۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

افزایش کمکهای رژیم به اسد برای سرکوب معترضان

گزارش دریافتی از بیروت:
1.منابع سوری آگاه خبر داده اند که با وسعت یافتن ناآرامی ها در سوریه، کمک رژیم ایران برای سرکوب این ناآرامی ها در کشور، رفته رفته شدت میگیرد و امکان دارد که رژیم ایران در حال از دست دادن یکی از مهمترین حامیانش در منطقه باشد.
2.این منابع خبر میدهند که رژیم ایران در محوطه "سیده رقیه" که یک مسجد شیعه در قلب دمشق است، از مراکز ایرانی شناخته شده (سفارت یا مراکز فرهنگی) فاصله دارد و دور از توجه عموم است، ستادی برای اداره کمکهای خود به سوریه برپا کرده است، که هدف آن سرکوب اعتراضات و هماهنگ نمودن کمکهایی که از سوی رهبرجمهوری اسلامی برای رژیم سوریه تایید شده است (هر چه این رژیم برای مقابله با تظاهر کنندگان نیاز دارد)، میباشد.
3.این منابع تصریح نموده اند که ستاد اضطراری که در محوطه سیده رقیه برپا شده است متشکل است از یک تیم ده نفره از کارشناسان نظامی ایرانی که دو تن از مسئولان ارشد سپاه که در سرکوب ناآرامی های بعد از انتخابات در ایران نیز شرکت داشته اند، در راس آن قرار دارند. این دو نفر محمد حجازی، فرمانده سپاه ثارالله و عبدالله راغی، فرمانده سپاه رسول الله در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، میباشند.
4.این منابع اضافه کرده اند که مسئولان رژیم ایران برای سرکوب ناآرامیها و نجات رژیم در سوریه اهمیت بسیار بالایی قائلند، چرا که رژیم بشار اسد برای آنها بستر مناسب و آسوده ای است برای مسلح نمودن حزب الله لبنان و جریانات افراطگرای فلسطینی و بکار گرفتن آنها در منطقه طبق منافع رژیم حاکم بر ایران.
5.در ادامه این گزارش آمده است که دور نیست آن روزی که تظاهر کنندگان در سوریه موفق شوند دستان تجاوزگران رژیم ایران که در سوریه فعالیت میکنند را از دامن میهنشان کوتاه کرده و کسانی که در راس آنها قرار داشته و با سوء استفاده از یک مرکز مذهبی در قلب دمشق، هم میهنانشان را به خاک و خون میکشند را، هدف قرار دهند.
منبع:ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست: