۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

تحریم دو فرمانده سپاه قدس به دلیل سرکوب معترضان سوری

رادیو فردا : یک روز پس از آن که وزیر امور خارجه آمریکا از رهبران سوریه به دلیل «به کار بستن تاکتیک‌های جمهوری اسلامی در سرکوب معترضان»، انتقاد کرده بود، وزارت خزانه‌داری آمریکا فرمانده سپاه قدس و یکی دیگر از فرماندهان ارشد این یگان متعلق به سپاه را تحریم کرده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، ایالات متحده آمریکا، در چارچوب اقدام‌های خود برای وادار ساختن رهبران سوریه به توقف سرکوب خشونت‌‌آمیز اعتراض‌ها در این کشور دو فرمانده عالی‌رتبه سپاه پاسداران را تحریم کرده است.
بر اساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا این دو فرمانده شامل قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و محسن چیذری، یکی دیگر از فرماندهان عالی‌رتبه سپاه قدس است.
نیروی قدس بخشی از سپاه پاسداران است که مسئولیت عملیات برون‌مرزی را برعهده دارد و در طول جنگ عراق با ایران با هدف انجام عملیات در داخل خاک عراق تاسیس شده بود.
به دنبال گسترش اعتراض‌ها در سوریه و سرکوب خشونت‌آمیز آن توسط حکومت بشار اسد، ایالات متحده آمریکا سپاه قدس را نیز به دست داشتن در سرکوب معترضان در سوریه متهم کرده است.
در همین چارچوب حدود سه‌هفته پیش نیز ایالات متحده آمریکا سپاه قدس را به همراه چند تن از مقام‌های سوری به دلیل دست داشتن در سرکوب‌ خونین معترضان در سوریه تحریم کرده بود.
در این میان اقدام آمریکا در گنجاندن نام فرماندهان عالی‌رتبه سپاه قدس در لیست تحریم‌ها یک روز پس از آن صورت گرفته است، که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه این کشور، به حکومت بشار اسد در زمینه ادامه سرکوب‌ها هشدار داده و گفته بود: «آنها بدترین تاکتیک‌های متحد خود، یعنی ایران، را به کار می‌بندند و از احترام گذاشتن به خواست و مطالبات شهروندان خود در سوریه سرباز می‌زنند.»
از زمان آغاز اعتراض‌ها در سوریه از حدود دو ماه پیش تاکنون بیش از ۸۵۰ نفر در سرکوب خشونت‌آمیز معترضان جان خود را از دست داده‌اند.
در این میان بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، روز چهارشنبه با بیان این که نیروهای نظامی کشورش در برخورد با معترضان «مرتکب اشتباه‌هایی» شده‌اند، از نبود نیروهای آموزش دیده پلیس برای مهار اعتراض‌ها انتقاد کرده است.
درلینک زیر بخوانید:آمریکا بشار اسد و شش مقام ارشد سوری را تحریم کرد.

وا اسلاما

بقلم : دکتر سعید بلوچ
نمیدانم علت این همه ظلم و جنایت در جهان اسلام برای چیست .
چرا مسلمانان تا این اندازه تحقیر شده اند و تاوان چه چیزی را دارند پس میدهند.
هر چه وقایع جهان اسلام را از نظر می گذرانم در ان خطایی نمی بینم که مورد سرزنش ان خطا قرار گیرند ..
امروز شرق و غرب ، کمونیست و صهیونیست ، فاشیسم و لاییک ،سکولار و دموکرات مجوس و هندو ، بودایی در یک غالب و بصورت یک ملت با وجود داشتن اختلافات و دشمنی ها به دور هم جمع شده اند و به سرزمینهای پاک محمد ص حمله کرده اند و مسلمانان را اواره و به خاک و خون کشیده اند در حالی که امروز صاحب هیچ وجب خاکی نیستند اری حتی یک وجب خاک .امروز ممالک اسلام یا تحت بمباران های خوشه ای وفسفری شیمیایی قرار گرفته اند ویا تحت استعمار سکولاریسم و دموکراسی هستند .
اری امروز از جهان پهناور اسلام از جزیره العرب تا شاخ افریقا نه ملک و نه حاکم مسلمانی وجود دارد بلکه تمام انها غلام و برده حلقه بگوش غرب هستند. وبجای نشان بندگی الله بر پیشانی انان نشان بردگی غرب و کفر و سکولاریسم و دموکراسی نقش بسته است. و بجای ندای الله اکبروحکومت اسلامی ندای سکولاریسم و دموکراسی غربی و برای غرب از حنجره های مرده انان بگوش میرسد.از مجموع کشورهای اسلامی حتی یک کشور نیست که اسلام و نام و سنت محمد ص در ان عزیزباشد بلکه اسلام و اسلامگرایان و احیا کنندگان سنت و قانون الله و رسول الله بنام تروریست ووهابی ودهشت گرد و خوارج مورد حمله قرار گرفته اند. امروز خون مسلمان و عزت و ابروی مسلمان توسط خود مسلمانان ریخته میشود. امروز زنان با حیا و دختران باکره انان توسط خود حکام وارتشهای مسلمانان مورد تجاوز قرار گرفته و نوامیس مسلمانان توسط همین حکام بصورت اسیر و کنیز هدیه به جهان غرب می گردنند .
امروز ارتشهای مسلمان پرده های حیا و عزت و غیرت را دریده اند .وقتی امروز به حکام مسلمان و ملتهای تحت استعمار انان نگاه می کنیم چهره و یاد سزارها و کسری ها وتاریخ سیاه انان در جلوی چشمانمان ظاهر می شود . اری حکام مسلمان امروز به جای اینکه نعره غیرت و عزت سر دهندافیون ملتهای مسلمان و اسلام قرار گرفته اند . حکام مسلمان به جای اینکه زانو در مقابل قادر توانا بزنند و نصرت و یاری و مدد در مقابل دشمنان
را از او بخواهند زانوی التماس و بردگی و گدایی در مقابل غرب نهادند و اسلام و عقیده خویش را به باد تمسخر گرفتند .
انانی که امروز بنام ارتشهای مسلمان ملت مسلمان را بنام تروریست به خاک و خون کشیده اند و زنان با حیا ودختران باکره و فرزندان این ملت را مورد تجاوز و کشتار قرار داده اند ؟
آیا از خود پرسیده اند راستی چرا به این مسلمانان تروریست ووهابی ؛دهشت گرد و خوارج می گویند ؟
چرا این مسلمانان اسلحه به دست گرفته اند و در مقابل همنوعان مسلمان خود ایستاده اند و راستی برای چه امروز آنان علم جهاد را بر دوش گرفته اند و به نام اسلام و حکومت اسلامی جهاد میکنند؟
چرا باید اینچنین فرق بین ما و آنان باشد در صورتیکه ما هم مسلمان هستیم
چرا باید سرزمین های ما تحت قلمرو غرب و برای غرب باشد و ما مثل غلام و نوکر در خدمت آنان و جهت منافع آنان کشته شویم ؟
آیا ارتش های کشورهای مسلمان ازخود پرسیده اند که واقعا اسلام یعنی چه و چرا به ما مسلمان میگویند و یا اینکه از خود پرسیده اند که عزت و غیرت و مرادانگی و ایمان ما کجا و در دست چه کسی است که امروز اینگونه همانند غرب وحشی افیون ملتهای مسلمان گشته ایم ؟
آیا ملت اسلام امروز اندیشه با خود چرا اینگونه قتل عام میشود و ناموسش در مقابل دیدگانش بی آبرو و به عنوان کنیز به بلر و بوش و اوباماها تقدیم میشود ؟
راستی ایمان ما مسلمانان کجا رفته دنیایی نداریم که با آن دلخوش باشیم آخرت را به چه فروخت ایم !
آری کجا رفت آن روزهایی که مسلمانان تاریخ را با خون خود می نوشتند و آزادی را با خون به دست آوردند و عزت و غیرت و شجاعت را در زیر سایه ی شمشیرها می دیدند و سرشار از نیرو وقدرت بودند در حالیکه بزرگترین ابرقدرت ها در مقابل آنان و نیروی ایمان آنان زانو زدند و سزارها و کسری ها از دست مسلمان خواب و آرامش نداشتند و برای رسیدن به آرامش باید یا اسلام را قبول می کردند و یا ذلیلانه جزیه باید می پراختند.
اما امروز برعکس این مسلمانان هستند که خوار و ذلیل و برای زنده ماندن به غرب و هم پیمانانش دارند جزیه پرداخت میکنند .
امروز جا دارد که بار دیگر نعره ی وا اسلاما را سر دهیم .

دانلود ورژن 10.09 برنامه Ultrasurf

خصوصیات برنامه:
حفاظت از حریم شخصی کاربران اینترنت و گشت و گذار ناشناس در اینترنت - مخفی ماندن آدرس آی پی و مکان ، پاک کردن تاریخچه ، کوکی ها و . . . گشت و گذار با امنیت بسیار بالا در وب

برای دانلود ورژن 10.09 برنامه Ultrasurf روی عکس زیر کلیک کنید

فیلترشکن 26 اردیبهشت




افزایش کمکهای رژیم به اسد برای سرکوب معترضان

گزارش دریافتی از بیروت:
1.منابع سوری آگاه خبر داده اند که با وسعت یافتن ناآرامی ها در سوریه، کمک رژیم ایران برای سرکوب این ناآرامی ها در کشور، رفته رفته شدت میگیرد و امکان دارد که رژیم ایران در حال از دست دادن یکی از مهمترین حامیانش در منطقه باشد.
2.این منابع خبر میدهند که رژیم ایران در محوطه "سیده رقیه" که یک مسجد شیعه در قلب دمشق است، از مراکز ایرانی شناخته شده (سفارت یا مراکز فرهنگی) فاصله دارد و دور از توجه عموم است، ستادی برای اداره کمکهای خود به سوریه برپا کرده است، که هدف آن سرکوب اعتراضات و هماهنگ نمودن کمکهایی که از سوی رهبرجمهوری اسلامی برای رژیم سوریه تایید شده است (هر چه این رژیم برای مقابله با تظاهر کنندگان نیاز دارد)، میباشد.
3.این منابع تصریح نموده اند که ستاد اضطراری که در محوطه سیده رقیه برپا شده است متشکل است از یک تیم ده نفره از کارشناسان نظامی ایرانی که دو تن از مسئولان ارشد سپاه که در سرکوب ناآرامی های بعد از انتخابات در ایران نیز شرکت داشته اند، در راس آن قرار دارند. این دو نفر محمد حجازی، فرمانده سپاه ثارالله و عبدالله راغی، فرمانده سپاه رسول الله در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، میباشند.
4.این منابع اضافه کرده اند که مسئولان رژیم ایران برای سرکوب ناآرامیها و نجات رژیم در سوریه اهمیت بسیار بالایی قائلند، چرا که رژیم بشار اسد برای آنها بستر مناسب و آسوده ای است برای مسلح نمودن حزب الله لبنان و جریانات افراطگرای فلسطینی و بکار گرفتن آنها در منطقه طبق منافع رژیم حاکم بر ایران.
5.در ادامه این گزارش آمده است که دور نیست آن روزی که تظاهر کنندگان در سوریه موفق شوند دستان تجاوزگران رژیم ایران که در سوریه فعالیت میکنند را از دامن میهنشان کوتاه کرده و کسانی که در راس آنها قرار داشته و با سوء استفاده از یک مرکز مذهبی در قلب دمشق، هم میهنانشان را به خاک و خون میکشند را، هدف قرار دهند.
منبع:ایران پرس نیوز

درگیری میان سربازان ناتو و ارتش پاکستان


برخی مسئولین پاکستانی خبر از درگیری هایی میان ارتش پاکستان و سربازان ناتو دادند.
در این درگیریها دو سرباز پاکستانی زخمی شدند ولی ناتو از بیان خسارات خود امتناع ورزید.
مصادر پاکستانی گفتند ، این درگیریها زمانی شروع شد که سربازان ارتش پاکستان با مشاهده ی برخی هواپیماهای ناتو بر فراز خاک پاکستان به سمتشان آتش گشودند.
روابط پاکستان و آمریکا پس از به شهادت رسیدن شیخ اسامه بن لادن در خاک پاکستان و توسط نیروهای آمریکایی بدون اطلاع دولت پاکستان رو به تیرگی است و سخنان سناتور آمریکایی جیم کری که گفت آمریکا از پاکستان غذر خواهی نخواهد کرد ، بر تیرگی هر چه بیشتر روابط افزود.

یک پیروزی و موفقیت دیگر برای جمهوری اسلامی در زمینه اینترنت!

نام صد شرکت روز دوشنبه به فهرست تحریمها افزود می شود


منابع خبری در بروکسل روز پنجشنبه 19-5-2011 به نقل دیپلمات های اتحادیه اروپا اعلام کردند انتظار می رود اتحادیه اروپا روز دوشنبه آینده با افزایش تحریم هایش علیه ایران اسامی صد شرکت دیگر ایرانی را در فهرست تحریم های خود قرار دهد .
به گزارش خبرگزاری رویترز یکی از دیپلمات های اتحادیه اروپا اعلام کرد فهرستی متشکل از صد شرکت، روز دوشنبه آینده به فهرست تحریم های اتحادیه اروپا افزوده خواهد شد .
همچنین یک دیپلمات دیگر اظهار داشت، بانک تجارت ایرانی اروپایی "هندلزبانک" مستقر درهامبورگ آلمان به فهرست جدید تحریم های اروپا علیه اضافه خواهد شد . هدف از این تحریم ها برنامه هسته ای تهران است .
این دیپلمات در ادامه تصریح کرد، این بانک اروپایی از جمله موسسه هایی است که تحریم خواهد و هم اکنون مدارک کافی در دست است که نشان می دهد این بانک در تامین اعتبارات مالی برای شرکت هایی مشارکت دارد که در برنامه هسته ای ایران دست دارند .
خبرگزاری فرانسه نیز از بروکسل گزارش داد که دیپلمات های اروپایی روز پنجشنبه اعلام داشتند اتحادیه اروپا توافق کرده است تا تحریم ها بر ضد ایران را به علت خودداری این کشور از تعلیق فعالیت های هسته ای اش، بطور چشمگیری افزایش دهد .
به گفته این دیپلمات ها، پیش بینی می شود وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا این اقدامات جدید علیه ایران را در نشست روز دوشنبه خود مورد تصویب قرار دهند.
منبع:العربیه

بی‏ خبری مطلق از وضعیت مولوی حبیب الله مرجانی

به
به گزارش آهوران نیوز:با گذشت 18 روز از بازداشت مولوی حبیب الله مرجانی، یکی از اساتید دارالعلوم زاهدان، هنوز از وضعیت وی هیچ اطلاعی در دست نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع‏ رسانی سنی‏ آنلاین، مولوی حبیب الله مرجانی، یکی از اساتید دارالعلوم زاهدان و سرپرست دفتر امور دانشجویی مستقر در حوزه، صبح روز یک‏شنبه 11 اردیبهشت در آستانه برگزاری جلسه سالانه دیدار دانشجویان اهل سنت کشور با علما، در مسیر بازگشت از مسجد جامع مکی به منزل خود، بازداشت شد و تاکنون هیچ تماسی با خانواده خود نداشته و از محل بازداشت و اتهامات وارده به وی اطلاعی در دست نیست.
خانواده نامبرده با وجود تلاش فراوان هنوز موفق به ملاقات یا تماس با وی نشده‏ اند و این مسئله باعث نگرانی آنها شده است.
منبع:سنی انلاین

آیا شمادر چنین دانشگاهی احساس امنیت و شخصیت می کنید؟؟؟

دولت یمن خبر از شناسایی یک کشتی مشکوک ایرانی در آبهای یمن داد


نیروی دریایی یمن اعلام کرد یک فروند کشتی حامل پرچم ایران را شناسایی کرده که بطور مشکوکی در آبهای منطقه ای یمن در خلیج عدن لنگر انداخته است.
 خبرگزاری رسمی یمن به نقل از یک مسئول نظامی این کشور به نام سرهنگ عبدالرحمان موسی اعلام کرد این کشتی ایرانی توسط رادار نیروی دریایی شناسایی شده است.
 سرهنگ موسی افزود وقتی ما با کاپیتان این کشتی دریایی تماس برقرار کردیم و علت لنگر انداختن آن در آبهای یمن در حدود 20 مایلی شهر بندری لحج را جویا
شدیم ، کاپیتان ایرانی از پاسخ دادن خودداری کرد در نتیجه نیروی دریایی یمن به نوبه خود یک پیام هشدار برای این کشتی ارسال کرد و از کشتی خواست منطقه را ترک کند.
 این مقام نظامی یمنی در ادامه افزود به دنبال این هشدار نیروی دریایی یکی از قایق های خود را به طرف کشتی ایرانی فرستاد و آن را مجبور به خروج از آبهای منطقه ای یمن کرد.
 این مقام یمنی تصریح کرد این کشتی با ورود به آبهای یمن احتمالا تلاش داشت دست به قاچاق محموله ای ممنوعه بزند.
 گفتنی است که روابط بین دولت های یمن و ایران پس از انکه دولت ايران در سال 2004 کمک مالی و تسليحاتي به شورشیان حوثي در شمال این کشور فرستاد و بصورت رسمي از اين گروه حمایت کرد رو به تیرگی نهاد.

خطاب به مخالفان جهاد

بسم الله الرحمن الرحیم
خطاب به مخالفان جهاد(راه سعادت؛ راه جهاد است)
جهاد فریضه ای است از فرائض و بهتر گویم از برترین فرائض است که بر فرد مسلمان فرض می شود و هر که از آن روی گرداند راه هلاکت را انتخاب نموده:
« و هر کس از آنها پشت کند مگر اینکه برای جنگیدن منحرف شود یا بسوی گروهی دیگر جای گیرد بسوی غضب خدا برگشته و جایگاهش دوزخ است و بد بازگشتی است »(انفال 16)
اما مسبب نوشته های کنونی من، سیاست و روش انجمن موسوم به «راه سعادت» می باشد که طی پیامی به بنده؛ من را از نوشتن مطالب جهادی و تبلیغی برای مجاهدان منع کرده بود و ساست انجمن مذکور را اینچنین آشکار ساخته بود که مکانی برای تبلیغ گروه های مثل القاعده نیست(عین عبارت چنین می باشد) و شخصی این پیام را به من داد که از مخالفان سر سخت جهاد و مجاهدان و اهانت کنندگان به جماعت توحید و جهاد میباشد.
چنانچه دیدید وعده الله تعالی به مخالفان جهاد عاقبت شری است که هیچ بازگشتی ندارد و باید مخالفان جهاد از این امر با خبر باشند که اگر بدنبال راه سعادت میگردند، راه سعادت راهی نیست جز راه جهاد و اگر از این راه گریزان باشند بنا بر کلام خداوند راه منتخبشان راه هلاکت است نه راه سعادت!
ای سعادت جویان! اگر با جهاد مجاهدان افغانستان و عراق و … مشکل دارید جواب این سوال پروردگار جهانیان را چه خواهید داد:
« چرا در راه خدا و مردان و زنان و کودکانی که تضعیف شده اند پیکار نمی کنید؟»(نساء آیه 75)
مگر غیر این است که ارتش صلیبی به این دو کشور(عراق و افغانستان) یورش برده و به زن و کودک مسلمانان هم رحمی نکرده است؟ مگر خبر نداری با دختران افغانی و عراقی چه ها کردند؟ اگر خبر نداری به تو می گویم که پرده عفت خواهرانت دریده شده و خوکهای صلیبی از آنان انواع استفاده ها را کرده اند و میکنند؛ از دختران نوجوان در موسسات موسوم به خدماتی استفاده میکنند و قاتل هزاران زن و بچه در این مناطق هستند و روافض و سگهای دنبال استخوانشان هم با این ارتش نجس صلیبی همکاری میکنند چنانچه در قتل مردم بی گناه فلوجه(منطقه سنی نشین عراق) دست داشتند و برادران مجاهدمان برای ایشان به پیکار برخاستند و هنوز ایستاده اند تا آخرین قطره خونشان به زمین بچکد.
مگر نه این است که ارتش صلیبی بر مسلمانان جنگ را آغاز نموده و مسلمانان هم باید با ایشان بجنگند:
«و در راه خدا با کسانی که با شما میجنگند بجنگید و از حد تجاوز نکنید که خدای تعدی کنندگان را دوست ندارد»(بقره 190)
پس چرا از جهاد و مجاهدان گریزان هستید؟ چرا با جهاد با کفار مخالفت میکنید و چرا به گونه ای برخورد میکنید که انگار نه مسلمان هستید و نه قرآن را برای یکبار هم ورق زده اید و چرا و چرا و چرا…
بسیاری از برادران عزیز که در انجمنهای فارسی اهل سنت حضور داشتند پیام دهنده به من را میشناسند و از مخالفتهایش با مجاهدان نفرت دارند و حتی مدیر محترم سایت جهادی تمکین-حفظه الله- نیز از اهانات و تحقیرهای این شخص مصون نماندند و به یاد دارم در آغاز فعالیت این سایت پر برکت، با این موجود مباحثه ای طولانی انجام دادند و بحمدلله جوابهای دندان شکنی دادند که پیکره مخالفان جهاد را در هم شکست ولی این شخص معلوم الحال با فحاشی و اهانات و تهمت و توهمات خویش بحث را پیش میبرد که نشان ضعف شدید یک شخص میباشد.(متن مباحثه در انجمن مسلمان موجود است)

اما این شخص(جناب ابو انس لا جهادی) از اصطلاح خوارج برای مجاهدان استفاده میکند و دائما بر طبل خود میکوبد و های و هوی به راه می اندازد که اینها مسلمان نیستند و خلاف کتاب و سنت عمل میکنند و …

و ما از جنابش میپرسیم کدام کار مجاهدان فی سبیل الله خلاف قرآن و سنت میباشد، آیا منظورتان قتال با کفاری است که به وعده هایشان هیچگاه عمل نکردند و نمی کنند است؟
«آیا با قومی که عهد و پیمان خود را شکستند و اهتمام کردند که رسول خدا را از شهر و وطن خود بیرون کنند قتال و کارزار نمی کنید در صورتیکه آنها اول بار به قتال با شما پرداختند از آنها بیم و اندیشه دارید و حال آنکه سزاوارتر آنست که از خدا بترسید اگر اهل ایمان هستید»(توبه13
و یا خوشحال کردن دل مومنان بعد از حقیر کردن دشمنان خداوند است که با این تجهیزات پیشرفته از سلاح های مبتدیانه مجاهدان شکست میخورند؟
«شما(ای اهل ایمان با آن کفار) بقتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را بدست شما عذاب کند وخوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دلهای اهل ایمان را(بفتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد»(توبه 14)
اما سوال دیگری که فکرم را به خود مشغول کرده سوال بزرگمردی است که آن را برایت بازگو میکنم و آن اینست که اگر مجاهدان خوارج هستند شما و آنان که حبشان در دل شماست(طواغیت مرتد) که هستید؟ آیا خود را امیر المومنین علی(رض) میخوانید؟ در حالی که محب کسانی هستند که با کفار دوستی میکنند و با آنها می گساری میکنند!!
«ای اهل ایمان یهود و نصاری را بدوستی نگیرید آنان بعضی دوستدار بعضی دیگرند و هرکه از شما آنان را به دوستی گرفت از آنها خواهد بود و همانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد کرد»(مائده 51)
با کسانی متحد شده اند که تمام کارهایشان مخالفت و مبارزه با اسلام و مسلمین است و انگ جنایتکاری و تروریستی را به مسلمانان داده اند و قرآن را به آتیش کشیده اند و به پیامبرمان صلی الله علیه و سلم توهین کرده اند…
«ای اهل ایمان با آن گروه از اهل کتاب و کافران که دین شما را به بازیچه و تمسخر گرفته اند دوستی مکنید و از خدا بترسید اگر به او ایمان دارید»(مائده 57)
حال آیا باز هم طرف طواغیت را میگیرید و سربازان خدا را تحقیر و تکفیر میکنید؟ آیا بدنبال عزت هستید یا ذلت؟
آن گروه که کافران را دوست گرفته نه مومنان را آیا نزد کافران عزت میطلبند درحالی که عزت همه دست خداست»(نساء 139)
احتمالا شما اگر زمان قیام حسین بن علی رضی الله عنه زندگی میکردید او را از خوارج میخواندید(العیاذ بالله) و یزید بن معاویه را بر حق میدانستید!! اما بدانید طواغیت کنونی با یزید قابل مقایسه نیستند زیرا که حکم بغیر ما انزل الله که میکنند که هیچ، با کفار دوستی میکنند و سیاستشان سیاست کفار است و اربابشان شیطان است و سرزمین شیاطین، شراب میخورند و دست به کارهای لهوه و رقص و آواز میزنند و شکم هایشان را بزرگتر کرده و بنده شهواتشان هستند.
اما فکر نمیکنم دلیل مخالفتتان با جهاد سر قضیه دشمنی با طواغیت عرب باشد احتمالا از قلب مهر شدگان هستید یا شاید هم میترسید و هوای بزدلی بر شما چیره گشته غافل از این امر که:
:«خدا با مومنان است»(انفال 19)
و «آگاه باشید که دوستان خدا هرگز هیچ ترس و هیچ اندوهی در دل آنها نیست»(یونس 62)
نمیدانم چگونه پنبه ها را از گوشتان در آورم و فریاد سعادت را به گوشتان برسانم و نمیدانم با چه روشی از خواب غفلت بیدارتان کنم( گرچه آدم خواب را میتوان بیدار کرد ولی آدمی که خود را به خواب زده نه!) اما وجوب جهاد با این کفار حربی را به شما اثبات کردیم و گفتیم اگر از جهاد روی گردان باشید عاقبتتان چیست شاید بهتر باشد از فضیلت جهاد و مجاهدان هم سخنی گفته باشیم:
«و كسانى كه ايمان آورده و هجرت كرده و در راه خدا به جهاد پرداخته و كسانى كه [مهاجران را] پناه داده و يارى كرده‏اند آنان همان مؤمنان واقعى‏اند براى آنان بخشايش و روزى شايسته‏اى خواهد بود»(انفال 74)
و رسول خداوند درباره مجاهدان اینگونه میفرمایند:
«مثال مجاهد در راه خدا ـ و خدا بهتر مي داند كه چه كسي در راه او جهاد مي كند ـ مانند كسي است كه هميشه در حال روزه و نماز بسر مي برد. و خداوند، تعهد نموده است كه اگر مجاهدِ راهش را بميراند، او را وارد بهشت سازد و (اگر زنده نگه دارد) سالم و تندرست، همراه پاداش يا غنيمت (به خانه) برگرداند»
و یا اینکه میفرمایند: صبح و شامی در راه خدا جهاد کردن بهتر از دنیا و هر آنچه در آن است میباشد.
و در روایات میبینیم که از رسول خدا پرسیدند بهترین مردم چه کسی هستند که پاسخ میدهند کسانی که با مال و جان خویش در راه خداوند جهاد میکنند(بخاری 2786)
و در آخر حدیثی از رسول اکرم(ص):
ابوهريره مي گويد: مردي نزد رسول الله آمد و گفت: عملي به من معرفي كن كه با جهاد، برابر باشد. رسول خدا فرمود: «چنين عملي، سراغ ندارم». و افزود: «آيا تو مي تواني از زماني كه مجاهد (براي جهاد) بيرون مي رود، به مسجدت بروي و بدون احساس خستگي به نماز بايستي و بدون افطار، روزه بگيري (تا زماني كه مجاهد برگردد)»؟ آن مرد، گفت: چه كسي توانايي چنين كاري را دارد؟؟
و لا حول و لا قوة الا بالله
ابوخالد الرفیعی

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

چشم سرخ سران ایران به سعودی!


حمید رضا محمدی ـ کراچی
ویژۀ سنی نیوز: صدای هولناک دو نارنجک دستی که چهارشنبه گذشته به داخل کنسولگری سعودی در کراچی پرتاب شد پیامی تلخ دربرداشت.
چون مصدر این پیام بزدل در شهر غول‌پیکر و پر سر و صدای کراچی خود را معرفی نکرده بود به گوش کسانی که می‌بایستی برسد نرسید!
گروهک تروریستی صفویان جیره خوار ایران که در 14 اسفند 1374 رهبر اهل سنت ایران مولانا عبدالملک ملازاده، و همراهش مولانا عبدالناصر جمشیدزهی را در همین شهر ترور کرده بود، اینبار پیام خود را رساتر کرده، دیروز دوشنبه 26/اردیبهشت آنرا در 6 گلوله آتشین پیچیده به سر و سینه آقای "حسن القحطانی" دیپلمات سعودی که از خانه خود راهی محل کارش در کنسولگری این کشور بود خالی کرد.
مرد دوم کنسولگری سعودی در پایتخت ایالت سند پاکستان به خون غلطید تا پیام شرم آور تروریستی نظام آدمکش ولایت فقیه را به گوش سردمداران سعودی برساند!
سران صفوی ایران که در داخل کشور از پشتیبانی مردم و هیبت قانونی برخوردار نیستند و روز بروز بوی گند اختلافهایشان بر میراث چپاول شده ملت بیچاره بالا می‌کشد، و چهره فرعون منش و ادعاهای بلند بالای رهبریت روشنتر می‌شود، در تلاشند به هر بهایی شده جنگی بخرند و ملت و میهن را با آتش بازیهایی که یادآور روزهای تلخ و کابوسهای هولناک سالهای 1359 تا 1367 باشد مشغول دارند، و در این میان کیان فاسد صفویت خود را با تغذیه خون ملتها حفظ کنند.
خمینی با مشغول داشتن ایران به یک جنگ بی‌محتوا که در نهایت دو کشور ایران و عراق به نفع اسلحه‌فروشان دو بلوک شرق و غرب بطور کلی ویران شد توانست کیان حزب صفویت را محکم کرده، میکروب ویرانگر آنرا به گوشه و کنار جهان ارسال دارد.
حال در هر جای دنیا این نظام را جیره خوارانی است تا در صورت نیاز آتش فتنه‌ای شعله‌ور سازند.
از سال 1357 تا کنون همیشه ملت ایران یا در جنگ واقعی و یا در فضایی از جنگ خیالی و ترس و و حشت بسر برده‌ است!
امروز پس از سه دهه حکومت صفوی هنوز رسانه‌های عمومی که در احتکار نظامند ناقوس و طبل جنگ می‌سرایند، و هنوز فیلم ایرانی خبر از دشمن وهمی می‌دهد. و در اذهان عمومی ملت ایران چنین تصوری کاشته می‌شود که تمامی جهان بر خلاف آنها سلاح پوشیده در هر لحظه امکان هجوم به کشور است.
این فضای وحشت؛ ملتی ترسو و روانی با استرس بالا بجای گذاشته است. در سر تا سر ایران صدایی از خنده و شادی هرگز نمی‌شنوی، هر چه است یا ماتم است و گریه و زاری بر تاریخی دروغین که تار و پود آنرا روضه‌خوانهای مکار در حسینیه‌ها و مهدیه‌ها می‌بافند تا جیب مردم را بچاپند، و یا ترس و وحشتی است از جنگی که رسانه‌ها از احتمال وقوعش مردم را می‌ترسانند، و تنها راه نجات را نیز در چنگ زدن به بیت رهبری که نماینده امام زمان وهمی است معرفی می‌کنند!
ولی تا کی چوپان دروغگو می‌تواند روستائیان ابله را بازیچه خود سازد؟!
حال که سطح درایت عمومی مردم ایران بالا رفته، و رسانه‌های خارجی گلیم را از زیر پای رسانه‌های داخلی بکلی بیرون کشیده‌اند، و ملت از مذهب دروغ پرداز و هلامی صفویت زده شده است سران نظام گمان می‌برند تنها راه بقایشان در شعله‌ور ساختن آتش جنگی دیگر است!
ولی جنگ با کی؟!
زورمان به ابرقدرتها که نمی‌رسد! افغانها و پاکستانیها و ترکها هم که اهل جنگ نیستند و زود میدان با آنها گرم نمی‌شود. تنها سوژه فعلی می‌تواند سعودی باشد!
سی سال تمام بخورد مردم ایران داده شده که سعودیها وهابیند و دشمن اهل بیت و با آمریکا دست بیکی کرده‌اند تا مانع ظهور امام زمان شوند!!
سی سال تمام گلوهای بچه‌های معصوم ایرانی در خیابانها از جار زدن شعار گنگ "تبت یدا أبی لهب، بریده باد دست فهد" پاره شده است!
سه دهه بخورد مذهبیهای ایرانی داده شده که حرمین در اسارت وهابیها قرار گرفته و باید آنها را آزاد کرد. سی سال است که حقد و کینه بی اساس در سینه‌ها کاشته شده است. و سعودی نیز سیاست "جواب ابلهان خاموشی است!" را در نظر گرفته و نه چون ما که عکسهای رهبرانشان را آتش می‌زنیم و بسوی سفارتشان سنگ می پرانیم، عکسی از ما را آتش زده و نه بسویمان سنگی پرتاب کرده!
سی سال است که ما کوس جنگ یک طرفه نواخته‌ایم و سعودیها گوشهایشان را پنبه گذاشته اصلا توجهی نکرده‌اند!
حزب صفویت دریافته که سنگ پرانی و عکس آتش زدن و حمله به حاجیان بیت الله و دشنام و ناسزا گفتن نتوانسته سعودیها را برانگیزاند. حالا سیاست تنگ کردن میدان حرکت و فعالیت سعودی در خارج از کشورشان با ترور دیپلماتهای آن در خارج را شروع کرده است.
گویا نظام سعودی می‌داند جنگ با ایران یا با هر همسایه دیگر جز به نفع امپریالیستهای اسلحه فروش و استعمارگران خارجی نخواهد بود، و هر گونه اهانت و تجاوز را تا کنون به بهای مصلحت عمومی تحمل کرده است.
جای دارد عاقلان میهن دوست ما ایرانیها این دید بزرگوارانه و منش مصلحت اندیش سعودی را ارج نهاده، بر دست ابلهان آتش افروز خود بزنیم تا نشاید روزی رسد که تجربه جنگ خانمانسوز ایران و عراق بار دگر تکرار شود!
بدون شک اگر ـ خدای ناکرده ـ چنین آتشی افروخته گردد، لاشخوران و زالوهای خون آشام صفویت بار دگر جان خواهند گرفت، ولی در مقابل منطقه بکلی ویران خواهد شد. کارخانجات اسلحه‌سازی بلوکهای شرق و غرب بار دگر رونق می‌گیرند و برای من و شما دو برادر و همسایه فارس و عرب تنها صحرایی ویران با کابوسهای تلخ مرگ بر جای خواهد ماند، و به گفته میخائیل نعیمه شاعر لبنانی تنها باید بیلچه و کلنگ برگرفته قبری برکنیم و لاشه‌های زغال شده برادرانمان را دفن کنیم، و سپس با همان بیل و کلنگ گودالی دیگر کنده خود را دفن نمائیم که در آنروز مردنمان به از زیستنمان خواهد بود!..

معرفی سایتی در خدمت قرآن کریم

سنی نیوز: در تاریخ بشر، به ندرت می توان قوم یا مکتبی را پیدا کرد که به اندازه مسلمانان در حفظ و پاسداری منابع و اصول دینشان کوشا باشند، و برای نشر و ابلاغ آن به دیگران از راههای مختلف و متنوع استفاده کنند. نمونه هایی از این زحمات و جهود بی انتها، حفظ و پاسداری از کتاب آسمانی مسلمین است که چهارده قرن دست نخورده و کامل، بدون هیچ تغییر و تبدیلی حفظ شده و به دست معاصرین رسیده است، و همچنین تدوین و تعریف ساختار برای سنت نبوی و سیرت معطر رسول الله صلی الله علیه و سلم، که از بزرگترین امتیازات مسلمین نسبت به دیگر ملل و ادیان و مکاتب است. در همین راستا، معرفی سایت "قرآن زنده" خالی از لطف نیست، که تمام قرآن را به صورت صوتی و با قرائت قاریان مختلف برای بازدیدکنندگانش پخش می نماید. برای مسئولین و بنیانگذاران این سایت مبارک و معطر، آرزوی توفیق روزافزون و پیشرفت و کامیابی داریم.

آدرس سایت: http://www.livequran.org

سیاست سرکوب و قتل عام به بهانه ی مبارزه ی مواد مخدر در بلوچستان

بقلم : دکتر سعید بلوچ
بحث مواد مخدر و ترانزیت آن در بلوچستان نیاز به موشکافی دارد تا واقعیات این پدیده برای همه روشن شود اگر به تاریخچه ی مواد مخدر در بلوچستان نگاهی داشته باشیم می بینیم که فقط حدود 33 سال است که این پدیده شوم و خانمان سوز در بلوچستان ظهور نموده و قبل از انقلاب چیزی به نام قاچاق مواد مخدر در بلوچستان وجود نداشت و معدود کسانی با تجارت مواد مخدر آشنا بودند .
در حالیکه افغانستان دهها سال است به کشت مواد مخدر مشغول بوده است . و این مطلب یاد آور این مسئله است که قبل از انقلاب افغانستان هم تولید داشته است و اما بلوچستان با توجه با اینکه همسایه نزدیک افغانستان و هم مرز با آن بوده است اما آشنایی کاملی با تجارت مواد مخدر نداشته است و از اعتیاد خبری در این خطه نبود ، اما با سر کار آمدن رژیم آخوندی چهره ی بلوچستان دگرگون شده است ، فقر و بیکاری که نتیجه ی سیاستهای رژیم تهران بود که این دو عامل اصلی بلوچستان را با سرعت غیر قابل وصفی به سوی تجارت مواد مخدر و اعتیاد سوق داد ، رژیم هم دریافته بود که تنها راه به انزوا کشاندن و نسل کشی در این گونه گزینه هاست.
به همین خاطر بود که در این راستا و
کنترل و زدون فقر و بیکاری از چهره ی بلوچستان هیچ واکنش و طرح مثبتی از سوی حکومت ارائه نشد.
و در این راستا رژیم با سرعت هر چه بیشتر این گونه پروژه ها و سیاستها و برنامه ها را تربیت و پشتیبانی می نمود و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات عاملان اصلی ترانزیت قاچاق مواد مخدر دربلوچستان بودند.
چه ضرورتی دارد وقتی در یک جامعه هم سرمایه و هم بستر سرمایه گذاری وجود داشته باشد اما مردم آن جامعه روی به اعمال خلاف قانون بیاورند و در این راستا هم جان و مال خودشان و هم جان و مال دیگران و امینت همگانی را به خطر بیندازند
و در نتیجه به آمار فقر و بیکاری بیفزایند.
برادران عزیز چیزی که بلوچستان را در این آتش سوخت جز اهدافی از پیش تعیین شده چیزی دیگر نبود.
که توسط رژیم بر ما تحمیل گشت و در این راستا قربانی های فراوان گرفت تا جائیکه قبل از سال هفتاد آمار کشته شدگان مواد مخدر در بلوچستان به حدود تقریبی 5000پنج هزار نفر رسیده بود که این رقم آمار دقیق کشته ها نیست بلکه آمار کشته شده ها فراتر از این است .
در حالیکه امروز از هر 10 ده خانواده در بلوچستان 8هشت خانواده در این آتش سوختند و این مبالغه نیست بلکه واقعیت یک طرح و سیاست است که در بلوچستان به اجرا گذاشته شد و بلوچستان آموزشگاهی است برای تربیت کماندوهای رژیم و سربازان بدنام او .
و این پادگان هیچ هدف فرضی ندارد و گلوله های آن هم مشقی نیست بلکه هدف او سینه ی جوانان این سرزمین بود .
بهتر است بگوییم که 33 سال است که رژیم ادعا میکند جنوب شرق کشور ناامن ترین استان است ، اما در طی این 33 سال هیچ طرح و برنامه ای برای کاهش این ناامنی ارائه ننموده است تا جلوی این ناامنی که به گفته های آنان ناشی از تجارت مواد مخدر است گرفته شود در حالیکه قبل از اینکه معلول را باید از بین برد باید به دنبال علت گشت و علت را نابود کرد.
این چه علتی است که فقط بلوچستان گرفتار آن است و رژیم 33 سال است که در این معما فقط نقش از بین بردن معلول ( ملت) را پیش گرفته و هیچ راهکاری درست برای مقابله ی آن اتخاذ نمیکند همانگونه که میگویند بالفرض بلوچستان بستر ترانزیت مواد مخدر است در حالیکه مصرف مواد مخدر یک روز تهران فقط ده تن است ، آیا تمام این ده تن روزانه توسط بلوچها ترانزیت میشود ، بقیه ی شهرها پیشکش رژیم.
چرا نوع برخورد با عاملین و بخش کنندگان آن فرق میکند آنجائیکه بلوچ است سزایش اعدام و ترور است و روزانه دهها نفر در بلوچستان اعدام و یا در درگیریهای مختلف کشته میشوند اما در تهران و سایر شهرستانها جز اعدام سالانه احتمالا و کلا ده نفر دیگر خبری از اعدام نیست ، شاید ترانزیت مواد مخدر آن گونه که رژیم میگوید هم بلوچ ها هستند و خرده فروشان و دلالان در سایر شهرستانها هم بلوچ هستند.