۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

فیلترشکن 16 اردیبهشت

زخمی شدن سه شهروند کرد بر اثر انفجار مین

به گزارش آهوران نیوز:  روز چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت‌ماه بر اثر انفجار مين در اطراف شهرهای مريوان و ديواندره از توابع استان کردستان سه شهروند کولبر کرد زخمی شدند.
به گزارش زمانه، عطا و کمال محمدی دو تن از کولبران و افراد کاسب، هنگام عبور از منطقه مرزی قولقوله مريوان بر اثر انفجاری مين زخمی شدند.
گفته می‌شود در اين رويداد عطا محمدی يکی از پاهای خود را از دست داده و کمال محمدی به علت شدت جراحات وارده، روانه يکی از بيمارستان‌های سنندج گرديده است.
"کول‌بر" اصطلاحی محلی است و به کسانی گفته می‌شود که حمل و نقل کالا از مرزها را با استفاده از "کول" خود و بدون هرگونه وسيله‌ای انجام می‌دهند.
افراد کاسب کالاهايی که توسط کول‌بران در نزديک‌ترين روستا به نقطه مرزی جمع‌آوری شده است، با استفاده از وسايل نقليه به شهرها منتقل می‌کنند.
هم‌زمان در رويدادی مشابه، محمد مرادی شهروند کرد در روستای ابراهيم‌آباد از توابع شهرستان ديواندره بر اثر انفجار مين يکی از پاهای خود را از دست داد.
بنا به آمارهای رسمی، ايران با داشتن ۱۶ ميليون مين ضد نفر پس از کشور مصر بيشترين مين‌های ضد نفر را دارد.
طبق گزارش‌های منتشر شده، بيشتر مين‌های ضد نفر در پنج استان خوزستان، کردستان، آذربايجان غربی، ايلام و کرمانشاه کار گذاشته شده که کاشت بخش عمده آن به هشت سال جنگ ايران و عراق و جنگ‌های کردستان باز می‌گردد.
بر پايه آمار، در چهار استان کردستان، آذربايجان غربی، ايلام و کرمانشاه بيش از ۱۲ ميليون و ۸۰۰ هزار مين کار گذاشته شده که با احتساب آمار ساکنين اين استان‌ها برای هر يک شهروند بيش از يک مين آماده انفجار وجود دارد.
بر اساس پيمان اتاوا دولت‌ها موظف‌اند پس از گذشت ۱۰ سال از پايان جنگ کليه کشتزارها و مزارع را از مين‌ها پاک‌سازی کنند.
جمهوری اسلامی ايران تاکنون از پذيرش عضويت در پيمان اتاوا که به پيمان جهانی ممنوعيت استفاده از مين‌های زمينی شناخته شده، خودداری کرده است.
پيمان اتاوا هم‌اکنون توسط ۱۵۸ کشور جهان امضا شده است.
از بين همسايگان ايران کشورهای عراق، افغانستان و کويت عضو پيمان اتاوا هستند.
منبع:خبرگزاری هرانا

ولایت لاکپشت فقیه

سید حسن واحدی ـ قم

 قصه لاکپشت و خرگوش و مسابقه‫ای که در آن غرور خرگوش باعث شد از لاکپشت بیچاره‫ای که نای حرکت ندارد عقب بیفتد را می‫توان حکایت ایران و کشورهایی چون ترکیه و مالیزی و چین و هندوستان و غیره تلقی کرد.

از اول کودکستان تا آخرین مرحله دانشگاهی از روضه خوان حسینیه تا سخنرانیهای پرطمطراق جشنهای انقلابی تا رادیو و تلویزیون و رسانه‫های گروهی بخورد ما می‫دادند که ترکها خرند، هندیها نفهمند، عربها سگهای تازی سوسمار خوار و بیابانگردند، و... و ما ایرانیها از دماغ فیل افتاده‫ایم!

هر ساله دانشجویان ایرانی در مسابقات جهانی خروار خروار مدالهای طلا بدست می‫آورند! اخبار هر شب خبر از اختراعات دانشمندان ایرانی می‫دهد!

چه صنعتها و چه اکتشافات و اختراعات که نشنیده و نه دیده‫ایم! چه آمارهای اقتصادی و پروژه‫های عمرانی و کارخانجات که خبر تأسیس و افتتاحش را نشنیده‫ایم!

چون بزرگتر شدیم و دنیا بزور پنچره‫های زنگ زده کشورمان را باز کرد، و دیدیم ترکیه‫ای که نه نفتی دارد و نه گازی همسایه فقیر و ناداری بیش نیست طی دو دهه اخیر از زیر خاک خود را برکشیده به افلاک رسانیده است! رشد ترکیه از نظر اقتصادی و اجتماعی و علمی و سیاسی زبانزد خاص و عام است! بله، ترکیه‫ای که سالهاست از جنگ داخلی در عذاب است!

مالیزی کشوری که از بافت قومی مذهبی بسیار حساسی تشکیل شده، مالائیهای مسلمان و هندیهای گاوپرست و چینیهای بت پرست و غیره... و قبل از مدت زمان کوتاهی کچکول گدائی بدست داشت، امروزه با قدرتهای اول جهان اقتصاد شانه به شانه شده است، رشد اقتصادی و سیاسی مالیزی ضرب المثل جهانی است!

هند و چین دو کشوری که مسئولیت بیش از یک سوم شکمهای جهان را به عهده دارند حرف اول در اقتصاد و پیشرفت دنیا را می‫زنند!

اما ایران عزیز خودمان، ایرانی که چوپان دروغگو مهارش را بدست گرفته روز بروز دنده عقب می‫زند. از نظر سیاسی شده‫ایم مسخره عالم! از نظر اقتصادی کشور به ناموس فروشی رسیده است! از نظر هویت ملی و هویت قومی شده‫ایم؛ شیعه و سنی، کرد و بلوچ و ترک و لر و عرب و فارس و ترکمن و.. و همه سایه همدیگر با تیر می‫زنیم!..

این است برکات حکومت امام زمان!..

این است ارمغان حکومت ولایت فقیه برای این خاک و بوم!..

یک جامعه برای رسیدن به تمدن نیاز به چند پایه و ستون اساسی دارد:

هویت ملی: چتری که افراد مختلف جامعه را دورهم گرد می‫آورد. یا باید برپایه دیانت باشد و یا بر پایه قومیت و یا سقف مرزهای سیاسی..
به برکت حکومت صفوی ولایت فقیه سقف خانه صد سوراخ برداشته است؛ وقتی عقل کوچک خمینی بخودمغرور به کرسی شاهی نشست جامعه را به دو گروه شیعه و سنی تبدیل کرد، پس از آن چون مرکزیت تشیع در بین فارسها بود، میدان را بدست گرفتند و بر سایر قومها ظلم و ستم و تبعیضها روا داشتند که در پی آن ایران زمین به چندین قوم تبدیل گشت و از هر سو شعار جدایی از مرزهای سیاسی کشور به گوش می‫رسد!

عربها می خواهند به خانواده عربی خود بپیوندند و استعمار فارس را از خاک خود بیرون کشند، کردها به دولت کردستان چشم دوخته‫اند و فیل آذریها هوای آذربایجان کرده، و بلوچها در فکر برپایی امپراطوری بلوچند و ترکمنها خواب کشور ساحلی خزر را می‫بینند و لرها خط و نشان کشور کوهستانی لرستان را بر صفحه آینده خیالشان رسم می‫کنند و..
و از قدیم گفته‫اند خوابهای امروز واقعیت فردا را می‫سازد!..
محور دیگر عمران و سازندگی است..
جامعه برای پیشرفت و متمدن شدن پس از مشخص شدن هویت ملی نیاز به سازماندهی و رشد در نظامهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی دارد تا توده در آرامش زندگی کنند و کشور روز بروز ترقی و پیشرفت کند.
محور علم و دانش
پس از آن باید به علم و دانش و آموزش اهتمام ویژه‫ای داده شود تا عقلها رشد کنند و مفاهیم خودپرستی و ایده‫های انفصال طلب در سایه برابری و مساوات ملی ذوب شود.
جالب اینجاست که در کشورهای کمونیستی خودپرست آموزش اجباری و برای تمام کشور هماهنگ است، اما در نظام امام زاده پرستان و جمکران پرستان حاکم بر کشور ما تعلیم حکومتی به زیر صفر سقوط کرده، و تنها پولدارها هستند که می‫توانند بچه‫هایشان را خوب آموزش دهند، به عبارت دیگر جامعه آینده ما کاملا جامعه‫ای طبقاتی خواهد شد. طبقه آخوندها با رسم و رسوم ویژه، طبقه نظامیها با رسم و رسوم خاص خود، و طبقه کاسبان همدست حکومت و در نهایت طبقه خس و خاشاک و بردگان که چیزی بیش از 97 درصد جمیعت کشور را تشکیل خواهند داد.
پاسداری از تمدن و پیشرفت!
اگر جامعه‫ای توانست هویت ملی خود را قوت بخشد، و روی غلطک پیشرفت و سازندگی افتاد، و سطح آموزش و علم را بالا برد، باید سعی کند با احترام به آزادیهای فردی و عمومی و حقوق افراد از ویروس زدگی و پوسیدگی و رکود جامعه جلوگیری کند.
تغییر نظام قرون وسطائی و پوشالی حاکم بر کشور در مرحله اول نیاز به آگاهی رسانی در سطح گسترده دارد. البته دیکتاتورهای حاکم بر کشور با هزینه‫های بسیار بالا و با استفاده از ثروت باد آورد نفت و کرایه تکنولوژی ماهواره‫ای چین در تلاشند همه راههای اطلاع رسانی را بر مردم میخکوب کنند، و این خود دلیلی است بر کوچکی عقلهای زیر عمامه‫های بزرگ!..
اینها تماما به بز وحشی می‫مانند که با شاخش می‫خواهد کوهی را از سر راهش بردارد!
در کنار حرکت آگاه سازی ملی جامعه نیاز به درصد کمی از افراد اندیشمند دارد تا برنامه‫های سازنده خود را در جامعه به اجرا در آورند.
این دقیقا همان روند سازندگی قرآن کریم است:
«وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ »﴿یوسف/١٠٣﴾
{بیشتر مردم (به سبب پیروی از هوا و هوس، به تو) ایمان نمی‌آورند، هرچند که تلاش کنی (و در راهنمائی ایشان بسیار خویشتن را زحمت دهی).}
همواره اکثریت در جهت وزش باد حرکت می‫کنند، و اندیشمندان و افراد آگاه جامعه که درصد بسیار اندکی را تشکیل می‫دهند باید پیکان هدایت را در دست گرفته تلاش کنند قطار جامعه را از دره‫های هلاکت نجات داده، بسوی پیشرفت و سعادت سوق دهند...
منبع: سنی نیوز

اوباما : عکسهای بن لادن را منتشر نمیکنیم ..... دیلی تلگراف : کشتن بن لادن دروغ است



روزنامه ی بریتانیایی دیلی تلگراف در مقاله ای نوشت : روایتهای مربوط به کشتن اسامه بن لادن مشکوک است و مغالطه های زیادی دارد.
دیلی تلگراف مینویسد : در حالی که کاخ سفید اعلام کرد بن لادن در موقع تیراندازی و درگیری با نیروهای کماندو آمریکایی کشته شد ، باراک اوباما اعلام کرد بن لادن هنگام کشته شدن غیر مسلح بود.
در ادامه دیلی تلگراف اتهامهای مربوط به اینکه شیخ اسامه همسر خود را بعنوان سپر استفاده کرد کذب و دروغ است .
دیلی تلگراف در نهایت گفت : آمریکا بدلیل تعدد روایات نقل شده در مورد کشتن بن لادن بشدت زیر سوال رفته است ، و از کاخ سفید خواست عکس های حمله به خانه ی بن لادن و عکس جسد وی را منتشر کند.
در همین راستا رویترز به نقل از کاخ سفید گفت ، باراک اوباما تصمیم گرفته است عکسهای مربوط به جسد بن لادن را منتشر نکند.

طالبان : شیخ اسامه زنده است


جنبش طالبان در افغانستان بشدت اخبار شهادت شیخ اسامه بن لادن را نفی کرد.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت : آمریکایی ها نتوانستند شواهدی منطقی مبنی بر به شهادت رسیدن شیخ اسامه ارئه بدهند ، و حتی از مصادر نزدیک شیخ اسامه هیچ خبری مبنی بر شهادت وی به ما نرسیده است.
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه ، خبر کشته شدن بن لادن در پاکستان را اعلام کرد و گفت در این عملیات حتی یک نفر کشته ندادیم ، در همین حال مسئولین آمریکایی از دادن اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کردند و گفتند که جسد بن لادن در دریای عمان دفن شده است.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

توهين و اهانت دوباره رافضيهاي كافر به خليفه دوم مسلمانان

به گزارش آهوران نیوز:گزارشهاي رسيده از زاهدان حاكى است  پارك كوهستان و خيابان خرمشهر از توهين جمعي از روافضی زابلی به خليفه دوم مسلمين حكايت دارد كه در حال برگزاري است قابل ذكر است هر ساله در ايامي مخصوص كه روافض ان را دهه فاطميه نامگذاري كرده اند رافضيهاي خبیث  به توهين وفحاشي به خليفه دوم مسلمين ميپردازند.

دستور خامنه ای به مزدورانش برای سرکوب معترضان سوریه

به گزارش آهوران نیوز: یک منبع مسئول در جنبش صدر تاکید کرد آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران به واحدهای سپاه پاسدران و حزب الله لبنان دستور داده است تا با " دشمنان خدا درسوریه " وارد نبرد شوند.
این منبع که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با العربیه . نت تاکید کرد: آیت الله خامنه ای در یک دیدار محرمانه که نمایندگانی از جنبش صدر نیز در آن حضورداشتند ، خواستار بکارگیری تمام امکانات امنیتی و لوجستکی برای " خاموش کردن آتش فتنه در سوریه و سرنگون کردن دشمنان خدا " در این کشور شده است.
منبع تاکید کرد رهبرجمهوری اسلامی ایران این اظهارات را در جمع فرماندهان سپاه ، نمایندگان سفارت سوریه در تهران ، حزب الله و چند تن از رهبران جنبش صدر اعلام کرده است.
این در حالی است که کشورهای عربی طی ماه های گذشته از دخالت ایران در امور داخلی خود اظهارنگرانی کرده اند.
محمود عباس رئیس دولت خودگردان فلسطین بارها خواستار تحریم کنفرانس ها و همایشی هایی شده است که به گفته او توسط جمهوری اسلامی برای فریب دادن افکارعمومی در ایران و جهان اسلام تشکیل می شود.
در ایران نمایندگی های مختلفی برای گروه های فلسطینی ، لبنانی ، یمنی ، بحرینی ، عراقی وجود دارد و برخی از این گروه ها در کنار فعالیت سیاسی آموزش های نظامی و امنیتی لازم را فرا می گیرند.
کارشناسان اظهارات آیت الله خامنه ای در مورد حوادث سوریه را یک فتوای دینی توصیف کرده اند که تاثیر مستقیمی در ایجاد ناامنی در سوریه می گذارد و میزان دخالت ایران در کشورهای عربی را بالا می برد.
منبع:العربیه

اعتصاب غذا دانشجویان دانشگاه علامه و چابهار در اعتراض به شرایط نامناسب دانشگاه



به گزارش آهوران نیوز: در پی برگزاری تجمعات اعتراضی گسترده دانشجویان در دانشگاه های امیرکبیر تهران و سوره، جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دانشجویان دانشگاه چابهار روز گذشته در اعتراض به وضعیت نامساعد غذاها و همچنین امنیتی شدن فضای دانشگاه اعتصاب غذا کرده و خواستار برچیده شدن اقدامات امنیتی مسئولین و بهبود شرایط صنفی و غذایی شده اند.
به گزارش دانشجونیوز، روز گذشته ۱۳ اردیبهشت صدها تن از دانشجویان دانشگاه چابهار با چیدن غذاها در محوطه دانشگاه به صورت نمادین و امتناع از تناول آن به شرایط نامناسب صنفی و غذایی و همچنین شدت گرفتن اقدامات پلیسی و امنیتی در دانشگاه، اعتصاب نموده و و خواستار رسیدگی فوری مسئولین دانشگاه شده اند.
همچنین جمع زیادی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی نیز در طی حرکتی هماهنگ روز گذشته با چیدن غذاها در محوطه دانشکده، اعتصاب غذا نموده و با خودداری از صرف غذای ناهار، به اسفبار بودن وضعیت دانشگاهها و همچنین عدم رسیدگی مسئولین اعتراض نموده اند.
این اقدام دانشجویان در پی تجمعات اعتراضی صدها دانشجوی دانشگاه امیر کبیر تهران و همچنین دانشگاه سوره در هفته اول اردیبهشت بوده است.
گفته می شود در دانشگاه مازندران نیز طی هفته های گذشته صدها نسخه از اعلامیه های اعتراضی در حمایت از بیانیه دفتر تحکیم وحدت دانشگاه ها و همچنین پشتیبانی از خواسته های دانشجویان معترض پلی تکنیک صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش ها، در اثر اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت غذا و همچنین اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها موج اعترضات در دانشگاه های ایران رو به گسترش است.
منبع :هرانا

افزایش ۷۵ میلیارد تومانی بودجه سپاه پاسداران

نمایندگان مجلس به پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی ۷۵ میلیارد تومان به بودجه سپاه پاسداران در لایحه بودجه ۹۰ اضافه کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۰، با الحاق جزئی به ردیف بودجه سپاه، مقرر کردند ۷۵ میلیارد تومان به منظور تامین هزینه‌های ماموریتی به ردیف بودجه این نهاد اضافه شود. نمایندگان با ۱۳۹ رای موافق، ۹ رای مخالف، ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۳ نماینده حاضر در مجلس این پیشنهاد را به تصویب رساندند. ۴۹ نماینده نیز در رای گیری شرکت نکردند. سپاه پاسداران مهمترین بازوی نظامی جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که در دو سال گذشته در سرکوب اعتراض‌های مردمی نقش مهمی داشته و بسیاری از دستگیری‌ها و بازجویی‌ها توسط این نیرو انجام شده است. فرماندهان سپاه طی این مدت بار‌ها از اقدامات سرکوب گرایانه خود دفاع کرده و آن را جزوء وظابف سازمانی این نیرو اعلام کرده‌اند. تیر ماه سال ۱۳۸۸ نیز علی خامنه‌ای از حضور نیرو‌های سپاه و بسیج در سرکوب‌ اعتراض‌های مردمی تقدیر کرده بود.
منبع:استمان

عكس/ پرچم 100 ميليوني بوشهر 4 روز هم سالم نماند!

بزرگترين پرچم ایران در ساحل بوشهر كه 100 ميليون تومان خرج در بر داشته است، 4 روز هم سالم نماند و بخشي از آن ريشه اي شده است.
به گزارش «خليج فارس»؛ اين پرچم 250 متزي كه روي دكلي به ارتفاع 50 متر، شنبه اين هفته به بهانه روز خليج فارس در ساحل بوشهر و مقابل شهرداري اين شهر و تنديس رئيسعلي دلوار نصب شد، هنوز 4 روز از نصب آن نگذشته بود كه بخشي از پرچم كه بدون حاشيه دوزي بوده، ريشه اي و تخريب شده است.


ظهور دجال در ايران - توهين به مقدسات اهل سنت - مولانا خير شاهي


 اي مسلمانان ايران بپاخيزيد و اين لشكريان دجال را به ذلت برسانيد اين حكومتي كه بر شما مسلط شده همان حكومت دجال است در حالي كه خود رسول اكرم صلي الله عليه وسلم خبر از دجالي در حوالي مدينه شد كه نام او ابن صياد بود خودش شخصا به آنجا تشريف بردند كه اگر دجال باشد جنگ را با اوشروع كنند ولي دجال نبود .  لذا دجال در خاك ما ايرانيان موجود است و ما احساس مسئوليت نمي كنيم ! لذا همت كنيد تا نمايندگان دجال و ابليس  ( خامنه اي  وو... ) را زبون وخوار بنمائيم اسلام ناب محمدي را در سرزمين خودمان پايه ريزي كنيم و از تسلط اين يهوديان خود را رهايي بدهيم .
منبع:دزک نیوز

جهاد یگانه راه عزت و سربلندی مسلمانان


امروزه در تمام دنيا فرزندان نا خلف صليب به عزت وناموس مسلمانان حمله برده وهمه چيزشان را به تاراج برده اند در افغانستان در عراق ودر ايران . لذا مسلمانان بايد به خود بيايند ودوباره توسط جهاد در راه الله اين عزت ووقار از دست رفته را بدست بياورند لذا اي مسلمانان جهان خصوصا مسلماناني كه در ايران مقر يهود اصيل و لشكريان دجال زندگي مي كنيد براي از بين بردن لشكر كفر وحصول عزت ووقار دوباره بلند شويد .
منبع:دزک نیوز

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

پیام مردم سوریه به خامنه ‌ای و سپاه پاسداران: برید گمشید

درگیری نیروی انتظامی با اوباش بسیجی در استادیوم آزادی

اهوران نیوز:درگیری شدید در ورزشگاه آزادی (عکس از خبرگزاری فرانسه)
گزارش خبرنگار ما از تهران: روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه سکوهای استادیوم آزادی تهران در دیداری دو تیم پرسپولیس و الاتحاد عربستان محلی شد برای درگیری بین ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی و اوباش بسیجی که به بهانه تماشای این دیدار با پیراهن های مشکی و عکس های خامنه ای و خمینی و پرچم بحرین وارد ورزشگاه شدند و شروع به سردادن شعار علیه عربستان سعودی کردند.این اقدام آنها آنچنان غیر ورزشی و وحشیانه بود که با تذکر شدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد. این ماجرا چنان بالاگرفت که مسئولان استادیوم آزادی مجبور شدند برای جلوگیری از جریمه های سنگین و محرومیت های ورزشی با این اوباش مقابله کنند که در این میان درگیری شدیدی بین آنها سرگرفت.
اوباش بسیجی که عده آنها نزدیک به دویست نفر بود با شعار "یا زهرا، یا زهرا" شروع به زد و خورد با سربازان و ماموران نیروی انتظامی کردند که به زخمی شدن عده ای از هر دو طرف انجامید. در این هنگام نیروهای یگان ویژه به شدت به میان این اوباش حمله ور شدند و عده ای از آنان را دستگیر کردند.
ناظر فدراسیون فوتبال آسیا نیز لحظه به لحظه گزارش این درگیری را که از روزهای قبل توسط نیروهای تندرو و وابسته به ولایت فقیه به رهبری آخوند مهدی طائب ترتیب داده شده بودند ثبت می کرد که ممکن است محرومیت های سنگینی را برای فدراسیون فوتبال در پی داشته باشد.
عده ای از این تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه پرچم بزرگی از بحرین را حمل می کردند که نیروی انتظامی آنها را پراکنده و این پرچم را جمع کرد.
عده ای دیگر از این اوباش نیز قصد داشتند پرچم عربستان را آتش بزنند که درگیری شدیدی بین آنها و نیروی انتظامی صورت گرفت.
عده زیادی از تماشگران تیم پرسپولیس هم با این اوباش که حرکاتشان فوتبال ایران را به خطر انداخت درگیر شدند. از سویی دوربین های تلویزیون تلاش می کردند تا از وحشیگری این بسیحیان تصویر نگیرند.
منبع:ایران پرس نیوز

فیلترشکن 13 اردیبهشت

این خلاصه دردسترس نیست. برای مشاهده پست لطفاً اینجا کلیک کنید .

بلاتکلیفی یک شهروند کرد پس از دو سال بازداشت

به گزارش آهوران نیوز:«محکوم آلخانی» فرزند فارس، اهل روستای آق برزه از توابع شهرستان سلماس که تابستان سال ۸۸ توسط نیروهای امنیتی در سلماس بازداشت شده است هم چنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نامبرده در اداره اطلاعات سلماس و خوی به مدت ۴ ماه تحمل حبس نموده و تحت شکنجه‌های فیزیکی و روحی مداوم قرار داشته است وپس از برگزاری دادگاه به زندان شهرستان خوی منتقل و از زمان تا کنون همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
اتهام ایشان از سوی وزارت اطلاعات معاونت و همکاری در ترور قاضی دادگاه خوی، قلی‌زاده و همچنین همکاری با یکی از احزاب کردی ذکر گردیده است. این در حالی است که اتهامات وارده از طرف همسر قاضی ترور شده دادگاه که شاهد عینی ترور همسرش بوده، کاملا رد و علیه محکوم آلخانی هیچ شکایتی مبنی بر اینکه آلخانی‌‌ همان فرد مظنون بوده، ارائه نداده است.
با این وجود وزارت اطلاعات شهرستان خوی اصرار بر بازداشت وی داشته و با گذشت ۲ سال او را در بلاتکلیفی و بازداشت نگه داشته است.
شایان ذکر است که در سال ۱۳۸۷ پیمان الخانی برادر این زندانی توسط نیروهای نظامی و امنیتی در نواحی نوار مرزی ایران و ترکیه مورد اثابت گلوله قرار گرفته و فلج شده است.
منبع:هرانا

آخرین ایستگاه

             

آخرين ايستگاه
براي پنجمين بار عازم مشهد شدم . دفعات فبل همراه تعدادي از دوستان و با ماشين مي رفتيم. ايندفعه تنهايي و با هواپيما حركت كردم. وقتي سوار هواپيما شدم جوان خوش اخلاقي كه كنارم نشسته بود خود را خبرنگار ايرنا و مجمع تقريب مذاهب اسلامي معرفي فرمودند. سخناني از هر موضوعي مطرح نمودند تا اينكه بحث به مسايل شورشهاي اخير ملتهاي عرب كشيد. از من نظر مي خواستند گفتم ما از انجا دور هستيم و نمي دانيم چي شده و چي قرا است بشود مثلا در مورد ليبي انقلابيون از زمين مي زنند و آمريكا و ناتو از هوا بمباران مي كنند. بدي غربيها براي همه روشن و آشكار است ولي در مورد انقلابيون نمي دانيم چه كساني هستند اگر اينطور باشد كه آنان از طرفداران غرب باشند همان قذافي  بهتر است. .. وقتي به مشهد رسيديم آن دوست خبرنگار فرمود از قول شما مطالبي در رسانه خود مي نويسم گفتم طوري بنويس كه براي من مشكل درست نشود.
از فرودگاه مستقيما به دادگاه ويژه روحانيت رفتم. تازه فهميدم كه چهار نوبت قبلي كه آمده ام دادگاه نبود بلكه بازجويي و تكميل پرونده بود و تازه امروز دادگاه دارم.
جلوي دفتر دادگاه مدتي منتظر ماندم بزرگان جلسه داشتند وقتي جلسه تمام شد و بيرون آمدند تعجب نمودم و آنان نيز از ديدن من تعجب كردند جناب حاج آقاي سليمي رئيس كل دادگاه ويژه روحانيت كه در تهران هستند و زرندي دادستان و يكي ديگر از بزرگان با من سلامي عليكي نمودند و با تعجب پرسيدند شما اينجا چه كار مي كني؟ گفتم به زيارت دوستان آمده ام. وقتي آنان رفتند وارد دادگاه شدم رئيس دادگاه، روحاني مسن و با وقار و بسيار بزرگوار و خوش اخلاقي بودند به نام حاج آقاي ابراهيمي. پرونده من قبلا جلويش گذاشته شده بود. در حضور تعدادي ديگر از دوستان جلسه تشكيل شد .. حاج آقاي ابراهيمي با لهجه خاص و خونسرد خودشان از من حمايت و دفاع مي فرمودند. ...
سخنان و مطالب بسيار  جالبي مطرح شد اما از آنجا كه به بنده در نوبتهاي قبلي تذكر داده بودند كه از مطالب دادگاه هيچي ننويس مجبورم فعلا چيزي ننويسم.
از دادگاه بيرون آمدم . وقتي در مورد خود و كارهاي خود فكر كردم خنده ام گرفت. روزي كه از سر بيكاري و براي سرگرمي خود وبلاگ را به راه انداختم فكر نمي كردم اينقدر سرگرم كننده و كار آفرين باشد كه اينهمه مدت خود و اطرافيانم سركار باشند.
مقداری از هزينه هايي كه براي وبلاگ ناقابل تاكنون پرداختيم:
فاصله مشهد زاهدان را در نقشه ها هزار و يك كيلومتر نوشته اند. ده بيست كيلومتر هم داخل شهر آدم سرگردان و در ترافيكها مي چرخد. اگر گشتن داخل شهر را حساب نكنيم و فقط مسير رفت و برگشت را حساب نماييم هر سفر دو هزار كيلومتر مي شود. 
يعني من بخاطر مشكلات وبلاگ تاكنون ده هزار (10000)كيلومتر راه رفته ام (پنج مرتبه از زاهدان تا مشهد)
هزينه هر سفر را اگر كم حساب كنيم دويست هزار تومان. يعني ما تاكنون يك مليون تومان خرج كرده ايم. (ده مليون وثيقه را حساب نمي كنيم).
اگر هر سفري را فقط سه روز حساب نماييم پانزده روز مي شود.
استرس و ناراحتي فكري خود و خانواده چيزي است كه كسي نمي داند مگر شخصي كه خود گرفتار شود.
با فكر كردن روي اين مطالب به اين نتيجه رسيدم كه هيچ فايده اي ندارد. اگر چه گفته اند ترك عادت مشكل است و بسيار سخت است كه آدم ببيند وبلاگش بتدريج جان مي دهد ولي چاره اي نيست جز دست كشيدن و مشغول شدن به كارهاي بی ضرر ديگر .
الله خودش همه ما را به راه راست هدايت فرمايد و از سرتقصير ما درگذرد.
خاطرات روزانه ابوعمار

نیروهای رژیم صفوی شیخ قبیلۀ طی (بنی طرف) را در اهواز بازداشت نمودند

سنی نیوز: بنا به گزارش خبرنگار سنی نیوز از اهواز، نیروهای فارسی صفوی شیخ بزرگ قبیلۀ طی (بنی طرف) در اهواز شیخ "عبدالکریم نعمت" را پس از روز خشم مردم اهواز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نموده اند.
شیخ "عبدالکریم نعمت" زمانی بازداشت شد که با برخی از مردمانی که در مراسم عزاداری شرکت نموده بودند دیدار می نمود. در این محفل سرود های وطنی که روح میهن دوستی را در دل زنده می ساخت سروده شد که سبب خشم مزدوران رژیم شد و شیخ بزرگوار قبیله را که از موقعیت اجتماعی گسترده در اهواز برخوردار است بازداشت نمودند.
پس از دستگیری شیخ "نعمت" خشم مردم برافروخته شد و دست به تظاهرات گستردۀ زدند. این اقدام مستبدانه رژیم شاید منجر به درگیری های شدید میان مردم و نیروهای فارسی صفوی در هر لحظه ای گردد.
با وجود اینکه نیروهای امنیتی پیش از روز خشم مردمی به سران و بزرگان و مشایخ  عرب شهر اهواز اخطار تهدید آمیز داده و از آنها خواسته بودند تا در دفع و جلوگیری قیام مردم قبایل عرب و تظاهرات علیه رژیم ایران در سرزمین شان اقدام فعالانه نمایند، اما بزرگان و مشایخ اصیل این سرزمین به این درخواست لبیک نگفته آنرا نادیده گرفتند و در کنار مردم مظلوم اهواز که همیشه در مقابل ظلم و ستم رژیم حساسیت از خود نشان داده اند ایستادند.

یک مسئول امنیتی کویتی : دلیل برکناری وزیر اطلاعات ایران ناکامی وی در کویت و بحرین بود

به گزارش آهوران نیوز:یک مسئول امنیتی کویتی که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه ای با روزنامه ی القبس کویت فاش کرد ، دلیل برکناری مصلحی از وزارت اطلاعات در ایران ناکامی وی در کویت و بحرین بوده است .
وی در ادامه گفت : برخی سران دولتی در ایران وی را مسئول اصلی ناکامی ها در بحرین و کویت میدانند و پس از فاش شدن شبکه ها جاسوسی ایران در کویت و نقش ایران در بحرین وی بصورت مستمر تحت فشار برای استعفا بوده است.
در همین راستا این مسئول امنیتی پیش بینی کرد بسیاری از سران اطلاعاتی در ایران بازخواست ویا برکنار خوهند شد و ایران رابطه ی دوستانه ای را با کشورهای حاشیه ی خلیج شروع خواهد کرد.
از طرف دیگر تیرگی روابط ایران و عربستان بر روی صدور ویزای عمره نیز تاثر گذاشته است و تعداد ویزا های عمره از 5 هزار ویزا در روز به کمتر از هزار ویزا رسیده است.
منبع:اخبار جهان اسلام

پيام جديد فرمانده سپاه صحابه ايران الحاج محمد بلوچ



الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على اشرف المرسلين وعلى اله وصحبه الكرام اما بعد:
برادران و عزيزان من تمام ستايشها مخصوص ذاتي پاكي است كه ما و شما را از  يك مشت خاك خلق كرد و قرآن عظيم الشان را براي هدايت و رهنمايي ما و شما از بالاي هفت اسمان نازل فرمود تا رهنمايي باشد براي ما و شما واين درس را هم به ما آموخته كه جلوي زورگويان و ظالمان كساني كه به عقيده و ناموس مان تعرز مي كنند قيام كنيم و هرگز تن به ذلت و پستي ندهيم و جلوي زورگويان و مشركان سر خم نكنيم و الله (رب العزت )در قرآن عظيم الشان مي فرمايد .
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
وَمَا لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَـذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيّاً وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرا ( النسا ) 75ً
(ترجمه) چرا باید در راه خدا و (‌نجات‌) مردان و زنان و کودکان درمانده و بیچاره‌ای نجنگید که(‌فریاد بـرمی‌آورند و) می‌گویند: پروردگارا! مـا را از ایـن شـهر  و دیـاری کـه ساکنان ‌آن ستمکارند (‌و برما بیچارگان ستم روا می‌دارند) خارج سـاز، و از جانب خود سرپرست وحمایتگری برای‌ ما پدیدآور،و از سوی خود یـاوری برایمان قرار بده‌ (‌تا ما را یاری کند و از دست ظـالمان برهاند.
عزيزان من امروزه در ايران بالخصوص در بلوچستان اشغالي بر سر اهلسنت چه مي گذرد .
ظلم و فقر در بلوچستان نشان از مظلومیت این سرزمین است ، در حالیکه طبق آمار اکتشفات معدنی و زمین شناسی 510 نوع معدن را در بلوچستان شرقی و غربی داریم
جمعا در دنیا 520 نوع معادن وجود دارد که 500 و اندي از این نوع معادن فقط در بلوچستان وجود دارد ، اما آمار فقر و بیکاری در این سرزمین همچنان در صدر جداول قرار دارد
و از طرف ديگر رژيم ولايت تقيه دنبال سر كوب ملت مظلوم بلوچستان هم مي باشد بچه ها شش ساله مثل رويا ساراني به رگبار بسته مي شوند و به زن ها تجاوز مي شود و مردان دستگير و اعدام مي شوند فقط بخاطر اينكه مسلمان هستند  
سالانه ده ها زن بلوچ نا پديد مي شوند و بعد از يكي دو ما جنازه هايشان بيرون شهر پيدا مي شود.
سالانه ده ها جوان بيگناه زير شكنجه روافض به شهادت مي رسند ايا بازم سكوت كنيم نه خير دوستان الله (ج) در قرآن كريم به ما اجازه سكوت نمي دهد.
آری برادرنم رژیم به دنبال چیزی جز نسل کشی در بلوچستان نیست با نگاهی فراتر به دنیای اطراف خویش خواهیم دریافت که نسل کشی یعنی چه و چگونه این سیاست در میان ما اجرا میشود.
و همچنين مساجد اهلسنت توسط رژيم شيطان صفت تخريب مي شوند از جمله مسجد امام ابو حنيفه عظيم آباد زابل كه با خاك يكسان شد و قرآن عظيم الشان در چاه فاضلاب انداخته شد ايا بازم مي توان گفت جمهوري اسلامي كدام اسلام مسلماني كه به قر آن كريم اعتقاد نداشته باشد مسلمان نيست بلكه كافر است .
انشاء الله سپاه صحابه ايران پاسخ اين همه ظلم و ستم را بزودي با عمليات استشهادي خواهد داد.
فرزندان عمر فاروق (رض) بلوچستان را جهنمي سوزان براي مزدوران رژيم خواهند ساخت .
برخيز اي مجاهد ........ديگر وقت آرام نشستن نيست
محمد بلوچ فرمانده سپاه صحابه ايران

ادعای کذب برخی سایتهای افراطی و تفرقه افکن در مورد علمای اهل سنت


چند روز قبل برخی از سایتهای افراطی در ادامه اکاذیب و افترائات تفرقه افکنانه و واهی خویش، اقدام به جوسازی کاذب علیه علمای اهل سنت ایران نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، اخیراً برخی از سایتهای فرصت طلب، اخباری مبنی بر ارتباط تعدادی از علمای اهل سنت با سرویسهای جاسوسی ترکیه منتشر نمودند.
سایتهای مذکور در ادامه ادعاهای خود به شرکت مولانا عبدالحمید در جلساتی که در کشور ترکیه برگزار شده اشاره کرده و آن را نوعی ارتباط با سرویسهای جاسوسی ترکیه قلمداد کرده است، اما غافل از اینکه جلسات مذکور از سوی اتحادیه جهانی علمای اسلام برگزار شده است که برخی از علما و مراجع اهل تشیع ایران نیز در آن شرکت داشته اند.
گفتنی است مدتی است که گذرنامه مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، از سوی مقامات امنیتی توقیف شده و خود ایشان نیز ممنوع الخروج می باشد، اما ظاهرا گویا تفرقه افکنان به این مقدار هم اکتفا نکرده و اقدام به نشر اکاذیب و افترا علیه ایشان و دیگر علمای اهل سنت ایران می نمایند.
پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین ضمن رد این ادعای کذب و بی اساس، از اینگونه افراد و گروههای تفرقه افکن، که گویا خود را از مؤاخذه قضایی مصون می دانند، به بارگاه عدل الهی شکایت کرده و فیصله آنان را به خداوند متعال واگذار می نماید.

آیا ابو عبدالله شیخ اسامه بن لادن به شهادت رسیده است؟؟


 به گزارش اهوران نیوز:  در سال 2001 رئیس جمهور سابق آمریکا جورج بوش در یک کنفرانس خبری ، خبر از کشته شدن شیخ اسامه بن لادن داد ولی پس از مدتی حقیقت این دروغ فاش شد.
در همین راستا طالبان پاکستان بشدت خبر شهادت شیخ اسامه را تکذیب کردند و اعلام کردند شیخ اسامه در صحت و سلامتی کامل بسر میبرد.
سازمان امنیتی پاکستان نیز تمامی داستان ها مطرح شده از طرف اوباما و دولت آمریکا را بشدت رد کردند.
داستان منقول از طرف آمریکایی ها اینگونه بود ، دو باگرد نظامی یک کاخ را هدف قرار داده بودند ولی یکی از بالگردها بر اثر اصابت موشک از داخل کاخ سقو کرد ولی بالگرد دوم نیروهای ویژه ی آمریکایی را به کاخ رساند و توانستند با یک عملیات نظامی و بدون حتی از دست دادن یک سرباز همه ی افراد داخل کاخ من جمله شیخ اسامه را بکشند.
این سناریوی آمریکایی به سنارویوی ایرانی آخوندی دستگیری امیر شهیدعبدالمالک ریگی بسیار شبیه است که باور کردن آن بسیار سخت است.
منبع:اخبار جهان اسلام