۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

يك كارشناس امنیتی غربی : جنگنده های امارات قادر است نیروی هوایی ایران را در 6 ساعت فلج کند

به گزارش آهوران نیوز به نقل از المختصر: یک کارشناس امنیتی غربی تأکید کرد : نیروی هوایی امارات دارای قدرتی است که می تواند نیروی هوایی ایران را فقط در 6 ساعت فلج کند!!.

کارشناس "تئودر کاریسک "که در مؤسسه ی تحلیلی خاور میانه و خلیج "اینجما" کار می کند گفت : ارتش امارات با دارا بودن 184 فروند جنگنده و 471 عدد زره پوش بسیار از ارتش ایران قوی تر است و ایران فقط از نظر تعداد سرباز از این کشور بالا تر است .

روزنامه ی فاینال شال تایمز در چاپ آلمانی خود نوشت : ترس کشورهای حاشیه ی خلیج از ایران، آنها را بر آن داشت است که تسلیحاتی برابر با 122 میلیارد دلار از ایالات متحده بخرند .

اریس فورم کارشناس آژانس صلح  در هسن آلمان گفت : عربستان سعودی نمی خواهد ایران از نظر نظامی از وی بالا تر باشد به همین خاطر همیشه در حال خرید تسلیحات به روز برای پوشش امنیتی و دفاع از ابهت کشور در داخل و خارج می باشد .

کارشناس تسلیحاتی مؤسسه ی بین المللی صلح در استکهلم " پیتر ویزمان" گفت : ارتش ایران نسبت به ارتش کشورهای عربی حاشیه ی خلیج در سطح کیفی بسیار پایینی قرار دارد و تسلیحات کلاسیک ایران نمی تواند خطری برای کشورهای عربی با تسلیحات مدرن و تکنولوژی روز باشد .

یک عضو  پارلمان آلمان از حزب سبز گفت : ما نباید این تسلیحات را به کشورهایی بفروشیم درحالیکه نمی دانیم آیا در آینده با ما دوست باقی خواهند ماند یا اینکه به طرف افغانستان تمایل نشان خواهند داد . وی افزود اگر ایرن بتواند بمب هسته ای تولید کند ، عربستان سعودی از این اقدام ساکت نخواد نشست و از پاکستان درخواست بمب هسته ای می کند. زیرا به گفته ی این نماینده عربستان به پاکستان در ساخت بمب هسته ای کمک کرده بود

هیچ نظری موجود نیست: