۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

تلاشهای رژیم برای ادای نماز جمعه اهل سنت تایباد به امامت آخوند حکومتی ناکام ماند

تماس تلفنی رژیم باکارمندان وحقوق بگیران اهل سنت برای ادای نمودن نمازجمعه پشت سر آخوند حکومتی به نتیجه نرسید.
علی رغم تاکید وفشارهای دولت برمردم وتماس تلفنی با کارمندان ، آزادگان وحقوق بگیران سنی مذهب مبنی براینکه این هفته حتما باید نمازجمعه راپشت سر آخوندحکومتی بخوانند ناکام ماند.
بنابه گزارشهای رسیده به پایگاه اطلاع رسانی "اخبار جهان اسلام "از شهرستان تایباد، مردم فهمیم وهمیشه در صحنه به تهدیدها  توجهی نکرده وهزاران نفرنماز را در مسجد جامع مالک الملک تایباد که دومین محل برگزاری نمازجمعه است با ازدحام زیادی اقامه نمودند
این گزارش می افزاید :آخوندحکومتی برای جمعیتی اندک درحدود 200 نفردر مسجد جامع احناف  نمازجمعه خواند.

عکسی از مولانا عبدالعلی خیرشاهی

مولانا عبدالعلی خیرشاهی امام جماعت اهل سنت مسجد النبی مشهد، به اتهام دفاع از عقاید اهل سنت و صحابه ی رسول اکرم صلي الله عليه وآله وسلم و رد دروغها ی تیجانی و عصام العماد یمنی، محکومیت 5 ساله ی خود را در زندان می گذرانند.
 ایشان در بیدادگاه ویژه ی روحانیت مشهد در روز چهارشنبه 23\11\87 به چهار سال و شش ماه زندان و پنج سال تبعید و ممنوعیت دائمی از سخنرانی، محکوم شدند.
عکسی که در پایین مشاهده میکنید مربوط به سال گذشته ، در مرخصی سه روزه در منزلشان گرفته شده، ایشان در حال حاضردرزندان وکیل آباد مشهد دربند رژیم بوده وحدود یک ونیم سال دیگر ازمدت محکومیتشون مانده است.
پایگاه اطلاع رسانی اخبار جهان اسلام برای این عالم بزرگ اهل سنت آرزوی سلامتی وطول عمرورهایی از بند دژخیمان را دارد.
 

فرازی از زندگی مولانا خیرشاهی

مولانا خیرشاهی از روستاهای صلح آباد و در خانواده ای مذهبی متولّد شدند ، پدر ایشان امام جماعت مسجد روستا بودند و در آنجا فعالیتهای مذهبی داشتند و در سن ۶ ماهگی از آغوش گرم مادر محروم شدند و تحت سرپرستی پدرشان قرار گرفتند ، دوران تحصیلات ابتدایی را در همان روستا به پایان رساندند . 
از آنجایی که پدر ایشان به علوم دینی علاقه‌ی شدیدی داشتند وی را در سن ۱۲ سالگی به حوزه‌ی صلح آباد (که درآن زمان مدیریت مدرسه به عهده‌ی مولانا محی الدین بود) فرستادند . مولانا مدّت چهار سال در مدرسه‌ی صلح آباد بودند و بعد از اینکه مدرسه از طرف دولت بسته شد ، برای تکمیل دروس به شهر حافظان قرآن زاهدان سفر کردند و بمدت ۱ سال در دارالعلوم زاهدان به تحصیل علوم پرداختند و بعد از آن به دلیل فشارهایی که برایشان بود رهسپار کوه وَن[۱] شدند و در خدمت استاد بزرگ مجاهد نستوه ،
متفکر روشن ضمیر حضرت شیخ التفسیر مولانا محمدعمر سربازی رحمه الله زانوی تلمذ و شاگردی زدند و ۴ سال هم در مدرسه‌ی منبع العلوم کوه ون ماندگار شدند و در آنجا سخنرانی های متعددی را در مدرسه و روستا ارائه دادند به طوری که مورد تشویق اساتید قرار گرفتند و نهایتاً در سن ۲۱ سالگی در سال ۱۳۷۹ از مدرسه منبع العلوم کوه وَن فارغ التحصیل شدند و بعد از آن به خراسان برگشتند و در همان روزها بود که امام جمعه و جماعت مسجد النبی تاجرآباد مشهد از امامت استعفاء داده بودند .
تاجر آباد محلّه ای بود که مردم آن دیندار و دیندوست بودند و گویا دلهای مردم پر از درد و غم بود و منتظر کسی بودند تا این دردها را مرهم بخشد معلوم نبود دعای چه کسی در حق این ملّت قبول شده بود و این سعادت بزرگ نصیبشان گشته بود که این ابرمرد تاریخ تاجر آباد مشهد به مشوره‌ی مردم و مولوی نیازی و دیگر علماء به عنوان امام جمعه و جماعت مسجد جامع النبی انتخاب شدند و توانست با انفاس نازنینش دلهای مردم را به تکان در بیاورد و شهر و محلّه را با وجود زیبایش عطرآگین کند ، آری در آن شب تاجرآباد نورانی شده بود و همه از آمدن مولانا خوشحال بودند .
به هر حال ایشان در آن منطقه شروع به فعالیت کردند و مردم شیفته‌ی سخنان زیبایشان در نماز جمعه شده بودند به طوری که از سرتاسر شهر مشهد مردم برای نماز در آنجا حاضر می شدند .
و از آنجا که ایشان در تفسیر قرآن مهارت خاصّی داشتند برنامه تفسیر را هر روز بعد از نماز صبح اجرا می کردند و همچنین شبهای پنجشنبه بعد از مغرب در مسجد و شبهای شبنه در خانه ها این کار را انجام می دادند و غیر از کلاس تفسیر برنامه های اصلاحی و تربیتی دیگری هم برای برادران و همچنین خواهران در مسجد داشتند . چهار نفر از بچه های محلّه ابتدا برای حفظ قرآن زیر نظر ایشان شروع به حفظ کردند و حدود ۱۰ نفر از خواهران هم کتابهای فقه ، احکام و … را نزد خود مولانا می خواندند .

و برنامه و فعالیتهای ایشان به همین منوال پیش می رفت و روز به روز بر کیفیت آن افزوده می شد که در سال ۱۳۸۲ مولانا به مدت یک ماه راهی زندان شده و بعد از آزادی ایشان باز دوباره به فعالیتهای خود ادامه دادند .
آنکس عاشق است ازجان نترسد
یقین از بند و از زندان نترسد
دل عاشق بود گر گ گرسنه
که گرگ ازهی هی چوپان نترسد
ایشان در واقع از مدافعین واقعی صحابه (رضی الله عنهم اجمعین) بودند و وقایع و حقایق تاریخی را بدون هیچ ترسی بیان می کردند و به علّت تقوا و اخلاصی که داشتند به سرعت در دل مردم جای گرفتند و همه عاشق و شیفته‌ی او بودند ، به هر حال ایشان برای ایراد سخنرانی از همه‌ی شهرها و حتی استانها دعوت می شدند و مردم با کلام دلنشین و دلسوزانه‌ی او انس عجیبی می گرفتند که ناگهان در سال ۱۳۸۴ خبر بسیار دردناکی قلبهای مردم را به تکان درآورد و همه‌ی مردم را این خبر اندوه و افسرده گشتند و آن هم خلع منبر شدن مولانا به مدّت ۳ سال بود و مردم از شدت هول این واقعه در شدّت ناباوری گریه می کردند .. .
روز جمعه بود که همه ی مردم منتظر بودند مولانا بیاید و خطبه‌ی این هفته را بخواند ولی تقدیر بر آن بود که آن هفته مردم صدای کس دیگری غیر از مولانا را بر منبر می شنیدند . هنوز زخم دلهای مردم از این واقعه آرام نیافته که مولانا به مدت ۴۰ شبانه روز روانه‌ی زندان کردند و در تک سلولی او را زندانی کردند .
بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق
یوسف در دامان پاکش رو به زندان می رود
بعد از آزادی از زندان حق امامت و سخنرانی نیز در مسجد النبی از ایشان گرفته شد ، بنابراین برنامه‌ی جدیدی را برای جوانان در نظر گرفتند و در همان سال از طرف مردم جهت برگزاری سخنرانی در مجالس عروسی و غیره دعوت می شدند و پس از آن برنامه‌ی عروسی های اسلامی را در منطقه مشهد افتتاح کردند
این برنامه ها در مدت کم رشد چشمگیری به خود گرفت به طوری که از همه‌ی استانها برای برگزاری مراسم دعوت می شدند در بعضی از عروسی ها تعداد زوج ها به ۲۳ زوج می رسید بطوری که تا اوایل سال ۱۳۸۷حدود ۳۰۰ مراسم عروسی توسط ایشان همراه با برنامه های اسلامی برگزار شد .
و در اویل سال ۱۳۸۷ مسافرتی جهت همین برنامه ها به سیستان و بلوچستان ، استان کرمان و استان هرمزگان داشتند که بعد از برگشت از سفر از طرف دادگاه ویژه‌ی روحانیت مشهد در تاریخ ۱۷/۱/۱۳۸۷
احضار شده و مدت ۵۶ روز در تک سلول بوده و بعد از آن به زندان وکیل آباد منتقل شده و تاکنون که نزدیک به ۹ ماه است که به خانه برنگشتند و مردم دعاگویی منتظر فرج این بزرگمرد هستند .
آری اینها هستند آن رادمردانی که زندگیشان را برای سعادت و خوشبختی فرزندان آدم وقف می نمایند آری اینها برای تمامی این امت رحمت هستند همانطور رسول اکرم صلی الله علیه و سلم رحمت برای تمام عالمیان بودند و اینان به تبعیت از آن رسول بزرگوار سایه‌ی رحمت الهی اند و وجودشان پرتوی از معجزات پیامبر صلی الله علیه و سلم است .
فعالیت های مولانا خیرشاهی
۱ ـ گسترش مسجد و خریداری ۳ باب منزل مس******ی برای مسجد
۲ ـ تأسیس دو عدد کتابخانه هم برای برادران و هم برای خواهران
۳ ـ تأسیس دارالحفظ در سال ۱۳۸۲ که حدود ۳۰ طلبه دارد و تاکنون نزدیک ۲۰ حافظ کل تحویل جامعه داده است .
۴ ـ افتتاح جلسات پرشکور تفسیر قرآن
۵ ـ برگزاری عروسی های اسلامی در اکثر استانها
۶ ـ تأسیس مکتب خواهران سال ۱۳۸۶ (که حدود ۱۰۰ طلبه دختر دارد)
و در پایان از خداوند متعال خواستاریم که این داعی دلسوز اهل سنّت را دوباره به مردم بازگرداند و بر توفیقات ایشان بیفزاید
به امید دیدار و ملاقات دوباره‌ی یادگار شیخ التفسیر حضرت مولانا محمدعمر سربازی (رح)
می رسد مردی که شمشیر غلامان بشکند
دیده ام از روزن دیوار زندان شما

نوشته شده توسط یاسر کریم زائی
اخبار جهان اسلام

آیت الله فرعون!

سعید صادقی ـ اصفهان
ویژۀ سنی نیوز: فرعون رمز استبداد، ظلم، ستم، غارتگری، خودپرستی، تحقیر دیگران، و مردم را خس و خاشاک دیدن، و خود را خدا دانستن (چه در پوستین شاهنشاهی و چه در پوستین ولایت فقیه مطلق، چه در لباس روحانیت و چه با لپهای سائیده و کروات دراز) است.
چه بسا مردم بینوا و مظلوم در برابر ظلم و ستم استبدادگر سر تسلیم فرود می‌آورند، ولی آثار این ظلم روی هم انباشته شده، با گذشت روزگار به موجی از خشم وغضب در دلهای زخمی تبدیل شده، در یک لحظه چون آتش فشانی هولناک منفجر می‌شود.
آنگاه است که مستبد ظالم دست و پایش را گم می‌کند، و چون شاهنشاه ایران یا بن علی تونسی و مبارک مصری داد می‌کشد که: ای مردم من صدای شما را شنیدم! و به خواسته‌های شما لبیک گفتم...
ولی حیف روزی این گوشهای کر شنیدن گرفته که تیغ به استخوان رسیده و تنها راه درمان بدور انداختن غده سرطانی است!!
در این لحظه‌هایی که عرش فرعون به لرزه می‌افتد، و ترس و وحشت خواب و خیالش را به کابوس تبدیل می‌کند، آن فرعونی که تا دیروز می‌گفت: بالای حرف من حرفی نیست ( یا به تعبیر قرآنی: من خدای برتر شمایم!) لباس آخوندی به تن کرده "آیت الله" فرعون می‌شود و مردم را پند و نصیحت می‌کند.
فرعون دیروزی جلوی مردم آمده گفت: من می‌ترسم این موسی در جهان فساد برپا کند و دین شما را تغییر داده شما را گمراه کند، مواظب باشید!!
«وَقَالَ فِرْعَوْنُ ذَرُونِي أَقْتُلْ مُوسَىٰ وَلْيَدْعُ رَبَّهُ ۖ إِنِّي أَخَافُ أَن يُبَدِّلَ دِينَكُمْ أَوْ أَن يُظْهِرَ فِي الْأَرْضِ الْفَسَادَ»﴿غافر/٢٦﴾
{فرعون گفت: مرا بگذارید تا موسی را بکشم و او پروردگارش را [برای نجات خود] بخواند، چون من می ترسم دین شما را تغییر دهد، یا در این سرزمین فساد و تباهی به بار آورد!}
فرعون مکاری که کارخانه فساد و فحشا و فقر و بیچار‌گی است ادعای اصلاح و سازندگی می‌کند، و مدافع دینداری می‌شود!!..
دیروز صدام چون کمرش بزمین زده شد، داد برآورد که ای مردم عراق آمریکاییها نفت شما را به تاراج خواهند برد، اگر تنها ثروت نفت شما بصورت عادلانه بر مردم عراق تقسیم شود، هر ماه به هر فرد عراقی 300 دلار باید پول نقد داده شود!
البته کسی نبود بپرسد آنهمه سال که تو حکم راندی چرا به عراقیهای بینوا جز فقر و بدبختی و جنگ هیچ نرسید؟! این سرمایه به جیب چه کسی می‌رفت؟!
و امروز نائب رئیس جمهوری مصر "عمر سلیمان" می‌گوید مصر به سبب تظاهرات مردمی تنها از جهانگردی یک ملیارد دلار خسارت دیده است! این یک ملیارد دلار جهانگردی و دهها و صدها ملیاردهای کانال سویس، و گاز و نفت و سایر موارد کشور به جیب چه کسی می‌رفت؟ اینها خسارت ملی نیست خسارت جیبهای آن جلادان خون آشام است!
درست همین پند و نصیحتها را از آخوندهای جاه طلب و آقا زاده‌های چپاولگر کشور خودمان نیز پس از انتخابات می‌شنیدیم!
نه خیر! فرعون!..
هیچ خسارتی بر ملت وارد نشده، و اگر هم می‌شد خاطر مبارک رنجیده نمی‌گشت..
شما را وحشت برداشته که این ملیاردها خسارت از جیب خودتان و آقا زاده‌های نازپرورده‌تان کم شده است!!
شما از رفتن عرشتان بوحشت افتاده‌اید..
فرعون به توده‌ای که آنها را "خس و خاشاک" می‌نامد به چشم حقارت می‌نگرد. آنها را چون موشهای ناتوان و موذی می‌بیند. این موشها نزد او دو نوعند: یکی آنهایی که خوار و ذلیل از سایه او فرار کرده به سوراخهای خود می‌خزند که توده مردمند. و برخی دیگر آنهایی هستند که کفشهای فرعون را لیس می‌زنند، و او تکه نان خشکی برایشان می‌اندازد!
این گروه دوم همان کاسه‌های داغتر از آشند که از فرعون دفاع می‌کنند. و از جمله آنها علمای دربارند.
علمای دربار امروزه روی صفحه تلویزیون آمده به ملت می‌گویند: بخشش از صفات مردان است، این حکومت مگر چه کرده، تنها 32 سال دزدیده و چاپیده و کشته و خورده و برده، شما 2 ماه به این بیچاره بینوا مهلت دهید تا توبه کند؟! گذشت کنید و در مقابل سلطانتان سر طاعت فرود آورید چرا که سلطان سایه خدا بر روی زمین است!!
درست همان ترانه‌ی که دیروز امام جمعه‌های جیره‌خوار و مزدور تهران و مشهد و قم بر سر منبرها می‌سرودند.
این آخوندگری روباه را شاعری چنین به تصویر کشیده است:
مي گذشت از ره قبرستان *** روبه زيرك پر دستاني.
پيش رو ديد خروسي زيبا *** شده بر شاخ درختي بالا،
جوجكي فربه و دشمن نشناس *** ساده اي بي خبر از كيد و ريا.
دل روباه پي وصلت وي *** سخت لرزيد، ولي وصل كجا؟
چنگل كوته و مقصود بلند *** شكم خالي و مرزوق جدا!
حيله را تند بچسبيد و گشاد *** لب ز عجز و ز تضرع به دعا.
جوجكش گفت: «كه اي؟» گفتا: «من *** مؤمنم، مؤمن درگاه خدا.
مردگان را طلبم غفراني *** زندگان را بدهم درماني.»
گفت: «از راه خدا اي حق جو *** برهان جان من از شر عدو.
مادرم گفته مرا در پي هست *** كهنه خصمي به تجسس هر سو.»
بكشيده آه ز دل روبه و گفت: *** «طالع خصم مبادا نيكو!
بفرود آي كه با هم بنهيم *** به مناجات سوي يزدان رو.»
آمده نامده جوجك به زمين *** زير دندان عدو زد قوقو:
«مؤمنا! آن همه دلسوزي تو *** و آن همه وعده ي درمان كو؟ كو؟»
گفت: «درمان تو جوف شكمم *** وعده ام لحظه ي ديگر لب جو.»
هر كه نشناخته اطمينان كرد *** جاي درمان، طلب حرمان كرد.
تنها کافی است جای روباه را با "ولی فقیه" و جای خروس را با ملت ایران عوض کنید.

آخوند قرائتی : امام رضا کارشناس هواشناسی بوده /میدونست که هر ابر متعلق به کدوم منطقه بوده و کی بارون میاد . (جالب که خودش هم از حرفش خندش میگیره )

آمریکا، ایران را در جایگاهی نمی داند که درباره قیام مصر اظهار نظر کند

http://www.gaip.biz/xeber%20arshiv%20ereb/2008/new_pa1.gif
العربیه:کاخ سفید روز جمعه 4-2-2011 از ایران به علت آنچه مداخله این کشور در بحران مصر دانست به شدت انتقاد کرد و گفت تهران به علت سرکوب تظاهرات سال گذشته خود در جایگاهی قرار ندارد که بتواند چنین اظهارنظرهای قابل توجهی را مطرح کند .
خبرگزاری فرانسه که اظهارات گیبس سخنگوی کاخ سفید در این باره را مخابره کرد در ادامه گزارش خود افزود "آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران در خطبه های نماز جمعه امروز تهران در اظهاراتی مداخله جویانه اعتراضات مردم مصر را قیام علیه حسنی مبارک رئیس جمهور این کشور که نوکر اسرائیل و امریکاست توصیف کرد."

گیبس سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت "این که ایران چنین اظهاراتی را عنوان می کند بسیار جالب توجه است، زیرا مردم ایران خواستار حقوقی بودند که اکنون مردم مصر در قاهره همان حقوق را می خواهند."

گیبس به اعتراضات گسترده مردم ایران اشاره دارد که پس از انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران در ژوئن 2009 آغاز شد و مخالفان دولت این کشور را به تقلب گسترده در انتخابات متهم کردند .

تهران که مناسبات دیپلماتیک با مصر را در سال 1980 قطع کرد از انقلاب

مصر اعلام حمایت کرده و به واشنگتن درباره مداخله در آنچه آن انقلابی اسلامی می داند هشدار داده است

خامنه ای تظاهرات معترضان ایرانی را فتنه و تظاهرات مصری ها را انقلاب اسلامی نامید

http://sunnairan.files.wordpress.com/2008/11/kham2.jpg

دبی-خبرگزاریها-العربیه.نت
آيت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران روز جمعه 4-2-2011 در خطبه نماز جمعه تهران از تظاهرات مردم کشورهای عربی از جمله مصر و تونس حمایت کرد و اعتراضات آنها را انقلابی"اسلامی" توصیف کرد.
خامنه ای همچنین با اشاره به حوادث سال گذشته ایران اعلام کرد "عده‌ای در داخل بخاطر حب مقام اسير توطئه دشمنان شدند.‏"
وی افزود: " بارها گفته‌ام كه طراح و نقشه كش اصلی در "فتنه سال گذشته" در بيرون از مرزها بوده است و در داخل برخی با آنان ‏همكاری كردند."‏
در نماز جمعه امروز سران سه قوه و جمعی از شخصيت‌های كشوری، لشكری و برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند اما از حضور هاشمی رفسنجانی یا سران معترضان به نتایج انتخابات سال گذشته خبری گزارش نشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس آيت‌الله خامنه‌ای در خطبه دوم ‏نماز جمعه اين هفته تهران، درباره وقايع اخير مصر، تونس و برخی كشورهای عربی ديگر ‏گفت " اين نامبارك ملت مصر را ذليل ‏كرد."
سپس افزود : " در تونس نيز بن‌علی، به طور كامل وابسته به آمریكا بود و ‏حتی گزارش‌هایی داريم كه وی وابسته به سازمان جاسوسی آمریكا(سيا) بود."
اين در حالی است که مهدی کروبی و میرحسین موسوی دیروز پنچ شنبه با حمایت از اعتراضات مردمی کشورهای عربی گفته اند " امیدواریم صدای انقلاب آزادیخواهانه مردم مصر و تونس و یمن به گوش مستبدین و ديکتاتورهای منطقه و جهان برسد تا شايد عبرتی باشد برای بازنگری و بازبینی در اعمال و رفتارشان."
‏همچنین سایت های متعلق به اصلاح طلبان به طور گسترده ای تحولات مصر را پوشش می دهند. کاربران اینترنت صفحه های اجتماعی در نوشته های خود ابراز امیداوری می کنند که آن چه در تونس ومصر روی داد، در ایران هم رخ دهد.

حنفی تر از حنفی ها

http://mashreghnews.ir/Images/News/Larg_Pic/10-8-1389/IMAGE634242096361098750.jpg
در پی اقدام کودتا گرانه گماشتگان ولی فقیه در اشغال مسجد جامع تایباد و ربودن امام جمعه مردم و جایگزین نمودن یکی از دست نشاندگان شان که با ضرب و شتم نمازگزاران و دستگیری های گسترده همراه بود، پیاده نظام رسانه ای متعلق به تندرو های زابلی نیز وارد عرصه شده و از این نمد برای خود نیز کلاهی مطالبه می نمایند.
سایت ایرنا و به دنبال آن برخی سایت های استانی که بوی مشمئز کننده نفت و خون چهره زشتی به مطالب سخیف شان داده است به دستور اربابان نفتی شان، که این روزها به دلیل هدفمندی یارانه های اوضاع بهتری از گذشته نیز دارند وارد عرصه شده و روی سخنان چند ملای معلوم الحال که گفته اند امام جمعه باید توسط ولی فقیه تعیین شود مانور رفته اند.
لازم دیدم چند نکته را توضیح بدهم تا شاید از دنیای قلادگی به دنیای انسانهای با شعور وارد شوند و به خاطر چند صباحی زندگی زالو گونه، بیش از این به انسان بودن توهین نکرده باشند. اگر چه مطمئنم بوی نفت چنان مستشان کرده است که به هیچ وجه حاضر به ورود به دنیای شعورمندان نخواهند بود، اما شاید آن دسته خوانندگانی که نه خیری از نفت می بینند و نه سهمی از خمسهای سرازیر از قم نصیب شان می شوند کمی روی نکات ذیل تامل بفرمایند.

اولا: نیازی نیست که از این ملاهای برجسته!!بپرسیم، شرط ولی فقیه را در کدام کتاب فقه حنفی یافته اند؟! چون این بیچارگان نه از فقه حنفی چیزی می دانند و نه معنی ولی فقیه رابه درستی درک می کنند، تنها کاری که این بیچاره ها انجام می دهند خواندن متنی است که شب جمعه از اداره اطلاعات برایشان می آورند. حالا خدا کند که همراه متن ارسالی مبلغی نیز به عنوان حق البوق روز جمعه هم به ایشان تعلق گرفته باشد تا بتوانند به زندگی نکبت بار خود ادامه دهند ولی همین را هم بسیار بعید می دانم. اینان مامور بی جیره و مواجب هستند.

ثانیا: بر اساس عقل و منطق، وقتی امامت منتخب سلطان از بقیه ائمه جمعه ارجح است جایگاه خود سلطان به مراتب بیشتر از نایب و جانشین او است، پس طبق نظر آقایان اوباما هم در آمریکا بیاید و امامت کند! در فرانسه هم که بالاترین جمعیت مسلمان را دارد سرکوزی با سر کشیدن جام شرابی بیاید و مصلی امامت جمعه و عیدین را اشغال نماید! آن وقت ولی امر مسلمین جهان! بیاید امام جمعه مسجد مکی شود -چون بقیه نمازهای جمعه با مقتدیان ده پانزده نفری شاید درشان ایشان نباشند- اتفاقا بهتر هم است چون در نماز جمعه تهران که آدم درست و حسابی شرکت نمیکند و مزدورانش مجبورند از پادگانها سربازوظیفه های بیچاره و کارمندان ادارات را با حضور غیاب توسط حراست و رشوه ساندیس مجبور به شرکت نمایند.
ثالثا: در عجبم وقتی به قول این خبرگذاری ها، علمای برجسته اهل سنت فتوا داده اند که امام جمعه باید توسط ولی فقیه تعیین شود! چرا نظر یک امام جماعت نه امام جمعه ( شیخ الاسلام مولانا عبد الحمید حفظه الله )آن قدر مهم است که انگار توی شلوارشان پاره اخگر افتاده و هی بالا و پایین می پرند!. بگذارید این به قول شما امام جماعت منزوی و فاقد جایگاه مردمی نظر خود را بیان کند، شما به نظر همان ائمه برجسته جمعه مساجد گوش بسپارید که باب میلتان صحبت کرده اند. اگر هم مطمئن نیستید به این حلقه به گوشهایتان دستور بدهید که نه در لفافه بلکه به طور واضح در یکی ازخطبه های جمعه در باب فضایل امامت ولی فقیه برای مردم صحبت کنند. البته این نکته ایمنی را بهتان بگویم که چند قدمی دور بایستید تا پاره سنگها و لنگه کفشهایی که به طرف ائمه جمعه جیره خوارتان پرتاب می شود به نمایندگان ولی فقیه خدای ناکرده آسیبی نرساند.

رابعا: منتخب رهبر به جای خود، خود ولی فقیه چند سال پیش به بلوچستان آمد و چند تریلی پول هم به همراه داشت که مانند علف هرز به این جا و آنجا می ریخت، واقعا چند نفر اهل سنت به حضرت ایشان اقتدا کردند که حالا می خواهند برای نمازگزاران مومن اهل سنت امام جمعه مزدور تعیین کنند؟! آیا باوجود زور و زر و تزویر تعداد مقتدیان ولی فقیه از دو نفر تجاوز کرد؟! تازه همان دو سه نفر هم بعدا اعلام کردند که در جمعیت گیر افتادهاند و اگر چه پشت سر رهبر ایستاده بوده اند ولی به ایشان اقتدا نکرده اند و هزاران عذر بدتر از گناه دیگر.

۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

افشای جنایتهای رژیم آخوندی بر زندانیان بیگناه

به گزارش آژانس خبری تفتان : یکی از علمای جوان اهل سنت ایران بنام عبدالجلیل رحمت زهی که چندی پیش در اسارت اطلاعات زاهدان بوده وبعد از پنج ماه با قید سند آزاد شده بود وبعداز مدتی احضار میشود واز ترس شکنجه های روحی وجسمی اطلاعات رژیم به کوههای بلوچستان پناه برده است.
آژانس خبری تفتان در صدد تهیه ی مصاحبه ای با این مولوی جوان است تا از احوال اسارت وی ،علت محکومیتش و از جنایت و شکنجه های رژیم بر زندانیان ، مردم بلوچستان را اگاه کند .
متن کامل این مصاحبه بعد از تهیه به زودی در آژانس خبری تفتان منتشر خواهد شد.

کشته شدن یک جوان بلوچ به نام امان اربابی فرزند جان محمد توسط نیروهای سپاه رژیم در دوراهی پارود - سرباز بلوچستان

به گزارش خبرنگار آژانس خبری تفتان : دو جوان بلوچ که سوارخودرو تویوتا- 2000 بوده اند ، در دو راهی پارود - سرباز در بلوچستان به علت تاریکی شب و مشاهده نکردن ایست سپاه توقیف نمیکنند و بعد از عبور ایست و بازرسی توسط نیروهای سپاه رژیم به رگبار بسته میشوند ؛ در همین حالت یک جوان به نام امان اربابی فرزند جان محمد در صحنه جنایت بر اثر تیراندازی سپاهیان کشته میشود و جوان دیگری به نام رشید که راننده خودرو بوده است زخمی میشود و هم اکنون در حالت زخمی در بازداشتگاه نیروهای سپاه رژیم به سر میبرد.
لازم به ذکر است رژیم برای دادن جنازه جوان کشته شده از خانوده اش یک میلیون تومان جریمه نقدی خواسته بوده و خانواده جوان کشته شده که فقیر بودند ، با مشکلات فراوان جریمه را تهیه میکنند و بعد پرداخت یک میلیون تومان جریمه به رژیم جنازه فرزندانشان را تحویل میگیرند.
از تمام سازمان های حقوق بشری درخواست میشود این جنایت ننگین رژیم آخوندی را محکوم کنند.

عکس؛ ساندیس برای حضور در نماز جمعه امروز خامنه ای

زیر گرفتن چند نفر با ماشین پلیس / مصر

بازار صیغه در مشهد مقدس!!

همانگونه که مشاهده می نمایید در کشوری که به ادعای سردمدارانش از آن امام زمان است و زیر عنایت وی اداره میشود چه جنایتهایی به نام دین اسلام مرتکب می شوند اما باز هم مردم ما دست از مقدس گرایی و خرافه مآبی برنداشته و به قرآن و سنت صحیح بر نمی گردند تا نجات و رهایی یابند؟!!

نامه یک دانشجوی اهل سنّت به جوانان فلسطینی

به نام خداوند مهربان
خواهران و برادران فلسطینی، مردم سربلند غزّه سلام ورحمت خدا برشما باد!
مقاومت شرافتمندانه ی شما ملّت رشید و با عزّت مورد تحسین هرمسلمان آگاه وهر انسان وجدان سالم وآزادیخواهی است.جنایات صهیونیستها واقعا دل هر انسان زنده دلی را به درد می آورد وما به سنّت الهیِ « إنَّ البَاطلَ کانَ زَهُوقاً » امید داریم و می دانیم که جز زبونی ونابودی سرانجامی برای مریدان وپیروان هرتزل نیست.
ما مسلمانان اهل سنّت ایران اعم از فارس وبلوچ وترکمن وکُرد مانند شما تحت ستم ها وجنایت های جانگاهی قرار گرفته ایم. سی سال است از دست دژخیمان صفوی خون دل می خوریم.صفویان سنگدل بزرگان ما را یکی پس از دیگری ترور وشکنجه کُش کردند. خدا گواه است که هیچ خانواده ای از اهل سنّت ایران نیست که به نحوی مورد ستم وتبعیض صفویان دنیاپرستِ خداناپرست قرار نگرفته باشد وذکرهمه ی آن جنایت ها که ادامه دارد به کتابهایی بسیار قطور نیاز دارد.
خواهران وبرادران دردمندما!اگرصهیونیست ها خانه های شما را ویران می کنند، صفویان در ایران مساجد ما را با خاک یکسان می کنند.آیا صهیونیست ها هر روز عیناً در صدا وسیما به مقدّسات شما اهانت می کنند ؟امّا دژخیمان صفوی با اینکه روباه صفتانه از وحدت وبرادری دم می زنند همواره با توهین به اصحاب کرام دل های ما را جریحه دار می کنند.آیا صهیونیست ها به ناموس رسول الله - صلی الله علیه و سلّم- توهین می کنند ؟ ولی صفویان حرام زاده به ناموس رسول الله - صلی الله علیه و سلّم- مادر ایمانی ما حضرت عایشه - رضی الله عنها- اهانت می کنند.آیا تاکنون شده صهیونیست ها مسلمانان را به جرم هم نام بودن با خلفای راشدین - سلام الله علیهم - به قتل برسانند؟ ولی خداگواه است بارها در روستاها، مردم بی دفاع و زحمتکش ما را تنها به خاطر اینکه نامشان ابوبکر وعمر وعثمان بوده به رگبار بسته اند. در این ستمکده هر آخوند پست و رذل وبیسوادی می تواند به مقدّسات ما اهانت کند و هر مأمورخودفروشِ ددمنشی می تواند به بهانه وبا برچسب زدن « وهابی» به برادران ما اموالشان را به غارت بَرَد. وچنانچه کسی به رفتاراین فرعون چه ها اعتراض کند سرانجامش زندان وشکنجه است. اخیراً دو نفر از برادران کُرد ما را بخاطر اعتراض به آخوند پست و رذلی که به بزرگان اهل سنّت(امام ابن تیمیه وامام ابن قیّم- رحمته الله علیهما- )توهین کرده است، روانه ی شکنجه گاهها کرده اند واموالشان را به غارت برده اند وبا همه ی این اوصاف آقایان با نهایت حماقت ناراحت و متعجّب اند که چرا سیاست زبونانه ی« سنّی زدایی وشیعی گرایی»آنها کاربردی ندارد.
البته مریدان شاه اسماعیل صفوی به برادران شیعی ما پیروان و دوستداران حضرت علی-ع- که خواهان عدالت وآزادی هستند نیز رحم نمی کنند (صحنه ی فیلم برداری شده از پرت کردن جوانان وجدان سالمی که مهر مسلم ابن عقیل به دل داشته اند به جرم اعتراض به بیدادهای یزیدیان، چشم ودست وپا بسته از بالای آپارتمانی چندین طبقه توسط ابن زیادهای صفوی؛ دلِ بی رحم ترین انسان را هم، به درد می آورد، شاهد مدّعای ماست). راستی آیا صهیونیست ها جوانان معترض از خودشان را بدان صورت شادی کنان از بالای آپارتمان پرت می کنند وبه قتل می رسانند؟
و تأسف آور این است که آن همه جرم و جنایت ها تحت لوای دوستی اهل بیت و پاسداری از ولایت ائِمّه انجام میشود وراستی چه می شود کرد؟ دنیا، دنیایِ تزویر و استحماراست. لذا با دین به دنیا فروشی و ذبح شرعیِ حقایق و با پشت پازدن به وجدان و ارزشهای انسانی، به آسانی می تواند حسینی صحبت کرد ویزیدی عمل نمود.
ملّت فهیم وشریف ایران شاهد است که فساد واعتیاد و ستم تبعیض وجنایت و دروغ وتزویر و ریاکاری به نام دین وبه نام اسلام ناب، سراسر مملکت را فراگرفته است،در حالی که آقازاده ها میلیاردها میلیارد ثروت این مملکت را به غارت برده و می برند. صدها هزار زن بینوا در پایتخت و دیگر شهرها از فرط گرسنگی فرزندانشان تن به فحشاء می دهند و فروختن کلیه ی خود از سوی جوانان درمانده و محروم امری عادی گشته است.و همین جنایت وستم ها باعث شده که کثیری از مردم ایران از دین بیزار و متنفّر شوند. ولذا بنابه اعتراف سران استکبارِ صفوی (از جمله در روزنامه جام جم 10/9/89 )گرایش دانشجویان واساتید شیعی به مسیحیّت وزرتشتی گری واقعاً غوغا می کند.راستی آیا عملکرد صهیونیست ها تاکنون موجب شده که مسلمانان ازاسلام بیزارشوند؟مسلّماً خیر. ولی عملکرد آخوندهای قدرت پرست وخداناپرستِ صفوی چنان نتیجه ای رابه نمایش گذاشته اند وتاریخ قرون وسطی درستمکده ی ما تکرارشده است .
آری دروغ و تزویرخطرناکترین حربه ی دشمنان دین وبشریّت بوده وهست. یادش گرامی باد مرحوم دکترعلی شریعتی که می فرمود:«هرگاه استبداد جامه ی دین وتقوا به تن کرد، بزرگترین فاجعه ی تاریخ رخ می دهد».آری می توان حسینی صحبت کردویزیدی عمل نمود،می توان به تزویر و با سینه ایی پرکینه، سنگِ دفاع از فلسطین به سینه زد. اخیراً آخوندی رذل در دانشگاه تهران ازکافروگمراه شمردن اهل سنّت صحبت کرده بود. دانشجویی شیعی از وی می پرسد استاد!تعارض کافر دانستن اهل تسنّن و وحدت با آنها چه معنایی دارد؟آخونددرپاسخ گفته بود دنیا دنیای سیاست است. شعاروحدت اسلامی امروزه به مصلحت ماست،وبازپرسیده بود استاد! کافرو گمراه دانستن اهل سنّت وصرف هزینه های سرسام آور در فلسطین ودفاع ازآنها را چگونه
توجیه می کنی؟آخوندگفته بود مادلمان برای شیعیان لبنان می سوزد، نه برای اهل سنّت. ما بحران و جنگ را درفلسطین محدود می کنیم تا فشارو خسارت موجود به شیعیان لبنان منتقل و تحمیل نشود. پس چه بهتر تا می توانیم وبه هر قیمتی شده سنّی ها راسپر برادران خودمان قرار دهیم. مشابه همین تحلیل را نیز جلّاد وشکنجه گری به نام« حسین شریعتمداری مدیرمسؤل روز نامه ی اطلاعات دریک برنامه تلویزیونی آشکارا بیان کرده بود و...و... و ما به سنّت الهیِ« إنَّ البَاطلَ کانَ زَهُوقاً » امیدواریم و می دانیم جز رسوایی وشکست وإضمحلال سرانجامی برای آل صفویه نیست.
با آرزوی سربلندی ومستدام برای ملّت شریف فلسطین وایران و رهایی از ستم های صهیونی هاوصفوی ها.
برادر غمخوار و دردمندِ شما( ع- ح) (12/11/89 )
سنى نيوز

قتل یک شهروند کرد بر اثر تیراندازی مأمور نیروی انتظامی

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر
یک شهروند کرد اهل روستای قمطره به نام جعفر شریفی براثر تیراندازی یکی از مأمورین نیروی انتظامی کشته شد.
این شهروند که متأهل و دارای فرزند می باشد به ظنّ حمل کالای قاچاق در نزدیکی روستای درمان آباد از توابع شهر سردشت واقع در آذرایجان غربی، هدف تیراندازی قرار گرفت و جان سپرد.
گفتنی است تعداد زیادی از شهروندان مناطق مرزی به ظنّ داشتن کالای قاچاق هدف تیراندازی مأمورین قرار می گیرند که در بسیاری از موارد منجر به مرگ آنان می شود

دولت اردن استعفا داد

همزمان با برگزاري تظاهرات ميليوني در قاهره دولت اردن استعفا داد.
شبكه الجزيره اعلام كرد كه دقايقي قبل دولت "سمير الرفاعي " نخست وزير اردن همزمان با تظاهرات ميليوني مردم در ميدان التحرير قاهره استعفا داد.
منابع خبري اعلام كردند كه پس از استعفا دولت اردن، عبدالله دوم شاه اين كشور "معروف البخيت " را مسئول تشكيل كابينه جديد كرده است.
ملك عبدالله از بخيت خواسته تا با تشكيل سريع دولت اقداماتي محسوس در راستاي اصلاحات سياسي فراگير انجام دهد.
به عقيده كارشناسان همزمان با اوج گيري انتفاضه مردمي مصر احتمال سرايت امواج اين قيام مردمي به ديگر حكومت‌هاي ديكتاتوري در منطقه خاورميانه وجود دارد.
اخبار جهان اسلام

تهدید به شکنجه جنسی زندانیان سیاسی در رجايی شهر

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: بنا به گزارش های رسیده به کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، فرهنگ پورمنصوری و شهرام پورمنصوری که چندی پیش به سلول های انفرادی بند 1 معروف به «سگدونی» منتقل شده بودند، به دستور مستقیم علی حاج کاظم و نبی الله فرجی نژاد، رئیس زندان رجایی شهر و معاونت حفاظت این زندان توسط سه تن از ماموران این زندان به نام های گودرزی، آقایی و سلمانی به شدت شکنجه شده اند.
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی (WWW.KOMITEDEFA.COM)، فرهنگ پورمنصوری و شهرام پورمنصوری که روز گذشته از سلول های انفرادی این زندان، به بند 4، محل جدید و ویژه نگهداری زندانیان سیاسی، منتقل شده اند، توسط ماموران زندان و به دستور مستقیم مسئولان این زندان شکنجه شده و همچنین تهدید به شکنجه جنسی شده اند.
این دو برادر که دوران حبس 15 ساله خود را در زندان رجایی شهر سپری می کنند، توسط ماموران این زندان و بصورت برهنه و با دستبند و پابند در سلول های انفرادی نگهداری شده و به شدت با باتوم مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.
ماموران این زندان همچنین فرهنگ و شهرام پورمنصوری را تهدید کرده اند که در صورت فاش ساختن شکنجه های خود با شکنجه های جنسی و استعمال باتوم روبرو خواهند شد.
گزارش های رسیده از زندان رجایی شهر به کمیته دفاع از زندانیان سیاسی حاکی از آن است که مسئولان این زندان در راستای تخریب روحیه زندانیان سیاسی، در مقابل زندانیان سیاسی اقدام به استعمال باتوم به زندانیان عادی کرده اند.
این اقدام مسئولان زندان رجایی شهر در حالی است که تمامی قسمت های زندان رجایی شهر از جمله سلول های انفرادی این زندان مجهز به دوربین های مداربسته ای است که به مسئولان سازمان زندان ها و قوه قضائیه جمهوری اسلامی امکان نظارت مستقیم بر این اماکن را می دهد، و سکوت نهادها و مسئولان مربوطه بطور قطع موید اطلاع آنها از اقدامات و جنایات صورت گرفته در این زندان و حتی هدایت این اقدامات از جانب ایشان برای اعمال فشار بیشتر به زندانیان سیاسی می باشد.
یادآوری می کنیم که زندان رجایی شهر کرج که به تبعیدگاه زندانیان سیاسی شهرت یافته است، چندی است که از جانب مقامات امنیتی و قضایی برای اعمال فشار بیشتر به زندانیان سیاسی و حتی حذف فیزیکی آنان مورد استفاده قرار می گیرد.
باندهای مافیایی حاضر در زندان رجایی شهر که زیر نظر مستقیم مسئولان این زندان، بویژه علی حاج کاظم رئیس آن، که توزیع سازمان یافته مواد مخدر در زندان زیر نظر مستقیم وی انجام می پذیرد، در مواقع لازم اقدام به ضرب و شتم زندانیان این زندان و بویژه زندانیان سیاسی و حتی حذف فیزیکی آنان اقدام می نمایند.
افزون بر موارد فوق، مسائلی همچون محدودیت ملاقات، قطع تماس های تلفنی، و همچنین انتقال به سلول های انفرادی و شکنجه از دیگر اقدامات مسئولان امنیتی برای تحت فشار بیشتر گذاردن زندانیان سیاسی است.

اسرائيل سه محموله اسلحه به مصر فرستاد

گزارش‌ها حاکي از آن است که رژيم اسرائيل سه محموله اسلحه براي استفاده در سرکوب معترضان مصر، به اين کشور فرستاده است.
شبکه بين‌المللي حقوق و توسعه روز دوشنبه (11 بهمن) فاش کرد، سه فروند هواپيماي اسرائيلي حامل سلاح براي استفاده در سرکوب تظاهرکنندگان مصري در "فرودگاه بين‌المللي مينا" قاهره فرود آمد.
بر اساس اين گزارش، نيروهاي امنيتي مصر اين محموله را تحويل گرفته‌اند.
گزارش‌هاي منتشرشده همچنين نشان مي‌دهد، بخشي از محموله اين هواپيماهاي اسرائيلي، نوعي نارنجک‌ داراي گاز اشک‌آور ممنوعه بوده است.
اين در حالي است که مردم مصر در شهرهاي مختلف اين کشور براي هشتمين روز پياپي به خيابان‌ها آمدند و با برگزاري تظاهرات ضد دولتي خواستار برکناري حسني مبارک، رئيس جمهوري اين کشور شدند.
قيام‌هاي مردمي در مصر، حسني مبارک را واداشته است در ادامه تلاش براي حفظ قدرت خويش، فرد ديگري را به عنوان معاون اول خود معرفي و نخست وزيري جديد براي دولت منصوب کند.
با اين حال تظاهرکنندگان مصري همچنان بر خواسته اصلي خود مبني بر کناره‌گيري مبارک از قدرت پافشاري مي‌کنند و هشدار داده‌اند تا استعفاي کامل او، در خيابان‌ها خواهند ماند.
در درگيري‌هاي هشت روز گذشته مصر، 150 نفر کشته و بيش از هزاران نفر در جريان تظاهرات‌‌ها مجروح شده‌اند.
اخبار جهان اسلام

مبارک ولی فقیه مطلق مصر شد!..

لاله موسوی ـ شیراز 
ویژۀ سنی نیوز: هرگز گمان نمی‌کردم در کشوری غیر از ایران عزیز رذالت و پستی دیکتاتورهای مستبد به جایی برسد که گروهی از مردم چاقوکش بی‌وجدان جیره خوار را بسیج کرده، جنبش مردمی که خواستار اصلاح نظامند را سرکوب کنند.
تظاهرات چند ملیونی ایران عزیز در شکستن هیبت ولی فقیه مستبد با سدی از جیره‌خواران اجیر شده حزب اللهی لبنان، و گروهگهای آدم کش عراقی، و جلادان خونخوار هزاره‌های افغانی همراه با نیروهای خودفروخته نظام در لباس مردمی مواجه شد که با انواع اسلحه بجان مردم افتادند.
این ددمنشان خونخوار به مردم شبیه خون زده، برخی را در وسط خیابان نقش خون کردند، و برخی را به سیاهچالها بردند تا با دریدن عفت از آنها پذیرایی کنند، و چه بسیارند که تا امروز از آنها نه خبری است و نه اثری!
هرگز گمان نمی‌رفت این جنایت تاریخی فاشیستهای ولایت فقیه که وجدان و ضمیر انسانیت را به لرزه انداخت در جایی دیگر از جامعه بشری تکرار شود. جنایتی که گرگان درنده جنگلهای وحشی آفریقا از آن شرم دارند!..
ولی حقیقت تلخ از کلاس درس شیطانها سخن می‌گوید:
همانطور که شیطانهای مستبد نظام ما روشهای مختلف تعذیب و شکنجه و ترور و قتلهای زنجیره‌ای و اعدام و تجاوز جنسی به ملت خود را از استبدادگران چینی و روسی آموختند، امروز آخرین ترفندهای شیطنت را حسنی مبارک فرعون مصر از نظام ولایت فقیه یاد گرفته تا با مردم دلیر و آگاه مصر برخورد کند.
و اینچنین بود که فرعون مصر حسنی مبارک به مقام والای ولایت فقیه مطلق جهان عرب نایل شد!!
از شب گذشته گروهی از چاقوکشان و جنایتکاران اجیر شده نظام ولایت فقیه حسنی مبارک با شمشیر و خنجر و زنجیر و گاز اشک آور و کلت و برخی اسلحه‌های گرم دیگری که از اسرائیل و آمریکا وارد کرده بودند بنام ملت مخالف با توده‌ای که آنها را "خس و خاشاک" می‌دانند، در دفاع از نظام به جان مردم بیگناهی که تنها برای رسیدن به حق خود خواستار کناره گیری راهزنان و ددان از دوش خود شده، دست به تحصن مسالمت آمیز زده‌اند، افتادند، و گروهی را به شهادت رساندند. و ارتش مصر در کمال بی‌وجدانی نظاره‌گر تکه پاره شدن جوانهای مظلوم بود.
برخی از این جنایتکاران توسط جمهور توده دستگیر شدند و معلوم شد که از افسران پلیس و نیروهای امنیتی هستند..
درست همان تصویر دیروز خیابانهای گلگون به خون تهران در قاهره تکرار شد. و این خود مصداق فرموده الهی است! آنجا که قرآن کریم می‌فرمایند:
«وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا لِكُلِّ نَبِيٍّ عَدُوًّا شَيَاطِينَ الْإِنسِ وَالْجِنِّ يُوحِي بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ زُخْرُفَ الْقَوْلِ غُرُورًا ... »﴿الأنعام/١١٢﴾ {و این گونه برای هر پیامبری دشمنانی از شیاطین انس و جن قرار دادیم، که برای فریب مردم همواره گفتاری باطل ولی به ظاهر آراسته و دلپسند به یکدیگر القاء می کنند...}.
بله!
همانطور که پیامبران و مؤمنان درس اصلاح و سازندگی به مردم می‌آموزند شیطانها بهمدیگر روشهای سرکوب و مقابله و شکنجه و ترور و حیله و مکر یاد می‌دهند..
آیا ملت مصر چون جنبش سبز مردمی ایران در آخرین لحظه‌ها کاسه صبرشان لبریز می‌شود و جام خشم خود را فرو می‌کشند، و در مقابل فرعون مستبد ولایت فقیه مطلقی که ادعای خدایی کرده تسلیم می‌شوند، یا اینکه به خونهای ریخته شده وفادار مانده، صبر می‌کنند تا دریای خروشان توده مردم که دهن گشوده فرعون و سربازانش را ببلعد...

عکس/ نمازگزاران مصری در کنار تانک های ارتش

 

برخورد و رفتار رژيم امام زمان با اجساد دشمن و همچنين رفتار امريكاي به اصطلاح جنايتكار با اجساد دشمنان

به گزارش آژانس خبري تفتان به نقل از بي بي سي ارتش آمریکا می گوید که یک زندانی افغان در بازداشتگاه گوانتانامو پس از انجام تمرین هایی روی یک دستگاه ورزشی به دلایل طبیعی درگذشته است.
فرماندهی جنوبی ارتش آمریکا گفت که "معلم اول گل"، 48 ساله، سه شنبه بعد از ظهر پس از استفاده از یک دستگاه ورزشی درگذشت.
اسکات مک کولم سخنگوی ارتش گفت که آقای گل بعد از ورزش مشغول دوش گرفتن بود که از حال رفت. او به بیمارستان پایگاه گوانتانامو منتقل شد و مرگ او در آنجا اعلام شد.
مقام های آمریکایی می گویند قصد دارند پیکر آقای گل را به افغانستان بفرستند.
یک روحانی مسلمان در مورد نحوه جابجایی پیکر آقای گل به ارتش آمریکا مشورت خواهد داد تا حساسیت های فرهنگی و مذهبی رعایت شود.
اين رفتار انساني امريكائي ها با سخت ترين دشمنانشان مي باشد كه نشان مي دهد كه تا چه اندازه اي به اصول انساني متعهد هستند.
و اما رفتار شيعيان وحشي و روافض جنايتكار با اجساد دشمنانشان رفتاري ضد بشري و ضد انساني و ضد تمامي ارزشهاي اسلامي و انساني مي باشد به صورتي كه ماموران جنايتكار امام زمان پس از اينكه جسدي بدستش مي افتد در مرحله اول بايد بغض دروني خود را با تحقير و زد و كوب جسد خالي كنند و پس از آنكه دلهاي چركين خود را با زدن يك جنازه آرامش دادند جسد را در يك محلي مي اندازند و يا در زباله دان مي اندازند و وحشي گري و درنده خوئي خود را ثابت مي كنند و بالحق كه اولاد اسماعيل صفوي هستند و پيروان اسماعيل صفوي با اجساد چنين مي كردند اما در تاريخ ديگر سراغي از اين وحشي گري ديده نمي شود.
رفتار سربازان وحشي امام زمان با شهداي جنبش جندالله
اين وحشي گري خصوصا در رفتار با شهداي جندالله به اوج خود مي رسد و در حقيقت دشمني روافض با اهلسنت در اين جا بروز مي كند و پرده تقيه دريده مي شود و چهره اصلي و وحشيانه سربازان امام زمان و به اصطلاح شاگردان مكتب علوي نمايان مي شود و اين خونخواران و جنايتكاران حتي به اجساد مردگان رحم نمي كنند و بي حرمتي مي كنند و بر زمين مي كشند و بر چهره شهداي جنبش خاك مي ريزند و به گفته شاهدان با مشت و لگد و قنداق به اجساد حمله مي كنند.
حكومتي كه از اجساد هم مي ترسد
رژيم ايران بر خلاف اصول انساني كه در همه جهان حكمفرماست و اجساد دشمنان به خانواده ها بازگردانده مي شود از اين كار مي ترسد و اجساد شهداي جنبش را به خانواده ها تحويل نمي دهد و ترس دارد كه تحويل اجساد و برگزاري مراسم تشييع به ضرر نظام تمام نشود واقعا براي چنين نظامي بايد گريست كه حتي از اجساد مردگان مي ترسد و مي لرزد و فكر مي كند با تحويل يك جسد نظامش از بين مي رود و به همين جهت به خانواده ها اجازه برگزاري مراسم فاتحه خواني نمي دهد و خانواده ها را تهديد مي كنند كه كه نشايد مراسم برگزار كنند.
و از سوئي امريكاست كه از علماي مسلمان در مورد رفتار با يك جسد سوال مي كند كه نشايد بي حرمتي به جسد و به مقدسات مردم شود.

۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

سگهاى خامنه اى در شهر بلوچ نشين "جاسك" دوباره جنايت آفريدند

در اينجا اعلام ميدارم سگهاى خامنه اى ملعون و جمهورى شيطانى و سربازان گمنامشان، در شهر بلوچ نشين "جاسك" دوباره جنايت آفريدند و يكى از جوانان غيور بلوچ بنام "حسن محمد حاجى" را جلوى درب منزلش و جلوى چشمان زن و فرزندان صغيرش به گلوله بسته و به شهادت رساندند. شخصى جنايتكار و خونخوار بنام ستوان مصطفى حاتميان شيرازى كه رئيس دايره اطلاعات شهرستان جاسك را بر عهده دارد مجرى اين جنايتها در شهر جاسك است. كه در سحرگاه 19رمضان سال جارى هم سه جوان 18ساله و بلوچ و سنّى جاسكى را در اطراف شهر به گلوله  بست و به شهادت رساند و به اين قبيل جنايتهايش ادامه ميدهد. اينطور كه پيداست او را مامور قتل عام جوانان شجاع و غيور بلوچ در اين خطه از خاك بلوچستان كرده اند، جون اينهايى كه دم از مجرى بودن قانون ميزنند با قاتلان و دزدان و موادفروشان و قاچاقچيان كارى ندارند و هر هفته بسوى جوانان بيگناه و شجاع بلوچ كه حاضر نيستند مزدوريشان را بكنند آتش می گشايند.
ميربلوچ از سرزمين سردارانى چون ميرقمبر و جيند و حمل "مكران"

سیر قانونی اعدام در بلوچستان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت که 20 نفر از عوامل انفجار تاسوعا در چابهار بازداشت شده اند! ایشان برای چهار نفر تقاضای اعدام فرموده‏اند؛ شما هم می‏دانید که کسی روی ایشان رابه زمین نخواهد انداخت، پس از همین حالا می‏شود برای آن چهار نفر فاتحه خواند. در مورد بقیه، جنابشان فرموده‏اند: افرادی که در ارتباط با واقعه تروریستی تاسوعای چابهار بازداشت شده‏اند با مباشران جرم و عوامل اصلی در جابجایی و حمل جلیقه‏های انفجاری و نگهداری و اسکان آنها همکاری داشته‏اند!

حالا فرض می‏کنیم همه‏ی ما یاد‏امان رفته که بلافاصله بعد از آن انفجار نظام دوازده نفر را به همان جرم دستگیر و یک روزه اعدام کرد .اصل را بگذاریم بر همین فرمایش و فرض کنیم متین است. بر اساس این فرمایشِ «متین»، با این حساب، سی و چهار نفر دو جلیقه را جابجا و نگهداری کرده‏اند! چطور؟ چون دادستان استان ما وقت ندارد که توضیح بدهد، من خدمتتان عرض می‏کنم:

گروه جندالله که دوتا جلیقه را آماده می‏کند سی و چهار نفر را صدا می‏زند و می‏گوید: جلیقه‏ها آماده‏اند. آنها یک عدد کجاوه مصری شبیه آنهایی که فرعون را حمل و نقل می‏کردند، ساخته و جلیقه‏ها را روی‏اش می‏گذارند و همه زیر‏اش را گرفته اقدام به «جابجایی» و «حمل» و «نگهداری» آن می‏کنند. در پایان راه طولانی دو نفر از آنها می‏گوید این چه کاری است که ما می‏کنیم بدهید ما دو نفر آنها را بپوشیم. بقیه چون خسته بودند موافقت می‏کنند و آن دو وقتی آنها را می‏پوشند می‏روند و آنها را آزمایش می‏کنند که ببینند کار می‏کند یا نه. شوربختانه آن جلیقه‏ها کار کرد. نظام به همان دلیل دوازده نفر از بقیه را! که زندان بودند! بلافاصله دستگیر محاکمه و اعدام کرد! بیست نفر دیگر از آن موقع تا حالا همانجا منتظر ماندند تا همین دیروز که دادستان آدم فرستاد آنها را هم دستگیر کرد. چهار نفر از آنها که حین دستگیری تصادفی کشته شدند چاره‏ای برای دادستان باقی نمی‏گذارند تا برایشان درخواست اعدام بکند که به زودی نمایش نمادین محاکمه و اعدام آنها انجام خواهد گرفت.

بقیه بناست به عنوان گروگان در زندان بمانند تا اگر جند‏الله اقدامی کرد مأموران هوشیار نظام بتوانند طی عملیاتی پیچیده آنها را از داخل زندان دستگیر و محاکمه و محکوم به اعدام و سپس اعدام کنند.


  • عبدالقادر بلوچ

  • چرا خامنه ای تونس، ولی مبارک و بن علی نتونس؟!

    سنی نیوز: امام جمعه قم با بیان اینکه ملت تونس و مصر از عدم وجود رهبری مقتدر رنج می‌برند، مدعی شد: امام خامنه‌ای رهبری برای همه مسلمین جهان هستند و همه مسلمانان باید مطیع او باشند.
    به گزارش فارس، سیدمحمد سعیدی در تجمع عزاداران هیأت‌های مذهبی قم و نیروهای نظامی و انتظامی مردم قم در صحن آینه حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مردم قم مردمی قهرمان در طول تاریخ بوده‌اند، بیان داشت: مردم قم مردمی ولایت‌مدار هستند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.
    وی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی قم افزود: امید است در روزی که حضرت مهدی ظهور می‌کند در رکاب آن بزرگوار باشید.
    امام جمعه قم با اشاره به آیاتی از قرآن مجید که می‌فرماید «اگر خدا را دوست دارید از پیامبر او اطاعت کنید»، گفت: قرآن می‌فرماید اگر خدا را دوست دارید باید محمد را دوست داشته باشید و این محبت با تبعیت از ایشان همراه است.
     سعیدی شرط محبت خداوند را اطاعت و پیروی از رسول‌الله دانست و گفت: باید از همان دستوراتی که پیامبر صادر کردند اطاعت کنید و این دستور چیزی جز دو یادگار پیامبر در میان امت خود یعنی قرآن و عترت نیست.
    تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: شما شیعیان امروز از این دستور پیروی کردید و به برکت این پیروی خدا نظام جمهوری اسلامی را دیروز به رهبری امام خمینی(ره) و امروز به رهبری امام خامنه‌ای به شما عنایت کرده است.
    امام جمعه قم با اشاره به حوادث مصر، تونس و دیگر کشورهای اسلامی گفت: این کشورها از داشتن یک رهبری مقتدر چون رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی رنج می‌برند و باید بدانند که رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای است و همواره همه مسلمانان باید مطیع ایشان باشند.
    منبع: جرس
    سنی نیوز: حیفمان آمد این خبر را منتشر نکنیم، و حاشیه هایی بر آن ننویسیم!:
    1. "امام خامنه‌ای رهبری برای همه مسلمین جهان هستند و همه مسلمانان باید مطیع او باشند."
    شما اول امامت "امام" خامنه ای را بر ایران اثبات کنید...... یا اول امامت آن "امام" همام! را بر تهران اثبات کنید.... یا حداقل امامت ایشان را بر مسئولین حکومتی اثبات کنید و نشان دهید که همه تابع او هستند...... اصلا از همه اینها گذشتیم! امامت ایشان را بر نزدیکان درجه یک خودشان (مثلا هادی خامنه ای برادرشان) اثبات کنید، امامت ایشان بر مسلمانان جهان پیشکشتان! در همین تهران خودمان دو و نیم میلیون نفر بر ضد این امام عظیم الشأن! تظاهرات کردند، و 90 درصد از مسلمانان جهان ایشان را دارای عقیده ای منحرف و غیر اسلامی می دانند! امامِ کجا؟!!
    2. "مردم قم مردمی ولایت‌مدار هستند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند."
    کدام مردم؟ همان مردمی که تابع مراجع تقلیدی هستند که اصلا آن "امام" بزرگ را قبول ندارند و با کتک و فحش و فضیحت حاضر شدند یکبار به دیدنش بروند؟!
    3. "شما شیعیان امروز از این دستور پیروی کردید و به برکت این پیروی خدا نظام جمهوری اسلامی را دیروز به رهبری امام خمینی(ره) و امروز به رهبری امام خامنه‌ای به شما عنایت کرده است."
    شیعیان عزیز! خدا هدایتتان کند با این بلایی که بر سر ملت بیچاره ایران نازل کردید!
    4. "این کشورها از داشتن یک رهبری مقتدر چون رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی رنج می‌برند و باید بدانند که رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای است و همواره همه مسلمانان باید مطیع ایشان باشند."
    با این جمله کاملا موافقیم! اگر مبارک و بن علی هم مثل "امامِ" ما بودند، و به محض اینکه مردم به خیابان می ریختند دستور تجاوز و قتل عام و شکنجه و تارومار کردن مردم بیگناه را صادر می کردند، و مثل ناپلئونِ داستان قلعه حیوانات توله سگ های هار خود را به جان ملتشان می انداختند، این اعتراضات به سادگی مهار می شد و به قیمت کشتن هزاران نفر، حکومتشان حفظ شده بود. اما چه می توان کرد، که این بصیرت و حکمت را هر کسی ندارد، و فقط دیکتاتورهایی سفاک و با قلبهایی کاملا مرده و سنگی می توانند چنین جانی و حیوان صفت باشند و به آن افتخار هم بکنند!!