۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

به هلاکت رسیدن گروهبان یکم رژیم و دهها تن از مزدوران رژیم در عملیات اخیر مبارزین در محور زاهدان - خاش

آهوران نیوز به نقل ازآژانس خبری تفتان : مبارزین جان برکف و سلحشور ملت بلوچ در یک عملیات آتشین دهها تن از مزدوران رژیم آخوندی را به هلاکت رسانیدند ، مبارزین سرمچار باری دیگر ثابت کردند ، قیام و جهاد علیه مزدوران اشغالگر ادامه خواهد داشت و مبارزین شکست ناپذیرند.
دیشب مبارزین در محور زاهدان- خاش با مأموران جنایتکار رژیم آخوندی كه در حال گشت‌زني بودند، درگير میشوند . و در اين درگيري گروهبان يكم " بهمن فرهمنديان " به همراه دهها تن کشته شده اند و تعداد غفیری از مزدوران زخمی شده اند و به بیمارستانهای خاش و زاهدان انتقال داده شده اند .
اخبار تکملیلی از عملیات اخیر مبارزین متعاقبا اعلان خواهد شد.

هلاکت گروهبان يكم زخمی شدن تعدادی از ماموران اشغالگر در محور زاهدان- خاش

اهوران نیوز از خبرگزاريهای رژیم اخوندی: شب گذشته،  افراد ناشناس در محور زاهدان- خاش با مأموران رژیم خونخواركه در حال گشت‌زني بودند، حمله کردند كه بر اثر اين درگيري گروهبان يكم " بهمن فرهمنديان " به هلاکت میرسد و سه نفر ديگر از ماموران رژیم  مجروح  می شوند كه به  بيمارستان منتقل  شدند


عکس / سفر آتی خامنه ای به قم : "سفری بی نظیر که خامنه ای امام هم ميشود"

متوقف کردن خودروها و نوشتن پیامهایی در رابطه با سفر حامنه ای به قم

از شب گذشته بسیجی ها درخیابان ها و میدان ها ی شهر قم جمع شدند وسریع عکس های خامنه ای رو به شیشه ماشین ها می چسبانند از امروز صبح هم بسیج اصناف به مغازه ها مراجعه میکنند وخودشان عکس های خامنه ای رو به شیشه مغازه ها می چسبانند وصاحبان اصناف هم ناراضی از ترس ناگزیر به اجازه این کار هستند درسطح شهر ادرات وارگان های دولتی ونیز موسسات مالی و اعتباری وابسته به سپاه بنر های خامنه ای رابه دیوارها و برسر میادین اویخته اند 
 

تـنــاقـض گــویــی مـقــام‌هــای جـمــهـوری اسـلامـی در مــورد نـاآرامـی‌هــای مــهــابــاد و سـنـنـدج

به‌ دنبال اظهارات و مصاحبه‌‌های ضد و نقیض مقامات جمهوری اسلامی در باره‌ی نا آرامی‌های اخیر در کوردستان " مهاباد و سنندج " حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ایران در تازه‌ترین اظهاراتش گروه‌های سلفی کورد " جماعت های اهل سنت و جماعت جهادی " را مسئول این حملات خوانده
آهوران نیوزبه نقل از سـایـت دووربـیـن: به‌ دنبال اظهارات و مصاحبه‌‌های ضد و نقیض مقامات جمهوری اسلامی در باره‌ی نا آرامی‌های اخیر در کوردستان "مهاباد و سنندج "  حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ایران در تازه‌ترین اظهاراتش گروه‌های سلفی کورد " جماعت های اهل سنت و جماعت جهادی " را مسئول این حملات خوانده‌ است. حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات ایران در مصاحبه‌ با  ایرنا به موارد اخیر بمب گذاری در مهاباد و حمله به ماموران دولتی در سنندج پرداخت و با رد ارتباط این عملیات با جنبش جندالله ، حرکتهای مذهبی اهل سنت کردستانی را
مسئول دانست و این حملات را به گروه های سلفی کورد " جماعت های اهل سنت و جماعت جهادی " نسبت داد. 
امــا تـنــاقـض گــویــی مـقــام‌هــای جـمــهـوری اسـلامـی در مــورد نـاآرامـی‌هــای مــهــابــاد و سـنـنـدج

(جوتا )شعیہ پر لعنت بار بار سب کہو بے شمار


ش سے شیطانع سے عیسایي سےیہودیہ سےہندو
ان سب کوملا کر بنتے ہیں شعیہ
کافر کافر شعیہ کافر جونہ مانے وہ بھی کافر
تم لوگ صحابہ کی گستاخیان اور متعہ کر کر کے کتوں اور خنزیروں سے بھی بدتر ہو گئے ہیں۔

آج میرا نبی یا علی ہی زندہ ہوتا تمہیں بتاتا عمر کی کیا حثیت ہے۔

اوہ نبی کے خلفاء اور صحابہ تم پر اللہ کی رحمتیں ہوں،

تم لوگ ہی اس قابل تھے کہ امام الانبیاء کے ساتھی بنتے، یار بنتے، سسر بنتے، داماد بنتے۔

اللہ تو ان کو کروڈ کروڈ رحمتیں دے جن کی وجہ سے ہم لوگوں تک دین پہنچا ،

جن کی وجہ سے ہم مسلمان ہیں اور ان کے دشمنوں کو صفہ ہستی سے مٹا دے.

ابوملا داداللہ بلوچ

شهید حاج خدابخش شه بخش


                        بسم الله الرحمن الرحیم

شهید حاجی خدابخش چند سال قبل سازمان مبارزین بلوچستان را بنیانگذاری نمود و خود رهبری این سازمان را بر عهده گرفت و چندین عملیات موفق را علیه سپاهیان و نظامیان به اجرا در آورد و هنگامیکه جنبش مقاومت جندالله فعالیت خود را گسترش داد رهبر شهید و امیر عظیم با حاجی خدابخش ملاقات نموده و از ایشان خواست که به جنبش محلق شوند چنانچه در اولین ملاقات به دست رهبر شهید بیعت نمود و الحاقش را به جنبش اعلام نمود و پس از دستگیری رهبر شهید به دست رهبر جدید حاجی محمد ظاهر بلوچ بیعت نمود و به جهاد و مبارزه علیه رژیم ادامه داد تا اینکه بامداد روز شنبه 27 شهریور در درگیری با مزدوران و جاسوسان محلی رژیم به شهادت رسید.
جمهوری غیر اسلامی ایران این را بداند ما هم مثل حاجی خدابخش عاشق شهادت هستیم و از مرگ نمی ترسیم .

بخدا قسم همانقدر که شما بز دلان زندگی را دوست دارید ما شهادت را دوست داریم و تا آخرین قطره خون با شما می جنگیم تا شهید شویم .
شما اگر یک نفر را شهید کنید بجایش ده نفر دیگه مییاید امروز مردم بلوچستان بیدار شدند بیچاره ها روزگار شما بز دلان را سیاه می کنند

شه بخش

http://www.shaheinb.blogspot.com/

۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

نگاهی به حضور رئیس جمهور ایران در بیروت، عروس خاورمیانه

سفر احمدی نژاد به لبنان؛ دو موضع و دو واکنش داخلی
حسن نصرالله و احمقی نژاد
 

 اهوران نیوز به نقل ازبیروت – العربیه.نت
سفر پر سر و صدا و جنجالی آقای محمود احمدی نژاد به لبنان شامگاه پنجشنبه 14-10-2010 به پایان رسید. این سفر دو روز پیاپی در صدر اخبار رسانه های عربی و جهانی قرار گرفت. اما این که این سفر چه نتایجی برای ایران، لبنان و منطقه به ارمغان خواهد آورد را در روزهای آینده باید دید. آن چه که هم اینک می توان گفت سفر رئیس جمهوری اسلامی به لبنان هم از سوی شخص احمدی نژاد و هم از سوی دولت لبنان، سفری همراه با گفتمان دوگانه بود.

مسئولان در حوزه فرهنگ و آموزش كشور ، بدون پروا از ادبياتي استفاده مي‌كنند كه حتي شايسته نيست مردم عادي كوچه بازار از آن بهره بحويند،

 معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد خطاب به مجري راديو:شما غلط مي كني اين اراجيف را را مطرح مي كني
فردا نيوز : در ادامه ادبيات ويژه و خاص برخي مسئولان و مديران دولتي، كه انتقادات زيادي را نيز به دنبال داشته است، محمد علي رامين معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد خطاب به يك مجري صداي جمهوري اسلامي در يك برنامه زنده، گفت: « شما غلط مي‌كنيد از قول من اين اراجيف را مي‌گوييد.»

به گزارش سرويس سياسي «فردا» محمد علي رامين معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد در يك برنامه زنده راديويي در راديو گفتگو با حضور محمد تقي رهبر, نماينده مردم اصفهان در مجلس، خطاب به مجري برنامه كه از وي درباره اظهاراتش درباره روحانيت و مساجد سوال كرد، به تندي گفت: قبل از پاسخ به سلام شما بايد بگويم شما چرا اين اراجيف را مطرح مي كنيد. شما غلط مي كني كه اينها را مطرح مي كني.

رامين در اين مصاحبه راديويي كه در شامگاه چهارشنبه دو هفته قبل و به‌صورت تلفني با راديو گفتگو انجام داده در محضر شنوندگان، چندين بار به مجري و دست‌اندركاران اين برنامه و رسانه‌هايي كه سخنان وي را منتشر كرده‌اند توهين مي‌كند.

با عرض پورش از مخاطبان فهيم «فردا» به دليل انتشار سخنان آقاي رامين، بخش‌هايي از اين گفتگو را در زير بشنويد:

پيش از اين اظهارات معاون مطبوعاتي وزارت «فرهنگ» و ارشاد اسلامي، آقاي حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش دولت دهم نيز در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران از محل هزينه افطاري آن وزارتخانه خطاب به آن خبرنگار گفته بود: «از قبر جنابعالي»

اين كه دو مدير ارشد دولتي، كه مسئوليت‌هايي در حوزه فرهنگ و آموزش كشور دارند، بدون پروا از ادبياتي استفاده مي‌كنند كه حتي شايسته نيست مردم عادي كوچه بازار از آن بهره بحويند، خود حديث پرغصه‌ايست كه ظاهرا بايد مردم فرهنگ دوست و اديب‌پرور اين مملكت تا مدتها آن را تحمل كنند.



حمله به مخبر مولوی عبدالغنی بارانی

به گزارش آهوران نیوز:حوالي ساعت 6 بعد ديروز پنجشنبه22/7 /89
دو نفر مسلح با نارنجك به منزل مولوي عبدالغني باراني حمله كردند كه متاسفانه وي چند ثانيه قبل از انفجار به داخل اتاق فرار كرده بود.
لازم به ذكر است وي بارها به دليل همكاري با دولت از سوي مجاهدین بلوچستان تهدید شده بود.
حدود دو ماه قبل نيزخبرهاي از تماس تلفني مولوي عبدالرئوف ريگي حفظه الله به اين مخبر شنيده شد كه به وي را درباره همكاري با رژيم هشدار داده بود
.

بازدید اهل و عیال احمدی نژاد از چاه جمکران لبنان ؟!

حسن نصرالله، هنوز از ترس در مخفیگاه به سر می برد

در حالی که احمدی نژاد در سخنرانی خود اسرائیل را به نابودی تهدید کرد، ولی حسن نصرالله که او نیز ادعا کرد که "رژیم صهیونیستی به زودی فرو خواهد پاشید" حتی این بار نیز جرات نکرد از مخفی گاه خود بیرون آید و در کنار احمدی نژاد بایستد.
او در سخنرانی خود از حکومت ایران و کمک های آن به گرمی سپاسگذاری کرد و قول داد که جنگ علیه اسرائیل تا نابودی این کشور ادامه خواهد یافت.
نصرالله نیز به شیوه احمدی نژاد، اسرائیل را "نامشروع" خواند و ادعا کرد که پایان عمر این کشور نزدیک است.
احمدی نژاد نیز گفته بود "خشم ملت ها" !! به زودی اسرائیل را نابود خواهد کرد.
در چهارسالی که از جنگ دوم لبنان می گذرد، نصرالله هنوز جرات نکرده از مخفی گاه خویش بیرون آید و در ملاء عام ظاهر شود و حتی دیدار احمدی نژاد نیز نتوانست باعث فرو ریختن این ترس او گردد.
در جنگ تابستان 2006 (که حزب الله و حکومت ایران ادعای پیروزی در آن را دارند)، چنان ضربات سهمگینی به این گروه تروریستی وارد آمد که هنوز هم با گذشت چهارسال، حزب الله نتوانسته به ترمیم کامل خرابی ها بپردازد.
حکومت ایران برای بازسازی این ویرانی ها پانصد میلیون دلار به حزب الله وعده کمک مالی داده بود. ارزیابی می شود که در 28 سال گذشته، ایران جمعا بیش از یک میلیارد دلار کمک پولی به حزب الله داده باشد.
در آستانه سفر احمدی نژاد به لبنان نیز، دولت تهران با امضای قراردادی، متعهد شد که یک رشته پروژه های آبادانی در لبنان را به ارزش کلی 450 میلیون دلار اجرا کند.
برگرفته از ، همدمی

کروبی: آنهازندانیان را مورد تجاوز جنسی‌ قرار دادند و هنوزبه شکنجه زندانیان به وحشی ترین شکل ممکن ادامه میدهند

تحول سبز: مهدی کروبی با رد این ادعا که “جنبش سبز شکست خورده است”، خاطرنشان کرد “تداوم بازداشت مخالفان و منتقدین، ادامه سرکوب معترضان و همچنین بحران های موجود، دالِّ بر این است که جنبش عمیق است و هنوز زنده است.”
کروبی تاکید کرد “اگر حکومت اجازهٔ هر گونه تجمعی را می داد، دنیا شاهد حضور میلیونها نفر در خیابانهای کشور می بود و بدلیل اینکه محافل قدرت این مسئله را به خوبی‌ می دانند، به شدت در این شانزده ماه سرکوب کردند و به بیرحم ترین صورت ممکن هر مخالفتی را ساکت کردند.”
به گزارش نیویورکر، مهدی کروبی در مصاحبه با خبرنگار آن نشریه به سوالاتی پیرامون جنبش سبز، ایرانیان برون از مرز، سیاست های کشورهای خارجی در قبال جنبش و خطراتی که جان وی و خانواده اش را تهدید می کند و همچنین موارد دیگر پاسخ گفت.
ترجمه کامل این پرسش و پاسخ به شرح زیر است:
لورا سکور: بحث های زیادی در خارج از ایران مطرح می شود مبنی بر اینکه جنبش سبز شکست خورده است. این روز‌ها دیگر خبری در مورد تظاهرات میلیونی مردم نمی شنویم و تعداد زیادی از چهره های مخالف یا زندانی شده اند یا به خارج از کشور رفته اند. آیا هنوز جنبش سبزی در ایران وجود دارد؟ آیا ساختار سازمانی و استراتژی برای رسیدن به اهدافش را دارد؟

مهدی کروبی: به دلیل سرکوب گستردهٔ حکومت، مردم در خیابانها در حال شعار دادن و تظاهرات نیستند، ولی‌ جنبش بسیار‌ عمیق است. اگر حکومت اجازهٔ هر گونه تجمعی در خیابانها را می داد، دنیا شاهد حضور میلیونها نفر می بود. محافل قدرت این را به خوبی‌ میدانند و به همین دلیل است که به شدت در این شانزده ماه سرکوب کردند و به بیرحم ترین صورت ممکن هر مخالفتی را ساکت کردند. دولت در حال حاضر مشکلات زیادی دارد….مسائل اقتصادی و سیاست خارجی‌ هر دو بسیار بحرانی هستند. تمام این مشکلات شرایط را برای اینکه دولت کنونی‌ بتواند به چیزی دست یابد را بسیار سخت کرده است. در ماههای و روزهای اولیه‌ بعد از انتخابات تعداد بسیار زیادی از چهره ها از رده های بالا تا پائین زندانی شدند و این روش ادامه دارد. تمام اینها نشان این است که جنبش هنوز زنده است.ا

آهوران نيوز بنقل از العربه

پخش تصاویر رفسنجانی، حسن خمینی، رضایی و باهنر به عنوان عوامل آشوب ها

منافق خواندن برخی شخصیت های نظام در نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران


حسن خمینی ، رفسنجانی و رضایی
حسن خمینی ، رفسنجانی و رضایی
 
دبی – العربیه. نت
در نمایشگاه رسانه های دیجیتال که در تهران در حال برگزاری است، فیلمی از ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران پخش می شود که در آن چهره برخی از شخصیت های نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می شود و سرود "منافق منافق خون جوانان ما می چکد از چنگ تو" این تصاویر را همراهی می کند.

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران آشوب های خیابانی در اعتراض به نتایج این انتخابات که محمود احمدی نژاد را پیروز اعلام کرد، شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت را در گرفت. این اعتراض ها توسط نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی شد. حاصل این سرکوب ها کشته شدن دها نفر در خیابان ها و بازداشتگاه ها و دستگیری صدها نفر دیگر بود.

به گزارش سایت "فردا" در بدو ورود به سالن نمایشگاه اولین غرفه ای که نظر همگان را به خود جلب می کند، غرفه " شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" است. این غرفه که درست در جلوی درب ورودی قرار دارد، با نصب تلویزیون های بزرگ، اقدام به پخش تصاویری از حوادث بعد از انتخابات کرده که در آن سرود " منافق منافق خون جوانان ما می چگد از چنگ تو» هم پخش می شود.

بنا بر این گزارش نکته درخور توجه، نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری ایران، حسن خمینی نوه آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است.

مواضع هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران در مخالفت با سیاست های حاکم و انتقاد از دولت محمود احمدی نژاد، خشم اصولگرایان هوادار دولت را بر انگیخت.

محسن رضایی یکی از رقبای احمدی نژاد در انتخابات بود اما پس از تایید نتایج انتخابات توسط آیت الله خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی، دست از اعتراض به نتایج آن برداشت.

محمد رضا باهنراز اصولگرایان سرشناس است که چندی به دلیل انتقادهایش از سیاست های دولت احمدی نژاد، مورد غضب هواداران دولت قرار گرفته است

۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

دروغ احمدي نژاد، اينم سندش - ويديو





سایت پاسداران؛ موسوی: انتقال ساندیس خورها به لبنان!

سایت حکومتی جهان نیوز: به گزارش جوان (سایت پاسداران) ميرحسين موسوي اظهارات جالبي پيرامون سفر احمدي نژادبه لبنان داشته است. موسوي گفته است: در روزهاي اخير جمع زيادي از مردم توسط اتوبوس ، قطار و هواپيما به لبنان برده شده اند تا از احمدي نژاد استقبال کنند! وي همچنین گفته که اينها مستقبلين کيک و سانديسي هستند که به لبنان رفته اند!

آقامجتبى هم مثل کیم جونگ اون ژنرال چهارستاره مى‌شود؟

سایت خبرنگاران سبز؛ تفسير خبر در تاكسى: "شنيدى از پسرش رونمايى كرده و جوان بيست و هفت ساله را بعنوان ژنرال چهار ستاره و عضو كميته مركزى قرار داده؟"

اين جمله، بين بحث دو مسافر دربستى كه به فرودگاه مى‌رفتند براى آقاى خاكسترى راننده تاكسى خيلى مهم جلوه كرد. ناگهان بدون آنكه پوزشى از دخالت در بحث خصوصى مسافرها بخواهد گفت: " كى؟ مجتبى چهار ستاره شده!؟"
پس از مكث چند ثانيه‌اى، همان كه خبر را مى‌گفت پرسيد: " مجتبى كيه؟ صحبت از كره است."
آقاى خاكسترى ادامه داد: " د خوب منم همون كره خر رو مى‌گم ديگه!"
و در حاليكه هر دو مسافر به شدت مى‌خنديدند آقاى خاكسترى كه واقعا فكر كرده بود صحبت از مسايل داخلى كشور و جانشينى احتمالى آقاى مجتبى خامنه‌اى به جاى رهبر جمهورى اسلامى است ادامه داد: " خودش كه يك شبه، از حجة الاسلامى شد آية الله. حالا پسرش هم از . . . ببينم ما رو سر كار گذاشتين؟ پسره كه اصلا سرباز نبود كه بشه جنرال. آخونده بابا. اطلاعاتتون غلطه، خدا رو هزار مرتبه شكر. من نمى‌دونم اين شايعه ها از كجا در ميآد!"
http://www.iranpressnews.com/source/084942.htm

تعداد قربانیان 18 نفر اعلام شده است

هویت 12 تن از کشته شدگان انفجار در پادگان سپاه پاسدران اعلام شد

آهوران نیوز به نقل از دبی – العربیه . نت
خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی ( ایرنا ) امروز چهارشنبه 13 – 10 – 2010 نام 12 نفر از کشته شدگان حادثه انفجار در یکی از پادگان های سپاه پاسداران در خرم آباد درغرب ایران را منتشرکرد.

پیشتر اعلام شده بود بر اثر این انفجار که در" یک پادگان آموزشی " به وقع پیوست 18 نفر کشته و 14 تن زخمی شدند.

ایرنا به نقل از منابع مطلع علت انفجار را " سرایت آتش به محل نگهداری مهمات انفجاری " اعلام کرده است.

سرهنگ علی سیاهپوش از فرماندهان محلی سپاه در لرستان تاکید کرده است تعدادی از قربانیان حادثه اخیر دچار سوختگی شدید شده اند و شناسایی و معرفی آنان نیاز به زمان دارد.

قرار است پیکر قربانیان روز پنجشنبه تشییع شود.

سفر احمدی نژاد به لبنان : ترس از دورِ جدید خشونت در لبنان

بیروت – سفر این هفتۀ  محمود احمدی نژاد به لبنان در زمانی صورت می گیرد که لبنان دچار بحران است: از هفته ها پیش به دلیل اختلاف بر سر دادگاه بین المللی برای روشن کردن ماجرای قتل نخست وزیرسابق رفیق حریری تشنج بالا گرفته است. ناظران برآنند که اختلاف ها بین اردوگاه های رقیب ممکن است دور تازه ای از خشونت در لبنان به راه اندازد. جنبش نظامی حزب الله تبلیغات تهاجمی را در پیش گرفته تا جلوی تأمین هزینۀ مالی دادگاه را که در لاهه است بگیرد. در ماه های گذشته هرچه بیشتر شواهدی بدست آمده که نشان می دهد بعضی از اعضای حزب الله احتمال می دهند به اتهام دست داشتن در ترور حریری مورد پیگرد قرار بگیرند. یک سیاستمدار حزب الله می گوید: «ما مخالف تأمین هزینه هستیم زیرا به طرحی اسرائیلی - آمریکایی تبدیل شده است و این هدف را دارد که در لبنان خشونت رواج دهد

لبنان ۴۹ درصد هزینه را برعهده دارد. اما طبق اطلاعات محافل دولتی مسئلۀ حزب الله چیزی فراتر از مسائل مالی است: ظاهراٌ حزب الله در پی آن است کلاٌ جلوی کار دادگاه را بگیرد. تحلیل گر سیاسی و حزب الله شناس تیمور گوکسِل می گوید: «حزب الله خیلی نگران است. اینها معتقدند دادگاه بر آن است آنها را بدنام کند. حزب الله اتهام ها را حمله ای سنگین به خود می داند. از اینرو می خواهد جلوی کار دادگاه را بگیرد

بازتاب تربیت 32 ساله نظام ولایت فقیه!

سید حسینعلی نایینی ـ شهر تاریخی نایین
این گنبد و رواق که از عرش برتر است....خود بارگاه زاده موسی بن جعفر است!!!
 آهوران نیوز به نقل از سنی نیوز: بحث میدانی از جمله مفاهیم بسیار رسائی برای رسیدن به مفکورههای خفته یا سانسور شده در جامعه می باشد. در دانشگاههای خارج بر خلاف دانشگاههای داخل کشور روی این نقطه بسیار حساب میشود.
از جمله مسائلی که دل هر آزادهای را در کشور به درد میآورد نسل جوان است با هزار و یک مشکل: اعتیاد، بیکاری، بیفرهنگی، پوکی مفاهیم و اندیشههای سازنده، بیهدفی، و خلاصه ویران و دگرگونی شخصیتی...
از جمله بحثهای میدانی دوستان، نگاهی به دیوارهای ـ با عرض معذرت ـ دستشوئیهای عمومی در پارکها و بیمارستانها و ادارات دولتی و امام زادهها و حسینیهها و خلاصه سایر اماکن عمومی... در شرق و غرب کشور، چپ و راست آن؛ از تهران بزرگ و پایتخت سیاست گرفته تا دور دست ترین و محرومترین شهر بلوچستان، از مشهد مقدس نما و لانه آیات "قم" گرفته تا آستارا، خلاصه چهارسوی کشور در همه دستشوئیهای مناطق عمومی چیزی که دل انسان را خون میکند آثار تزریق مواد مخدر است؛ هر جا سوزنی و آمپولی افتاده، یا ته سیگار و کاغذ لول هروئین و غیره...

پژاک مسئولیت کشته شدن محمد محمدی در منطقه ملهم از توابع سلماس را برعهده گرفت و دلیل آن را دست داشتن محمدی در کشته شدن پنچ گریلای کرد اعلام کرد

آهوران نیوز به نقل از سایت سایت دووربـیـن ؛ پژاک با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فردی به نام محمد محمدی طی عملیاتی ویژه در منطقه ملهم از توابع سلماس، از سوی اعضای این حزب کشته شده است. پژاک مدعی شده که شخص مذکور در کشته شدن پنچ گریلای کرد دست داشته است. منابع رسمی هنوز واکنشی نسبت به اطلاعیه پژاک نشان نداده اند.

کشف نام محمد "صلی الله علیه‌ وسلم " در اصیل ترین نسخه از تورات جهان به زبان عبری


؛ کشف نام محمد"صلی الله علیه‌ وسلم " در نسخه از تورات به زبان عبری که کارشناسان آن را اصیل ترین نسخه در جهان می دانند زیرا تحریف های تورات کنونی را ندارد این نسخه تورات به قرن دوم میلادی بازمی گردد و خاخام های بزرگ یهود اصالت آن را تائید کرده اند در این تورات ایاتی دیده می شود که نام محمد "صلی الله علیه‌ وسلم " به عنوان آخرین پیامبر نام برده است.
همچنین در این تورات نامی از کشتی گرفتن خداوند و شیطان پس از رانده شده از بهشت، پذیرفته شدن یهودا به عنوان فرزندخوانده خدا و دیگر تحریف های نسخه های کنونی تورات دیده نمی شود، سانسور یک هفته ای این خبر از سوی منابع صهیونیستی هدف دار است زیرا این تورات به زبان عبری یهودی نوشته شده و می توانست حقانیتی بر حضور نامشروع صهیونیست ها در فلسطین تلقی شود و از سوی دیگر از خرافات تورات تحریف شده کنونی در آن موجود نیست و صهیونیست ها قصد انتشار تحریف شده آن را داشتند

سایت دووربـین

آیا سیر کردن شکم مردم فقیرایران واجب تر است یا دادن میلیون ها دلار به شیعیه های تندرو لبنان برای نسب بنر احمد نژاد یا مسجمه ی خامنه ای در نزدیکی م

دلارهایی که برای مجسمه های خامنه ای داده شده است ، چرا به مردم فقیر داده نمیشود!!!
آیا سیر کردن شکم مردم فقیرایران واجب تر است یا دادن میلیون ها دلار به شیعه های تندرو لبنان برای نسب بنر احمد نژاد یا مسجمه ی خامنه ای در نزدیکی مرز اسراییل ؟

Jundallah’ Threaten to Publish Confessions of Kidnapped Iranian Nuclear Official


By Khaled Mahmoud

Cairo, Asharq Al-Awsat- The rebel organization Jundallah, also known as the People’s Resistance Movement of Iran, threatened to publish details of confessions made by an Iranian nuclear official, unless the authorities release 200 detained members of the organization.

Abdel Raouf Rigi, spokesman for Jundallah, speaking via telephone from a location inside Balochistan, told Asharq Al-Awsat that the Iranian nuclear official, who was recently kidnapped by members of the organization in the Iranian city of Isfahan, and is currently held under heavy guard somewhere in the mountains of Balochistan, had made serious confessions regarding details of Iran’s pursuit to obtain a nuclear bomb.

Rigi said that the kidnapped man was a senior official in the Iranian nuclear program, named Amir Hussein Sherani Bin Mohammad Sherani, born in 1971, carrying identity card number 2428.

For his part, Ali Abd al-Alahi, aide of the Iranian Internal Minister for Security Affairs, downplayed the significance of the kidnapped employee. He said that he used to work as a ‘construction welder’ at the Isfahan uranium enrichment facility.

The Iranian News Agency quoted Abd al-Alahi as saying: “This person used to work welding construction at the Isfahan uranium enrichment facility, until 2007, when he was dismissed from his position for incompetence. He (al-Alahi) pointed out that the same employee had been working on a truck, transporting goods between Chabahar and Zahedan, after being sacked from Isfahan facility”.

Abd al-Alahi, in his first comment to Iranian officials after the Jundallah statement, said “this is the person who was kidnapped two months ago”.

when asked if they intended on handing over Sherani to the US the spokesman for Jundallah told Asharq Al-Awsat, "we have not considered handing him over to any third party".
http://www.aawsat.com/english/news.asp?section=1&id=22638

جنایتهای رژیم آخوندی و دفاع مسلحانه ی مبارزین بلوچ

۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

محکومیت دخالت رژیم در لبنان توسط شخصیتهای لبنانی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت، در آستانه سفر احمدی نژاد به لبنان، دویست و پنجاه تن از سیاستمداران و اعضای جامعه مدنی این کشور طی نامه ای سرگشاده‌، دخالتهای رژیم تهران در لبنان را شدیدا محکوم کردند.
در این نامه حمایت های مالی و لجستیکی رژیم تهران از شبه‌ نظامیان حزب ‌الله لبنان بشدت مورد اعتراض قرار گرفته است.
احمدی نژاد قرار است فردا چهارشنبه برای انجام سفری چند روزه عازم لبنان شود. نیروهای لبنانی وابسته به جریان اکثریت در پارلمان این کشور، از دیدار احمدی‌ نژاد از لبنان ابراز نگرانی کرده و آن را سفری تحریک ‌آمیز می ‌دانند

حزب الله درصدد انقلاب اسلامی در لبنان است
خبرگزاری« ریا نووستی»/ جنبش "حزب الله" اجرای طرح انقلاب اسلامی را هفته آینده پس از پایان بازدید رسمی "محمود احمدی نژاد" از لبنان آغاز می کند. این مطلب را پایگاه اطلاع رسانی " سوودنیا.رو" روسیه گزارش می دهد.
روزنامه کویتی "الرأی" در این خصوص می نویسد: "از جمله طرح های حزب الله "تغییر ساختار" دولت لبنان است. در این تغییر باید رقیبان حزب الله و پیش از همه گروه "سعد حریری" نخست وزیر سنی فعلی، از ترکیب دولت لبنان حذف گردد.
روزنامه اسرائیلی هاآرتص در این باره نوشت، در حال حاضر لبنان دارای اوضاع وخیمی است و سفر احمدی نژاد به این کشور می تواند موجب آغاز جنگ داخلی در این کشور شود.
این روزنامه نوشت، بحثهای بوجود آمده در مورد پرونده ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان، اختلافات داخلی و شرایط حساس کنونی سبب شده که کوچکترین تحریکی به تنش ها دامن زده و شعله یک جنگ داخلی را در این کشور مشتعل سازد.
به نوشته هاآرتض، ساکنان بیروت در حال تجهیز خود به سلاح گرم هستند و خود را برای جنگی که احتمالا بزودی بین حزب الله و هواداران سعد حریری در خواهد گرفت، آماده می کنند.

منابع حکومتی از 40 کشته و زخمی در انفجار پادگان امام علی خرم آباد خبر دادند

هنوز از ميزان کشته شدگان و مجروحان حادثه خبر موثقي منتشر نشده است اما گفته مي شود حدود 30 تا 40 نفر در اين حادثه کشته و مجروح شده اند.
منابع خبري دقايقي پيش از انفجار در پادگان امام علي خرم آباد خبر دادند.
گفته مي شود احتمالا يكي از زاغه هاي مهمات دچار حادثه شده است .
به گزارش ايرنا، اين انفجار منجر به مجروح شدن تعدادي نظامي مستقر در اين پادگان شده است.
در پي وقوع اين انفجار، ماموران امداد و نجات و آتش نشاني بلافاصله به محل حادثه اعزام و مجروحان به بيمارستان منتقل شده اند.
هنوز از ميزان کشته و مجروحان حادثه خبر موثقي منتشر نشده است اما گفته مي شود حدود 30 تا 40 نفر در اين حادثه کشته و مجروح شده اند.
http://parsdailynews.org/72718.htm

فیلم؛ صحنه تیراندازی در میدان آزادی (اقبال) سنندج



يك كارشناس امنیتی غربی : جنگنده های امارات قادر است نیروی هوایی ایران را در 6 ساعت فلج کند

به گزارش آهوران نیوز به نقل از المختصر: یک کارشناس امنیتی غربی تأکید کرد : نیروی هوایی امارات دارای قدرتی است که می تواند نیروی هوایی ایران را فقط در 6 ساعت فلج کند!!.

کارشناس "تئودر کاریسک "که در مؤسسه ی تحلیلی خاور میانه و خلیج "اینجما" کار می کند گفت : ارتش امارات با دارا بودن 184 فروند جنگنده و 471 عدد زره پوش بسیار از ارتش ایران قوی تر است و ایران فقط از نظر تعداد سرباز از این کشور بالا تر است .

روزنامه ی فاینال شال تایمز در چاپ آلمانی خود نوشت : ترس کشورهای حاشیه ی خلیج از ایران، آنها را بر آن داشت است که تسلیحاتی برابر با 122 میلیارد دلار از ایالات متحده بخرند .

اریس فورم کارشناس آژانس صلح  در هسن آلمان گفت : عربستان سعودی نمی خواهد ایران از نظر نظامی از وی بالا تر باشد به همین خاطر همیشه در حال خرید تسلیحات به روز برای پوشش امنیتی و دفاع از ابهت کشور در داخل و خارج می باشد .

کارشناس تسلیحاتی مؤسسه ی بین المللی صلح در استکهلم " پیتر ویزمان" گفت : ارتش ایران نسبت به ارتش کشورهای عربی حاشیه ی خلیج در سطح کیفی بسیار پایینی قرار دارد و تسلیحات کلاسیک ایران نمی تواند خطری برای کشورهای عربی با تسلیحات مدرن و تکنولوژی روز باشد .

یک عضو  پارلمان آلمان از حزب سبز گفت : ما نباید این تسلیحات را به کشورهایی بفروشیم درحالیکه نمی دانیم آیا در آینده با ما دوست باقی خواهند ماند یا اینکه به طرف افغانستان تمایل نشان خواهند داد . وی افزود اگر ایرن بتواند بمب هسته ای تولید کند ، عربستان سعودی از این اقدام ساکت نخواد نشست و از پاکستان درخواست بمب هسته ای می کند. زیرا به گفته ی این نماینده عربستان به پاکستان در ساخت بمب هسته ای کمک کرده بود

جندالله تهدید کرد : آزادی زندانیان سیاسی بلوچ در مقابل عدم افشای اسرار هسته ای ایران

مفکرة الاسلام : جماعت سنی جندالله تهدید کرد که اگر ایران زندانیان سیاسی بلوچ را آزاد نکند اسرار هسته ای ایران را که از اسیر تازه ی خود به دست آورده است منتشر می کند .


این جماعت در بیانیه ای که در اینتر نت منتشر شده بود گفت : دانشمند اسیر، "علی شیرانی " نام دارد و در نیروگاه هسته ای اصفهان کار می کند .

وی تإکید کرد که شیرانی اطلاعات خوبی در مورد دانشمندان هسته ای ایرانی دارد که منتشر شدن این اطلاعات به ضرر رژیم ایران است .

گروه جندالله از رژیم ایران خواست فورا 200 زندانی سیاسی بلوچ را که در زندانهای ایرن به سر می برند آزاد کند و این گروه نیز در قبال این کار این اسرار را فاش نمی کند .

جندالله هشدار داد اگر در مدت یک هفته همه ی زندانیان آزاد نشوند ما این اطلاعات را که از علی شیرانی به دست آورده ایم منتشر می کنیم و فعالیتهای سری ایران را فاش می کنیم .

این جماعت در بیانیه خود اشاره می کند که علی شیرانی در یکی از کوهای بلوچستان اسیر می باشد . جندالله تنها جماعت مسلح سنی است که برای دفاع از حقوق اهل سنت بلوچستان و رفع تبعیضهای مذهبی و نژادی در ایران مبارزه می کند .

حکم جاسوسی در اسلام

                                    
شیخ ( أبو بصیر عبد المنعم مصطفى حلیمة ) در سال ۲۰۰۱ فتوایی مختصر و مفید را منشر نمودند،من در اینجا بر خود لازم و ضروری می دانم که آن را برای خوانندگان گرامی بیان و واضح سازم تا سختی و اهمیت حکم جاسوسی را بدانند و سایرین را نیز به آن آگاه گردانند. شیخ بعد از حمد و ستایش خداوند بلند مرتبه می فرمایند:(… بدانید هر کسی که از مسلمانان جاسوسی کند و اشکالات و ایرادات و وضعیت ها و کم و کاستی های مسلمانان به خصوص مجاهدان راه خدا را به اطلاع دشمنان کافر و ستمگر برساند، حالا فرقی نمی کند که کافر اصلی باشند یا اینکه مرتد شده باشند ، خود او نیز به دلیل این جاسوسی کافر می شود. دقیقاٌ همانند خود کفار اصلی و مرتد…) به دلیل اینکه او نیز در سایه حکم شرعی کسانی قرار خواهد گرفت، که برای کفار ولاء(دوستی) داشته و کفار را به عنوان سرپرست و دوست خود قبول داشته اند، بدین وسیله چنین کسانی نیز از دایره اسلام خارج شده اند و حتماً می بایست با کفر خود کشته شوند.

مراسم شرم آور و توهین آمیز به خلیفه ی دوم مسلمانان عمر فاروق رض به نام ( عمرکشون ) در حکومت آخوندها و داعیان وحدت تقیه ای

یک رسم بسیار زشت ، و توهین آمیز که توسط آخوندهای جنایتکار اجرا می شود به نام عمر کشون -
آخوندی که لباس زنونه پوشیدن و ابولولو گویان کف زدن ...
ملعون ابولولو کسی بود که خلیفه ی دوم مسلمانان حضرت عمر فاروق رضی الله عنه را به شهادت رسانید ، امت اسلام نباید گول فتوای تقیه گرانه ی خامنه ای جنایتکار را بخورد ، اگر خامنه ای نسبت به فتوای خود راستگوست ، قبرساختگی قاتل خلیفه ی دوم مسلمانان را تخریب کند ، و اجازه ی برگزاری اینگونه مراسم های اهانت آمیز را ندهد.
اما متاسفانه این گونه مراسم ها توسط خود خامنه ای جنایتکار اداره و سازماندهی میشوند
.

دروغ هایی که ۳۰ سال پیش تحویل مردم ایران داده شد

چند نکته درباره ی سفر احمدی نژاد به لبنان

با سلام علت سفر احمدی نژاد به لبنان چند نکته ای را خواستم یاداور شوم 1- در اخبار امده که احمدی نژاد قرار است بطرف مرز اسراییل سنگ پرتاب کند یک سنگ نه بلکه چندین سنگ ... احمدی نژاد با این کار به انها می فهماند که من از شما هستم ومن یک یهودیم وبا شما عهد میکنم که تا خون در رگ من است از شما حمایت میکنم وراه را برای حمله شما کاملا اماده کرده ام لذاهر چه زودتر بهتر . 2- حسن جان که مامور موساد خود شماست اگر از روی کودنی کاری انجام داد شما نگران نباشید فقط می خواهید به عربها زهره چشم نشان بدهد اگر برای ما نانی داشته باشد ضرور برای شما چیزی دارد . 3- اگر چمانچه در خاورمیانه احیانا جنگی صورت گرفت عکس العمل ما این است که به دول حلیج حمله می کنیم وشما هم مارا تنها نگذارید . 4- بازار سلاح را تا حد امکان گرم کرده ایم درعوض شما هم بازار نفت را یک جورای بهم بریزید . 5- لطفا با باراک اوباما خودتان صحبت کنید من شرمنده وخجالت زده ام پیش ایشان . 6- برای حکومت اینده سعی کنید از اخوند جماعت کار نگیرید چون اینها به سختی دارم دک شان می کنم . 7- نفت و گاز وهسته ای فدای یک تا مویتان . 8- مخ اقا واقازاده سپاه وبسیج وهمه زدم فقط کمک کنید تا شرمنده شما نباشم.
 
نظر یکی از کاربران آژانس خبری تفتان

مشاور موسوی: احمدی ن‍‍ژاد نماینده مردم ایران نیست,او دروغگوی متوهم است

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از کلمه : اردشیر امیر ارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی در حاشیه جلسه ای که با جمعی از فعالان جنبش سبز برگزار شده بود، اظهار کرد: جامعه جهانی نباید کارگران، کشاورزان، معلمان و طبقات محروم ملت ایران که تحت ستم دولت مستبد کنونی زندگی می کنند را به دلیل ماجرا جویی های غیر مسوولانه رییس جمهوری که مشروعیت مردمی ندارد مجازات کند. امیر ارجمند افزود: آقای احمدی نژاد نماینده مردم ایران نیست و حق سخن گفتن از جانب مردم ایران در مجامع بین المللی را ندارد. سفر او به لبنان نیز صرفا برای بهره برداری داخلی و تشویق جامعه ی بین المللی برای مذاکره است. متاسفانه احمدی نژاد عادت دارد که با شعار ها و اعمال عوام فریبانه از درد و رنج دیگران بهره برداری سیاسی و شخصی کند. این استاد دانشگاه با این تعبیر که "دن کیشوت متوهم صادق بود اما احمدی نژاد دروغگوی متوهم است" خاطرنشان کرد: کدامین عزت و کدام حکمت در سیاست خارجی ایران حاکم است؟ سیاست خارجی ایران به شدت آلوده به ذلت و بی تدبیری است و به روشنی و بی پرده پوشی منافع عالی کشور و سرنوشت مردم ایران وجه المصالحه بلند پروازی های کودکانه دولت مستقر قرار گرفته است

عکس/ طرفداران رژيم ایران در لبنان قطره ای از صدها میلیون دلار پول مردم ایران را صرف استقبال از احمدی نژاد ميکند

مسائل اصلی مردم ایران مسئله اصلی حاکمان بر کشور

علی خامنه ای در دفاع از دولت احمدی نژاد و برنامه های اقتصادی و سیاسی اش می گوید: مسائل را اصلی و فرعی باید کرد و باعث تضعیف دولت خدمتگذار نشد.
امام جمعه مشهد "علم الهدا" می گوید: مردم برای اسفالت خیابان و آبادی روستاها انقلاب نکردند، بلکه برای حاکمیت ارزش ها انقلاب کردند.
نه آقای خامنه ای راست و پوست کنده می گوید آن مسئله اصلی که همه مسائل دیگر فرعی و تابع آنست کدام است و نه آقای علم الهدا می گوید آن ارزشی که باید حاکم باشد چیست؟ نه آقای خامنه ای می گوید مسئله اصلی اتم و جنگ است و نه آقای علم الهدا راست و پوست کنده می گوید منظورش ار ارزش ها ترویج خرافات مذهبی و سرکوب است.
اما برای مردم، مسائل اساسی درست خلاف آن مسئله و مسائل اصلی است که اقایان در نظر دارند. مسئله اصلی برای مردم گرانی، فقر، ترس از جنگ، نفرت از سرکوب و تحمیل خرافات مذهبی است.
آقای خامنه ای تصور کرده با سفر به قم و یک تظاهرات امنیتی و فرمایشی برای ترساندن روحانیون معترض به وضع حاکم بر کشور، مسائلش حل می شود و جبهه اش تقویت می شود. آقای علم الهدا نیز تصور کرده هرچه بیشتر چاپلوسی آقای خامنه ای را بکند، موقعیتش درحاکمیت بیشتر تثبیت می شود و لابد رئیس مجلس خبرگانی، رئیس شورای نگهبانی، تولیت خراسانی ... یک چنین پست های نان و آب دار تری نصیبش خواهد شد. اینها تصورات آنهاست، اما واقعیات در جامعه بی اعتناء به این تصورات و نقشه و خیالات پیش می رود. به نمونه های زیر توجه کنید:
1- شرکت های بیمه‌ قادر به پرداخت بدهی داروخانه‌ها نیستند و به همین دلیل، در روزهای اخیر هرج ومرج در داروخانه‌های کشور حاکم شده است. داروخانه‌ها در روزهای اخیر نسخه بیماران را اگر بنام بیمه باشد قبول نمی کنند و پول نقد می خواهند. این وضع علاوه بر تهران، در شهرهای دیگر نیز حاکم است.
2- کارگران کارخانه نازنخ قزوین روز گذشته- جمعه- بجای حضور در نماز جمعه، در اعتراض به عدم دریافت 6 ماه حقوق خود در سال جای و 2 ماه حقوق مربوط به سال گذشته و همچنین اعلام تعطیلی این کارخانه  مقابل نهاد ریاست‌جمهوری تجمع کردند. شمار تجمع کنندگان یکصد تن اعلام شد.
3- کارگران و کارکنان کاغذسازی کارون، با در دست داشتن شعارهائی با مضمون زیر، روز گذشته در مقابل مجلس اجتماع کردند: افسردگی، فقر و بیماری خانواده‌های ما برای شما اهمیتی دارد؟ مگر ما ایرانی نیستیم؟
4- شهرام میرآخورلو، مدیرکل دفتر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در گفتگو با خبرگزاری مهر: 1760 قلم لوازم خانگی گران شده است. افزایش قیمت ها به قانون هدفمندی یارانه ها گره خورده است. جلوی افزایش قیمت کالاها را نمی توان گرفت.

۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

برای دور زدن تحریم ها پرسنل ناوگان دریائی ج. اسلامی

سلام و خسته نباشید- این اطلاعات مستقیم را به نقل از دو نفر از پرسنل ناوگان دریایی (کشتیرانی کشور) می توانید منتشر کنید:
پرسنل ناوگان دریایی جمهوری اسلامی با استفاده از پاسپورت های جعلی کشورهای عربی خلیج فارس  وارد آب های بین المللی برای تجارت دریایی شده و انجام خدمت می کنند. آن دو نفری که این اطلاعات را به من دادند خودشان پاسپورت جعلی کشورهای خلیج فارس را داشتند. به گفته آنها، حتی کشتی های تجاری ایران نیز با صاحبان جعلی که عموما تابعیت کشورهای حوزه اسکاندیناوی را دارند ادامه فعالیت می دهند و هر از چند گاهی به دلیل ترانزیت غیر قانونی جریمه شده و نام مالک کشتی تغییر می کند و بصورت جعلی و با پرداخت رشوه شخص دیگری را برای این کار انتخاب می شود

گاف عجيب خبرگزاري فارس

آتش سوزیهای عمدی کردستان؛ بازداشت افشاکنندگان

گزارش دریافتی: دستگیری 3 نفر در شهر پاوه‌ توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم
امروز دوشنبه‌ 11/10/2010 نیروهای اطلاعاتی رژیم در شهر پاوه‌ 3 نفر از شهروندان بنامهای 1) امیر حاتمی معلم بازنشسته‌ و عضو شورای حل اختلاف این شهر 2) محمد عرفان صالحی روزنامه‌نگار و وبلاگنویس و عضو پیسین شورای شهر پاوه‌ 3) محمد ابراهیمی عضو کنونی شورای شهر پاوه‌ و دبیر تاریخ دبیرستانهای شهر را دستگیر و به‌ بازداشتگاههای اداره‌ اطلاعات پاوه‌ منتقل نمودند.در چند سال اخیر رژیم با حمایت از تعدادی مهره‌های دست نشانده‌ خود در منطقه‌ اورامان مبادرت به‌ ایجاد آتش سوزی در جنگلها و مراتع منطقه‌ نموده‌ و زمینها و مراتع را حصارکشی و بعنوان پاداش به‌ مهره‌های خود که‌ مجری این آتش سوزیها میباشند داده‌، 3 دستگیر شده‌ نامبرده‌ سالهاست با نوشتن مطالبی در این زمینه‌ و افشای اسناد مرتبط و تشریح این سیاستهای پلید رژیم و روشنگری در این زمینه‌ و انجام مصاحبه‌ با سایتهای خبری و تلاش برای جلوگیری از بسط و گسترش این پدیده‌ ضدانسانی و ضد محیط زیست مورد خشم و نفرت رژیم قرار گرفته‌ و بارها از جانب اداره‌ اطلاعات و عوامل و مجریان این آتش سوزیها و متصرفین اموال عمومی و مراتع مورد تهدید قرار گرفته‌اند.
تا زمان تنظیم این گزارش هیچ گونه‌ خبری از وضعیت دستگیرشدگان در دست نیست.

http://www.iranpressnews.com/source/084815.htm

افترائات وقیحانه برخی از علمای تشیع بر صحابه درباره متعه

                                       شهید حجه الاسلام مرتضی رادمهر
تشیع برای جواز خرافات و بدعات خویش به صحابه گرامی و گرانقدر آن حضرت اتهامات و افترائات زیادی را بسته اند که در اینجا به بخشی از افترائات تشیع بر صحابه خصوصاً بر ابن عباس و ابن عمر پرداخته می شود.
خویی در کتاب البیان فی تفسیر القرآن صفحه ۳۱۵ درباره ی ابن عباس چنین می نویسد: ابن عباس تا آخرین لحظه ی حیات خویش بر حلت نکاح موقت پافشاری و اصرار ورزیدند ولی کسی حرف او را نپذیرفت.
این سخن یکی از افترائاتی است که بر ابن عباس بسته شده است و اگر از نظر علمی و فنی نظریه ابن عباس را کارشناسی کنیم در می یابیم که ایشان ابتداء به نکاح متعه معتقد بودند ولی بعداً رجوع کرده اند که بعداً مفصلاً آن را مطرح خواهیم ساخت. یکی دیگر از افترائاتی که بر ابن عباس بسته اند این است که می گویند: ایشان آیه ﴿فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ﴾ را این گونه ﴿فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ إِلَى أَجَلٍ مُسَمّىً﴾ تلاوت نمودند و از آن بر حلت نکاح موقت استدلال می نمودند!

گزارش تلویزیون الجزیره از دستگیری عضو مرکز هسته ای اصفهان توسط مبارزین جنبش مقاومت مردمی ایران


در نامه ای به اکبر هاشمی رفسنجانی و محمود احمقی نژاد.شاه ایران علی خامنه ای وقف دانشگاه آزاد را باطل اعلام کرد

آهوران نیوز به نقل ازدبی – العربیة . نت
علی خامنه ای ( شاه ایران) رهبر جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به اکبرهاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی، وقف دانشگاه آزاد اسلامی توسط هیات موسس آن با "باطل" و مخالف احکام فقهی و حقوقی دانست.
دانشگاه آزاد اسلامی ایران دانشگاهی نیمه دولتی- نیمه خصوصی است که چهار سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دستور آیت الله خمینی بنیانگذارجمهوری اسلامی تاسیس شد.
رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد هاشمی رفسنجانی و اعضای این هیأت را به علاوه آقای رفسنجانی، عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه، عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در قم، میرحسین موسوی نامزد معترض به نتایج انتخابات و نخست وزیرسابق ایران، حسن حبیبی معاون اول رئیس جمهور در دوره های ریاست رفسنجانی و محمد خاتمی، علی ‌اکبر ولایتی مشاور رهبر جمهوری اسلامی، محسن قمی از فقهای شورای نگهبان قانون اساسی، حمید میرزاده و حسن خمینی نوزه آیت الله خمینی(پس از مرگ احمد خمینی) تشکیل می دهند.

اعدام؛ مجازاتی که معلول را نابود می‌کند

 

دهم اکتبر روز جهانی پیکار با اعدام است. ایران در شمار کشورهایی است که این مجازات را همچنان اعمال می‌کند. تنها در شش‌ماه نخست سال جاری، ۱۳۷ نفر در ایران اعدام شده‌اند. یک وکیل می‌گوید که شدت مجازات موجب کاهش جرم نیست.

 

مجازات اعدام در بیش از ۱۳۹ کشور جهان از قوانین جزایی حذف شده است. سازمان عفو بین‌الملل گزارش داده که این مجازات در سال ۲۰۰۹ تنها در ۱۸ کشور جهان ادامه داشته که ایران در شمار آنهاست. آمارهای موجود نشان می‌دهند که ایران پس از چین واجد بیشترین تعداد اعدام در سطح دنیاست. مقامات جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند که بیشتر اعدام‌شدگان در ایران به سبب مشارکت در قاچاق مواد مخدر یا "فساد و فحشا" مجازات می‌شوند. اتهام محاربه نیز از جمله مواردی است که متهمان سیاسی در ایران را با مجازات مرگ روبرو می‌کند.
خبرگزاری هرانا به مناسبت دهم اکتبر از اجرای ۱۳۷ حکم اعدام در نیمه اول سال ۱۳۸۹ خبر داده که بیشتر آنها به پرونده‌های قاچاق مواد مخدر مربوط بوده‌اند. به‌نقل از این خبرگزاری، ‌ظرف این مدت ۱۱ زندانی سیاسی و امنیتی نیز به اتهام محاربه اعدام شده‌اند. "هرانا" افزوده که دستکم ۱۰۱ حکم اعدام دیگر در شش‌ماه اول سال جاری برای متهمان صادر شده که هنوز به اجرا در نیامده‌اند و دو حکم صادره در این میان به شیوه سنگسار هستند.
عبدالفتاح سلطانی، وکیل دادگستری و عضو کانون مدافعان حقوق بشر، در گفتگو با دویچه‌وله از لزوم بازبینی در قوانین جزایی و مجازات اعدام در ایران می‌گوید و تاکید می‌کند که راه ریشه‌کن کردن جرم، نابود کردن مجرم نیست.

علویان ترکیه به منهج درسی سنی این کشور اعتراض کردند

علویان گروهی هستند که در قرن سوم هجری ظهور کردند و مؤسس این فرقه ی ضاله "محمد بن نصیر البصری النمیری" (متوفی 270 ه) می باشد که ادعای نبوت می کرد .

این فرقه از افراطیون شیعه می باشند که علی بن ابو طالب رضی الله عنه را خدا می خوانند .

در ابتدا اسم این فرقه نصیری بود و بعد از برای تلبیس حقیق و گول دادن مردم خود را علویان نامیدند تا بتوانند خود را زیر اسم جدید پنهان کنند و اکنون بر این اسم اصرار دارند .

توپخانه هاي تركيه مجددا مرزهای کردستان را بمباران کرد

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از "هیئت نت" سایت رسمی هییئت علمای مسلمین عراق : توپخانه های ترکیه برای چندمین بار کوهستانهای رشته کوه زاگروس، در مرزهای کردستان را مورد بمباران خود قرار داد .

خبرهای وارده از عضو روابط خارجی حزب کارگران کردستان "روژ ولات" می گوید : توپخانه ی ترکیه روزهای جمعه و شنبه رشته کوه زاگروس در شمال کردستان را مورد بمباران خود قرار داد .

وی افزود : زیانهای جانی و مادی هنوز مشخص نیست ولی هواپیماهای جنگی ارتش ترکیه بر فراز این کوهها در حال گشت زدن است .

حزب کارگران کردستان که در تلاش برای آزادی کردستان شمالی (کردستان ترکیه ) می باشد برای مدت نامعلومی یک آتش بس یک جانبه با حکومت را اعلام کرده است و گفته است فقط در صورتیکه مورد حمله قرار بگیرد از خود دفاع می کند و در همین زمینه حکومت ترکیه اعلام کرده است که یک سلسله حملات جدیدی را در منطقه شروع کرده است .

مختار ثقفی مدعی نبوت یا قهرمان؟!

 اگر امروزه در ایران مفتی زاده ها و ناصر سبحانی ها و فاروق فرسادها و مولوی عبدالملک ها و شیخ محمد ضیائی ها و شیخ علی دهواری ها توسط خون آشامان صفوی قربانی می شوند بر اساس این ایدئولوژی وحشیگری می باشد.

پرحاشیه‌ترین سفر خامنه‌ای به قم

خامنه‌ای در حالی خود را آماده سفر به قم می‌کند که در یکی از پرتنش‌ترین دوران‌های رابطه با مراجع قرار دارد. رسانه‌ها و نهادهای حکومتی تبلیغات وسیعی را آغاز کرده‌اند تا این سفر را پیشاپیش موفقیت‌آمیز جلوه دهند.
بر اساس گزارش‌ها، علی خامنه‌ای به زودی به شهر قم سفر می‌کند. این سومین سفر رسمی او به قم از زمان نشستن بر مسند رهبری جمهوری اسلامی خواهد بود. خبر رفتن  خامنه‌ای به این شهر از مدت‌ها پیش در محافل خبری شنیده می‌شد، اما در مورد قطعی بودن آن تردیدهایی وجود داشت. علت این تردیدها از جمله به اختلاف‌نظرهایی مربوط می‌شود که میان برخی از مراجع تقلید با  خامنه‌ای وجود دارد و در ماه‌های گذشته شدت گرفته است. 

پیشنهاد قانونی شدن فتوای حرمت توهین به مقدسات اهل سنت

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان گفته است: به منظور وجود قانونی همیشگی در کشور برای جلوگیری از اهانت به مقدسات مذهبی، مصوب شده که از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی استان کردستان نامه‏ای خطاب به رئیس مجس شورای اسلامی مبنی بر قانون شدن فتوای رهبر انقلاب ارسال و این مسئله پیشنهاد و مورد تاکید قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین به نقل از "کردستان امروز"، حجت الاسلام سید موسی موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در این رابطه اعلام داشته است: این فتوای مستحکم و متقن می‏تواند در حوزه‏های تقریب بین مذاهب اسلامی و محترم شمردن باورهای دینی مذاهب مختلف با قانونی شدن و لزوم اجرای آن به عنوان یک قانون همیشگی، بسیاری از توطئه‌افکنی‏های دشمنان را نقش بر آب کند، لذا شورای فرهنگ عمومی استان بنا به درخواست علما و مردم این خطه از میهن اسلامی و در راستای عمل به فتوای خواستار قانونی شدن این فتوا در کشور است.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در برهه‏های زمانی مختلف با موضع‏گیری‏های داهیانه خویش تمامی توطئه‏های دشمنان را نقش برآب کرده‏اند و در این موقعیت نیز که از هر سو باورهای عمیق دینی و اعتقادی مسلمانان از فرق مختلف مذهبی مورد تاخت و تاز دشمنان قرار گرفته است ایشان با این فتوا بار دیگر بر لزوم احترام به عقاید و باورهای مذاهب مختلف اسلامی و پیامبران الهی تأکید داشته‌اند.
گفتنی است در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان علاوه بر تصویب ارسال نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تبدیل فتوای شرعی مقام معظم رهبری به عنوان یک قانون قابل اجرا در کشور، مقرر شده است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در جلسه آینده گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه کند.