی پروردگار است. و باید از جان این کودک و خانواده اش در برابر سوء قصد احتمالی بدخواهان و دشمنان حفاظت شود.

 در مقابل "لودمیلا لوس" رییس بخش علمی -مشاوره ای انستیتوی ایمنی شناسی روسیه به «ریا نووستی» گفت:  نوشته هایی از قرآن کریم که بر روی پوست بدن نوزاد نه ماهه داغستانی پدیدار می شود، به احتمال قوی از طریق تاثیر مکانیکی و یا شیمیایی بر روی پوست وی بوجود می آیند.

وی گفت: از نظر پزشکی این مسئله (بوجود آمدن خود به خود نوشته بر روی پوست) امکان پذیر نیست و هیچ اساس علمی ندارد.

 به گفته وی ، به احتمال قوی والدین برای جلب توجه جامعه ، بر روی پوست نوزاد خود موادی می مالند که پوست آن را تحریک می کند.

 وی تاکید کرد: بعنوان مثال موادی مانند فلفل، نمک و یا برخی از داروها در اثر ارتماس با پوست قدرت نفوذ پذیری را زیاد کرده و باعث گشادی رگ ها می شوند. به همین دلیل ممکن است روی پوست این نوزاد لکه های قرمز و مشابه آن بوجود آید.

وی همچنین تاکید کرد که ممکن است این نوزاد به بیماری "درموگرافیزم" (Dermographism)- که یک واکنش برونی در اثر فشار بر روی پوست است- مبتلا باشد. کسانی که تا این حد پوست حساسی دارند می توانند با انگشتان و یا اجسام غیر نوک تیز خطوطی بر روی پوست خود حک کنند.

پزشکان خاطر نشان می کنند که باید این کودک تحت آزمایشات و تحقیقات علمی قرار گیرد و فقط پس از آن می توان با اطمینان گفت که دلیل این امر چیست.

  گزارش البرز حاکی است اگرچه با وجود ادعاهای مختلف در این باره نمی توان درباره چگونگی پدیدار شدن آیات قرآن روی بدن کودک داغستانی حکم دقیقی داد شایسته است درباره رویدادهای اینچنین با دقت و هوشمندی کامل عمل شود تا باورهای دینی متدینین دستخوش بازی های رسانه ای برای تخریب دین نگردد

7178_769.jpg

7179_970.jpg

7180_226.jpg

7181_863.jpg

7182_642.jpg

هيهات مناالذلة ، نعره حسيني از زبان امير اعظم عبدالمالك



حسین رضي الله عنه روز دهم محرم با تقديم جان خود به پروردگار درس عشق و دلدادگی را در گوش زمان زمزمه کرد و تا امروز با گذشت قرن های متمادی از آن واقعه بزرگ، هنوز درس آزادگی او در دل و جان انسان های آزاده در چهارگوشه جهان تبلور عینی دارد، و هنوز هم مسلمانان و غیرمسلمانان او را الگوی بارز و برجسته و مصداقی ارزشمند از رشادت و از خودگذشتگی می دانند و بر صلابت بی چون و چرای فرزند رسول الله صلي الله عليه و سلم سر تعظیم و تکریم فرود می آورند ، حسين با قيام روح با عزت زيستن را در كالبد بشريت دميد و گويا با فدا كردن جانش حياتي نوين به بشريت ارزاني نمود.

و امروز قيام حسيني به ما مردم اهلسنت درس ايستادگي و مبارزه و مقاومت در برابر جهل و جور و ظلم و ستم و خفقان و وحشت حكومت ننگين ولايت سفيه مي دهد كه نبايد سكوت كنيم و بايد بپاخيزيم و از جانهاي خود بگذريم تا به زندگي عزتمندانه دست يابيم و بايد حسين گونه قيام كنيم و هيچ ترس و وحشتي به خود راه ندهيم بلكه با قيام و جهاد در قلب ستمگران و متجاوزان و جنايتكارن ترس بيافرينم تا دست از جنايت بردارند و اين صداي شيواي امير اعظم عبدالمالك بود كه با قيامش ياد قيام حسيني را زنده نمود و حقا كه نمونه اي عالي از يك انسان آزاده بود و داراي سجاياي حسيني بود.

امير عبدالمالك حسين گونه قيام كرد و حسين گونه زيست و حسين گونه فرياد زد و حسين گونه به چنگ ظالمان و ستمگران افتاد و حسين گونه به شهادت رسيد و قيام حسيني را در ايران تجديد نمود ، آري امير عبدالمالك در برابر طاغوتي ستمگرتر و ظالم تر و جابر و سفاك با نام خامنه اي عليه اللعنة قيام نمود و با قيامش حسين گونه پايه هاي نظام استبدادي حاكم بر ايران را لرزاند و ضعف و ناتواني و زبوني جباران و ستمگران را براي مردم عيان كرد و به قول خودش جثه نظام خيلي ضعيف تر از آن است كه مردم مي پندارند ولي رژيم با رنگ آميزي مي خواهند ضعفهاي خود را بپوشاند كه امير عبدالمالك با قيامش ضعف و زبوني طاغوت زمان خامنه اي دجال صفت را نمايان كرد.

امير عبدالمالك با صداي شيوا و زيبايش فرياد زد كه :مرگ با شرف بهت از هزاران سال زندگي پر ذلت است و گويا سخنان زيباي حسين رضي الله عنه از زبان امير عبدالمالك جاري مي شدند و مي گفت : هيهات مناالذلة ، دور باد از ما ذلت امير عبدالمالك تمام هستى خود در راه مقدس جهاد و مقاومت عليه ظلم و جبر قربان كرد و قيام وي ،باعث دميده شدن روح پايدارى و آزادگى در بين مردم بلوچستان و ايرانگشت و باعث بيداري هزاران جوان در سرزمين ستمديدگان شد و الحمدلله كه امروز نهضت عظيم امير عبدالمالك با رهبري برادر عزير و بزرگوار حاج محمد ظاهر بلوچ در حركت است و اين حركت تا رسيدن ملت مسلمان بلوچ و جامعه اهلسنت به عزت و آزادي در جريان خواهد بود.
و مبارزان جندالله آزاديخواهان و آزادگاني هستند كه در راه استقلال و رهايي از ستم و طاغوت‌ها مي‌جنگند و الگويشان قهرماني‌هاي شهداي كربلا و رهبر شهيد امير عبدالمالك است و حقيقتا انسان‌هاي آزاده، در لحظات حساس و دشوار انتخاب، مرگ سرخ و مبارزه خونين را بر مي‌گزينند و فداكارانه جان مي‌بازند تا به سعادت شهادت برسند و جامعة خود را آزاد كنند و اين درسي است كه قيام حسيني به ما ما مي دهد.
والسلام
عبدالرئوف ريگي
abdulrauf.rigi@gmail.com
4 محرم 1432
بسم الله الرحمن الرحيم
هيهات مناالذلة نعره اي بود كه فرزند و جگرگوشه پيامبر عظيم الشان اسلام در كربلاء سر داد و اين نعره مردانه و عزتمندانه تاريخي جديد در اسلام پديد آورد و درسي نوين به جامعه بشريت داد تا جائي كه حسين رضي الله عنه الگوي آزادي خواهان براي هميشه تاريخ گرديد و اشخاصي مانند مهاتما گاندي كه يك هندوي بت پرست بود 1300 سال بعد از نعره هيهات مناالذلة كربلا مي گويد قيام حسيني محرك من در قيام عليه متجاوزان و ستمگران انگليسي بود.
آري قيام حسيني فرا منطقه اي و فرا ديني بود و حسين رضي الله عنه با قيامش به همه بشريبت درس عزت و آزادي و زندگي در سايه عدالت و برابري داد ، حسين عليه يزيد قيام نكرد كه عليه ظلم و عدوان و بي عدالتي و حق تلفي قيام نمود ، حسين براي رسيدن جامعه به جامعه اي بر مبناي عدالت و برابري قيام نمود.

حسين برخاست و بايد برمي خواست تا آزادگان هميشه برخيزند ، او در برابر يك حكومت برخاست آن هم حكومتي كه خود را حكومت اسلامي مي خواند تا نشان دهد كه ادعاهاي حكمرانان پذيرفته نمي شود و عقيده و عمل است كه حقيقت را آشكار مي سازد، حسين رضي الله با قيامش پرده از چهره ظالمانه حكومت يزيدي برداشت تا مردم گول دروغهاي يزيديان را در طول تاريخ نخورند و بايد برخيزند و قدرت جباران و ستمگران را به چالش بكشند.

حسين رضي الله عنه ابرمردي بود كه از هر ذره وجودش ايمان و عشق به شهادت مي باريد و با شور و شوق و درد و خروش بپاخواست تا نگويند برخي در برابر ظلم و جبر اولوالامر بايد سكوت كرد بلكه او اين طابو را شكست و به جاي سربزيري در برابر حكمرانان ستمگر و جابر سربلندي را به امت اسلام اهداء نمود.

حسين رضي الله عنه با خروشي سرخ و آتشگون آواي حق را در جهان سرداد و رايت عزت و آزادي را در كربلا با خون خروشان و انقلابي اش برافراشت ، او در بهت سكوت و وحشت و ظلمت و جبر و ستم بپاخواست و با بانگ رسا فرياد زد كه نبايد از ترس آفرينان و رعب آفرينان و وحشت زايان ترسيد ، حسين آتشگونه قيام كرد و غرور سلطه و استبداد و جبر و بيداد را شكست.

حسين رضي الله عنه با قيام غيرتمندانه و شجاعانه و بي باكانه اش عليه جبر و ستم روحي تازه به اسلام دميد ، او با ريختن خونش خونهاي مليونها انسان را براي هميشه تاريخ به جوش در آورد ، غيرتهاي خفته را به حركت در آورد ، او با قيام متهورانه و شجاعانه اش به مردمي كه از حكومتها مي ترسيدند يا مي ترسند اعلام كرد :
موحد گر ريزي به پاي زرش گر نهي شمشير هندي بر سرشاميد و هراسش نباشد زكس بر اين است اساس توحيد و بسآري فرزند رسول ، جگر گوشه فاطمة الزهراء با قيام خونين و آتشينش پايه هاي مستكبران و ظالمان و جباران و دژخيمان را براي ابد به لرزه در آورد و در قصرهايشان شگاف ايجاد نمود و در قلوب مستضعفان و مظلومان اميد به زندگي عزتمندانه پديد آورد.

موج جدیدی از تبلیغات سمی بر علیہ بر علیہ فرزندان بپا خاستہ و فداکار بلوچستان!

چندی است جوانی بلوچ بنام ابراھیم حسین بر کہ "روشنفکر" نیز تشریف دارند با ناپختگی خاصی بہ تحلیلھای کوتاہ و جھتداراز اوضاع بلوچستان در آشفتھ بازار اینترنت فعال شدہ است۔
آقای حسین بر از مبارزات آزادیخواھانہ در بلوچستان شرقی تمجید می کند و در عین حال سرمچاران قھرمان را در بلوچستان غربی تروریست می داند و بر علیہ فرزندان بپا خاستہ و فداکار بلوچستان تبلیغات رژیم پسندانہ ای راآغاز کردہ است۔

آقای حسین بر مدافع قلم بدست “قانون اساسی“ است۔
آقای حسین بر در جنگ نرم سپاہ قدس بر علیہ بلوچ خواستہ یا ناخواستہ در صفوف دشمنان بلوچستان جای گرفتہ است۔ البتہ با ژست روشنفکری!
آقای حسین بر با ناپختگی بہ مبارزان می تازد و در عین حال از جنایات حکام تھران و فاشیستھای شیعی در بلوچستان چشم پوشی می کند۔

آشکار است کہ موج جدیدی از تبلیغات سمی بر علیہ ملت مظلوم بلوچ و مبارزان بلوچ آغاز شدہ است۔ و متاسفانہ کوتہ بینی افرادی مانند آقای حسین برکار دشمنان بلوچ و بلوچستان را راحت تر کردہ است۔

زباني در دهان از بلوچستان راز مي گويد.....


زبانی در دهان از بلوچستان راز می گویدزبانم از بلوچستان ، قصه های تلخ وشیرین،خاطرات زشت وزیبا باز می گوید
من از خاک بلوچستانم

من از«پهره » من از «تفتان »،‌ من از «زاهدان»م

از«نصرت آباد »خونینم

از«چابهار »،«نيكشهر» ،«خاش » و«شستون» و«سرباز»م

نهالی ریشه در خونم

جوانی از بلوچستانم

جوانم ، از غرور وشور ، سر شارم

به دستی شاخه ی نخل

- نشان صلح -

ودست دیگرم بر ماشه ی گرم مسلسلهای سنگینم

- نشان کین -

نبرد آتشین ،‌دینم

ستیز ورزم آیینم

همیشه بسترم ، شن زار و سنگستان خاک میهنم بوده ست

به هنگام نیایش ، در دل محرابی از سنگر

نمازم را به شب ، آهسته می خوانم

نمازی سرخ !

نمازی رکعتش کوتاه ، وردش خون ،‌

اذانم بانک شلیکم

که از گلدسته سنگر
سکوت خسته وهم آور شب را به آتش می زند بر هم

بهوش ! ای گوشهای تشنه ی فریادهای خسته وخاموش

بهوش ! ای قلبهای پاک وانسان دوست

زبانی در دهان از بلوچستان راز می گوید
بلوچ

این ابراهیم حسین بر کجا بود

 
 این ابراهیم حسین بر کجا بود..................
این ابراهیم حسین بر کجا بود وقتی زابلیهای درنده رویا سارانی را گلوله باران کردند و چرا فقط یک سطر هم در مورد رویای پرپر شده ننوشت.
این قلم که امروز علیه جوانان بلوچ می نویسد کجا بود که درنده خوئی های زابلیهای فاشیست را بیان کند.
کجا بود وقتی زابلیها در نهایت بی دردی و شقاوت و خباثت یک طلبه را با نام شمس الدین کیانی زنده زنده آتش زدند و چرا این جنایت ضد انسانی قلب ابراهیم حسین بر را تکان نداد و قلم تندش که علیه جوانان بلوچ استفاده می شود علیه آن زابلیهای جنایتکار به کار نیافتاد.
کجا بود وقتی جنایتکاران زابلی در در کنارک به دختربچه ۱۲ ساله تجاوز کرده و بعد از تجاوز جانش را گرفتند و چرا قلم آتشین ابراهیم حسین بر خشک شده بود و از جنایت وحشیانه زابلیهای متجاوز چیزی ننوشیت.
کجا بود وقتی که فرزندان و زنان طایفه ناروئی با بی رحمی و بی دردی توسط جنایتکاران وحشی و درنده زابلی در نصرت آباد تار و مار می شدند چرا جیزی بر قلم حسین بر نیامد و هنوز هم دیر نشده است و می تواند از این جنایات ضد بشری بنویسد.
نمی خواهم به من بگوید که جنایت را با جنایت پاسخ نمی دهند به من بگوید چرا از جنایت و وحشی گری و درنده خوئی زابلی ها نمی نویسد.برای شما آقای به اصطلاح روشنفکر که بلوچ را به این روز انداخته اید جنایت فرق نمی کند چون برای شما چه آنکه کار را در دست گرفته و سر بلوچ را می برد باید جانی باشد و چه جوان بلوچی که دست و پا می زند و می خواهند چاقو به دست گرفته را با خود یکجا نابود کند.
برای شما هر دو جنایتکارند اما مثل اینکه برای حسین بر چنین نیست و فقط مظلومی که دست و پا می زند جنایتکار است و باید با ادب و بدون سر و صدا سر خود را نزد زابلی قصاب بگذارد که  برده شود و دست و پا نزند که تروریست می شود و جنایتکار و وحشی و باید با ادب منتظر کشتنش باشد.
این قلم شاهکار می بایست جنایت جنایتکاران فاشیست و آپارتاید زابلی را روشن می کرد اما مثل اینکه ماموریت دارد که علیه جوانان مظلوم و ستمدیده بلوچ بنویسد.
سعید از زاهدان
با تشکر از برادر گرامی خسرو ملازهی

۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

«مناسبات اقتصادی در پشت پرده ميان رژیم ایران و اسرائیل همچنان جريان دارد»

وال ستريت جورنال می نويسد: «به رغم لفاظی ها و تهديد هايی که ميان دولت تهران و اسراييل رد و بدل می شود در پشت پرده مناسبات اقتصادی ميان دو کشور همچنان جريان دارد.»
گاردين: مذاکره با ايران به طور جدی هنوز آغاز نشده است
بازتاب مذاکرات هسته ای کشورهای عضو گروه پنج به علاوه يک با مقامات جمهوری اسلامی در ژنو و روابط تجاری پشت پرده ميان ايران و اسراييل در کانون توجه مطبوعات قرار دارد.
سرمقاله روز سه شنبه گاردين به مذاکرات اتمی گروه پنج به علاوه يک با جمهوری اسلامی پرداخته و نوشته است گفتگوهای ژنو بر سر برنامه هسته ای ايران درحالی پايان گرفت که واشنگتن و تهران هر يک تلاش دارد تا به ديگری ثابت کند که نسبت به سيزده ماه پيش درموضع قوی تری قرار دارد. اما مذاکره به طور جدی هنوز آغاز نشده است.
اين روزنامه می نويسد ايالات متحده بايد از اشتباهات گذشته درس بگيرد. بايد بدانيم مردمی که برای تغيير رژيم در ايران جان خود را به خطر انداختند، براين باورند که تحريمهای بين المللی، مردم را، تحت فشار قرارداده است، و نه دولت را؛ و سبب شده است که بی کفايتی عملکرد اقتصادی محمود احمدی نژاد تحت الشعاع تحريمها، قرار گيرد. نويسنده نتيجه گيری کرده است که اکنون گزينه واشنگتن در برابر ايران نه ميان مذاکراه يا حمله بلکه ميان تاکتيکهای کوتاه مدت و استراتژی بلند مدت است؛ و اين استراتژی تنها از طريق ديالوگ مداوم و پايدار با تمامی بازيگران صحنه سياست ايران، عملی خواهد شد.
نيويورک تايمز به موانعی که آمريکا در راه جلوگيری از تأمين اسلحه برای گروههای تروريستی در گوشه و کنار جهان با آن مواجه است اشاره می کند و می نويسد اسناد ويکی ليکس نشان می دهد که ديپلماتهای آمريکايی به اطلاعاتی درباره شرکتهای جعلی، بانکهای مخفی و صادرکنندگان اسلحه از سراسر جهان به حماس لبنان، شورشيان يمن و گروه های تروريستی در پاکستان و افغانستان دست يافته اند؛ اما از آنجا که دولت هايی از جمله سوريه، صربستان، روسيه، کره شمالی و ايران مستقيماً در تأمين اسلحه برای اين گروهها دست دارند، تلاشهای ايالات متحده برای جلوگيری از قاچاق اسلحه، به نتيجه نرسيده است.
در همين حال وال ستريت جورنال می نويسد: «به رغم لفاظی ها و تهديد هايی که ميان دولت تهران و اسراييل رد و بدل می شود در پشت پرده مناسبات اقتصادی ميان دو کشور همچنان جريان دارد.» اين روزنامه اشاره می کند که هر چند اسراييل درتحريم همه جانبه تجاری عليه ايران شرکت دارد، «مرمر ايران زينت بخش بسياری از بناهای شاخص و تازه ساز در اسراييل است.»

رژیم ایران حقوق بیش از ده هزار امام شیعه را با پول مردم ایران در عراق تأمین می کند

مشکل در اینجاست که علی سیستانی ۸۳ سال دارد و وضعیت سلامتی او چندان رضایت بخش نیست. و تا زمانی که جمهوری اسلامی "حقوق بیش از ده هزار امام شیعه را در عراق تأمین می کند تا حمایت آنان را از دولت آیت الله ها جلب کند، می تواند روی محمد سعید الحکیم، آیت الله عراقی طرفدار ولایت فقیه که می تواند جانشین علی سیستانی باشد، حساب کند."
تحلیل لوموند از افشاگری های ویکی لیکس:دخالت های جمهوری اسلامی در عراق تهدید و وعده، کمک مالی، ترفندهای سیاسی، جاسوسی همه جانبه، تلاش برای نفوذ مذهبی، تأمین تسلیحات و جنگ افزار به شبه نظامیان "طرفدار دولت" یا "مخالف دولت" با توجه به زمان، اتفاقات گاه و بیگاه که کم و بیش در سرحدات مشترک به وقوع می پیوندند، تماس و دیدارهای بسیار میان دو کشور...
برای باور تلگراف هایی که بین سال ۲۰۰۴ و فوریه ۲۰۱۰ توسط سفارت آمریکا در بغداد نوشته شده، و توسط ویکی لیکس به دست آمده و توسط لوموند انتشار یافته، می توان گفت که ایران در عراق طی سال های اخیر از تمامی دستگاه های ممکن و قابل تصور استفاده کرده تا بر امور داخلی کشور همسایه خود نفوذ کند.
به خوبی قابل مشاهده است که جمهوری اسلامی به بسیاری از اهداف اولیه خود در عراق دست یافته. روابط بین دو کشور که بین سال های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۸ به یک جنگ خونبار منجر شد و نزدیک به یک میلیون کشته برجای گذاشت، پیچیده و بغرنج است، ولی همچنان وجود دارد.
نوری المالکی، نخست وزیر و رییس قدیمی ترین حزب شیعه عراق "الدعوه"، به عنوان شریکی سخت برای ایران، درحال حاضر یک دولت جدید تشکیل داده است؛ دولتی که تحت نفوذ تشکل های شیعه ای است که عمدتاً طرفدار منافع ایران هستند تا منافع دیگر احزاب.
به دنبال "اشغال" کوتاه یک چاه نفت عراق توسط سربازان ایرانی در فکه در دسامبر ۲۰۰۹، عادل عبدالمهدی، یکی از دو معاون رییس جمهور عراق، در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۰ درحالی که مدعو سفارت آمریکا بود توضیح داد که چرا عراق برای خارج کردن نیروهای ایرانی به استفاده از دیپلماسی روی آورده است.
او در این رابطه گفت: "آنها یک اشتباه مرتکب شدند. عراق نمی تواند آینده اش را به خطر بیندازد و با ایران وارد یک درگیری جدید شود. این مهم است که عراق روابط خوبی با ایران و همچنین دیگر همسایگانش مانند سوریه و ترکیه برقرار کند."
نگران آینده
جلال طالبانی، رییس جمهور کرد نیز در این خصوص موافق است. او می گوید: "ریشه اکثر مشکلات ایران و عراق در مورد مرزهایشان به توافق نامه الجزیره که در سال ۱۹۷۵ امضاء شد برمی گردد." این توافق نامه میان مرحوم رضا شاه پهلوی و صدام حسین که در آن زمان معاون رییس جمهور بود منعقد گردید.
ایران، به مانند سازمان ملل، کماکان اعتبار قراردادهای منعقد شده درخصوص سرحدات مرزی را به رسمیت می شناسد. عراق امروز می خواهد در مورد این قراردادها مجدداً به مذاکره بنشیند. این دو همسایه به طور مرتب از کمیسیونی سخن می گویند که به حل و فصل مشکلات سرحدات می پردازد، ولی این کمیسیون هنوز هیچ گونه طرحی برای رهیافت از این مشکلات ارائه نکرده است.
طاها شوکرعباسی، رییس بخش کشورهای همسایه در وزارت خارجه عراق، در اوایل سال ۲۰۱۰ در سفارت آمریکا در بغداد قدری ستیزه گر ظاهر شد و پرسید: "در صورتی که یکی از کشورهای همسایه به عراق حمله کند، ایالات متحده ازنظر نظامی چگونه از عراق حمایت خواهد کرد؟"
او همچنین از دولت آمریکا خواست که به صورت رسمی تهاجم ایران را محکوم کند [...] تا بدین ترتیب به افکار عمومی عراق نشان دهد که از تمامیت ارضی این کشور حمایت می کند. نویسنده تلگراف آورده است که دیپلمات عراقی ابراز تأسف کرد و گفت: "مسؤولان ایرانی با ما به صورتی رفتار می کنند که انگار ما هنوز زیر یوغ صدام هستیم." کریستوفر هیل، سفیر آمریکا در عراق، خاطرنشان می سازد: "مشخص است که دو طرف [ایران و عراق] دارند متوجه می شوند که روابط دوجانبه شان بیشتر از اولویت های جهان واقعی و منافع ناهمسو خط می گیرد تا از میراث تشیعی که بین شان وجود دارد.
انتخابات عراق
این دیپلمات آمریکایی در یک یادداشت طولانی و "محرمانه" به تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۰۹ متنی را تحت عنوان "تلاش های ایران در سیاست انتخاباتی عراق" می نویسد. سفیر پس از تحقیقات اش در این زمینه می پذیرد که "ایران یکی از بازیگرانی است که در سیاست انتخاباتی عراق نقش تبیین کننده دارد". جمهوری اسلامی "از روابط نزدیکی که با شخصیت های شیعه، کرد، و منتخبی از سنی ها برقرار کرده بهره می برد [...] تا بدین ترتیب در انتخابات یک پیروزی برای شیعیان به دست آورد".
او در ادامه می نویسد: "یک دولت عراقی طرفدار ایران که شخصیت های شیعه و ترجیحاً اسلام گرا در رأس آن قرار دارند برای تهران گزینه شماره یک محسوب می شود. به همین دلیل است که ایران فشار بر مالکی را افزایش داده تا او نیروهایش را به دیگر ائتلاف های شیعه ملحق کند". در نهایت، آقای مالکی به تنهایی به انتخابات مارس ۲۰۱۰ خواهد رفت، ولی ازنظر محاسباتی مجبور است برای باقی ماندن در سمت نخست وزیر، با دیگر احزاب شیعه متحد شود.
این دیپلمات در بخش دیگری می نویسد: "عراقی که از نظر اقتصادی وابسته و ازنظر سیاسی تابع است می تواند برای تهران یک گزینه استراتژیک مهم تر محسوب شود. رییس جمهور احمدی نژاد اخیراً از عراق به گونه ای سخن گفت که گویی یک پایگاه شیعه است." ایران برای نیل به این نتایج فهمیده است که "باید انعطاف عملیاتی و حتی گاه ایدئولوژیکی را به نمایش بگذارد".
تعجب آور نیست که ایران "بودجه برخی شخصیت های شیعه یا کرد [و حتی گاهی سنی] را به هدف توسعه وابستگی مالی تأمین کند". "ارقام دقیق در این زمینه مشخص نیستند، ولی کمک مالی ایران به کسانی که آن را می پذیرند، سالانه در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار برآورد می شود، که ۷۰ میلیون آن تنها برای صندوق شورایعالی اسلامی عراق و شاخه نظامی آن یعنی شبه نظامیان بدر، هزینه می شود".
از سال ۲۰۰۳ تصمیم گیری و اجراهای سیاسی جمهوری اسلامی در عراق به عهده سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است. وی "در بغداد و دیگر شهرها از تمامی امکانات اعم از دیپلماتیک، امنیتی، اطلاعاتی و دیگر ابزارهای اقتصادی استفاده می کند تا متحدان و مخالفان عراقی اش را برای استقرار یک حکومت طرفدار ایران مجاب کند".
"مدرک" برای اقدامات مخفی ایران
به نوشته هیل، سفیر آمریکا، "سلیمانی با رییس جمهور جلال طالبانی، عادل عبدالمهدی، شخصیت شماره دو شورایعالی اسلامی عراق، نوری المالکی، ابراهیم الجعفری، نخست وزیر سابق، و ایاد السمرای، رییس سنی مجلس، روابطی قدیمی و نزدیک دارد".
"ابزارهای تأثیرگذار جمهوری اسلامی در این خصوص عبارتند از: کمک های اقتصادی به سازمان های مذهبی، حمایت مسلحانه از پیکارجویان منتخب شیعه، ایجاد مأوایی برای سیاستگذاران عراقی که نسبت به ایالات متحده با شبهه عمل می کنند و همچنین حمایت از کسانی که مانند مقتدا صدر می خواهند اعتبار سیاسی- مذهبی شان را مجدداً احیا کنند". مقتدا صدر، رهبر اسلام گرای شیعه که از سه سال قبل در قم بسر می برد، در این شهر درحال گذراندن دروس مذهبی است تا عنوان آیت الله بگیرد. او که پیکارجویانش در سال ۲۰۰۴ دو نبرد خونبار را علیه نیروهای آمریکایی انجام دادند، اخیراً با جلب حمایت ۴۰ تن از منتخبان در ائتلاف مالکی به نفوذ جمهوری اسلامی در عراق افزوده است.
نخست وزیر عراق در ژوئن ۲۰۰۸ در بازدید از تهران برخی از مسایل را مجدداً مطرح کرد. از آنجا که جمهوری اسلامی وانمود می کند برای کمک به "ایجاد ثبات در عراق" در تلاش است، مالکی از رهبر انقلاب سؤال کرد "چرا ۱۷ هواپیمای ایلوشین که صدام حسین قبل از حمله واشنگتن در سال ۱۹۹۱ به ایران اعزام کرده بود را پس نمی دهند"؟ این دیپلمات می نویسد: "مالکی پاسخی به سؤال خود دریافت نکرد."
در این سفر، "مالکی با مدرک به میزبانان خود نشان داد که ایران در کشورش عملیات مخفی دارد". اعترافات نوشته شده توسط "عوامل و همدستان عراقی که دستگیر شده اند و عکس هایی از جنگ افزارهای ضبط شده که آرم جمهوری اسلامی را روی خود دارند". نخست وزیر عراق به سفیر آمریکا می گوید که "علی خامنه ای به تمامی مقدسات شیعه قسم خورد که در جریان این مسایل نیست و فتوایی صادر کرده که براساس آن هرگونه عملیات در راستای ایجاد بی ثباتی در عراق ممنوع شده است" و "احتمالاً شخصی از دستورات او سرپیچی کرده". سردار سلیمانی نیز قسم می خورد که عملیات انجام شده "بدون صدور مجوز" صورت گرفته و او در این مورد تحقیق خواهد کرد. آقای مالکی به سفیر آمریکا اظهار داشت که به تکذیب های او ذره ای وقع نمی گذارد.
در اواخر ۲۰۰۸ علی رغم مخالفت شدید مقامات جمهوری اسلامی با عقد قرارداد استراتژیک میان آمریکا و عراق [SOFA]، نوری المالکی این قرارداد را به امضاء رساند و مجلس بغداد نیز آن را به تصویب رساند. یکی از مفاد این قرارداد خروج تدریجی نیروهای آمریکایی از عراق است. پس از آن مقامات ایرانی با احترام بیشتری با همتایان خود رفتار می کنند و روابط بین دو کشور "پخته تر" شده است.
تأمین حقوق بیش از ۱۰ هزار شخصیت مذهبی شیعه توسط ایران
کریستوفر هیل در نوامبر ۲۰۰۹ می نویسد: "ایرانیان به این موضوع پی بردند که قدرت شان در عراق بدون محدودیت نیست". "مانع سیاسی اصلی آنها همان قدرت پرنفوذ و باورپذیر مذهبی آیت الله العظمی علی سیستانی است که با اینکه دارای اصلیت ایرانی است، ولی از منتقدان شدید نظریه ولایت فقیه مطروحه در ایران محسوب می شود".
در یک تلگراف محرمانه آمده است که "اگر رییس جمهور محمود احمدی نژاد در زمان دیدارش از عراق در مارس ۲۰۰۸ به شهر مذهبی نجف نرفت این بود که علی سیستانی گفته بود پذیرای او نخواهد شد". آیت الله سیستانی به شکلی متواضعانه در قسمت قدیمی شهر نجف در نزدیکی حرم امام علی زندگی می کند.
مشکل در اینجاست که علی سیستانی ۸۳ سال دارد و وضعیت سلامتی او چندان رضایت بخش نیست. و تا زمانی که جمهوری اسلامی "حقوق بیش از ده هزار امام شیعه را در عراق تأمین می کند تا حمایت آنان را از دولت آیت الله ها جلب کند، می تواند روی محمد سعید الحکیم، آیت الله عراقی طرفدار ولایت فقیه که می تواند جانشین علی سیستانی باشد، حساب کند."
در تلگراف دیگری از آمریکا آمده است که آیت الله العظمی سیستانی که به طور غیررسمی از توافق امنیتی میان آمریکا و عراق حمایت کرده، "ثبت نام از طلبه های ایرانی را در دروس حوزوی نجف ممنوع کرده است". او نگران "نفوذ نیروهای ژنرال سلیمانی است".
پاتریس کلود
منبع: لوموند، ۵ دسامبر

"کانتینرهای حاوی سلاح از فرودگاه مهرآباد به حزب الله لبنان ارسال می شد"

حیدری در مورد پشتیبانی جمهوری اسلامی از گروههای مسلح در منطقه تاکید کرد در دوران ماموریت در وزارت خارجه کانتینرهای حاوی سلاح در چارجوب کمک های هلال احمر در مقابل چشمان من از فرودگاه مهرآباد به حزب الله لبنان ارسال می شد."
گفتگوی فرزاد فرهنگیان و محمد حیدری با لوفیگارو :دیپلمات معترض : از من خواسته شد با یک جاسوس مصری تماس برقرارکنم
فرزاد فرهنگیان دیپلمات سابق ایرانی در بروکسل که پس از حوادث انتخابات به معترضان پیوسته بود درمصاحبه با روزنامه " لوفیگارو " چاپ فرانسه تاکید کرد هنگام ماموریت در وزارت خارجه از وی خواسته شد با یک جاسوس مصری درفرانسه تماس برقرارکند.
وی با اشاره به سابقه انقلابی خود تاکید می کند پس از پیروزی انقلاب برای خدمت به انقلابی که در آن شرکت کردم زبان انگلیسی و روابط بین الملل خواندم تا به عنوان یک سرباز در وزارت خارجه خدمت کنم.
او در این گزارش که امروز چهارشنبه 8 – 12 – 2010 منتشرشد ، گفت : در نمایندگی های جمهوری اسلامی در داکار ، پاریس و بروکسل به مراتب عالی دیپلماتیک رسیدم ."
این دیپلمات مخالف دولت افزود : " پس از پیروزی محمد خاتمی و بازشدن فضای سیاسی که با دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای همکاری با ایران و تشویق بازگشت مهاجران ایرانی همراه بود بیش از گذشته توانستم با دیده باز به امور بنگرم."
او تاکید کرد حقوق ماهیانه من 3000 یورو بود ، خودروی مرسدس و منزل داشتم اما
وزارت خارجه به تدریج به من فهماند که در برابر این امکانات انجام تعهداتی مانند همکاری با وزارت اطلاعات نیزلازم است."
دیپلمات سابق گفت:" آنها یک بار از من خواستند که با یک جاسوس سابق مصری تماس برقرار کنم وی ادعا می کرد که اطلاعات دست اول از منابع مصری دارد."
فرهنگیان گفت : " اتفاق های دیگری نیز رخ داد که به تدریج به من کمک کرد در مورد امور جاری کشور موضعگیری کنم از جمله اینکه پس از پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات دخترم هما به دلیل پوشش خود در تهران توسط پلیس بازداشت شد."
وی افزود :" هنگام انتخابات وقتیکه در بروکسل خدمت می کردم از بین 1500 نفر شرکت کننده در انتخابات حدود 90% از آنان مانند من به میرحسین موسوی رقیب اصلی احمدی نژاد رای دادند."
رایزن سابق سفارت ایران در بروکسل گفت :" هنگامی که آماده می شدم تا نتایج انتخابات را از سفارت به وزارت خارجه اعلام کنم از تهران با من تماس گرفتند و به من گفتند نتایج را برای آنها نفرستم اما چند ساعت بعد خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد محمود احمدی نژاد با کسب 63% آراء در انتخابات پیروزشده است."
فرهنگیان گفت :" آن هنگام فهمیدم که در انتخابات تقلب شده است . روز بعد فکرکردم آیت الله خامنه ای نقش داور را برعهده می گیرد وبرای ایجاد آرامش وارد عمل می شود. اما این اتفاق نیفتاد."
وی افزود :" خامنه ای به احمدی نژاد تبریک گفت و به این اکتفا نکرد و برای سرکوب اعتراضات چراغ سبز نشان داد."
دیپلمات سابق در ادامه گفت: " پس از آن دچارعذاب وجدان شدم . شب نمی توانستم بخوابم. نمی توانستم باور کنم نظام رای مردم را به سرقت می برد و جوانان را می کشد و به زندانیان تجاوزمی کند."
دیپلمات معترض جدید
محمد حیدری دیپلمات ایرانی معترض در این گفتگو محمد حیدری دیگر دیپلمات معترض اعلام کرد یک دیپلمات دیگر قرار است به معترضان بپیوندد.
وی به لوفیگارو گفت :" به دلایل امنیتی نمی توانم نام او را فاش کنم. دیپلمات ها به شدت تحت مراقبت هستند . روند استخدام دیپلمات ها دیگر بر اساس توانایی ها نیست. آنها بر اساس همکاری با وزارت اطلاعات و سپاه به استخدام وزارت خارجه در می آیند."
حیدری در مورد پشتیبانی جمهوری اسلامی از گروههای مسلح در منطقه تاکید کرد در دوران ماموریت در وزارت خارجه کانتینرهای حاوی سلاح در چارجوب کمک های هلال احمر در مقابل چشمان من از فرودگاه مهرآباد به حزب الله لبنان ارسال می شد."
وی تاکید کرد پس از پیوستن به معترضان حساب های بانکی و املاک وی بلوکه شده است و نزدیکان او از برخورد حاکمیت نگران هستند.
حیدری در مورد وضعیت خود می گوید :" در انتظار دریافت مدارک پناهندگی در نروژ هستم . به دلیل کامل نشدن پروسه پناهندگی نمی توانم فرزندم را در مدرسه ثبت نام کنم و یا اینکه به دیدار دخترانم در فرانسه بروم."
http://parsdailynews.com/75586.htm

دو شهروند مرزنشین کرد توسط نیروهای انتظامی به شدت زخمی شدند

در ادامه کشتار سیستماتیک شهروندان مرزنشین کرد ( کولبران ) به بهانه مبارزه با قاچاخ کالا، دو شهروند دیگر کرد شب گذشته در حوالی مرز مریوان مورد اصابت گلوله نیروهای انتظامی قرار گرفتند.
به گزارش ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران " هرانا " شب گذشته در حوالی مرز " دوله بی " از توابع مریوان، نیروهای انتظامی به سوی تعدادی از شهروندان مرزنشین کرد تیراندازی می کنند که بر اثر اصابت گلوله دو شهروند کرد که هویت یکی از آنها کمال قادری اعلام شده است به شدت زخمی می شوند.
هنوز هویت شهروند دیگر مریوانی مشخص نشده است.
لازم به ذکر است که سالانه دهها شهروند مرزنشین کرد که به دلیل فقر و بیکاری در مناطق صفر مرزی غرب کشور مجبورند جهت امرار معاش خویش کالاهای خارجی از جمله پارچه ، چای ، لوارم آرایش و صوت و تصویری را با کول خود حمل کرده و در میان مین های به جای مانده از جنگ هشت ساله به داخل شهرهای مرزی منتقل کنند
به بهانه مبارزه با قاچاخ کالا توسط نیروهای انتظامی مورد اصابت گلوله قرار می گیرند و کشته می شوند.

قربانيان قتل‏های زنجیره‏ای اهل سنت

از ایمیل‏های رسیده:

جناب ... بلوچ همشهری عزیز و محترم
دوازده سال ازقتل‏های زنجیره‏ای می‏گذرد.
اما متاسفانه رسانه‏های تصویری و سایتها ی اینترنتی فقط به چند چهره‏ی سرشناس سیاسی از این قربانیان تاکید می‏کنند و در مورد آنها سخن می‏گویند و از دهها فعال مذهبی اهل سنت که در این جریان به قتل رسیدند یادی نمی‏شود؛
کسانی که فقط به خاطر عقایدشان کشته شدند و حتی در سیاست کوچکترین دخالتی نداشتند.
از شما به عنوان یک ............................................... تقاضا می‏کنم در پخش این کلیپ یاری کنید.
........................
.......................
برای اولین بار هست که به طور کامل و جامع اسامی و عکسهای فعالان مذهبی اهل سنت جمع آوری شده ( با زحمات و تماسهای فراوان با افراد مختلف ) و این کلیپ کوتاه ساخته شده تا مردم بدانند که این نخبگان مذهبی در دهه گذشته فقظ به جرم دگراندیشی و داشتن عقیده مخالف مکتب ولایت فقيه فتوای مرگشان روا گشته و سلاخی شدند.
شمی کسترین برات
... بلوچ از سیستان و بلوچستان
*****
همشهری گرامی، منی لایکین براس، باز باز منتوارُن و ممنون از اینکه آنرا برای من فرستادید.
با بسیاری از این بزرگان از نزدیک آشنا بودم و جالب اینجاست که انسانهایی صلح دوست و مخالف خشونت و خون ریزی بودند.
زنده یاد دکتر عبدالعزیز کاظمی را که تنها فرزند خانواده بود از دوران کودکی می‏شناختم. شاد روان مولوی عبدالملک فرزند ارشد مولوی عبدالعزیز رهبر فقید اهل تسنن از دوستان من بود. او انسانی شجاع و سخت کوش بود. در حالیکه در بدترین شرایط مالی در شارجه امارات متحده زندگی می‏کرد چندین پیشنهاد مقامات عراقی را برای رفتن به آن سرزمین و برخورداری از زندگی مرفه رد کرد و به شدت در جلسه‏ای در کراچی به بعضی از خوانین که قصد همکاری با عراق را داشتند حمله کرد و باعث شد خیلی‏ها منصرف گشته به ایران بازگردند... یاد و خاطرشان گرامی باد
* اگر راغب هستید در مورد قتل‏های زنجیره‏ای بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید




به اعتراف حوزه قم شبکه اهل بیت یهودی است!

استاد عبدالله حيدري
سنی نیوز: تا همین گذشته بسیار نزدیک شیعیان کاذب اهل بیت و مدعیان دروغین پیروی از اسلام ناب با مخفی شدن در پشت دیوار های تقیه و نفاق دم از وحدت و تقریب بین امت اسلامی و دفاع از قدس می زدند اما امروز که رسانه در اختیار گرفته اند علنا می گویند:
قرآن کریم تحریف شده و عثمان ذی النورین رضی الله عنه نصف قرآن  اصلی را سوزانده و آنچه امروز در اختیار ماست نصف قرآن اصلی است!!.
می گویند نعوذ بالله  بزرگترین دشمن اسلام خلفای راشدین ابو بکر صدیق و عمر فاروق و عثمان ذی النورین و امهات المومنین عایشه صدیقه رضی الله عنهم بوده اند!!.
می گویند عمر فاروق نعوذ بالله یهودی بوده است! و صدها دروغ و تهمت دیگری که ناشی از دلهای بیمار منافقان کینه توز و دشمن اسلام است.
 روند کلی دروغ پردازان همان تقیه و نفاق است اما تقسیم کار به گونه ای است که گاهی نمی توانند رسوایی های خود را پنهان کنند.
در کنار دهها شبکه ای که برای خشکاندن درخت اسلام فرافکنی می کنند بویژه سلام و ولایت و اهل بیت فارسی، اخیرا شبکه اهل بیت که آیت الله زنجانی واللهیاری هزاره در  آن فعالیت دارند بخشی از عقاید پنهان روافض را آشکار کرد!.
طبعا دروغپردازانی که از روند نفاق پیروی می کنند و می خواهند همچنان بر چشم یک و نیم میلیارد مسلمان جهان خاکستر بپاشند و با دروغ پردازی و منافقت عقاید باطل خود را از مسلمانان پنهان کند، بر آشفته اند و باهمان روش همیشگی که بر علیه صحابه و اهل بیت و بزرگان اسلام و اهل سنت دروغ جعل می کنند!.
أخیرا برای تبرئه خود و مذهب سرتاسر دروغ  و خرافه خود شبکه اهل بیت خود را متهم به مزدوری امریکا می کنند! غافل از اینکه کار خیلی خراب تر از این است که با جعل یک دروغ بشود درستش کرد.
حجت الاسلام و المسلمین! محمد حسین نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه در نشست معاونان تبلیغ و پژوهش حوزه های علمیۀ سفیران هدایت کشور! گفت: با فاش شدن اسنادی مشخص شد که امریکایی ها در راه اندازی شبکه اهل بیت دخالت داشته اند! و هدف از آن بد جلوه دادن شیعه بوده است!.
چند مطلب در اینجا قابل توجه است:
اول اینکه گوینده این سخن یک فرد غیر مسؤل نیست بلکه یک مسؤل رسمی و بلند پایه  حوزه های علمیه است که مطلقا سخنش قابل اهمیت است!
دوم اینکه محل ایراد این سخن هم یک جلسه خصوصی و کوچک و بی اهمیت نبوده بلکه این سخن در جمع "سفیران هدایت کشور"! ایراد شده است.
سوم اینکه مناسبت این سخن هم عادی نبوده بلکه یک نشست رسمی معاونان تبلیغ و پژوهش حوزه های علمیه بود.
پس این سخن که آمریکای ها در راه اندازی شبکه اهل بیت دخالت دارند نه تهمت از سوی وهابیت است، و نه از سوی وهابی زده های شیعه، بلکه یک مسول رسمی بلند پایه اذعان و اعتراف می کند که طبق اسناد فاش شده این شبکه ای که تقریبا یکسال است بد ترین اهانت ها و تهمت ها را به اسلام و قرآن و پیامبر گرامی و صحابه، و اهل بیت و تمامی مقدسات اسلامی  روا می دارد با تحریک و بودجه و برنامه ریزی آمریکا روی کار آمده است!
این سخن بسیار قابل اهمیت است و برای تحلیل دقیقتر آن این مقاله کافی نیست! در اینجا فقط چند پرسش مطرح می کنیم که امیدواریم مسئولین محترم حوزه های علمی به آن پاسخ دهند؛ البته اگر پاسخی داشتند!
اول: صدها آیت الله و حجت الاسلام  و شخصیت  شناخته شده حوزه ای که رسما و علنا و بسیاری هم غیر رسمی با شبکه اهل بیت همکاری دارند نیز دست نشانده امریکا و اسرائیل هستند یا خیر؟!
دوم: با فاش شدن این اسناد آیا این احتمال را هم می توان وارد دانست که مذهب شیعه از اساس توسط یهود و دشمنان اسلام تأسیس شده یا خیر؟
سوم: مذهبی که امروز در عصر رسانه و در سایه حکومت امام زمان علماء و حوزه  های آن از امریکا دستور می گیرند چرا احتمال دیگر را نمی توان وارد دانست که از روز اول بانیان این مذهب از یهود دستور گرفته باشند تا ریشه اسلام را بخشکانند! و مردم مسلمان و پاک دلی را بفریبند؟!
چهارم: شخصیت معروف و شناخته شده ای همچون آیت الله زنجانی وقتی از این شبکه امریکایی حضرت عمر فاروق رضی الله عنه را یهودی می خواند چرا مخالفان شبکه اهل بیت یهودی بودن آیت الله رنجانی و دیگر حامیانی این شبکه را علنی نمی کنند؟!
پنجم: اگر هدف این شبکه به گفته آقای نبوی بد جلوه دادن شیعه است پس جلوه خوب شیعه کدام است؟ آیا عقایدی که در این شبکه مطرح می شود غیر از آن چیزی هست که در کتابهای معتبر شیعه وجود دارد؟! مگر شبکه اهل بیت ـ با تعریف شیعی آن ـ چیزی غیر مستند هم گفته است!
ششم: اگر اسناد فاش شده ای که شما در اختیار دارید واقعا آمریکایی بودن این شبکه را ثابت می کند پس چرا آنرا در اختیار عموم قرار نمی دهید تا اینکه همگان بفهمند و بدانند که اساسا امریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام سبب تفرقه بین امت اسلامی هستند؟!
هفتم: تقریبا تمام مسولان کشور از تاسیس و فعالیت شبکه اهل بیت خوشحال و خرسندند  و از تماسهای مختلف مستقیم و غیر مستقیم با شبکه و مدیر نمایشی آن آقای اللهیاری مشخص می شود که حد اقل از مسولان و حوزه ای ها هیچ کسی با شبکه مخالفتی ندارد.
اهل سنت و شیعیان عاقل که به خطر این شبکه نفاق افکن واقفند می پرسند که آمریکایی خواندن این شبکه توسط شما چه دردی را دوا می کند؟ اگر واقعا چنین است که شما می گویید چرا جلو فعالیت آنرا در داخل کشور نمی گیرید؟! مگر آیت الله رنجانی و آیت الله میلانی و فالی و اصفهانی و دانشمند و سایرین از حوزه علمیه قم با این شبکه فعالیت نمی کنند؟ چند نفر تا حال به جرم فعالیت با این شبکه آمریکای دستگیر شده اند؟!
هشتم: اگر هدف شما شناسایی تفرقه افکنان است مگر شبکه سلام و ولایت دست کمی از شبکه اهل بیت دارند؟! آیا احتمال نمی دهید که همین امروز فردا اسناد دیگری مبنی بر امریکایی و اسرائیلی بودن شبکه های سلام و ولایت و ثامن و امام  حسین و غیره فاش شود؟!!.
نهم: آیا احتمال نمی دهید که به همین زودی اسناد گویاتری مبنی بر امریکایی بودن بعض مسئولان حوزه های علمیه فاش شود؟!!.
دهم: آیا احتمال نمی دهید که به همین زودی اسناد مهتری مبنی بر  امریکایی بودن و اسرائیلی بودن بعض منبری ها و ستاره های سیاه ماهواره ای فاش شود که با تفرقه افکنی در میان امت عذاب آخرت را برای خود می خرند؟!
یازدهم: آیا احتمال نمی دهید که به همین زودی اسنادی بسیاری مبنی بر آمریکایی  بودن و اسرائیل بودن و یهودی بودن همین اداره زیر نظر جنابعالی فاش شود و خود جنابعالی شگفت زده شوید که آمریکا و اسرائیل چگونه توانسته اند کسانی را لباس روحانیت بپوشند و عمامه بر سرشان بگذارند و آنان را برای تفرقه در میان امت اسلامی اجیر کنند؟!!.
دوازدهم: آیا احتمال نمی دهید که به همین زودی اسناد مهمتری فاش شود و بسیاری از مراجع و آیات و حجج دیگر نیز شناسایی  شوند که به دستور امریکا واسرائیل در میان امت اسلامی تفرقه ایجاد می کرده اند؟!
سیزدهم: آیا احتمال نمی دهید که به زودی اسنادی فاش شود که نشان دهد بسیاری از مؤسسه های به ظاهر دینی و فرهنگی که زیر نظر بعضی آیات و مراجع  اداره می شود و با قافله هایی که همواره در داخل و خارج کشور بر راه می افتند و صحابه و اهل بیت پیامبر کرام صلی الله علیه وآله وسلم  را کافر و مرتد و منافق می خوانند و از شهادت فاطمه زهرا پهلوی شکسته ای وی و سقط محسن و غصب خلافت و فدک سخن می گویند همگی امریکایی و اسرائیلی و یهودی هستند که برای ایجاد  تفرقه در میان امت اسلامی تربیت می شوند؟!
چهاردهم: آری جناب نبوی از اینکه از فاش شدن اسناد آمریکایی بودن شبکه اهل بیت خبر دادید بسیار سپاسگزارند! اما برای معالجه زخم چرکین و متعفنی که شما از آن رنج می برید تنها فاش کردن این اسناد کافی نیست اجازه بدهید به عنوان آخرین پرسش از چهارده پرسش این مقاله (به عدد چهارده معصوم مظلوم) از جنابعالی بپرسیم  که آیا اسناد دیگری هم آماده افشا کردن دارید یا خیر؟!.
اگر خواستید از کانال امن تری فاش کنید دوستان ما در خدمت هستند اشاره بفرمایید تا برای وحدت حقیقی امت اسلامی دست در دست شما بگذارند.
والسلام علی من اتبع الهدی