۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

مبارک ولی فقیه مطلق مصر شد!..

لاله موسوی ـ شیراز 
ویژۀ سنی نیوز: هرگز گمان نمی‌کردم در کشوری غیر از ایران عزیز رذالت و پستی دیکتاتورهای مستبد به جایی برسد که گروهی از مردم چاقوکش بی‌وجدان جیره خوار را بسیج کرده، جنبش مردمی که خواستار اصلاح نظامند را سرکوب کنند.
تظاهرات چند ملیونی ایران عزیز در شکستن هیبت ولی فقیه مستبد با سدی از جیره‌خواران اجیر شده حزب اللهی لبنان، و گروهگهای آدم کش عراقی، و جلادان خونخوار هزاره‌های افغانی همراه با نیروهای خودفروخته نظام در لباس مردمی مواجه شد که با انواع اسلحه بجان مردم افتادند.
این ددمنشان خونخوار به مردم شبیه خون زده، برخی را در وسط خیابان نقش خون کردند، و برخی را به سیاهچالها بردند تا با دریدن عفت از آنها پذیرایی کنند، و چه بسیارند که تا امروز از آنها نه خبری است و نه اثری!
هرگز گمان نمی‌رفت این جنایت تاریخی فاشیستهای ولایت فقیه که وجدان و ضمیر انسانیت را به لرزه انداخت در جایی دیگر از جامعه بشری تکرار شود. جنایتی که گرگان درنده جنگلهای وحشی آفریقا از آن شرم دارند!..
ولی حقیقت تلخ از کلاس درس شیطانها سخن می‌گوید:
همانطور که شیطانهای مستبد نظام ما روشهای مختلف تعذیب و شکنجه و ترور و قتلهای زنجیره‌ای و اعدام و تجاوز جنسی به ملت خود را از استبدادگران چینی و روسی آموختند، امروز آخرین ترفندهای شیطنت را حسنی مبارک فرعون مصر از نظام ولایت فقیه یاد گرفته تا با مردم دلیر و آگاه مصر برخورد کند.
و اینچنین بود که فرعون مصر حسنی مبارک به مقام والای ولایت فقیه مطلق جهان عرب نایل شد!!
از شب گذشته گروهی از چاقوکشان و جنایتکاران اجیر شده نظام ولایت فقیه حسنی مبارک با شمشیر و خنجر و زنجیر و گاز اشک آور و کلت و برخی اسلحه‌های گرم دیگری که از اسرائیل و آمریکا وارد کرده بودند بنام ملت مخالف با توده‌ای که آنها را "خس و خاشاک" می‌دانند، در دفاع از نظام به جان مردم بیگناهی که تنها برای رسیدن به حق خود خواستار کناره گیری راهزنان و ددان از دوش خود شده، دست به تحصن مسالمت آمیز زده‌اند، افتادند، و گروهی را به شهادت رساندند. و ارتش مصر در کمال بی‌وجدانی نظاره‌گر تکه پاره شدن جوانهای مظلوم بود.
برخی از این جنایتکاران توسط جمهور توده دستگیر شدند و معلوم شد که از افسران پلیس و نیروهای امنیتی هستند..
درست همان تصویر دیروز خیابانهای گلگون به خون تهران در قاهره تکرار شد. و این خود مصداق فرموده الهی است! آنجا که قرآن کریم می‌فرمایند:
«وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا لِكُلِّ نَبِيٍّ عَدُوًّا شَيَاطِينَ الْإِنسِ وَالْجِنِّ يُوحِي بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ زُخْرُفَ الْقَوْلِ غُرُورًا ... »﴿الأنعام/١١٢﴾ {و این گونه برای هر پیامبری دشمنانی از شیاطین انس و جن قرار دادیم، که برای فریب مردم همواره گفتاری باطل ولی به ظاهر آراسته و دلپسند به یکدیگر القاء می کنند...}.
بله!
همانطور که پیامبران و مؤمنان درس اصلاح و سازندگی به مردم می‌آموزند شیطانها بهمدیگر روشهای سرکوب و مقابله و شکنجه و ترور و حیله و مکر یاد می‌دهند..
آیا ملت مصر چون جنبش سبز مردمی ایران در آخرین لحظه‌ها کاسه صبرشان لبریز می‌شود و جام خشم خود را فرو می‌کشند، و در مقابل فرعون مستبد ولایت فقیه مطلقی که ادعای خدایی کرده تسلیم می‌شوند، یا اینکه به خونهای ریخته شده وفادار مانده، صبر می‌کنند تا دریای خروشان توده مردم که دهن گشوده فرعون و سربازانش را ببلعد...

هیچ نظری موجود نیست: