۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

زیباترین

              

   زیباترین معشوق : الله                                    زیباترین بانگ : الله اکبر                     زیباترین ستون : نماز                          زیباترین آواز : اذان                      زیباترین خانه : کعب                              زیباترین مرگ : شهادت                زیباترین عمل : عدالت                        زیباترین اغوش : آغوش مادر                      
   زیباترین دعا :  ربنا                                            زیباترین دوست : کتاب                          
زیباترین لحظه : پیروزی                       زیباترین رحمت : 
باران
زیباترین تشکر : جزاکم الله خیرا                   زیباترین حرف : حق
زیباترین کسب : کسب علم                            زیباترین زینت : ادب
زیباترین ناله : نیایش                                     زیباترین کلمه : محبت
زیباترین نیکی : نیکی به پدر و مادر                  زیباترین دین : اسلام                                                                                                       
                                 زیباترین ذکر : سبحان الله و بحمده و لااله الا الله
                   
خاطرات روزانه ابوعمار

سهم بلوچها از ایرانی بودن :


· . میزان عمر بلوچ ها ۱۰ سال کمتر از میانگین عمر در ایران است.
· . میزان مرگ و میر کودکان بلوچ از تمام ایران بیشتر است.
· . میزان مرگ و میر زنان بار دار در هنگام وضع حمل از همه جای ایران بیشتر است.
· . تعداد بیمارستانهای بلوچستان از همه جا کمتر است.
· مردم بلوچستان پایین ترین سطح درآمد را در کشور دارند.
· . دانش آموزانی که در بلوچستان به علت فقر و فشار، ناچار بترک تحصیل میشوند، از همه جا بیشتر است.
· . تعداد دانش اموزانی که در بلوچستان وارد دانشگاه میشوند، از همه جای ایران کمتر است.
· . دانش آموزان بلوچی که معدل ۱۹ داشته اند، در دانشگاه ها پذیرفته نشده اند.
· . در ایران سه میلیون و دویست هزا ر دانشجو مشغول به تحصیل هستند. سهم بلوچ ها، با توجه به جمعیت شان، باید، هفتاد هزار دانشجو باشد؛ در حالیکه در تمام دانشگاه های ایران، تعداد انها به دو هزار نفر نمیرسد. یعنی شصت و هشت هزار سهم انها غصب میگردد.
· در طول ۳۱ سال گذشته ، جمهوری اسلامی فقط به سه دانشجوی بلوچ بورسیه تحصیلی خارج از کشور داده است، در حالیکه، در این مدت هزاران دانشجوی ایرانی بورسیه شده اند
· دانشجویانی که زیر فشار مقامات دولتی، مجبور به ترک تحصیل میگردند، از همه جای ایران بیشتر است
· . هشتاد در صد کسانی که از دانشگاه ها فارغ التحصیل میشوند، قادر به پیدا کردن کار نمیشوند. آنها که کار پیدا میکنند، در شغل های پایین نگه داشته میشوند.
میزان توسعه منابع انسانی در بلوچستان از همه جای ایران کمتر است
· . تعداد کتاخانه ها در بلوچستان از همه جای ایران کمتر است.
· . اجازه انتشار کتاب به زبان بلوچی داده نمیشود.
· . انتشار روزنامه و مجله به زبان بلوچی عملا امکان پذیر نیست.
تحقیق و مطالعه تاریخ، فرهنگ و زبان بلوچی با موانع زیاد همراه است
برای برگزاری شب های شعر، داستان خوانی و تئاتر محدودیت زیاد ایجاد میگردد
· . کیفیت آموزش در بلوچستان از همه جای ایران پایین تر است.
طبق تحقیقات سازمان ملل، بچه های بلوچ بالا ترین ضریب هوشی را در ایران دارند
همانطور که می بینید، سهم بلوچ ها از ایرانی بودن، همینها بوده است


اگه گفتيداين كيه كه نمك خورده نمكدان ميشكنه؟

دادگاهی در بحرين چهار معترض شيعه را به اعدام محکوم کرد

 به گزارش آهوران نیوز: در گزارشی از دوبی به نقل از یکی از مخالفان بحرینی خبر داد یک دادگاه نظامی امروز در بحرین چهار معترض شیعه را به اتهام قتل دو مامور پلیس بحرین به اعدام محکوم کرده است.
به گفته این منبع، سه تن دیگر از معترضان شیعه نیز به اتهام دست داشتن در قتل ماموران پلیس بحرین، به حبس ابد محکوم شده اند.
این نخستین احکام اعدام علیه معترضان بحرینی از آغاز اعتراضات مردمی در این کشور از اواسط ماه مارس گذشته است.
همچنین اعلام شد مقامات بحرین به اتخاذ تدابیر برای مجازات افراد شرکت کننده در اعتراضات ادامه می دهند. بازداشت و محاکمه سریع و اخراج کارمندان دولتی از جمله اقداماتی است که علیه معترضان بحرینی اتخاذ می شود.
به گفته یک سازمان بین المللی، کادر پزشکی یک مرکز درمانی در بحرین به دلیل رسیدگی به وضع معترضان زخمی مجازات شده اند.
حتی ورزشکاران نیز از این مجازات ها در امان نماندند و بسیاری از ورزشکاران و مربیان آنها به سبب شرکت در اعتراضات از ادامه فعالیت ورزشی منع شدند.
منبع:خبرگزاری فرانسه

«کهریزکی کردن» زندان‌های قزل‌حصار و گوهردشت

به گزارش آهوران نیوز: کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران با انتشار گزارشی به تشریح روش‌های جدید فشار بر زندانیان سیاسی پرداخته است. در روزهای گذشته سایت‌های خبری نزدیک به منتقدان حکومت در ایران نیز با ذکر مشخصات برخی از زندانیان از شدت گرفتن برخورد با آنها پرده برداشته‌اند.
زندان مخوف قزل‌حصار
کمپین بین‌المللی حقوق بشر با استناد به اظهارات نزدیکان برخی از زندانیان سیاسی از انتقال آنها به زندان قزل‌حصار کرج خبر می‌دهد. این زندان محل نگهداری افرادی است که عمدتا در ارتباط با پرونده‌های قاچاق مواد مخدر یا شرارت متهم یا محکوم هستند. بنابر این گزارش تاکنون «موارد متعدد تجاوز و قتل زندانیان توسط دیگر زندانیان در این زندان به ثبت رسیده است.»
مطابق آیین‌نامه‌ی سازمان زندان‌های ایران، نگهداری زندانیان سیاسی در بند زندانیان جرائم غیر سیاسی مجاز نیست. رئیس این سازمان، غلامحسین اسماعیلی اخیرا اعلام کرده است تعداد زندانیان زندان‌های کشور بیش از دو برابر ظرفیت اسمی آنهاست. یکی از پرازدحام‌ترین این زندان‌ها قزل‌حصار است که گفته می‌شود بیش از سه برابر ظرفیت زندانی را در خود جا داده است.
بر اساس گزارش‌ها از ۲۰ هزار نفری که در قزل‌حصار به سر می‌برند حدود ۱۳ هزار نفر محکومان پرونده‌های قاچاق مواد مخدر هستند. کمپین بین‌المللی حقوق بشر به نقل از برخی از زندانیان گزارش می‌دهد حدود ۵ هزار نفر از زندانیان قزل‌حصار محکوم به اعدام هستند.
افزایش تعداد زندانیان معترض
ظاهرا انتقال برخی از زندانیان سیاسی به قزل‌حصار واکنش حکومت به اعتصاب غذا و حرکت‌های اعتراضی چند فعال سیاسی و صنفی در زندان رجایی شهر (گوهردشت)، یکی دیگر از زندان‌های کرج بوده است. از روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه یازده تن از زندانیان گوهردشت، از جمله منصور اسالو، رسول بداقی، مجید توکلی، عیسی سحرخیز، کیوان صمیمی، حشمت الله طبرزدی و مهدی محمودیان اعتراض خود را به شرایط موجود زندان‌ها و فشارهایی که به آنها و خانواده‌شان تحمیل می‌شود با آغاز یک اعتصاب غذای محدود شدت بخشیدند.
معترضان زندان گوهردشت در نامه‌ای خطاب به بان کی‌مون دبیرکل سازمان ملل ضمن تاکید بر ادامه‌ی اعتراض‌های خود خواستار فرستادن گزارشگر ویژه‌ی این سازمان برای رسیدگی به وضعیت زندانیان و نقض حقوق بشر در ایران شدند. عصر سه‌شنبه، ششم اردیبهشت، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر گزارش داد پنج زندانی دیگر (بهروز جاوید تهرانی، علی عجمی، جعفر اقدامی، رضا شریفی بوکانی و خالد حردانی) از دو روز پیش به حرکت اعتراضی زندانیان سیاسی پیوسته‌اند.
اعتصاب غذا ادامه دارد
افراد یاد شده اعلام کرده‌اند در صورت عدم رسیدگی به درخواست آنها اعتصاب‌های محدود خود را تا آخر اردیبهشت ادامه می‌دهند و پس از آن وارد اعتصاب غذای نامحدود می‌شوند. شماری از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین نیز با انتشار بیانیه‌ای همبستگی خود را با معترضان زندان گوهردشت اعلام کردند. در این بیانیه آمده است «خبر اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر در اعتراض به این که خواسته‌های به‌حق و قانونی‌شان پاسخ داده نشده است، هر انسان آزاده‌ای را به تأمل وامی‌دارد تا دریابد تحقق آزادی و عدالت جز از راه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های حاکمان مستبد میسر نیست.»
با اوج گرفتن اعتراض‌ها ماموران امنیتی و انتظامی نیز بر فشارهای خود به زندانیان افزوده‌اند. سایت کلمه که به حامیان میرحسین موسوی تعلق دارد می‌نویسد در تازه‌ترین ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان که روز دوشنبه ۵ اردیبهشت انجام شد «ماموران امنیتی با حضور در سالن ملاقات کابینی بر گفتگوهای خانواده‌ها با زندانیان نظارت می‌کردند.» بنابر این گزارش ماموران با برخی از زندانیان و ملاقات‌کنندگان رفتاری خشن و توهین‌آمیز داشته‌اند.
اعتراض دو زندانی به بازرسی بدنی
«کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی» روز چهارشنبه، ۷ اردیبهشت، گزارش داد اعتراض عیسی سحر خیز و کیوان صمیمی نسبت به بازرسی بدنی هنگام ورود به بهداری با بدرفتاری رئیس زندان محمد مرادی و سخنان توهین‌آمیز او روبرو شده است. این حادثه دو روز پیش رخ داده و مرادی در پاسخ به اعتراض سحرخیز که این بازرسی‌ها را توهین‌آمیز خوانده گفته است، این اقدام از جمله قوانین جدیدی است که اعمال خواهد شد.
«كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی‌ها» نیز روز چهارشنبه با انتشار گزارشی نوشت همسر یکی از زندانیان سیاسی گوهردشت بر اثر فشار یکی از قاضیان دادگاه انقلاب مجبور به طلاق گرفتن از او شده است. این زندانی به اتهام "اقدام علیه امنیت و تشویش در اذهان عمومی و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه" به حبس طولانی مدت محكوم شده است. بنابر این گزارش همسر او که ۱۳ ماه در بازداشت بوده است پس از تن دادن به خواست قاضی آزاد شده است.
زندان در زندان
کانون یاد شده در گزارش دیگری خبر داده است که هفته‌ی گذشته رئیس حفاظت زندان گوهردشت همراه با چند مامور اطلاعاتی بدون هیچ دلیل و بهانه‌ای به بند زندانیان سیاسی یورش برده‌اند و به بازرسی اتاق‌ها پرداخته‌اند. بر اساس این گزارش در این بازرسی‌های سرزده تعدادی از زندانیان تهدید شده‌اند در صورت ادامه فعالیت‌های اعتراضی سربه‌نیست خواهند شد.
همچنین منابع مختلف از بازرسی‌های شبانه و ناگهانی دیگر بندهای زندانیان سیاسی در روزهای اخیر گزارش داده‌اند. گفته می‌شود در مواردی نیروهای امنیتی برای ایجاد رعب و وحشت به فیلمبرداری از زندانیان نیز پرداخته‌اند. علت انتقال برخی از زندانیان به زندان گوهر دشت شرکت در اعتصاب غذای سال گذشته در زندان اوین بوده است.
اغلب زندانیان زندان گوهردشت از زمستان گذشته به یک بند ویژه‌ی امنیتی منتقل شده‌اند و از امکان تلفن کردن، مرخصی و ملاقات حضوری بی بهره‌اند. حدود دو هفته پیش (۲۴ فروردین) کلیه‌ی زندانیان عادی و سیاسی بند زنان گوهردشت به مکان نامعلومی منتقل شدند. احتمال می‌رود قصد ماموران انتقال بخشی از زندانیان سیاسی به بند زنان و قطع کامل تمام ارتباط‌های آنها باشد.
حمله به زندانی سیاسی با چاقو
خبرهای تایید نشده‌ای نیز در مورد احتمال انتقال بخشی از زندانیان عادی گوهردشت و جایگزین کردن آنها با "زندانیان خطرناک" منتشر شده است. در این صورت شرایط گوهر دشت نیز شبیه به زندان قزل‌حصار خواهد شد که جان زندانیان سیاسی‌اش همزمان از سوی زندانبانان و برخی زندانیان تهدید می‌شود.
کمپین بین‌المللی حقوق بشر از قول کسانی که آنها را "منابع موثق از داخل زندان قزل‌حصار" خوانده گزارش داد «در روزهای گذشته یک زندانی سیاسی به نام امیر لطیفی در این زندان با چاقو مورد حمله یک زندانی دیگر قرار گرفته و به شدت مضروب شده است.» این گزارش می‌افزاید منابع یادشده گفته‌اند اخیرا "محمد پورعبدالله فعال دانشجویی طیف چپ و حدود ۱۰ زندانی سیاسی دیگر به زندان قزل‌حصار کرج منتقل شده‌اند" و جان آنها در خطر است.
«کهریزکی کردن» قزل‌حصار و گوهردشت
کهریزک نام یکی از بازدداشتگاه‌های غیر استاندارد ایران است که پس از حوادث سال ۸۸ بر سر زبان‌ها افتاد. تعدادی از معترضان به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به این بازداشتگاه که در اصل برای نگهداری "اشرار و اراذل و اوباش" آماده شده بود منتقل شدند. پس از افشای شکنجه، تجاوز و قتل چند زندانی در کهریزک و بالا گرفتن فشار افکار عمومی، حکومت جمهوری اسلامی مجبور به بستن این بازداشتگاه شد.
مهدی کروبی، یکی از نامزدان معرض به نتایج اعلام شده‌ی انتخابات، خرداد سال ۸۹ در پیامی خطاب به مردم نوشت «مگر می‌شود با کهریزکی کردن مردم و آباد کردن قبرستان‌ها درک شعور و حق پرسش را از مردم سلب کرد.» در حوادث بهمن و اسفند ماه سال گذشته شماری از بازداشت شدگان مکان‌های نگهداری خود را که اغلب ساختمان‌های ناشناخته‌ی تحت کنترل سپاه بود "کهریزک جدید" خوانده‌اند. ظاهرا حکومت برای فشار بیشتر بر زندانیان سیاسی راه "کهریزکی کردن" زندان‌هایی چون قزل‌حصار و گوهردشت را در پیش گرفته است.
منبع:سنی نیوز

تبعیض و ظلم در اداره ی ثبت احوال رژیم در بلوچستان


سالهاست که اداره ثبت احوال استان پیش شرایطی را برای ثبت واخذ شناسنامه جلوی روی مردم بلوچ گذاشته که کاملا مخالف با عرف و فرهنگ اسلامی و بلوچی است واین مسئله برای مردم به صورت یک معضل بزرگ تبدیل شده است.
اگر نسبت به این مسله اعتراض کنند ازطرف وزارت اطلاعات و یاسایر نهادهای حکومتی تحت پیگرد قرار میگیرند وبه جرم اخلال در امنیت ویا وصله نمودن سایر انگهای که اصلا ربطی به موضوع ندارند مورد آزار و اذیت ودر آخر آزاد ویا برای مدتی به حبس می افتند.
درحالیکه مردم برای اخذ شناسنامه به اداره مربوطه مراجعه میکنند اداره از ثبت وپذیرش نامهای دلخواه مردم بشدت جلوگیری میکند ومردم باید از روی لیستی که انها تنظیم نموده اند انتخاب اسم نمایند که کلا اسمهایی بیگانه بافرهنگ اسلامی وبلوچی است. در حالیکه فرهنگ واداب ورسوم یک ملت وقوم نشانه پیشینه تاریخی انها محسوب میشود .ما این نکته را بایددرنظرداشته باشیم که برای نابودی یک ملت همین قدر کافی است که هویت قومی وملی انها را نابود کرد . شما اگر نگاه کنیدحتی درکشورهاییکه مهد سکولاریسم الحادی هستند چنین برخوردی با سایر اقلییتهای دینی نمی شود .
وقتی نام، لهجه ، اداب وفرهنگ یک ملت ازاو گرفته شود دیگر چیزی برای اثبات هویت خویش ندارد .
نباید هیچ گاه ظلم راکوچک و یا نسبت به ان بی اهمیت باشیم چرا که تمامی ظلمها ابتدا بصورت کوچک جلوه نموده اند سپس تبدیل به یک معضل بزرگ شده اند.....
سعید بلوچ

۱۳۹۰ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

جنتي اهريمن فارسي بلد نيست

مبارک : همه خائنند ..من را فروختند ... کاش به عربستان یا امارات فرار میکردم

برخی مصادر از بیمارستان شرم الشیخ فاش کردند ، حسنی مبارک بارها و بارها با دستانش بر سر خود میزند و میگوید : همه خائنند..مرا فروختند.
همچنین مبارک اعتراف کرد دو اشتباه تاریخی را مرتکب شد ، یکی از قدرت کناره گیری کرد و دومی اینکه به سخنان همسرش گوش نداد و خواست در مصر بماند.
پزشکان حالت روانی مبارک را بسیار وخیم گزارش داده اند و همچنین خبرهایی از اعتصاب غذایی مبارک بدلیل حکم منتقل شدنش به زندان گزارش شده است.
مبارک از قاضی خواسته است که به حالش رحم کند و اواخر عمرش را بگذارد در کنار خانواده اش باشد نه در زندان و حاضر است همه ی ثروتش را به دولت بدهد بشرطی که او و همسر و فرزندانش را آزاد کنند.
در همین راستا مشاور وزیر دادگستری مصر اعلام کرد : از همه ی سران رژیم سابق بازجویی میشود و اگر ثابت شود مبارک نیروهای را به قتل تظاهرکنندگان تشویق کرده است حکم اعدام برایش صادر خواهد شد.

فیلترشکن 6 اردیبهشت

در ادامه مطلب فیلترشکن 4 اردیبهشت

اطلاعيه جديد سپاه صحابه ايران تكذيب خبر دستگيري مبارزين سپاه صحابه ايران



بدينوسيله سپاه صحابه ايران خبر دستگيري يكي از مبارزين سپاه صحابه توسط رژيم دروغگو آخوندي را تكذيب مي كند.
چند روز پيش رسانه هاي رژيم از دستگيري يكي از مبارزين سپاه صحابه به نام الله داد معروف به مجيد كه مزدور رژيم( دادي زنگيزهي - ريگي) و( نيك عمل شه بخش) را به هلاكت رسانده بود اعلام كردند سپاه صحابه اين خبر را دروغي بيش نمي داند.
آري اين خبر دروغ ضعف و ناتواني رژيم را نشان مي دهد رژيم از اين كه جرعت رودر رو شدن با مبارزين را ندارد  و نمي تواند كاري كند شروع كرده به دروغ پردازي الحمدالله مبارزين سپاه صحابه در كمال سحت و سلامت در پايگاهاي خود در كوهستانهاي بلوچستان بسر مي برند.
مزدوران جمهوري بظاهر اسلامي جوانان بيگناه اهلسنت را دستگير و به سياه چالهاي وزارت اطلاعات انتقال مي دهند وسپس انقدر شكنجه مي كنند كه هر چي مي گويند قبول مي كند و بعد از چند روز اعدام مي شود سنگ كه سنگه اگر بكوبند ش صدا مي دهد چندين جوان بلوچ بر اثر شكنجه حافظه خود را بكلي از دست داده اند.

سپاه صحابه ايران

علل شمارش معکوس نظام ولایت فقیه!


علی اکبر موسوی ـ تهران
اهوران نیوز: برخی گمان می‫کنند شهردار اصفهانی شهرکرد لرها، و استاندار تهرانی کردستان، و فرماندارهای زابلی و شیرازی بلوچستان، و مدیرهای مشهدی شهرهای ترکمن، و رؤسای قمی آذربایجانها و... انعکاس حکومت تبعیض نژادی فارس بر سایر اقلیتهای قومی در کشور است!
شاید این دیدگاه بتواند درصد بسیار اندکی از حکایت را در برگیرد، ولی حقیقت نزدیک به یقین نزد نگارنده غیر از این است!
اختاپوس شومی که بر ایران لنگر انداخته عبارت است از حزب خمینی که به شکل بیت رهبری و کوادر سازمان اطلاعات ظهور کرده‫ است.
این تعداد ناچیز تمامی شاهرگهای نظام را در دست دارند، و تنها با اعتماد بر زر و زور بر ملت حکم‫فرما شده‫اند.
تصور جهانگشایی چنگیزی و هیتلری خمینی او را بر این واداشت تا با استفاده ابزاری از شعار اسلام و وحدت مسلمانان در سطح جهانی توده را بدست آورد. اگر چه این سیاست تا مدت زمانی گوشهای افراد ساده و خوش باور را نوازش داد، پس از چند پگاهی عاقلان با دیدن وضع اهل سنت در ایران، و شعارهای مرگ بر آمریکا و تقدیم هدایای گرانبها به دشمنان آمریکا، و چاپلوسی به دربار کمونیستهای شوروی و چین و خنجر زدن از پشت به حرکتهای انقلابی مسلمانان روسیه و چین و افغانستانی که موی دماغ شوروی شده بود، دریافتند که حکایت یک بام است و دو هوا!..
حکومت ما حاضر است ماهیانه 23 ملیون دلار کمک خرجی به حماس دهد تا حقوق کارمندان شهر غزه را تأمین کند ولی حاضر نیست در روزهایی که غزه زیر باران گلوله اسرائیل جان می‫دهد سنگ ریزه‫ای در تیرکمانی گذاشته بسوی اسرائیل شلیک کند!..
پس از درگرفتن حادثه‫های خونین و جنگهای مذهبی در عراق که فتیله‫اش در قم روشن شده بود برخی از شیعه‫ای ابله جهان گمان بردند تهران قبله تشیع جهان است، ولی پس از حوادث خونین حوثیهای یمن و تحرکات مشبوه شیعه کویت و سعودی و حرکت نابهنگام و شعارهای شیعه‫گری و انتقام جویانه در بحرین و کشیدن گلیم مرجعیت از زیر پای نجف و لبنان و احتکار آن در قم، جهان تشیع دریافت که دل نظام ولایت فقیه برای شیعیان نیز نسوخته، و او تنها به فکر استفاده ابزاری از اقلیتهای شیعه جهان است!
آقای خاتمی در انتخابات سال 1376 تنها با نشر عکسی از خود که در آن کروات بر گردن خود بسته بود رأی آورد! به عبارت واضحتر در حکومت ولایت فقیه و امام زمان کروات رأی آورد و آخوند رفوضه شد!
آقایان کروبی و موسوی نیز در انتخابات گذشته تنها از باب فرار از باران، یا پناه بردن به گرگ از دست شیر، رأی آوردند!
نتایج این انتخابات بیانگر عمق فاجعه نظام است، نظامی که سه دهه نه تنها به ملت نزدیک نشده، بلکه "خس و خاشاک" ایران حاضرند برای نجات از آن تن به استعمار آمریکا بدهند..
با یک دید سرسری می‫توان اسباب پوشالی شدن نظام ولایت فقیه و سقوط حتمی آنرا در سه نقطه خلاصه کرد:
1) استبداد سیاسی..
خمینی از روز اول مشت بر دهان ملت کوبید، و پلاکارد سازمان ساواک با ترفندهای شکنجه آمریکایی را به سازمان اطلاعات با وحشیگریهای روسی و چینی تغییر داد.
کشتارهای دسته جمعی، تجاوز به جان ومال و ناموس متهمان، قتلها و ترورهای زنجیره‫ای روشنفکران، پلم کردن دهنها، و زنجیر کشیدن بر گردن قلمها چهره نمادین این نظام شد. رسوبات و تراکمات این استبداد چون خوره پایه‫های نظام را به کلی از بین برده است، و با یک انفجار مردم به خیابانها می‫ریزند، و حاضرند برای جار زدن و مرگ وهمی فرستادن برای دیکتاتور و تسلی دادن به خود خیابانها را با خون گلگون کنند.
2) تقسیم ناعادلانه ثروت..
یکشبه آخوندهایی که برای نان شبشان دستشان به مردم دراز بود ملیاردر شدند، و هر "حاج آقای" به حج نرفته‫ای صاحب چند کلفت و چند اسکورت و چند راننده و چند دوست دختر صیغه‫ای شد، بانکهای خارجی با پول چپاول شده نفت کشور در حسابهای حاج آقاها و آقا زاده‫ها ترش کرده، و ملت بیچاره در فقر و بدبختی به سر می‫برد. در کشور نفت پرور آقا امام زمان دخترهای دانشجو برای پرداخت هزینه تحصیلی خودفروشی می‫کنند. وضع تحصیلی و آموزش و تربیت بیداد می‫کند، بیمار و بیمارستان و نظام پزشکی واویلا می‫کند، و...
به هر سو نگاه کنی فساد است و بی‫بندوباری و رشوه خوری، و موج فقر که روی فقر لول می‫خورد و در نهایت این پابرهنه‫ها هیزم آتشی هولناکند که پوست کلفت و خشیده ولایت فقیه را به آتش می‫کشد.
3) نوکری استعمارگران خارجی..
آقای خمینی در پاریس توانست دل آمریکائیها را بدست آورده، و سوار بر بال خیالهای رنگین وارد کشور شد و تاج شاهی را از پاسدار منافع آمریکا در منطقه؛ "شاه" دو دستی تحویل گرفت. تاریخ مصرف شاه از نظر آمریکائیها تمام شده بود و می‫بایستی عوض شود.
نظام ولایت فقیه خواست با زیرکی هر دو خدای شرق و غربی خود را راضی کند. برای رضایت آمریکا با شعارهای صادراتی انقلاب پادشاهان کشورهای عربی را به وحشت انداخت، و آنها را مجبور کرد دست به دامن آمریکا شوند.
آتش جنگ ایران و عراق را شعله‫ورتر نمود تا کارخانجات اسلحه سازی دو بلوک شرق و غرب از کار نیفتند.
و غزلسرایی با بلوک شرق کمونیستی را شروع کرد تا به غرب شوخ چشم، چشم سرخی دهد که دوست پسر دیگری نیز با او در رقابت است.
چرخهای صنعت در کشور از کار ایستاده، برای براه انداختن کارگاه برق شهرکی مرزی چون ایرانشهر بلوچستان باید مهندسان شوروی قدم رنجه کنند!
از شیر مرغ تا جون آدمی زاد بازارهای کشور از چین وارد می‫شود..
ایرانی که با قدرتهای طبیعی و ثروتهای خدا دادی و معادن و زمین و جمیعت جوان می‫توانست بزرگترین امپراطوری جهان شود، به مصرف کننده‫ای معتاد و بی خاصیت تبدیل شده که ملتش در باتلاق بیهودگی نفس نفس می‫زنند.
این تصویر عمومی کشور و فشارهای مضاعف باعث شده نخبگان بیدار شوند و گسترش این بیداری آتش به خرمن استبدادگران خواهد زد و در حقیقت شمارش معکوس سقوط حتمی نظام ولایت فقیه از انتخابات گذشته شروع شده است...
منبع: سنی نیوز

تعدادی از سربازان ارتش سوریه به معترضان پیوستند


به گزارش آهوران نیوز:منابع حقوقی از درعا در جنوب سوریه اعلام کردند روز سه شنبه 26-4-2011 صدای شلیک گلوله در مناطق مختلف شهر شنیده شد وتعدادی از افراد ارتش به معترضان پیوستند.
نیروهای ارتش بامداد روزگذشته با تانک واسلحه سنگین به شهر درعا یورش بردند و همه راه های ارتباطی را به کنترل درآوردند.

یک منبع حقوقی درگفتگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد " شلیک مستقیم به سمت مردم در درعا ادامه دارد."
وی افزود :" نیروهای امنیتی ، منزل مفتی درعا که پیش از این در اعتراض به سرکوب مخالفان استعفا داده بود به محاصره درآوردند اما مفتی در منزل خویش حضور ندارد."
وی گفت :" نیروهای جدیدی وارد شهر شدند . در مرکز درعا یک تانک مستقر شده است."
فعال حقوق بشر تاکید کرد " مسجد ابوبکر به شدت مورد هدف تک تیراندازان قرار گرفته و برخی از این تک تیراندازان بر بام مسجد بلال حبشی مستقر شده اند. تانک ها در چند نقطه شهر مستقر شده و راه های ورود به شهر به شدت کنترل می شود."

وی افزود " برخی از سربازان از لشکر پنجم ارتش به ما پیوستند و با نیروهای ارتش که شهر را به محاصره درآورده اند درگیر شدند."

این فعال سوری تاکید کرد لیستی حاوی نام 21 تن از کشته شدگان اخیر در دست دارد.
یک سازمان حقوق بشری سوری تاکید کرده است نیروهای امنیتی طی چند ساعت گذشته حدود 500 تن از مخالفان را بازداشت کرده اند.
روز گذشته هزاران نفر از سربازان ارتش برای سرکوب معترضان در درعا وارد این شهر شدند.
ارتش در بیانیه ای اعلام کرده است تعدادی از سربازان کشته وزخمی شده اند.
در بیانیه ارتش همچنین گفته شد " تعدادی از گروهک های تروریستی " در درگیری ها کشته شدند.
دولت سوریه اعلام کرده است نیروهای ارتش " به خواست مردم درعا و در پاسخ به درخواست کمک " از سوی مردم وارد درعا شده اند.
منبع:العربیه

یک دیپلمات رژیم از بحرین اخراج شد

وزارت امور خارجه بحرین دیروز سه شنبه از دبیر دوم سفارت ایران در منامه خواست تا در مدت 72 ساعت خاک این کشور را ترک کند.
بیانیه وزارت امور خارجه بحرین که در خبرگزاری رسمی این کشور (بنا) منتشر شده آمده است: دلیل اخراج این دیپلمات ایرانی از بحرین، ارتباط او با شبکه جاسوسی ایران در کویت است.
وزارت امور خارجه بحرین روز دوشنبه گذشته مهدی سلامی کاردار ایران را احضار و یادداشت اخراج دبیر دوم سفارت ایران را تسلیم وی کرد.
در این یادداشت آمده است که حجت الله رحمانی دبیر دوم سفارت ایران در منامه شخص نامطلوبی تشخیص داده شده و می بایست بحرین را ترک کند.

رژیم آخوندی 3000 نیرو توسط هواپیماهای غیر نظامی به سوریه میفرستد

طبق گزارشهای برخی شاهدان عینی که از ایران به سوریه مسافرت میکردند ، در پروازهای تهران دمشق تعداد زیادی از نیروهای سپاه پاسداران بصورت مرتب و برنامه ریزی شده خود را به دمشق میرسانند.
این نیروها پس از رسیدن به فرودگاه دمشق از باقی مسافران جدا میشوند و از خروجی های ویژه از فرودگاه خارج میشوند.
خبرگزاری ها خبر از انتقال بیش از 3000 نیروهای سپاه پاسداران به سوریه برای سرکوب تظاهرکنندگان میدهند.
از طرف دیگر ، در اسناد فاش شده توسط ویکیلیکس ، در گزارشی که مربوط به سال 2005 است ، رئیس وقت موساد اسرائیل “میر داجان” اکید میکند : بشار اسد بسیار ضعیف است ولی بهتر است به عنوان رئیس بماند.
در ادامه ی گزارش آمده است : سیاستمداران مخالف رژیم سوریه حاضر ریسک کنند و به خیابانها بیایند تا رژیم را عوض کنند ولی بشار اسد بزودی کنار نخواهد رفت.
منبع: (آخبار جهان اسلام)