۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

معركه گيري جديد حزب الشيطان

اهوران نیوز:گروهك تروريستي حزب الشيطان كه يد طويلي در جنايت عليه مسلمانان دارد درتازه ترين معركه گيري اش مسلمانان بحرين را به عمليات انتحاري تهديدكرد!!
كسي نيست بپرسه بدبختها شما را چه به عمليات انتحاري!!
شما كه خودتون نميتونيد قبري براي خود تان دست و پا كنيد از دست اسرائيل حالا اومده به عمليات انتحاري تهديد ميكنه حزب الشيطان كه پرونده اش جز قتل و كشتار مسلمانان لبنان و ديگر كشورهابالخصوص عراق چيزي ديگر دیده نمیشود بعد از رسوا شدنش مبني بر دست داشتن در ترور رفيق حريري كه با همكاري برخي كشورهاي عرب (خليج العربي)به اثبات رسيد حالا از اربابش خامنه اي دستور مستقيم گرفته كه به خرابكار در كشورهاي عربي بپردازد.
مجاهد بلوچ

راه اندازی دو کانال ماهواره ای جدید برای اهل سنت ایران (وصال فارسی و کلمه)

پس از آغاز به کار اولین کانال ماهواره ای اهل سنت به نام کانال نور، خوشبختانه در آغاز سال جدید 90 دو کانال دیگر برای اهل سنت راه اندازی شده است، به نامهای کانال وصال فارسی، كه فعلا بخش آزمايشى ان راه اندازى شده است، و کانال کلمه، ولى هنوز برنامه های آن شروع نشده است.
در ذیل فرکانس این کانالها آمده اند:
1- کانال وصال فارسی (WESAL FARSI)
ماهواره نایل ست (Nile Sat)
فرکانس 11393
پُلاریزاسیون عمودی ‏V ‎‏27500‏
بزودی فرکانسهای این کانال بر روی دو ماهواره هاتبیرد و گالکسی نیز قرار می گیرند ولی هنوز اعلام نشده است.
این کانال بیشتر به نقد و پاسخ به شبهات شیعه می پردازد.
همچنین مشخصات وصال عربی بصورت زیر است:
کانال وصال (WESAL)
ماهواره نایل ست (Nile Sat) و عربست
فرکانس 11585
پُلاریزاسیون عمودی ‏V ‎‏27500‏
-------------------------------------------------------------------
2- کانال کلمه (Kaleme tv)
ماهواره نایل ست (Nile Sat)
فرکانس 11316 و فركانس 11394
پُلاریزاسیون عمودی V 27500
فعلا فقط بر روی ماهواره نایل ست قرار دارد و ان شاءالله بزودی بر روی هاتبیرد نیز قرار بگیرد.
-------------------------------------------------------------------
3- کانال نور (Noor tv)
ماهواره هاتبیرد (Hotbird)
فرکانس 11566
پُلاریزاسیون افقی H 27500
و
ماهواره نایل ست (Nile Sat)
فرکانس 10873
پُلاریزاسیون عمودی V 27500
امیدواریم که در آینده تعداد کانالهای فارسی زبان اهل سنت بیشتر گردد، و بعنوان پایگاهی جهت دفاع از توحید و کتاب و سنت گردند و در نفی خرافات و شرک همت گمارند.

جنايات شيعيان خبيث در سوريه عليه مسلمانان

منابع آگاه از تهديدات امنيتي گسترده در شهر زاهدان خبر ميدهند

 به گزارش آهوران نیوز بنا به  خبرهای رسیده از زاهدان :از صبح امروز پرواز دهها هلي كوپتر بر فراز شهر زاهدان آغاز شده است وهنوز هم ادامه دارد شاهدان از پايين امدن چتر بازها هم خبر ميدهند.
 برخي منابع آگاه از تهديدات امنيتي گسترده خبر ميدهندهم اكنون نيز دود غليظي بر فراز زيباشهر ديده ميشود.

رفع تبعیضات موجود، مهمتر از مصوبات عمران و آبادانی است

 مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان سیستان و بلوچستان، ضمن با اهمیت خواندن پروژه های عمرانی، رفع تبعیض موجود در استان را از مهمترین نیازهای استان عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در بخشی از خطبه‏ های نماز جمعه این هفته اهل سنت زاهدان، به سفر اخیر رییس جمهور و هیأت دولت به استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آن طور که ما هم از اخبار شنیدیم، در جلساتی که هیأت دولت در این سفر داشته است، تصمیماتی در زمینه آبادانی و عمران گرفته شده است، و مسأله عمران و آبادانی استان بسیار خوب است و این موضوع یکی از نیازهای استان و کشور ماست، و انتظار هم همین بود که در راستای توسعه و آبادانی استان تلاش صورت گیرد، اما نکته مهمی که به نظر بنده و تمامی اندیشمندان و حتی عموم مردم می رسد این است که مهمترین نکته برای ضرورت وحدت، همگرایی و انسجام و نیز برای توسعه و پیشرفت، اجرای عدالت بین اقوام و مذاهب است.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: چیزی که رهبر فقید انقلاب اسلامی برای آن به صحنه آمد و نیز ملت ایران، اعم از تمامی اقوام و مذاهب، دانشگاهیان، فرهنگیان و... به خاطر آن قیام کردند، اجرای عدالت بود، زیرا در رژیم سابق عدالت اجرا نمی‏ شد و مردم از آن رژیم شاکی بودند که رژیم، رژیم استبداد و ظلم است و حرف مردم توسط حکام شنیده نمی‏ شود، لذا ملت ایران برای اینکه به عدالت و مساوات و آزادی دست یابد، علیه رژیم سابق قیام کرد.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه افزود: در استان سیستان و بلوچستان نیز اقوام مختلفی، اعم از بلوچ، سیستانی، بیرجندی، یزدی و از دیگر شهرستانها زندگی می‏کنند، اگر چه بیشترین کسانی که در زاهدان زندگی کرده‏ اند و باشندگان اصلی آن محسوب می‏ شوند، قوم بلوچ بوده‏ اند، اما قوم بلوچ و دیگر اقوام همواره با یکدیگر در کنار هم زندگی کرده ‏اند و هیچگاه با یکدیگر درگیری نداشته‏ اند؛ قبل از انقلاب در این منطقه وحدت و انسجام بوده است و با یکدیگر بدون هیچ اختلافی زندگی کرده ‏اند و هر کس به طور آزادانه به مراسم مذهبی و دینی خود مشغول بوده است.
ایشان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مشکلاتی که به وجود آمده است، پس از انقلاب به وجود آمده‏ است، در حالی که ما همواره مخالف با اختلاف بوده ‏ایم و معتقدیم که همانطور که قبل از انقلاب اختلاف نبوده است، بعد از انقلاب نیز نباید اختلاف وجود داشته باشد، چون این انقلاب، یک انقلاب اسلامی است. اما دلیل اینکه اختلافاتی در جامعه به وجود آمده است، اعمال تبعیض و نابرابری است.
مولانا عبدالحمید ادامه داد: ما معتقدیم مهمترین خدمتی که نظام جمهوری اسلامی و دولت می‏ تواند انجام دهد، رفع تبعیضات و اجرای عدالت و اخوت و برادری است، زیرا همه ما به اجرای عدالت و اخوت نیازمندیم؛ اگر عدالت و اخوت اجرا نشود و اختلاف موجود باشد همه مردم منطقه، اعم از شیعه و سنی و... در جامعه متضرر می‏ شوند، و این کدورتهایی که کم و بیش در جامعه وجود دارد به دلیل همین تبعیضات است.
خطیب جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه رهنمودهای خود اظهار داشت: رفع این تبعیضات تنها کار دولت نیست و دولت به تنهایی نمی‏ تواند این تبعیضات را برطرف نماید، بلکه بزرگانی که سیاست نظام در اختیار آنها است می‏ توانند این سیاست (تبعیضات) را تغییر دهند، و معتقدیم که رئیس دولت و دیگر وزرا و کسانی که حرف آنها معتبر است و به نظریات آنها توجه می‏ شود، باید بزرگان قوم را متقاعد کنند که سیاست موجود را تغییر دهند.
ایشان همچنین خاطرنشان کرد: ایجاد برادری و اخوت در جامعه چیزی است که به نفع ایران اسلامی و نظام و به ضرر دشمنان است؛ و اگر اختلاف و کدورتی در جامعه موجود باشد اولین کسانی که از آن به نفع خودشان بهره برداری می‏ کنند همین دشمنانی هستند که در پشت مرزهای کشور ما قرار دارند. لذا ما معتقدیم که بزرگترین چیزی که در امنیت جامعه تاثیر می‏ گذارد، ایجاد اخوت و برابری است و مهمترین چیزی که در اخوت و برادری تاثیر ویژه ‏ای دارد اجرای عدالت و رفع تبعیضات قومی و مذهبی است.
مولانا عبدالحمید در پایان خاطرنشان کرد: ما این حرفها را از روی دلسوزی و خیرخواهی می‏ گوییم، و ما در طول دوران سی ساله انقلاب هر وقت فرصتی پیدا کرده ‏ایم و در دوران هر کدام از رؤسای جمهور کشور، همین مطالب را عرض کرده‏ ایم و احساس می‏ کنیم که این مطالب، بسیار مهم هستند، مخصوصا در شرایط کنونی دنیا که مسئولین نظام ما همواره از حقوق اقلیتهای قومی و مذهبی دفاع می‏ کنند و خواهان احقاق حقوق آنها هستند، ما نیز انتظار داریم که حقوق ما مورد توجه قرار گیرد و حقوق جامعه اهل سنت در این استان و دیگر استانها، و حتی حقوق شیعه و همه ایرانی‏ها مراعات شود
منبع:سنى نيوز

سيستان و بلوچستان را به نمونه‌ترين استان تبديل كنيم

خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: سيستان و بلوچستان را با استفاده از ظرفيت‌هاي مختلف به نمونه‌ترين استان كشور تبديل كنيم.
  1.  

به گزارش آهوران نیوز به نقل از خبرگزاری فارس (رژیم)از زاهدان، محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز در ديدار با منتخبين و فرهيختگان سيستان و بلوچستان در بخش‌هاي مختلف اظهار داشت: باور ما اين است كه يكي از بهترين استان‌هاي كشور هم از لحاظ استعدادهاي طبيعي و هم نيروي انساني، سيستان و بلوچستان است.
وي افزود: امروز دشمنان ما در كشورهاي همسايه خيمه زده‌اند تا از اين طريق بتوانند در بين ملت ايران به ويژه سيستان و بلوچستان با توطئه‌هاي مختلف تفرقه ايجاد كنند كه تاكنون موفق نشده‌اند و با هوشياري مردم شيعه و سني استان هرگز موفق نخواهند شد.
رئيس جمهور تصريح كرد: سيستان و بلوچستان براي پيشرفته‌شدن هيچ چيز كم ندارد و با استفاده از ظرفيت‌هاي آن، مي‌توان اين امر را با همت و تلاش مضاعف محقق كرد.
احمدي نژاد با اشاره به استعدادهاي سيستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه‌هاي سيستان و بلوچستان يكي از بهترين دانشگاه‌هاي كشور در زمينه‌هاي مختلف است و بهترين زمين‌هاي حاصلخيز كشاورزي در اين استان وجود دارد شايد تصور شود كه اين استان با مشكل كم آبي مواجه است اما اگر از شيوه‌هاي نوين آبياري استفاده شود هيچ مشكلي در اين زمينه احساس نمي‌شود.
وي ادامه داد: براي تحقق اين امر، هيئت دولت در مصوبات خود 50 درصد يارانه‌ها را براي كشاورزاني در نظر گرفته كه از شيوه آبياري جديد استفاده كنند.
رئيس جمهور يادآور شد: سيستان و بلوچستان به لحاظ فرهنگي نيز از فرهنگ غني برخوردار است، جمعي از بهترين انسان‌هاي كشور در اين خطه زندگي مي‌كنند، مردمي كه نه‌تنها امروز بلكه در طول تاريخ ولايتمداري‌شان زبانزد خاص و عام است.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: راه‌آهن، بنادر، بزرگراه‌ها همه و همه براي توسعه و آباداني سيستان و بلوچستان است كه اميدواريم با برنامه‌ريزي درست و صحيح بتوانيم از اين ظرفيت‌ها به خوبي استفاده كنيم تا روزي كه سيستان و بلوچستان را به نمونه‌ترين استان كشور تبديل كنيم. 

 ما در این32 سال شاهد بومی کردن دانشگاها برای زابلیهای شیعه مذهب وجدا سازی علوم پزشکی زابل از علوم پزشکی استان و بومی کردن ان و راه اندازی شبکه هامون وتبلیغ زبان زابلی وکمرنگ کردن زبان بلوچی تخریب مدارس دینی اهل سنت در سیستان و تصرف زمینهای مردم در چابهار و ساخت پایگاه وشهرکهای نظامی ونسل کشی بلوچها از طریق اعدامهای دسته جمعی به بهانه های واهی بیکاری روزافزون جوانان بلوچ از طریق گزینشهای استخدامی حتی برای سرایداری مدارس و اداره ها در بلوچستان از زابلیها استفاده میشود و هزاران موارد دیگر که  نوشتنش خود کتابی میشودیعنی تمام بودجه در استان صرف این میشود که روز به روز مردم بلوچ رااز طریق تسلط زابلیهای شیعه مذهب طرفدار ولایت به زیر سلطه وکنترل خود دربیاورند اما کور خوانده اند جوانان بلوچ اکنون بیدارندوتمام نقشه ها ی انها را دراین 32 سال بر باد خواهند داد.
زیرا الله سبحانه و تعالا  می فرماید:نقشه وحیله مشرکان سست است .

واكنش حزب الشيطان به نمایندگی خامنه ای درمورد بحرین

ثبت نام انتحاريون و حرکت ‌به‌ سمت ‌بحرین
حسین الله کرم مسئول شورای هماهنگی حزب الشيطان که سابقه طولانی در سرکوب اعتراضات مردمی و دانشجویی ایران دارد در گفت و گوی اختصاصی با سایت حکومتی "عماریون" از برنامه ها و اقدامات عملی حزب الشيطان برای پیوستن به معترضان بحرینی خبر داد.
به گفته او استراتژی حزب الشيطان در خصوص انقلاب های مردم کشور های عربستان، لیبی، غزه، بحرین و یمن حمایت از مردم این کشور ها تا حصول به نتیجه می باشد
و حزب الشيطان معتقد است دولت باید به مردم این کشورها حمایت و کمک عملی برساند.
وی گفته است، استراتژی حزب الشيطان در مورد بحرین 4 مرحله دارد:
1- مرحله اول: راهپیمایی و قرائت بیانیه بعد از نماز جمعه؛
2- گام دوم: تجمع مقابل سفارتخانه های عربستان و بحرین؛
3- اقدام سوم: زنجیره انسانی در استان های جنوبی و سپس جزایر خلیج فارس؛
4- مرحله چهارم: حرکت با کشتی ها به سمت بحرین و کمک رساندن عملی به مردم مظلوم بحرین.این سایت در پایان این گزارش نوشته است به زودی ثبت نام از انتحاريون آماده اعزام به مناطق درگیری آغاز می گردد.

گزارشی از فضای امنیتی در اهواز

به گزارش آهوران نیوز - منابع خبری از بروز درگیری و ایجاد فضای امنیتی در مناطق عرب نشین شهر اهواز در ششمین سالگرد تظاهرات ۱۵ آوریل ۲۰۰۵ خبر می‌دهند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، «ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران» منابع و فعالان محلی گزارش می‌دهند همزمان با سالگرد تظاهرات ۱۵ آوریل در این شهر که در اعتراض به برنامه دولت جمهوری اسلامی ایران برای تغییر بافت جمعیت استان به زیان اعراب، توسط نیروهای امنیتی و پلیس با قتل ۱۵ نفر و ده‌ها زخمی و صد‌ها دستگیری سرکوب شد، فضای امنیتی بر این مناطق حاکم شده است.
محمد حسن فلاحیه‌زاده خبرنگار سابق العالم در این رابطه به هرانا گفت؛ امنیتی شدن شهر در مناطق عرب نشین به خصوص محله‌های زرقان، شیبان، الدایره، ملاشیه و صیاحی به چشم گزار شده است. همچنین گزارشاتی نیز حاکی است شب گذشته در محله‌های کوی علوی، منطقه خشایار درگیریهایی بین معترضین و نیروهای امنیتی روی داده است.
لازم به ذکر است بعضی از منابع خبری از کشته شدن دست کم سه تن و بازداشت ده‌ها تن در طی اعتراضات شب گذشته خبر می‌دهند که تاکنون مستندی در این رابطه منتشر نشده است. هر چند باید اشاره داشت که طبق گزارشات آماری سال ۱۳۸۹ از موارد نقض حقوق اقلیت عرب در ایران به دلیل ضعف نهادهای مدنی تنها ۵ گزارش منتشر شده بود که نشانگر کم توانی و دشواری مستند سازی نقض حقوق بشر در این مناطق است.
منبع: هرانا

۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

قتل یک شهروند کرد توسط نیروهای انتظامی در جزیره کیش

به گزارش آهوران نیوز - طی روزهای گذشته یک شهروند کرد سقزی به دلایل نامعلوم توسط نیروهای انتظامی در جزیره کیش به قتل می رسد.
بنا به گزارش خبرگزاری سقز، این شهروند کرد که هوشنگ شیخی نام دارد، روز دوشنبه مورخ بیست و یکم فروردین ماه در جزیره کیش توسط نیروهای انتظامی مورد هدف قرار گرفته می شود.
هوشنگ شیخی به علت اصابت گلوله به ناحیه حساس بدنش به قتل رسید. این در حالیست که از علت این واقعه اطلاعی در دست نمی باشد.
منبع:هرانا

نام چهارده ایرانی در لیست متهمان ترور رفیق حریری وجود دارد

به گزارش اهوران نیوز به نقل ازالعربیه:سایت ایران بریفینگ به نقل از یک مقام آگاه در دادگاه لاهه که خواسته نامش فاش نشود گزارش داده است که نام چهارده ایرانی در لیست متهمان در ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان قرار دارد.
رفیق حریری سال 2005 در انفجار مهیبی در مرکز بیروت پایتخت لبنان کشته شد. پس از این حادثه دادگاهی بین المللی برای پی گیری پرونده ترور تشکیل شد که به موضوع اختلاف اصلی در محافل سیاسی لبنان تبدیل شد. این دادگاه در کیفرخواست خود قرار است حزب الله و همپیمانانش رابه دست داشتن در ترور حریری متهم کند لذا حزب الله و هوادارانش مخالف ادامه فعالیت دادگاه هستند. حزب الله دادگاه را آلت دست آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به مقاوت و لبنان می داند. اما گروه مقابل که آن را سعد حریری فرزند رفیق حریری و همپیمانانش تشکیل می دهند، خواستار مجازات عاملان ترور توسط دادگاه بین المللی هستند.
برپایه گزارش سایت "ایران بریفینگ" پس از آنکه در ماه فوریه گذشته دادستان پرونده ترور رفیق حریری در دادگاه بین المللی سازمان ملل کیفرخواست اولیه را تنظیم و به دادگاه ارائه کرده است ، اکنون از سوی منابع آگاه در دادگاه مشخص شده است که نام چهارده ایرانی به عنوان متهمان درجه دو و سه این پرونده در کیفرخواست معرفی شده اند.
به گزارش این سایت به نقل از یک منبع آگاه در دادگاه لاهه ، به غیر ازنام آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان وقت کل سپاه پاسداران ونیروی قدس می توان وزیر امورخارجه وقت ایران و همچنین سفیر ایران در لبنان و چند کارمند سفارتخانه های ایران در لبنان را نیز مشاهده کرد. همچنین نام دو ایرانی نیز که از تجار و سرمایه گذاران در عرصه غلات هستند نیز در این پرونده وجود دارد که از طریق محموله های تجاری مواد منفجره و همچنین خودرویی را ازکشوری در آسیای شرقی به همین منظور به لبنان فرستاده اند.
این گزارش می افزاید که از چند ماه پیش ایران و یک کشور اروپایی در حال گفت و گو و رایزنی هستند تا نام دست کم رهبر و فرماندهان ارشد نظامی ایران از میان متهمان این دادگاه حذف شود .
برپایه همین خبر در کیفر خواست دادگاه آیت الله خامنه ای و فرماندهان کل و نیروی قدس سپاه به عنوان آمرین حادثه معرفی کرده که پشتیبانی و تدارکات این ترور را برعهده داشته اند و وهجده عضو حزب الله لبنان به عنوان مجریان و سه افسر پلیس لبنان به عنوان عامل شناخته شده اند.

مارک تونر: ایران در سرکوب اعتراضات در سوریه با این کشور همکاری می کند

به گزارش آهوران نیوز به نقل از العربیه :وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه بعد از ظهر 14-4-2011 دولتایران را به حمایت از سوریه در سرکوب مخالفان متهم کرد.
مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت "به اعتقاد ما اطلاعات و شواهد موثقی درباره حمایت ایران از سوریه در سرکوب مخالفان وجود دارد."
پیشتر روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال طی گزارشی به نقل از مقامات آمریکایینوشته بود جمهوری اسلامی به گور مخفیانه به دولت سوریه درسرکوب تظاهرکنندگان کمک می کند.
به گفته فعالان حقوق بشر سوری ایران در زمینه کنترل اعتراضات، روش سرکوب تجمعات خیابانی، ردیابی کاربران انترنتی و دستگیری آنها، کنترل تلفنهای همراه و تمام سرویس های پیام کوتاه از تجربیات خود به سوریه کمک می کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت "چنانچه سوریه در زمینه سرکوب معترضین با ایران به هماهنگی خود ادامه دهد دیگر نمی تواند در اصلاحات جدی باشد."
از سوی دیگر تلویزیون دولتی سوریه پنجشنبه شب14-4-2011 از قول یک مقام مسئول در وزارت خارجه این کشور ادعای امریکا را رد کرد.
گفتنی است که در پی اعتراضات مردمی در کشورهای عربی، سوریه نیز شاهد اعتراضات گسترده ای علیه حکومت بشار الاسد رئیس جمهور آن کشور است .
براساس گزارش منابع سازمانهای حقوق بشر در اعتراضات اخیر سوریه از آغاز تا کنون حدود 200 تن کشته شدند.
دولت سوریه دیروز اعلام کرد که بشار الاسد دستور عفو عمومی بازداشت شدگان اعتراضات اخیر را صادر کرد اما این عفو شامل متهمین جنایی نخواهد شد .

قتل دو شهروند کرد اهل ترکیه توسط نیروهای انتظامی در مرز

به گزارش اهوران نیوز- بر اثر تیراندازی نیروهای انتظامی در یکی از مناطق مرزی غرب کشور، دو شهروند کرد اهل ترکیه به قتل رسیده اند.
روز چهار شنبه ۲۴ فروردین ماه، نیروهای انتظامی دو شهروند کرد اهل ترکیه را که مظنون به حمل کالای خارجی بودند در منطقه مرزی "قره قلی" به رگبار می‌بندند.
به گزارش خبرگزاری دجله، بر اثر این تیراندازی یک نفر به نام "ایوب" ۵۵ ساله به دلیل شدت جراحات در محل فوت می‌کند و یک نفر دیگر به نام "عادل پارلاک" ۵۱ ساله به شدت زخمی می‌شود که بعد از انتقال به بیمارستان شهر وان ترکیه، نابمرده نیز چهارشنبه شب به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.
شایان ذکر است که سالانه ده ها تن از شهروندان کرد در مرز غربی کشور مورد تیراندازی نیروهای انتظامی قرار گرفته و بعضا جان خود را از دست می دهند.
منبع: هرانا

سوریه بر پرتگاه جهنم ولایت فقیه!

سعید صادقی ـ اصفهان
اهوران نیوز: طی چند سال اخیر جهان عرب شاهد رشد فرهنگی و سیاسی چشمگیری بوده است. پیشرفت رسانهای مرزهای جغرافی و سیاسی را شکسته صدای ملیونها عربی که ظلم و ستم و طغیان و تجاوزهای ضد انسانی حکومتهایشان آنها را در چهار سوی جهان آواره کرده بود، را به گوش ملتهایشان رسانید.
رسانه پردهها را درید و عورتها را برملا ساخت و فرعونها را روسیاه نمود.
ولی ظالم مستبد همچنان بر قله غرورش سوار بود و ملتها را خس و خاشاکی بیش نمیدید، غافل از اینکه توده او را عریان کرده بودند، و از بودنش ننگ داشتند.
این بمب ساعتی در حال انفجار با جرقه مهندسی بیکار که در تونس سبزی فروشی میکرد و فرعون خواست لقمه نان را از دهان بچهاش بچاپد، منفجر شد. این جوان جگر سوخته با آتش کشیدن به خود فرعون را نیز در آتش خشم ملت سوخت. بن علی فرار کرد، میلههای زندان مصر در انتظار حسنی مبارک و فرزندانش است، قذافی در لیبی جنایتکار جنگی متواری است، علی عبدالله صالح یمنی راهزنی را اختیار کرده، و امروز و فردا واژگون خواهد شد، و اخیرا نوبت به سوریه رسید! البته حقش بود که نوبت اول از آن این دیکتاتورمنش باشد!
سوریه کشوری است تاریخی و بسیار زیبا، با مردمانی آرام که استعمار شوم انگلیس مهار حکومت آنرا به اقلیت شیعه نصیری واگذار کرده است. کشوری که رکورد بالاترین تاریخ حکومت نظامی (شرایط اضطراری) در تاریخ بشریت را سپری میکند. 41 سال تمام است که مردم در حکومت نظامی بسر میبرند. نفس کشیدن در این کشور حرام است. چندین ملیون از جمعیت 22.5 ملیونی آن در خارج از کشور متواریند.
بافت دیانتی سوریه از بیش از 74 درصد مسلمانان سنی، و 13 درصد شیعیان علوی و اسماعیلی (که از دیدگاه اثناعشریها کافرند)، و10 درصد مسیحی، و3 درصد دروزی تشکیل یافته است.90 درصد جمیعت را عربها، و 9 درصد را کردها،و یک درصد دیگر را ارمنیها، و ترکها و شرکسها، و یهودیها تشکیل می‫‫دهند.
بیش از 300 هزار کرد سوریهای بدون شناسنامه از کلیه حقوق انسانی خود محرومند. در گزارش سال 2005 سازمان ملل آمده: 30 درصد از ملت سوریه زیر خط فقر بسر میبرند!
گزارشهای بین المللی آمار بسیار وحشتناکی از فساد اداری در این کشور انعکاس میدهد، در سال 2003 این کشور در رتبه 66، و در سال 2010 در رتبه 127 فساد مالی قرار داشت!
در گزارش مؤسسه مالی سویس از آمار بانک مرکزی این کشور آمده که حساب نقدی قذافی در این بانک در سال گذشته 5 میلیارد فرانک بوده است. و علی عبدالله صالح 492 میلیون، و عبدالعزیز بوتفلیقه الجزائری 907 میلیون فرانک ذخیره نقدی دارند. در حالیکه بشار اسد 1.9 میلیارد ( یک میلیارد و 9 صد ملیون) فرانک پول نقد در بانک سویس دارد! البته ممتلکات و سهام شرکتها و غیره در این حسابها آمارگیری نشده است!
آزادی در سوریه معنایی ندارد. در لیست گزارشگران بدون مرز این کشور در سال 2007 رتبه  126و در سال 2010 رتبه 173 جهان در آزادی مطبوعات را داشت!!
گزارشهای سازمان ملل حاکی از آن است که سوریه در بین 5 کشور اول جهان در آمار تجاوزهای جنسی قرار دارد!
آقای حافظ اسد پدر فرعون حالی "بشار اسد" در سال 1982 شهر تاریخی حماة را قتل عام کرد، و بیش از 40.000 انسان را در زیر رگبار گلوله به خاک و خون کشید. و امروز بشار میخواهد جنایت پدر را تکرار کند.
تمامی آمار و ارقام نشان میدهد که سوریه در لبه پرتگاه جهنم قرار دارد. کشوری که در آن انسانیت بکلی تعریف نشده است!
حال چرا سربازان امام زمان خیالی، و ولی فقیه مطلق ما که صبح و شام دستش با امام زمان در یک کاسه است، چنین شیفته خون آشامان نصیری و بعثی سوریه هستند؟!
البته این غزلسرایی از اول انقلاب با این خون آشامان شروع شده بود، در 1991 رفسنجانی اولین سفر خود به سوریه را داشت و در 1990 و 1997 جلاد سوریه؛ حافظ اسد به تهران آمد. شعیب بن صالح منشی خاص امام زمان؛ جناب احمدی نژاد (!) هم سال گذشته در 20/2/2010 م به دمشق رفت و قضیه برداشتن ویزا بین دو کشور را مطرح ساخت.
برخی از اسناد سری که اخیرا لو رفته نشان میدهد نحوه برخورد سوریه با مخالفان از کلاس ولی فقیه نسخه برداری شده، و سربازان امام زمان سپاه پاسداران و حزب الله لبنان نیز جان به کف در خدمت ارتش بعثی سوریه برای کشتار مردم بیگناه قرار گرفتهاند!
(/fa/articles.aspx?selected_article_no=14814)
بنازم این جان نثاری و خون آشامی نفت خوران میهن عزیزمان را که برای کشتن ملتهای مظلوم و ستمدیده همیشه دست به سینه آمادهاند!
و بنازم امام زمان ساختگی را که چه لاشخوران خون آشامی را به سربازی خود گرفته است!
نظام ولایت فقیه بخوبی دریافته که در منطقه چون غده سرطانی اسرائیل تماما بیگانه است، و همانطور که اسرائیل برای بقای خود به غرب متوسل شده، نظام ولایت فقیه دست به دامن کمونیستهای روسیه و چین و گاوپرستان و مرتاضان هندی است، و چون نظام سوریه نیز درست همین حالت را دارد، غزلسرایی و عشق و محبت با آن را لازمه حفظ خود میداند.
نظام ایران و سوریه با سیخ کردن اسرائیل به غرب نشان میدادند که باید در مقابل جنایات آنها سکوت مطلق اختیار کند، در غیر اینصورت اسرائیل در تیررس آنهاست! و غرب نیز معادله را قبول داشت و تنها به چشم سرخ دادن غرب و دشنام و مرگ فرستادن سربازان ولایت فقیه بازار سیاست میچرخید. ولی حالا آتش بخرمن افتاده است! ملت ایران و سوریه بیدار شدهاند. نظامهای پوشالی در حال ریزش است و خدعه و نیرنگ غرب نیز شناخته شده است. آینده تنها از آن ملتهای آزاده خواهد بود.
تاریخ مصرف فرعون ولایت فقیه کمونیست پرست، و خون آشامان بعثی سوریه نیز تمام شده است. اینها خواه ناخواه طعمه زبالهدان تاریخ خواهند شد.
حکایت روزهای آینده از دو مثال تجاوز نخواهد کرد:
فرعونهای ایران و سوریه نیز واژگون شدند؛
چون جلاد تونس؛ بن علی فراری....
یا چون؛ فرعون لیبی قذافی خونخوار!
منبع:سنی نیوز

هجوم وسیع در تمام شهرهای احواز و تعطیل مدارس ومحاصره نظامی احواز‬

به گزارش آهوران نیوزبه نقل ازسنی نیوز: طبق بیانیه مرکز احوازی دفاع از حقوق بشر مطابق با خبرها وبیانیه های مختلف ازطرف احوازیهای گوناگون، وضع شهرهای احواز بحالت خطر در تمام مکانها به چشم میخورد، و تجاوز گسترده به حقوق بشر احوازیها صورت می گیرد و در این حین چند تن شهید و زخمی و اسیر شده اند و با وجود نیروهای نظامی و سپاه و ارتش وبسیج و تعطیل کلیه مدارس و دانشگاهها، حالتی مانند حالت جنگ در کل احواز صورت گرفته است.
در خبرهای مختلف آمده است که 2 نفر در منطقه کوت عبدالله با شلیک گلوله نیروهای نظامی دشمن و 3 نفر دیگر در منطقه صیاحی در شهر احواز و1 نفر در منطقه ملاشیه شهید شده اند، و بیش از 150 نفر از شهرهای مختلف مثل عبادان (آبادان) محمره (خرمشهر) و احواز پایتخت و معشور اسیر شده اند. و بیشتر از آن حالت وحشت در تمام مناطق احواز میباشد، وجود نیروهای نظامی و مسلح و ماشینهای جنگی، و عده ای از نیروهای سپاه با نقاب داشتن به صورتهای خود به دانشگاه احواز یورش برده و کلیه مدارس و دانشگاهها را تعطیل کرده اند. تمام این اعمال و خشونتها مغایر با قانون حقوق بشر است.
از تمام ارگانها و سازمانهای حقوق بشر و سازمانهای دولتی خواهان دفاع از مردم احواز در مقابل این جرایم هستیم. خبرها حاکی از احتمال وقوع جرائم بزرگتر است.
مرکز احوازی دفاع از حقوق بشر این اعمال وحشی و ننگین را رد و از کلیه ارگانهای حقوقی و جهانی و عربی درخواست میکند که از این جرائم در حق فرزندان خوزستان جلوگیری کنند.
در ضمن نظام اشغالگر ایرانی این اخبار را منتشر نکرده و از ورود کلیه رسانه ها و خبرنگاران جلوگیری کرده و با این کار میخواهد به سرکوب و وحشیگری خودش پرده بپوشاند. این عمل غیرانسانی و مغایر با معیارهای حقوق بشر میباشد.
مرکز احوازی دفاع از حقوق بشر

ثروت هنگفت خامنه ای جنایتکار از جمهوری رافضی ایران

کودکی حضرت رهبر

جناب سعیدی که روحانی پا به سن گذاشته‏ای است به نقل از افراد معتبر می‏فرماید حضرت رهبر موقع تولد بر خلاف ونگ ونگ کودکان معمولی فریاد زده‏اند: یا علی
شما را نمی‏دانم ولی مو به تن من سیخ شد. البته حضرت رهبر یک بار از قطار در حال حرکت هم پایین پریده‏اند که نماز صبح بخواند اما یا علی گفتن نوزاد کجا و پرش حجة‏السلام کجا. واقعاً من از خانواده بزرگوار حضرت رهبر گله دارم که این اطلاعات را اینقدر از ما پنهان نگاه داشته‏اند. خدا می‏داند تا حضرت رهبر از قنداق و پوشک بیایند بیرون چه حکایت‏ها رفته بین ایشان و عرش کبریایی. البته آن زمان ایشان طفل بوده و لازم هم نبوده برای این امورات طهارت داشته باشد و وضو بگیرد. در ثانی طفلی که موقع تولد فریاد بزند یا علی پوشک‏اش را که مثل پوشک عبدالعلیِ خاک بر سرما پر نمی‏کند از...
خود من اگر موقع تولد، «یاعلی» که نه حتی اگر گفته بودم: زرشک، حالا کمتر از خود مقام امام زمان، مقامی را قبول نمی‏کردم. خدا پدر و مادر آقا را بیامرزد بنده خدا به مقام معظم رهبری و سید خراسانی بسنده کرده و ادعای دیگری ندارد.

پيام جديد فرمانده سپاه صحابه ايران محمد بلوچ


أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
وقال الله تعالي:

وَقَاتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلاَ تَعْتَدُواْ إِنَّ اللّهَ لاَ يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ ﴿190﴾ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاء الْكَافِرِينَ ﴿191﴾ فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿192﴾ وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلّهِ فَإِنِ انتَهَواْ فَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِينَ ﴿193﴾
ترجمه : و در راه خدا با كسانيكه با شما نبرد و پيكار مي كنند پيكار كنيد و در اين پيكار از حد تجاوز نكنيد كه همانا خداوند تجاوزكاران را دوست ندارد﴿190﴾ در هر كجا كه آنها را مجهز و آماده نبرد يافتيد؛ بكشيد و همانگونه كه شما را بيرون كردند بيرونشان كنيد كه فتنه بدتر و شديدتر از قتل است و در مسجدالحرام با آنها نجنگيد مگر اينكه در آنجا با شما بجنگند پس اگر با شما پيكار كردند آنها را بكشيد كه جزاي كافران چنين است﴿191﴾ مگراينكه پايان دهند كه همانا خداوند آمرزنده و مهربان است﴿192﴾تا هنگاميكه فتنه اي هست با آنها بجنگيد تا فقط دين خدا باقي بماند پس اگر پايان دادند تجاوز و دشمني با آنها نكنيد؛ مگر با ظالمين﴿193﴾
با عرض سلام خدمت تمامي مسلمين جهان بالخصوص ملت مظلوم و ظلم ديده اهلسنت ايران اميد وارم كه حال تك تك شما عزيزان خوب باشد.
دوستان وعزيزان من الله (ج) براي ما و شما نماز ،روزه،حج وزكات را فرض قرار داده و در كنار اينها قتال و جهاد را همچنين برا ما و شما فرض قرار داده است و جهاد يك فريضه الهي مي باشد ما و شما نمي توانيم آن را انكار كنيم
زيرا بعضي از مردم مي گويند جهاد موقع پيامبر بوده و حالا وقت جهاد نيست جهاد تمام شده است رسول الله (ص)مي فرمايند: {الجهاد ماض الي يوم القيامه}ترجمه :{جهاد جاريست تا روز قيامت } بله دوستان و عزيزان جهاد تا روز قيامت تمام نمي شود و آنكساني كه اين حرف را مي زنند مسلمان نيستند بلكه منافقين مي باشند.
دوستان من شما شاهد هستيد كه امروزه در ايران بالخصوص در بلوچستان بر سر اهلسنت چه مي گذرد به مقدساتمان توهين مي شود علماء دست گير و شكنجه و سپس به دار آويخته مي شوند مساجد با خاك يكسان مي شوند قرآن در چاي فاضلا ب انداخته مي شوند جوا نان روزانه به بهانه هاي مختلف دستگير و اعدام مي شوند.
آيا بازهم سكوت كنيم مگر ما از رهبر بلوچستان شهيد عبدالمالك ريگي ،شهيد مولوي عبدالملك ملازهي و شهيد حاجي خدابخش شه بخش بهتريم كه جانشان را فداي دين وناموسشان كردند.
كجاست غيرت فاروقي من تو اي جوان كه جلوي چشمهاي ما وشما به خواهرانمان تجاوز مي شود و بازهم سوكت را اختيار كرديم
بعضي از مردمان نادان مي گويند برادران شيعه در كجاي اسلام آمده كه مشرك برادر موحد است آن كسي كه به اصحاب رسول الله (ص) توهين كند به ابوبكر صديق ،عمر فاروق و عثمان غني(رض) را كه الله (ج) درباره آنها در قرآن مي فرمايد { رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ } ترجمه :( يعني اينكه الله (ج) از ایشان راضی است و ایشان هم از الله تعالي خشنودند} مرتتد مي گويد آيا مسلمان است.
ودر سوره نور كه الله (ج) مي فرمايد { الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ} كه پاك دامني ام المومنين را بيان مي كند انكار كند آيا مسلمان است خير عزيزان من مسلمان نيست و نمي تواند باشد بلكه شيعه كافر است كافر است كافر است و هر كس كه قبول نكند او هم كا فر است .
بعضي از مردم امثال سردار محمد شه بخش براي رژيم مزدوري و مخبري مي كنند من قبلا هم به اين مزدوران كه خون برادران مسلمان شان را به خاطر پول كثيف مي ريزند هشدار داده بودم و بازم هشدار مي دهم كه تا دير نشده توبه كنيد و گرنه همان بلاي كه سر اسماعيل ،رسول،دادي،گل محمد و حاجي نيك عمل شه بخش امده بر سر شما هم مي آيد انشاءالله
جوانان بلوچستان گول تبليغات رژيم روافض را نخوريد و هر چه زودتر به مبارزين ملحق شويد و از جوانان مومن و غيور بلوچستان مي خواهم كه هر طايفه اي مخبران خود فروخته طايفه خودش راخودش بزند و انشاءالله سپاه صحابه هيچ و قت شما را تنها نمي گذارد .
اي جوانان بيايد عبدالمالك گونه زندگي كنيم
بيايد عبدالملك گونه زندگي كنيم
بيايد حاجي خدابخش گونه زندگي كنيم
كه جانشان را فداي دين و ناموس وعقيده شان كردند
يا زندگي باعزت يا مرگ با شهادت
با تشكر فراوان محمد بلوچ فرمانده سپاه صحابه ايران
sepah.sahaba@gmail.com

4 کشته و ده ها بازداشتی در درگیری های شدید مردم اهواز با نیروهای امنیتی


منامه – محمد العرب
روابط عمومی سازمان اهوازی "حزم" در تماس با "العربیه.نت" اعلام کرد که درگیری های متفرقی میان جوانان منطقه صیاحی که خود را برای بزرگداشت روز خشم اهواز در روز 15 آوریل آماده می کنند، در یکی از اتوبان های اهواز روی داد.
بنا بر این گزارش درگیری هنگامی روی داد که نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به منطقه قبلیه عرب "السواری" یورش بردند. این درگیری به کشته شدن دو جوان اهوازی و زخمی شدن شماری از نیروهای امنیتی انجامید.

از سویی گروه های حقوقی اهوازی اعلام کردند که شمار دستگیر شدگان به 150 نفر رسید که 30 تن از آن ها زن هستند.

در آخرین تحولات اهواز، یک جوان در محله کوت عبد الله در اثر خفگی با گاز اشکاور ساخت روسیه جان سپرد.

یک گروه حقوق بشری اهوازی با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار "العربیه.نت" قرار گرفته است، از ناکامی نیروهای بسیج در دستگیری همسر ابوثائر در محله شلنگ آباد خبر داده است. ساکنان محله با درگیری با نیروهای بسیج مانع از این دستگیری شدند.

همچنین مقام های استانی با اقدام به قطع خطوط اینترنت، برق و آب در محله ملاشیه وضعیت فوق العاده در آن اعلام کردند. نیروهای بسیج اقدام به مصادره ماهواره و کیس های کامپیوتر ساکنان محله هایی کرد که احتمال درگیری در آن ها می رود.
درخواست برای حمایت از مردم اهواز
شیخ جاسم السعیدی نماینده سلفی در پارلمان کویت از جامعه جهانی خواست که از مردم اهواز در تظاهرات احتمالی روز جمعه در مقابل قلع و قمع نیروهای امنیتی دفاع کند. او همچنین از مقام های ایرانی خواست به حقوق بشر مورد قبول در عرضه بین الملل احترام بگذارند.
السعیدی افزود: "مردم عرب مسلمان اهواز از ظلم، قهر و استبداد از سویی دولتی که ادعای عمل به شریعت اسلامی دارد رنج می برند در حالی که اسلام از هر نوع خشونت و استبداد و پایمال کردن حقوق مردم اهواز به دور است."

السعیدی تاکید کرد که مقام های ایرانی باید پاسخگوی میلیون ها اهوازی باشد که از همه گونه تبعیض نژادی و دینی رنج می برند و از کمترین حقوق خود به عنوان شهروند محروم هستند باشند.

فیلترشکن 25 فروردین

قبض‌های گاز در داخل قبر خمینی!

برخی گزارش‌های تایید نشده از تهران حاکی است در جدید ترین شیوه اعتراضی، برخی از شهروندان تهرانی برگه‌های قبض گاز خود را به نشانه اعتراض به داخل قبر خمینی در بهشت زهرا تهران انداخته‌اند که می‌تواند در پاسخ به ادعای ۳۲ سال پیش او که می‌گفت آب و برق را مجانی می‌کند باشد.
علی رغم گذشت دو هفته از ماجرای افزایش قبض گاز مصرفی در ایران و صدور قبض‌های عجیب و غریب برای خانوارها به ویژه مجتمع‌های آپارتمانی که به گفته مردم ارقام میلیونی آن سربه فلک کشیده است و اعتراضات مختلف مردم و برخی مسئولین و نمایندگان مجلس به نظر می‌رسد، مسوولان «شرکت ملی گاز ایران» هنوز پاسخی به شکایات مردمی در استان‌های مختلف کشور نداده‌اند.
از سوی دیگر بسیاری از مشترکین گاز مصرفی نیز کماکان از پرداخت قبوض گاز خود امتناع می‌کنند و با تجمع در شرکت گاز منطقه خود به طرح شکایات می‌پردازند و در انتظار تصمیم مسئولان دولتی در این زمینه هستند.
اما برخی گزارش‌های شهروندی از تهران حاکی است در جدید ترین شیوه اعتراضی، برخی از شهروندان تهرانی برگه‌های قبض گاز خود را به نشانه اعتراض به داخل ضریح قبر خمینی در بهشت زهرا تهران انداخته‌اند.
شاید انگیزه ی این شیوه از اعتراض شهروندان به افزایش بی رویه هزینه گاز،برق،آب و تلفن کنایه ای است به وعده های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سالهای ابتدایی انقلاب سال ۵۷ مبنی بر مجانی کردن آب و برق و اتوبوس.
وعده‌هایی که همچون بسیاری دیگر با گذشت بیش از ۳۲ سال از عمر جمهوری اسلامی هرگز تحقق پیدا نکرد.
خمینی در آن ایام در سخنانی با اشاره به خدماتی که در حکومت آینده ایران به مردم ارائه خواهد شد اعلام کرده بود: «آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم، یکی از اموری که باید بشود، همین معناست که خواهد شد،این دارایی از غنائم اسلام است و مال ملت است و مستضعفین، و من امر کرده‌ام که به مستضعفین بدهند و خواهند داد و پس از این هم تخفیف های دیگر در امور خواهد حاصل شد، لکن یک قدری باید تأمل کنیم، به این نغمه های باطل گوش نکنیم
منبع :اخبار جهان اسلام

سفراحمقی نژاد به بلوچستان