۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

هرانا؛ حسین خضری اعدام شد

خبرگزاری هرانا - حسین خضری، صبح امروز در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد.
بنا به اطلاع ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دوازدهم دی ماه سال جاری تیم ویژه ای از تهران برای اعدام حسین خضری به زندان مرکزی ارومیه آمده بودند تا شبانه وی را اعدام کنند، اما مسئولان به دلایل نامعلوم اجرای این حکم را به تعویق انداختند.
صدا و سیمای جمهوری اسلامی در خبری اتهامات حسین خضری را "شرکت در عملیات مسلحانه و کشتن یکی از ماموران نیروی انتظامی در پاسگاه مرزی گل شیخان شهرستان ارومیه در سال 1383" عنوان کرده است.
حسین خضری پیش تر تمامی این اتهامات را رد کرده بود و در ملاقات با خانواده اش از تلاش ماموران وزارت اطلاعات برای اخذ اعترافات تلوزیونی دروغین از وی خبر داده بود.
شایان ذکر است که برادر این زندانی سیاسی شب گذشته در گفتگو با هرانا احتمال داده بود که مسئولان آقای خضری را مخفیانه اعدام می کنند.
مسئولان طی مدتی که حسین خضری از بندش خارج شده بود، هیچ اطلاع دقیقی از وضعیت و محل نگهداری وی به خانواده اش نداده بوند.
وی در تاریخ 10/5/87 در شهرستان کرمانشاه توسط نیروهای سپاه نبی اکرم آن شهرستان دستگیرشد و مدت 49 روز را در اختیار نیروهای سپاه نبی اکرم کرمانشاه بود. حسین خضری در طی این زمان متحمل شکنجه های روحی و جسمی متعددی در زمان بازجویی ها شده بود.
حسین خضری متولد 1361 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه و همچنین تایید شعبه 10 دادگاه تجدید نظر استان اذرباییجان غربی و تایید این حکم از سوی شعبه 31 دیوان عالی کشور به اعدام محکوم شده است.
وی در رنجنامه ای که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار داد شکنجه های جسمی خود را به قرار زیر اعلام کرد:
1-    کتک زدن به مدت چندین ساعت در هر روز
2-    ایجاد فشار روحی و روانی در حین بازجویی
3-    تهدید بازجویی هایم مبنی بر آنکه اگر آن مواردی که ما میگوییم قبول نکنی به برادر و داماد خانواده شما میتوانیم برچسب فعالیت های غیرقانونی علیه نظام بزنیم
4-    ضربه زدن با لگد به اندام های تناسلی من و خونریزی و تورم آن نواحی از بدنم به مدت چهارده روز
5-    پارگی پای راستم تقریبا به اندازه 8 سانتیمتر به علت ضربه محکم پای بازجو که هنوز قابل مشاهده است
6-    وارد کردن ضربات متعدد به تمامی بدنم با باتوم

لینک های مرتبط با حسین خضری:

حسین خضری در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برد

حسین خضری: مصداق محاربه بر من صادق نیست

قریب الوقوع بودن اجرای حکم اعدام حسین خضری

انتقال حسین خضری به مکان نامعلوم/ احتمال اجرای حکم اعدام حسین خضری

بی خبری از سرنوشت حسین خضری زندانی محکوم به اعدام

افزایش نگرانی ها نسبت به وضعیت حسین خضری

دو نهاد حقوق بشری موج گسترده اعدام ها را محکوم کردند

اعتصاب غذای چهار تن از زندانیان زندان مرکزی ارومیه

انتقال حسین میرزایی به بهداری زندان ارومیه

استمداد خانواده حسین خضری از مسئولین قضایی و جامعه حقوق بشر

احتمال اجرای مخفیانه ی حکم اعدام حسین خضری

گفتاری از زندانی سیاسی در معرض اعدام، حسین خضری/ فایل صدای زندانی

برادر حسین خضری: من صد درصد می دانم که بلایی سر حسین آوردند و به ما نمی گویند

لزوم واکنش قاطع جامعه بین الملل در قبال موج گسترده اعدامها در ایران /اطلاعیه مطبوعاتی

برای امام زمان سینه می زنند،اما به اسرائیل خدمت می کنند

به نقل از هاشمی رفسنجانی در تازه ترین مطلبی که به بهانه سخنرانی سال 48 وی منتشر شده ، برای نخستین بار به تبار یهودی کسانی کرد که در جمهوری اسلامی صاحب دولت و مقام شده اند اشاره شده است.با این مضمون:
یک خط انحرافی؛ بیشتر در پی تهییج مردم و استفاده ابزاری از احساسات مردم مسلمان نسبت به اهل بیت و حتی امام زمان است. كسی كه همزمان هم امام زمان می​گوید و هم كوروش كوروش می​كند هر دو را دروغ می​گوید!
اسرائیلی​ها می​خواهند با هر روش ممكن، حتی با استفاده از چهره های نفوذی ظاهر الصلاح، بازار اسلام ایرانی؛ اسلام عربی و اسلام آفریقایی راه بیاندازد!
باید مراقب نفوذ چهره های مشكوك مسلمان نمایی كه با پای برهنه به زیارت برخی اماكن مذهبی «خاص» (چاه جمکران که در دولت احمدی نژاد دو قلو شده) می روند، ولی در خفا با یهودی ها ارتباط دارند باشید. از صدر اسلام تاكنون همیشه بوده اند به ظاهر مسلمانان دو آتشه ای كه در واقع در خدمت اهداف ضد اسلامی یهود بوده​اند.
(حرف امروز، به بهانه سخنرانی سال 48 هاشمی و از زبان او مطرح شده است و این همان نکته ایست که دلیل انتشار آن سخنرانی در سال 48 است، در سال 1389 است
!)

نقش ايران در سقوط دولت لبنان هشداری برای عراقی ها

فاکس نيوز در تحليلی از نقش حکومت ايران در اوضاع سياسی لبنان و عراق می نويسد:« در روزهايی که اکثر صاحبنظران حکومت ايران را به خاطر سقوط دولت ائتلافی لبنان محکوم می کنند به نظر می رسد که سران جمهوری اسلامی در حال توسعه نفوذ خود در دولت نوپای عراق هستند.»
مقتدی صدر، روحانی تندرو شيعه که پس از سه سال اقامت در ايران به عراق بازگشته در ميان تشويق هوادارانش از شهر نجف ديدن کرد. شعارهای ضد آمريکايی وجه مشخصی از سخنرانی های علنی اوست. آقای صدر که چند سال پيش رهبری يکی از شورش های مسلحانه عليه نيروهای آمريکايی و دولت مرکزی عراق را برعهده داشت اکنون به خاطر حمايت از تشکيل دولت جديد به نخست وزيری نوری المالکی به بازيگری مهم در سياست عراق و قهرمان بخشی از شيعيان اين کشور بدل شده است.
«فاکس نيوز» می افزايد که برخی از مقامات ارشد نظامی آمريکا در سال گذشته تلاش کرده اند تا مقتدی صدر را به عراق بازگردانند. يک فرمانده نظامی آمريکايی به اين شبکه خبری گفت:« هر چند مواضع و شعارهای مقتدی صدر آشوب برانگيز است ولی بهتر است او در عراق باشد. چون درايران،دولت اين کشور وی را هدايت کرده واز او استفاده می کند.»
اما بازگشت مقتدی صدر به عراق به معنای قطع تماس وی با حکومت ايران نيست و بسياری هنوز در اين مورد نگران هستند . حزب سياسی وابسته به صدر در انتخابات پارلمانی اخير عراق از مجموع ۳۲۵ کرسی ۴۰ کرسی را به دست آورد و متحدان وی اکنون ۹ پست را در کابينه نوری المالکی در دست دارند.
شبکه خبری « فاکس نيوز» يادآوری می کند که شبه نظاميان تحت رهبری صدر که با عنوان« جيش المهدی» شناخته می شوند در سال ۲۰۰۸ آتش بس اعلام کرد و به نظر می رسد که در همان زمان دچار انشعاب شده است.
« رايان کروکر» سفير سابق آمريکا در عراق در مصاحبه ای گفت:« صدر پس از سه سال اقامت در ايران به اين نتيجه رسيد ه که به نوعی از صحنه سياست خارج شده و جنبشی که تحت رهبری وی بود بدون او به حرکت خود ادامه داده است. پيروان سابق صدر تصميمات مهمی گرفته اند که شايد خود او نيز در آن دخيل بوده که مهمترين مورد آن کنار گذاشتن جنگ مسلحانه و فعاليت در چهارچوب يک گروه سياسی بود. به نظر من در پی بازگشت او به عراق ممکن است شاهد انشعاب های ديگری در اين گروه باشيم که از نقطه نظر آمريکا چيز بدی نيست.»

33 سال پس از دخالت ، در امور داخلی افغانستان

 
راهپیمائی اعتراضی و اجتماع توام با پرتاب رنگ، تخم مرغ و گوچه فرنگی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی و به آتش کشیدن عکس های بزرگ خامنه ای و احمدی نژاد در پایتخت افغانستان "کابل"، از آتش زیر خاکستر دیگری در همسایه شرقی ایران خبر داد. همچنان که بالا گرفتن مخالفت ها در دولت و حوزه علمیه نجف علیه نفوذ سپاه و ارگان های امنیتی در عراق، از آتش زیر خاکستری خبر داد که در عراق علیه ایران شکل گرفته است.
اعتراض ها در پایتخت افغانستان، پس از اعدام های اخیر افغان ها در زندان های خراسان شکل گرفت و ایجاد محدودیت های امنیتی علیه افغان های مهاجر در ایران آن را تشدید کرد. بدنبال این اعتراض ها، از آنجا که جمهوری اسلامی عادت دارد هر گرهی را با دندان باز کند و پشه را با خمپاره بزند(!)، بعنوان اقدامی تلافی جویانه مانع عبور تانکرهای سوخت از مرزهای مشترک دو کشور شد. با این اقدام، دولت افغانستان که وعده کنترل تظاهرات مردم علیه مقامات جمهوری اسلامی را داشت، خود نیز در این جبهه قرارگرفت. رفت و آمدهای سیاسی در حد معاون اول رئیس جمهور افغانستان به تهران نیز دردی را درمان نکرد، زیرا دولت افغانستان نه می تواند و نه می خواهد جلوی تظاهرات مردم علیه اقدامات جمهوری اسلامی را بگیرد. نمی تواند، زیرا در افغانستان قدرت پراکنده است، و نمی تواند، زیرا نه ناتو موافق چنین اقدامی است و نه طالبان و ضمنا موقعیت مطلوبی برای امریکائی ها پیش آمده تا خشم مردم از حضور ارتش بیگانه در افغانستان را متوجه همسایه ای کند که امریکا نیز با آن مسئله دارد!
در یک چنین موقعیتی است که تظاهرات افغان ها علیه جمهوری اسلامی در کابل ادامه دارد و حالا بیم از آنست که این تظاهرات به داخل ایران نیز رخنه کرده و با افغان های داخل ایران پیوند پیدا کند.
هر گرهی با دندان باز نمی شود و ای بسا یک گره ساده را تبدیل به "گره کور" کند، چنان که مناسبات دو دولت جمهوری اسلامی و افغانستان و مردم افغانستان و حکومت ایران و افغان های داخل ایران و افغان های داخل افغانستان می رود تا به "گره کور" تبدیل شود. سیاست و روشی که در بلوچستان ایران و در تقابل با اهل سنت و مردم بلوچ نیز "گره کور"ی را باعث شده که روز به روز و با ادامه سیاست های خشن دولتی و حکومتی کورتر می شود. گرهی که ابتدا و با گشوده شدن مرزهای ایران به روی افغانها، پس از سقوط دولت داوود و برقرار جمهوری دمکراتیک، در آخرین سال حکومت شاه در ایران آغاز شد و بدنبال انقلاب 57 در ایران، با وسعتی کم نظیر، بصورت مذهبی و نظامی و سیاسی ادامه یافت تا رسید به شرایط کنونی. شرایطی که نزدیک به 3 میلیون افغانی در ایران زندگی می کنند و صدها هزار افغانی که از ایران اخراج شده و با خشم و نفرت علیه ایران در کابل و شهرهای دیگر افغانستان زندگی را دوباره سامان داده اند.
پیک نت

قیام مردم تونس پیروز شد: رييس جمهوری تونس از کشور خارج شد

با تشديد اعتراضات در تونس و ناتوانی نيروهای دولتی در سرکوب اعتراضات، زين العابدين بن علی از رياست جمهوری اين کشور کناره گيری کرد و از تونس خارج شده است.
شبکه خبری الجزيره گزارش داده است که زين العابدين بن علی تونس را ترک کرده است.
در همين حال، محمد غنوشی، نخست وزير تونس، در يک برنامه تلويزيونی اعلام کرد که مسئوليت رياست جمهوری موقت را برعهده گرفته است و  گفت با اجرای قانون اساسی ثبات را در اين کشور برقرار خواهد کرد.
زين العابدين بن علی که از سال ۱۹۸۷ قدرت را در دست داشت، روز جمعه هيات دولت را منحل کرد و در کشور وضعيت اضطراری اعلام کرد و به نيروهای نظامی و امنيتی دستور داد در مقابل نقض کنندگان مقرارات منع رفت و آمد به زور متوسل شوند.
دولت تونس با اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور  مقرارت منع رفت  و آمد شبانه وضع کرده و تجمع بیش از سه تن را ممنوع اعلام کرده  بود.
خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که روز جمعه ارتش تونس کنترل فرودگاه اصلی این کشور را در اختیار گرفته است و کلیه پروازها لغو شده است.
به گزارش آسوشيتدپرس، روز جمعه صدای تيراندازی در مرکز پايتخت تونس به گوش می رسد و پليس به سوی تظاهر کنندگان گاز اشک آور پرتاپ کرده است.
اين در حالی است که پس از آن که هزاران نفر در خيابان های پايتخت تونس خواستار استعفای رييس جمهوری اين کشور شدند، زين العابدين بن علی روز جمعه هيات دولت را منحل کرد و دستور برگزاری انتخابات زودرس در شش ماه آينده را داد.
به گزارش رويترز، نزديک به هشت هزار نفرتظاهر کننده  روز جمعه در اطراف وزارت کشور تونس در پايتخت شعار می‌دادند که «بن علی، برو» و «بن علی نه، قيام ادامه دارد.»
اين گزارش اضافه کرده است، منابع پزشکی و شاهدان عينی می گويند در درگيری های پنجشنبه شب  ۱۲ نفر ديگر در پايتخت تونس و شهر شمالی راس جبل کشته شده اند.
در حالی که مقام‌های دولتی تونس می‌گويند تاکنون تنها ۲۳ نفر در درگيری‌های پايتخت اين کشور کشته شده‌اند، مخالفان و گروه‌های مدافع حقوق بشر در تونس می‌گويند شمار کشته‌شدگان بيش از ۶۰ نفر است.
آقای بن علی ۷۴ ساله از ۲۳ سال پيش تاکنون قدرت را در کشور تونس بر عهده دارد.
شعارهای مردم معترض تونس پاسخی به سخنان پنج‌شنبه شب زين‌العابدين بن علی بود که ضمن تعهد به پايان دوره رياست جمهوری خود در سال ۲۰۱۴ وعده داد که اصلاحاتی در سيستم سياسی تونس صورت خواهد گرفت.
رئيس جمهور تونس در اين سخنرانی که از تلويزيون تونس پخش شد با اعلام اين که خواسته‌های مردم برای رفع بيکاری و اصلاحات سياسی را شنيده است قول داد که رسانه‌های کشور به آزادی خواهند رسيد.
آقای بن علی ضمن دادن وعده اين که نيروهای امنيتی ديگر از مهمات جنگی برای مقابله با مردم استفاده نخواهند کرد همچنين دستور داد که قيمت شکر، شير و نان در اين کشور کاهش يابد.
اعتراض‌ها و تظاهرات در تونس نزديک به يک ماه پيش پس از خودسوزی يک فارغ‌التحصيل ۲۶ ساله دانشگاه پس از ضبط گاری ميوه و سبزی‌اش توسط ماموران در شهر کوچک سيدی بويزيد آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، تظاهرات ابتدا در اعتراض به بيکاری گسترده و فساد اداری در تونس آغاز شد، اما اکنون جهت سياسی يافته و شخص زين‌العابدين بن علی را نشانه گرفته است.

۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

مــژده ؛ بـازگـشـت سـایـت دووربـیــن در آدرس جـدیـد

    بسم الله الرحمن الرحيم


يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (8) الصف 

کاربران عزیز سایت دووربین
برادران و خواهران مسلمان
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صمیمانه از تمامی کاربران عزیز پوزش می طلبیم که مجبوریم برای چندمین بار خبر تکراری فیلتر،حذف و یا مسدود شدن سـایـت دووربـیــن را به استحضار برسانم.
اما ای کسانی که در تخييل چنین می پندارید که می توانید جلوی حق و حقیقت را بگیرند ، زهی خیال باطلید چون هیچ کسی نتوانسته و نخواهدتوانست جلو شعور و فهم ملت مسلمان اهل سنت را بگیرد .

اما به کاربران مؤمن و فداکارمان وعده می دهیم که بر فراز کوه استوار ایمان ایستاده و با حمایت الله متعال از هیچ چیز و هیچ کسی هیچ هراسی نداریم. ما برادران و خواهران شما در سایت دووربین پرچم عزت و مقاومت را زمین نه خواهیم گذاشت و تا تنها قطره خونمان از دین ، حقوق و آزادیمان دفاع و به امید خداوند فعالیت خود را در آدرس جدید سایت دوربین شروع خواهیم کرد.
مسلمانان اهل سنت ، از همه شما تقاضا داریم که در نشر آدرس جدید سایت دووربین تلاش و با اخبار جهان اهل سنت و نوشته مقالات خود برای بهبود سـایـت دووربـیــن ما را یاری و همراهی فرمایید .
امیدواریم بتوانیم همچون گذشته در خدمت شما باشیم و شما هم ما را بابت آنچه پیش آمد بخشیده و همچون گذشته همراه ما باشید. و از خداوند تمنا داريم كه طاعت وعبادت ما و شما را قبول نمایید.
مدیریت سایت دووربین

_________________________________________

 

لینک اصلی سایت دووربین       http://www.durbeen.org/

لینک عربی                       http://www.dorbeen1.com/

لینک فارسی                        http://www.dorbeen2.com/ 

 لینک کردی                         http://www.durbeen3.com/

لینک این پیام در سایت دووربین

چند خصوصیت از تونل کشف شده در زیر زمین مسجد مکی

 

ابتدای این تونل از زیر زمین بسیج مزدوران شروع میشود و انتهای این تونل در زیر زمین مسجد مکی است.این تونل چاه فاضلاب بدون لوله می باشد.تونل کشف شده را آخوندهای رژیم و زابلی های مزدور قبل از عملیات خاکروبی مسجد مکی جلوتر کشف کرده بودندطرح این تونل از تهران توسط جلاد خامنه ای صادر شده است.هدف این تونل نامعلوم است ؟اگر این تونل کشف نشده میماند به زودی صدها تن از مردم اهل سنت با خان یکسان میشدند.کسانیکه طرح این تونل را اطلاعات میدادند ، معاند نظام ، ضد انقلاب ، انگلیسی و اسراییلی هستند.
ناکو وشدل

به آتش کشیدن تصاویر دیکتاتور جهان خامنه ای توسط مردم افغانستان

اهل سنت ایران هوشیار باشید

 
بنابر خبرهای رسیده در پی شکست سیاستهای حکومت ایران به منظور ترویج تشیع در مناطق اهل سنت که انتصابهای نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان کردستان ظرف سه روز اخیر هم حاکی از برنامه های جدید برای اهل سنت غرب ایران است، همگی دستگاههای سیاسی و امنیتی کردستان شروع به حرکاتی مزورانه نموده اند، که در این میان با توجه به جلسات متعدد شورای تامین استان (شتا) حکایت از اقدامات قریب الوقوع علیه اهل سنت دارد.
در روزهای 4 و 12 دیماه 89، دو جلسه دراستانداری کردستان تشکیل شده است؛ که دستگاههای سیاسی و امنیتی در چهارم دی ماه مصوب نموده اند که علیه فعالیتهای اقتصادی افراد مکتب قرآن برخورد و مانع کارهایشان شوند، و در جلسه مورخ دوازدهم دی ماه باز هم مصوب کرده اند با افراد مکتب قرآنی که در مراکز فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش مشغول بکارند بشدت برخورد شود -که البته اقدام علیه دو نفر از اعضای مکتب قرآن بانه (آقایان عثمان عبدی و یاسین قادری) در روزهای اخیر که به منازلشان حمله ور شده و آنها را غارت کرده و حتی وسایل شخصی، از جمله کامپیوتر آنها را با خود برده اند با این مصوبات بی ارتباط نیست– و این برخوردها در حالی است که مکتب قرآن بنابر حکم رهبر خود کاک احمد مفتی زاده وظیفه بالفعلش تزکیه خود و دعوت و هدایت دیگران است بدون فعالیتهای سیاسی. پس با توجه به هیچگونه فعالیت سیاسی هرگونه برخورد با مکتب قرآن صرفا عقیدتی است و بارها ملاهای اعزامی از قم به کردستان اعلام داشته اند که مکتب قرآن مانع رشد مذهب تشیع در کردستان است.
لذا اهل سنت ایران بایستی در انتشار اخبار خود بیش از پیش فعالانه عمل کنند، که این گرگ سالهاست که با گله آشناست.

تقاضای بیجا و غیردپلماتیک ایران


در خبرها شنیدیم که ایران خواستار دستگیری تظاهرکنندگان در مقابل سفارت شان شده است. در ضمن سفیر ایران در کابل گفته است که تظاهرکنندگان عوامل غربی بوده‌اند و تهدید کرده است که ممکن است ایران در روابط تجارتی‌ و ترانزیتی‌اش با افغانستان تجدید نظر کند.
این خبر از لحاظ سیاسی و روابط دپلماتیک بین دو کشور خیلی قابل توجه است. قابل توجه به این خاطر که نرم روابط سیاسی بین کشورها این است اگر وقتی منافع یک کشور و یا شهروندش در کشور دومی در خطر میافتد، کشور اولی حق دارد حتی سفیر آن کشور را احضار کند. مثلا، حادثه بمبی، چنین وضعیتی داشت. هند از کشور پاکستان
چندین بار خواستار بازداشت عاملان حادثه بمبی شد. این در حالی بود که هویت تروریست‌ها معلوم شده بود که پاکستانی بودند.
اما در مورد قضیه تظاهرکنندگان شهروندان کابل در مقابل سفارت ایران و تقاضای بیجای ایران مبنی بر دستگیری تظاهرکنندگان در مقابل سفارتش اندکی دور از حد انتظار و نادیده گرفتن نرم‌های روابط دپلماتیک افغانستان و ایران است. در این حادثه، نه فردی آسیب دیده است و نه هم صدمه‌ای به ساختمانی که جزء منافع کشور ایران است رسیده است. ممکن است رنگی و یا تخم مرغی به دیوار آن اصابت کرده باشد. ولی، چیزی که شایان توجه است، عکس‌العمل شتابزده و تقاضای بی‌جایی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دستگیری کسانی است که از روی ناچاری برای چهارمین بار مقابل سفارت ایران تجمع کرده‌اند. این تجمع و این نوع تظاهرات، حق اولیه هر انسانی است که متاسفانه دولت ایران از شهروندانش گرفته است اما غافل از آن است که شهروندان افغان حق این چنین اعتراض‌ها را داشته‌اند و می‌داشته باشند و در گذشته‌ها، حتی پایتخت شاهد خشن‌ترین تظاهرات بوده‌است. براساس نرم دپلماتیک، دولت ایران، حق ندارد از تهران امر دستگیری شهروندان افغان را صادر کند. این رفتار غیردپلماتیک ایران باید به شیوه درستی توسط دولت افغانستان پاسخ داده شود. و به ایران و سفارتش در کابل هم تذکر بدهند که پا از گلیم شان فراتر نگذارند و نرم‌های روابط سیاسی بین دو کشور را محترم بشمارند.
چیزی که نگران‌کننده است، عکس‌العمل دولت سست، فاسد، رئیس جمهور بی‌عقل و یک عده آدم‌های چاپلوس و نوکری است که اطراف کرزی را اشغال کرده‌اند و ممکن است بر کرزی فشار وارد کنند. شاید فردا همین دسته از افرادی که دیروز در مقابل سفارت ایران دست به تظاهرات زده بودند، دوباره اعتراض کنند و این بار ممکن است بعضی از آنان توسط پلیس دستگیر شوند. و این می‌تواند مایه خوشی ایران گردد و مقامات افغانی که قبلا نیز به سفیر ایران قول همکاری داده‌اند مباهات کنند که به قول شان عمل کردند.
دولت افغانستان باید این تقاضا را نادیده بگیرد. در سالهای اخیر، ما هم خیری از ایران ندیدیم جز تجهیز و تعلیم طالبان علیه دولت مرکزی و نیروهای بین‌المللی. امروز، وضعیت‌ افغانستان بهتر از گذشته است، مرزهای تجاری بیشتری با کشورهای آسیای میانه باز شده است. مهمتر از همه روابط گسترده تجاری با چین است که امید می‌رود به زودی راه آهن هم ساخته شود.

در گزارش‌های ویکیلکس آمده بود که کشورهای حوزه خلیج فارس که اکثرا کشورهای عربی هستند از ایرانی که در حال تلاش جهت دسترسی به سلاح اتمی‌ است دل خوش ندارند. از آن جمله، پادشاه عربستان سعودی، خواستار حمله به ایران شده است و
گفته است

گزارش ویدیوی مرتبط به این موضوع در سایت بی‌بی‌سی که "سر این مار را ببرید" وگرنه منطقه را ناامن می‌کند. ما که زور مان به کسی نمی‌رسد اما اگر دعاهای مان تاثیر دارد، بیاید دعا کنیم که یا اسرائیل و یا آمریکا به زودترین وقت به حساب این دولت ظالم برسد تا ما هم اندکی نفس تازه کنیم.


گزارش ویدیوی مرتبط به این موضوع در سایت بی‌بی‌سی

یادداشت هایی از کابل

بازگشت به میراث امام

در سه هفته اخیر جمهوری اسلامی شصت و چهار نفر را اعدام کرده‏است. قبلاً اندکی نظام از دوران طلایی امام فاصله گرفته بود و حروف اول اسامی اعدام شده‏ها را اعلام می‏کرد؛ اما حضرت رهبر متوجه توطئه دشمن شد و به موقع غائله انتخابات را خاموش و با انتخاب ولایت مآبانه خود به دوران طلایی امام بر گشتند. حالا همه اعدام‏ها صرفنظر از اینکه در کجای ایران صورت بپذیرد بدون نام و نشان صورت گرفته، فقط خبر طی کردن مراحل قانونی و دادگاهی آنها اعلام می‏شود. گرچه اعلام خبر معدوم شدن آنها با میراث حضرت امام مغایرت دارد و باید با کامیونهای حمل گوشت به جایی دور از قبرستان مسلمین حمل و چال گردند اما در راستای حلم و بردباری و عطوفت دفتر رهبری این بدعت به دیده اغماض نگریسته می‏شود. هر کس نسبت به این سیاست اعتراض دارد آزادانه می‏تواند در تهران به دفتر حضرت رهبر و در شهرستانها به دفتر نمایندگان ایشان مراجعه فرماید.

من‏الله توفیق

حمله معترضان افغان به سفارت ایران در کابل

بی بی سی : معترضان افغان امروز با رنگ و تخم مرغ به سفارت ایران در کابل حمله کردند. دهها زن و مرد نسبت به آنچه اعدام افغانها در ایران می خوانند به دولت ایران اعتراض کرده اند. موضوع اعدام افغانها در ایران به کمتر از یک سال پیش بر می گردد و ده ماه قبل دولت افغانستان خواستار توضیح دولت ایران شده بود.

ده هزار قرار داد تجارتی امریکا با ایران با وجود تحریم ها!!

به گزارش نیویورک تایمز دولت ایالات متحده به شرکت های امریکایی اجازه تجارت چندین میلیارد دلاری با ایران و سایر کشور های را داده است که در لیست سیاه درج گردیده بودند لیکن بر اساس ماده ای در نظام تحریم مستثنی گردیده اند!!.
امریکا چنین معامله ای را با هیچ کشوری که مورد مجازات و یا در محاصره اقتصادی مانند عراق قرار گرفته بود ننموده است.
منابع خبرى در واشنگتن می گویند: معامله مشترک میان امریکا و ایران بمنظور تقسیم مصالح و نفوذ در عراق، نیاز به نقض ملایم و نازکی در تحریم های بین المللی علیه ایران داشت.
بنابر این در حدود ده هزار موافقتنامۀ تجارتی با ایران در سال های گذشته به لطف این استثناها که اغلب روند بشر دوستی دارد!! صورت گرفته در حالی که ایالات متحده تقریبا هرگونه تجارت با ایران را ممنوع قرار داده است.
این روزنامه اشاره کرد که شرکتهای مانند "پپسی" یا شرکت غذایی "کرافت فود" توانسته اند محصولات غذایی شان را به عنایت قانونی که به ده سال قبل باز می گردد در ایران به فروش برسانند زیرا این قانون استثنا هايی در زمینۀ کشاورزی و پزشکی و کمک های بشر دوستانه به ایران را فیصله نموده است.
این روز نامه می نویسد: سیگار و سقز و مواد کاهش وزن در این مدت به ایران فروخته شده است.
و در پاسخ به یک سوال خبرگزاری "فرانس پرس" در مورد معنا و مفهوم این گزارش، وزارت خزانه امریکا اعلامیه ای را به امضای معاون وزیر "استوارت لیفی" سرپرست تحریم ها علیه ایران اعلام کرد و تاکید نموده است که نمونه های که توسط روزنامه منتشر شده از اهمیت چندانی در زمینه سیاست دولت امریکا علیه ایران برخوردار نسیت. این روز نامه گزارش داد که موافقت نامه های دیگری هم بمنظور کمک به ایالات متحده برای رسیدن به اهداف خود در زمنیه سیاست خارجی صورت گرفته است از جمله توافقنامه که اجازه ارتباط با ایرانی ها از طریق اینترنت را میدهد.
ایالات متحده تحریم های سخت تری را بر ایران گذاشته است که توسط شورای امنیت سازمان ملل و به همکاری متحدان غربی وی تصویب گردیده است و یکی از این اقدامات تحریم های اقتصادی با هدف متقاعد ساختن رژیم ایران به مذاکره در مورد برنامه هسته ای این کشور میباشد.

اختصاصى سنی نیوز

چاههای فاضلاب بدون لوله !!!


نشر تصاویر تونلهای کشف شده در زیر زمین مسجد مکی ، در رسانه های خبری دنیا ، رژیم را بسیار نگران کرد و مجبور کرد که پیش علمای مسجد مکی رود و زاری کند که یک خبر نشر کنند که تونلهای کشف شده در زیر زمین مسجد مکی ، چاههای فاضلاب بوده اند نه کار اطلاعات رژیم.
آری سوالی که مخاطبان را در فکر فرو میبرد، که این چاههای فاضلاب بدون لوله ، در هیچ جای ایران و دنیا دیده نشده است که به تازگی چاه فاضلاب آن هم در چندین متر زیر زمین بدون لوله در زیر مسجد مکی دیده شود.
این یک کشف جدید در دنیاست باید در تاریخ ثبت شود!
مزدوران رژیم جوابگوی این سوال نخواهند بود و یقینا اطلاعات رژیم در فکر دروغ دیگری خواهد بود
که اینها ...........
پیروک میرحسین

۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

نظام ِخوب، هوایِ بد



یک روز بعد از سقوط بوئینگِ ایران‏ایر، تحقیقات به نتیجه

رسید و وزیر راه و ترابری اعلام نمود به هیچ عنوان نقص

فنی در کار نبوده، بلکه بدی شرایط جوی مقصر اصلی

است. به نظر من اگر سایر تحقیقات کشوری را هم به وزارت

راه و ترابری محول بکنند، مشکلات مملکت زودتر حل و

ابهامات برطرف می‏شود. در مورد مقصر بودن شرایط جوی

جناب وزیر راست می‏گوید. شرایط جوی در دنیا بیداد

می‏کند. در اکثر شهرهای کانادا که زمستانها شرایط جوی

رسماً دیوانه بازی در می‏آورد هواپیماها از ترس‏اشان اصلاً

پرواز نمی‏کنند و دسته دسته همراه پرستوها به

سرزمینهای گرم و خوش آب و هوا پرواز می‏کنند. در این

ایام، از دیر زمان، در قسمتهای کوهستانی و برف خیزِ

کشورهای اروپایی، ورزشکاران خودشان را با الاغ و سایر

چهارپایان به پیستهای اسکی می‏رسانند. به نظر من وزیر

راه با عطوفت مکتبی برخورد می‏کند که تمام تقصیر‏ها را به

گردن بدی شرایط جوی می‏گذارد. اگر پرونده را به وزارت

دادگستری ارجاع کند صادق لاریجانی با استفاده از استقلال

قوه قضائیه می‏تواندمسافران مرده و زنده را برای دادن

پاره‏ای توضیحات از جمله اینکه در زمستان چرا به ارومیه

می‏رفته‏اند؟ به دادگاه فرا بخواند.

عبدالقادر بلوچ


۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

گلايه اي از علماء

امروز يك گوشه اي نشستم و كمي با خودم فكر كردم ، در مورد اوضاع بلوچستان و اهل سنت و به اينكه با اين اوضاع سرانجام اهل سنت به كجا مي رسه . خيلي دلم گرفت . خواستم با يكي درد و دل كنم اما كسي دور و برم نبود . با خودم گفتم اون چيزهايي كه تو دلم دارم مي نويسم و با خودم درد و دل مي كنم . خواستم از علماء گلايه كنم ، خيلي چيزها و مطالب تو ذهنم اومد ولي همينكه مي خواستم بنويسم يكدفعه به خودم گفتم : چي كار داري مي كني ؟ تو كه اصلا عددي نيستي كه بخواي از علما گلايه كني هر چي باشه اونها عالمند و همه چيز رو از تو بهتر مي دونند . راستش خودم هم ترسيدم گفتم نكنه كسي فكر كنه منظور من از اين حرفها توهين به علما ست . خواستم برم ولي يكدفعه يكي از سخنان امير صاحب تو ذهنم اومد . سخناني كه بايد با آب طلا اونهارو نوشت . يك جمله بود اما يك دريا معني توش بود گفتم فقط همين رو مي نويسم و بس ، تفسيرش باشه براي بقيه . امير صاحب ( رحمه الله ) تو يكي از سخنراني هاش گفت : اين هيچ مشكلي نداره كه علما حركتها و عملياتهاي ما را محكوم مي كند ولي وقتي كه دولت جنايتي مرتكب مي شود اينجا هم نبايد علما سكوت كنند و اون را هم بايد محكوم كنند .
مجاهد بلوچ

امام جمعه خیرآباد: صدا و سیما با پخش برنامه‌های توهین آمیز قلب جامعه اهل سنت را جریحه دار نكند

مولوی عبدالغفار شیخ‌جامی امام‌ جمعه روستای خیرآباد،- از توابع شهرستان  تایباد- در بخشی از سخنان خود در مراسم نماز جمعه این روستا، خاطرنشان کرد: تقاضای ما از صدا و سیما این است كه با پخش چنین برنامه‌هایی قلب جامعه اهل سنت ـ كه بخش بزرگی از ایران هستند و دومین اكثریت مذهبی ایران اسلامی را تشكیل می‌دهندـ را جریحه دار نكند و مسئولین باید مانع پخش چنین توهین هایی بشوند. چرا كه اینها نه به نفع شیعه است و نه به نفع اهل سنت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "انواروب"، مولوی عبدالغفار شیخ‌جامی امام‌ جمعه روستای خیرآباد،- از توابع شهرستان  تایباد- كه در مراسم نماز جمعه این هفته در مورد فضایل و مناقب اصحاب بزرگوار رسول مكرم اسلام صلی الله علیه و سلم، خصوصا صحابی جلیل‌القدر حضرت عبدالله بن زبیر رضی الله عنه سخن می‌گفت، بیان داشت: پس از آن كه مسلمانان به مدینه هجرت نمودند مدتی بود كه در خانه‌های مسلمانان فرزندی به دنیا نمی‌آمد، یهودیان مدینه از این امر خوشحال شده می‌گفتند كه مسلمانان عقیم شده اند. مسلمانان از این طعنه یهودیان بسیار ناراحت بودند تا اینكه با تولد حضرت عبدالله بن زبیر ـ كه اولین مولود مسلمان در مدینه بودـ از فرط خوشحالی ندای الله اكبر در خانه مسلمانان طنین انداز شد و یهودیان و بدخواهان شرمنده و رسوا شدند.
حضرت عبدالله بن زبیر هشت سال و چهار ماه از حیات مبارك پیامبر اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وسلّم‌ را دریافت. او همواره به منزل آنحضرت صلّی‌الله‌علیه‌وسلّم‌ نزد خاله‌اش ام المؤمنین سیدتنا عائشة صدّیقه رضی‌الله‌عنها می‌رفت. بدین‌ترتیب در خانه نبوت و خانه صدّیق اكبر رشد و تربیت ‌یافت. پدرش او را در سن هفت یا هشت سالگی برای بیعت به محضر رسول الله صلّی‌الله‌علیه‌وسلّم‌ آورد. پیامبر اكرم وقتی او را دیدند، تبسّم كردند و از او بیعت گرفتند.
در زمان خلفای راشدین ایشان نوجوانی پهلوان و رشید بود، اما اوج شكوفایی وی در زمان خلافت حضرت عثمان رضی الله عنه بود؛ زیرا هر ‌گاه كه حضرت عبدالله بن زبیر به عنوان فرمانده لشكر اسلام انتخاب می‌شد فتح و پیروزی مسلمانان حتمی بود، چنانچه آفریقا به دست ایشان فتح شد.
در زمان شهادت حضرت عثمان رضی الله عنه ایشان همچون حضرت حسن و حضرت حسین رضی الله عنهما از حامیان و طرفداران سرسخت خلیفه مسلمانان بود، چنان که در روایات تاریخی منقول است: زمانی كه حضرت عثمان رضی الله عنه مدافعین خانه خود را از هر گونه جنگ و خونریزی در مقابل شورشیان منع نمودند و از آنان خواستند كه به خانه‌هایشان برگردند آخرین كسانی كه با دل ناخواسته دفاع از حریم و خانه خلیفه به حق مسلمانان را ترك كردند حضرت عبدالله بن زبیر و حضرت حسین بن علی رضی الله عنهما بودند.
موضع حضرت عبدالله زبیر در مورد بیعت با سیدنا معاویه رضی الله عنه همچون مواضع حضرت حسن و حضرت حسین رضی الله عنهم بود؛ چنانچه بعد از شهادت حضرت علی رضی الله عنه هر سه بزرگوار با حضرت معاویه رضی الله عنه بیعت نمودند؛ اما بعد از رحلت سیدنا معاویه رضی الله عنه حضرت حسین و حضرت عبدالله هرگز حاضر نشدند با یزید بیعت نمایند.
در آن زمان حضرت عبدالله والی مكه بود وقتی حضرت حسین رضی الله عنه عازم كوفه شد ایشان به حضرت حسین رضی الله عنه فرمود: اگر شما اینجا بمانید و به كوفه نروید امارت مكه را به شما می دهم و خودم اولین كسی خواهم بود كه با شما بعیت می نماید.
پس از شهادت سیدنا حسین رضی الله عنه حضرت عبدالله رضی الله عنه هرگز حاضر به بیعت با قاتلین نوه پیامبر نشد تا اینكه كار به جنگ و قتال رسید و لشكر شام به سركردگی حجاج بن یوسف ثقفی مكه را شدیدا تحت محاصره قرار داد. حضرت عبدالله با مادرش اسماء بنت ابوبكر مشورت نموده فرمود: نظر شما چیست؟ مادرش گفت: پسرجان! تو خودت احوالت را بهتر می‌دانی، اگر می‌دانی بر حق هستی پس بر آن استقامت كن و اگر می‌دانی كه برای دنیا قیام كرده‌ای پس تو بر حال بسیار بدی هستی. آن‌گاه عبدالله پیشانی مادرش را بوسید و فرمود: مادر! نظر من هم همین بود. به خدا قسم! هرگز به دنیا میل نكردم و هرگز زندگی در آن را دوست ندارم و تنها انگیزه قیامم فقط ابراز خشم و غضب به خاطر الله بوده و هست، لذا در مقابل ظالمان استقامت جانانه‌ای نمود و در آخر به شهادت رسید.
مولوی شیخ جامی در ادامه فرمود: متاسفانه این روزها رسانه ملی كه از مال همه ملت اداره می شود با پخش سریال "مختارنامه" این صحابی بزرگوار رسول اكرم صلی الله علیه و سلم را شخصی عیاش و جاه طلب معرفی می‌كند و در مصاحبه‌هایی كه از صدا و سیما پخش می‌شود پیوسته به این صحابی رسول الله صلی الله علیه و سلم توهین می‌شود. تقاضای ما از صدا و سیما این است كه با پخش چنین برنامه‌هایی قلب جامعه اهل سنت ـ كه بخش بزرگی از ایران هستند و دومین اكثریت مذهبی ایران اسلامی را تشكیل می‌دهندـ را جریحه دار نكند و مسئولین باید مانع پخش چنین توهین هایی بشوند. چرا كه اینها نه به نفع شیعه است و نه به نفع اهل سنت.
امام جمعه خیرآباد در پایان گفت: در كشور این همه هزینه می شود و همایش‌های متعدد جهت ایجاد وحدت برگزار می‌شود، حیف است یك فیلم و یا سریال همه اثرات آن را برباد دهد.

تصاویر پخش نشده ازهلاک شدگان عملیات استشهادی چابهار، که عکس ها نمایانگر اینست که هلاک شدگان اکثر اطلاعاتی ها و سپاهیان رژیم آخوندی میباشند






لازم به یادآوری است این تصاویر توسط یکی از مزدوران رژیم لو رفته است .
رژیم برای اینکه این تصاویر پخش نشود ، کوششهای فراوانی کرده است ، و به رسانه های خبری اجازه نشر این تصاویر که نشانگر هلاک شدن مزدورانش را به نمایش میگذارد ، نداده است و با نشر تصاویر کودکان و اطفال میخواست مظلوم نمایی کند.
این پست را به این جهت نگاشتم تا عزیزان در نظر داشته باشند که :
 مکرو مکرالله ، والله خیرالماکرین

سایت زاهدان آنلاین هم به جمع هزارن سایت فیلتر شده پیوست


بالاخره همان گونه که انتظار می رفت سایت زاهدان آنلان از دو روز پیش غیر قابل دسترس شد این سایت بدون هیچ گونه توضیحی از سوی این قوم جاهل و تمامیت خواه که تمام هنرشان بستن سنگها و باز گذاشتن سگها است بسته شد.
ضمن پوزش از خوانندگان محترمی که از دسترسی به سایت خود باز ماندند، لازم می دانیم از توجه این عزیزان که علت اصلی فیلتر شدن این سایت بوده است، تشکر نموده و به عرض برسانیم؛ این امر نه تنها تاثیری در کارمان نخواهد داشت بلکه ما را به درستی راهی که انتخاب نمودیم مطمئن تر و به ادامه آن امیدوارتر نمود،زیرا پیامی که این اقدام به ما داد این بود؛ که سایت اینقدر مفید بوده است که دشمنان آگاهی و بیداری ملت ما را وحشت زده نماید و آنها را به استفاده از این تیغی که به دست زنگی مست است وادارد و بار دیگر راستگویی سردمداران نظام مخصوصا آقای احمدی نژاد را که گفته بود: در ایران آزادی مطلق وجود دارد، را به نمایش بگذارد.
همچنین لازم به یادآوری است؛ عدم به روز شدن سایت ربطی به این اقدام زبونانه نداشته بلکه به دلیل تغییرات فنی است که در سایت در حال انجام است و انشاالله از روز چهارشنبه بار دیگر به روز خواهد شد.
از خوانندگان عزیز تقاضا داریم از توجهات خویش که بزرگترین سرمایه ما و مشوق گردانندگان این سایت است محروم مان نکنند، از تحریم این قوم تمامیت خواه ابایی نداریم و انتظار دیگری هم از آنان نداریم و هیچ وقت هم در پی رضایت آنها نبوده ایم، آنچه برای ما مهم است، این است که خدای ناکرده از سوی مردمی که عهد کردیم سخن دل آنها باشیم تحریم نشویم.
گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی
چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید

از عزیزان خواننده تقاضا داریم با ارسال مطالب خویش به هرچه پربار شدن این سایت کمک کنند.

تحليل و بررسي اقدام اخير سني آنلاين در تكذيب تونلهاي مخفي رژيم .

بسم الله الرحمن الرحيم
در پي كشف تونلهاي مخفي وزارت اطلاعات در زير مسجد مكي جنجالي بزرگ در دنيا و خصوصا در شهر زاهدان بوجود آمد و خشم و نفرت همه را نسبت به اين عمل زابلي هاي خبيث بر انگيخت . كشف اين تونلها ضربه اي سنگين بر پيكره رژيم وارد آورد و چهره واقعي اين دولت كثيف را بر همگان مشخص كرد كه از يك طرف نداي تقريب و وحدتش گوش فلك را كر كرده و از طرف ديگر شبانه روز در پي نابود كردن اساس و بنيان اهل سنت است . حفر تونل در زير مسجد مكي اولين و بزرگترين اقدام رژيم براي نابودي اهل سنت نبوده و پيش از اين اقداماتي بس بزرگتر را شاهد بوده ايم . به شهادت رساندن علماي حق گو مانند شيخ ضائي ، مولوي ابراهيم دامني ، مولوي عبدالملك ، مولوي موسي مولوي نعمت الله و مولوي محمد عمر و يا بازداشت آنها مانند دستگيري مولوي خيرشاهي ، از اقدامات رژيم فاسد و كثيف ايران براي نابودي اهل سنت است چرا كه آنها مي دانند علماي حقاني پايه ها و اساس بقاي اهل سنت هستند . اما منظور من از نوشتن اين مقاله تحليل و بررسي اقدام اخير سايت سني آنلاين ، در تكذيب وجود تونل در زير مسجد مكي است كه در اينجا مي خواهم با دلايل عقلي و منطقي آن را مورد بررسي قرار دهم و قضاوت در اين مورد را بر عهده شما مي گذارم . اما اولين اشكالي كه در اين قضيه وجود دارد و همين اشكال تمام حرفهاي سني آنلاين را زير سؤال مي برد اين است كه آيا مسؤلان سني آنلان در بيان حق آزادند و آيا مي توانند آنچه را كه حق است منتشر كنند ؟ چيزي كه مشخص است اين است كه مسؤلان سني آنلان در ايران زندگي مي كنند و در زير فشارها و تهديدات رژيم هستند و همين عامل باعث مي شود كه مسؤلان سني آنلان نتوانند چيزي را منتشر كنند كه نا خوشايند مأموران اطلاعاتي رژيم است . همين چند وقت پيش قضيه تخريب مدرسه عظيم آباد را كه يادتان هست ، مولوي يوسف اسماعيل زهي يكي از گردانندگان اصلي سني آنلان پس از تخريب اين مدرسه مطلبي را به عربي در مورد اين قضيه منتشر كرد كه به همين خاطر ماهها به زندان افتاد . حالا خودتان ببينيد كدام يك از مسؤلان سني آنلاين جرأت مي كند چيزي را تأييد كند كه كل نظام را زير سؤال مي برد ؟! حالا اگر از اين مسئله چشم پوشي كنيم مسئله بعدي پيش مي آيد و آنهم اين است كه سني آنلاين مي گويد : ما از يكي از مسؤلان بازسازي سؤال كرده ايم و ايشان اين قضيه را تكذيب كرده اند . خوب حالا بررسي اين قضيه : ببينيد كدام مسؤل مي تواند اين قضيه را تأييد كند ، آن مسؤل بيچاره اي كه سني آنلاين با او مصاحبه كرده ميداند كه اگر اين قضيه را تأييد كند و اگر خوش شانص باشد فقط چند سال به زندان مي افتد و اگر بدشانص باشد به جرم مفسد في الارض و بر اندازي حكومت اعدام مي شود ، چيزي كه در مملكت ما به وفور يافت مي شود . مسأله بعدي اين است كه سني آلاين ادعا مي كند كه اين تونل چاه فاضلاب است ، ادعايي مضحك كه اصلا با عقل جور در نمي آيد . آخر شما ببينيد كدام آدم عاقل فاضلاب خانه خود را به زير يك مسجد هدايت مي كند ! آنهم مسجد مكي ! و يا اينكه مسؤلان سني آنلاين معتقدند كه قبل از بناي مسجد و زمانيكه اينجا يك بيابان بوده ، يكي آمده و اينچنين تونل طويلي را براي فاضلاب خانه اش حفر كرده !!! مسأله بعدي كه مرا بسيار ناراحت كرد ادعاي سني آنلاين مبني بر اينكه ساخت مسجد بدون هيچ مشكلي از سوي دولت آغاز شد !!! دوستان عزيز اگر نمي توانيد حق را بيان كنيد چرا سعي مي كنيد آنرا از بين ببريد ؟ همه دنيا مي دانند كه در ايران يك آجر به نفع اهل سنت جابه جا نمي شود مگر با هزاران تهديد و فشار دولت روبرو مي شود آن وقت شما ادعا مي كنيد كه ساخت اين بناي بزرگ بدون مخالفت دولت بود ! اگر دولت با اينكار مخالف نبود پس شما بازداشت حاجي عبدالرحيم و حافظ اسماعيل را چگونه توجيه مي كنيد ؟ يا نكند شما اتهاماتي كه دولت به اين دو نفر نسبت مي دهد را تأييد مي كنيد ؟ اگر مسؤلان مسجد مكي در ساخت و ساز آزادند پس چرا نمي توانند دو مناره اي كه در ضلع شرقي مسجد واقع شدند را تكميل كنند و سالهاست آنها را نيمه كاره رها كرده اند ؟ آيا غير از آن است كه دولت مانع ساخت آنها مي شود ؟ ‏‎ ‎خلاصه اينها تحليلها و تفسيرهايي بود كه نسبت به اقدام سني آنلاين در تكذيب وجود تونلهاي رژيم در زير مسجد عرض كردم حالا قضاوت در اين مورد را به عهده ي شما خواننده محترم مي گذارم . در مورد سؤالهايي كه اينجا مطرح شد از مسؤلان سني آنلاين پاسخ آنها را مي خواهيم .

مجاهد بلوچ

پشت ديوار را به مردم نشان دهيد !

 
اگر مسؤلين سني آنلاين ادعا مي كنند پشت ديوار هيچ تونلي وجود ندارد ، خوب پس در حضور مردم آن ديوار را برداريد تا همه مطمئن شوند . اين فكر را هم نكنيد كه شبانه آنرا پر كنيد چون ما ٢٤ ساعته مراقب هستيم .
 

 

۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

هشدار!

علمای اهل سنت امنيت مردم را در مساجد اهل تسنن در مقابل خطرات مستقيم و غير مستقيم حکام رافضی و زورگويان ولايت سفيه اولويت داده وبه هر طريق که ممکن است برای کشف و افشای تونلهای احتمالی در زير مساجد بلوچستان، کردستان و ترکمنستان سریعا اقدام کنند.
ان الله مع الصابرين.
بلــوچ

کلیساهای خانگی و مساجد دزدکی

عبدالقادر بلوچ
اخیراً نوبت قلع و قمع مسیحیان تبشیری رسیده است. مجوز این کار را حضرت رهبر وقتی صادر کرد که در سفر قم راجع به گسترش کلیساهای خانگی هشدار داد.
من از دلایل اینکه چرا مسیحیان در تهران رو به کلیسا‏های خانگی آورده‏اند بی‏خبرم اما خبر دارم که سنی‏ها هم در تهران رو به مساجد دزدکی آورده‏اند. احتمالاٌ به عزیزان مسیحی هم اجازه احداث عبادتگاه نداده‏اند و مثل سنی‏ها به آنها هم گفته‏اند که اگر ریگی در کفش ندارید و قصدتان عبادت است چرا نمی‏آیید در صدها مسجد و تکیه و حوزه و حسینیه ما به امامت حاج آقاها عبادت نمی‏کنید. البته خودشان در استان سیستان بلوچستان که صدها عبادگاه وجود دارد ریگ‏های زیادی در کفش داشتند و در هر کوره ده چند مسجد ساختند و تعدادی آخوند را به کار گماشتند که علاوه بر عبادت، دخالت و فضولی‏ هم از وظایف حکومتی آنهاست.
مساجد دزدکی سنی‏ها را که در تهران بیابند آنان را مراکز وهابیت و تماس با کشورهای بیگانه واقدام علیه برابری و برادری مسلمانان قلمداد کرده تعداد زیادی را دربلوچستان اعدام می‏کنند. باید منتظر بود و دید با کلیساهای خانگی و هموطنان مسیحی چه می‏کنند.

دستگیری دو تن از اعضای مکتب قرآن

دو تن از اعضای مکتب قرآن کردستان، توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان "بانه"، بازداشت و روانه زندان شدند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین به نقل از "اسلام کرد"، نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان "بانه" ساعت یک بعد از نصف شب سه شنبه 89/10/14 به منزل دو تن از اعضای مکتب قرآن به نام‏های "عثمان عبدی" و "یاسین قادری" حمله کرده و پس از تفتیش و بازرسی منزل آنها، کامپیوتر و کلیه اسناد و مدارک شخصی آنها را با خود برده و افراد نامبرده را به زندان سنندج انتقال دادند.بنا به گزارش اسلام کرد، در تاریخ دوشنبه 89/8/24 در یکی از سالن‌های اجتماعات این شهرستان برای روحانیون و معلّمین عربی و بینش اسلامی، جلسه ای با عنوان "بررسی نحله‌های فکری انحرافی" برگزار شده‌ بود، که دو فرد نامبرده نیز در این جلسه حضور داشتند، در جلسه مذکور یکی از روحانیون شیعه نسبت به برخی از علمای برجسته اهل سنت هتاکی نموده و تحت عنوان وهابیّت، برخی اعتقادات اهل سنت را به تمسخر گرفته بود، که این سخنان و هتاکی‏ها واکنش اعتراض آمیز تعدادی از حاضرین در جلسه را به دنبال داشت به طوری که معترضین به نشانه اعتراض به سخنان وی جلسه را ترک کردند. گفتنی است، طبق گزارش سایت‏های خبری، علت بازداشت این دو نفر "اعتراض به توهین‏های صورت گرفته در سخنرانی روحانی شیعه در جلسه "بررسی نحله‌های فکری انحرافی" به بزرگان اهل سنت" اعلام شده است!!

جناب آيت الله قزوينى تلبيس و تناقض مى فرمايند!

استاد عبدالله حيدري
اختصاصى سنى نيوز: چند شب پيش به طور اتفاقى چشمم به شبكه تفرقه افكن ولايت افتاد و از قضا جناب آيت الله حسينى قزوينى مشغول سخنرانى بود عنوان آن جلب توجه نمود «رد شبهات غدير جلسه اول» گويا اول مبحث بود ايشان مقاله اى در دست داشت كه آنرا براى نقد آورده بود و جملاتى از آنرا مى خواند و دل بخواه به گمان خودش بسيار منصفانه نقد مى فرمود!
عنوان مقاله طورى كه ايشان معرفى كرد اين بود: «غدير سياه ترين روز در تاريخ اسلام است» به قلم عبدالله حيدرى . ايشان از نويسنده مقاله گله مىكرد كه چرا در مقاله خود از شيوه اكادميك كار نگرفته و آيات و رواياتى براى اثبات ادعاى خود نياورده است!
ظاهرا گله بجاىي بود! اما در و اقع اين يك تلبيس و مغلطه از نوع متعارف آن در قاموس روافض صفوى منش بود، چون نويسنده آن مقاله ادعايى مطرح كرده كه براى اثبات آن هيچ نيازى به آيه و حديث نيست! از آيه و حديث مايه گذاشتن و دروغهاي بى ريشه اى را پر و و بال دادن كار جناب آيت الله قزوينى و دوستان ايشان است!.
شيعيان غال و افراطى كه امروز جناب قزوينى يكى از سخنگويان و مدافعان آن است ادعاي بسيار كلانى را مطرح كرده اند كه گويا «امامت و متعلقات آن اصلى از أصول دين بلكه مهمترين أصل دين است! أصلى كه تمام آسمانها و زمين و كائنات و مخلوقات براى آن آفريده شده است! و اينكه امامت از نبوت بالاتر است! و اينكه امام از نيى أفضل و برتر است! و منكر یک امام مانند منکر تمام ائمه و منکر ائمه به منزله انکار تمام پیامبران علیهم السلام است. بنابرین منكر امامت كافر و مستحق دوزخ است!