۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

نتیجه گیری های نظامی خامنه ای در سفر به قم

نتیجه گیری های نظامی خامنه ای در سفر به قم
تقسیم پست و مقام میان فرماندهان کودتا
سرتیپ سپاه ابراهیم جباری فرمانده سپاه علی‌ابن ابیطالب قم فرمانده سپاه ولی امر شد. سپاه ولی امر به تقلید از گارد جاویدان شاهنشاهی تاسیس شده است و کار آن حفاظت از رهبر و آن نظامی است که وی سمبل آنست. این انتصاب پس از بازگشت علی خامنه ای از سفر 10 روزه قم صورت گرفت.
پیش از این سرتیپ "حسین نجات" فرمانده حفاظت و امنیت سپاه پاسداران و فرمانده سپاه ولی امر بود که اکنون به فرماندهی سپاه علی ابن ابیطالب قم منصوب شده است.
سرتیپ نجات از فرماندهان اصلی حمله به کوی دانشگاه تهران در ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۸ بود و از متهمین تهیه طرح کودتا علیه دولت محمد خاتمی متعاقب حمله به کوی دانشجویان در 18 تیر سال 1378 است. دو متهم معروف پرونده آن کودتا سردار ذوالقدر و سردار نقدی اند، که اولی اکنون معاون رئیس قوه قضائیه است و دومی فرمانده سازمان بسیج. در نامه اعتراضی فروردین ماه صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه به علی خامنه ای، از این دو سردار سپاه در کنار حجت الاسلام رئیسی بعنوان تیم صادر کننده احکام برای زندانیان کودتای 22 خرداد یاد شده است. رئیسی نیز معاون اول قوه قضائیه و یکی از سه قاضی شرع قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 است. این تیم بموجب نامه صادق لاریجانی مستقیما زیر نظر و با هدایت مجتبی خامنه ای فرزند دوم خامنه ای کار می کنند. سردار نجات پس از کودتای 22 خرداد معاون امنیت داخلی در شورای عالی امنیت ملی شد. مقر اصلی سپاه حفاظت ولی امر در مجموعه حفاظتی شهید مطهری واقع در میدان پاستور است و حداقل 12 هزار نیروی ویژه فدائی رهبر دارد.
مانند همه موارد مشابه، این انتصابات و جابجائی ها بصورت پنهانی در بیت علی خامنه ای و تحت نظارت مستقیم او انجام شد و هیچکس در جریان دلائل و انگیزه های آن نیست. به این ترتیب است که سپاه و نیروی نظامی کشور تابع هیچ قانونی نیست و از یگانه قانونی که تابعیت می کند، قدرتی است که حقوق، درجه نظامی، ماموریت و فرماندهی مرحمت می کند. این همان فاجعه ایست که رضا شاه مبتکر آن شد و خود تا لحظه خروج از ایران فرمانده کل قوا بود. پس از او نیز فرزندش محمدرضا نیز همین روش را دنبال کرد و شد بزرگ ارتشداران و فرمانده کل قوا. او نیز تا آخرین لحظه خروج از ایران این مقام را دراختیار داشت. در واقع هم رضا شاه و محمد رضا فرزند او با تکیه بر سرنیزه ارتش استبداد و دیکتاتوری خویش را مستقر کردند. آقای خامنه ای درست همین مسیر را طی کرد و آگاهانه، از جبهه روحانیت و مردم و انقلاب، به جبهه فرماندهان سپاه کوچ کرد و سپاه را پشتوانه قدرت خویش ساخت. این هرم در بسیاری از کشورهای دنیا که درآنها کودتا ممکن نیست و یا تخلف نیروهای نظامی و انتظامی در دادگاه ها رسیدگی علنی می شود و مطبوعات اجازه انتشار اخبار آن را دارند، به گونه ای دیگر استوار است. یعنی نیروی نظامی وانتظامی تابع قانون اساسی و قوانین مصوبه پارلمان ها هستند و آمدن و رفتن روسای جمهور و یا نخست وزیران به آنها ارتباطی ندارد. آنها وظائفی درچارچوب دفاع از مرزهای کشور و امنیت عمومی را برعهده دارند که جزئیات آن در قانون مشخص شده است. روسای جمهور و یا نخست وزیران مطابق قانون اساسی وظیفه فرمان صلح و یا جنگ را دارند که آن نیز پس از تصویب مجلسین امکان پذیر است. حتی در برخی کشورهای سلطنتی اما پیشرفته جهان نیز پادشاه در ارتباط با قوای نظامی اختیاراتی بیش از فرمان صلح و یا جنگ را ندارد. دیکتاتوری با هر اسم و بهانه ای – ازجمله به بهانه دفاع از انقلابی که برباد داده شده- از همین دروازه گشوده وارد می شود و فاجعه ای را می سازد که اکنون در ایران حاکم است.
نوشته و ارسال: شهریار ایازی

آماده باش نیروهای ضد شورش در مناطق محروم غرب کشور

نیروهای یگان و ویژه و ضد شورش نیروی انتظامی در آستانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه و جلوگیری از بروز اعتراضات گسترده مردمی در مناطق محروم غرب کشور به حال آماده باش درآمداند.
بنابه اطلاع گزارشگران خبرگزاری حقوق بشر ایران "هرانا" در آستانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه و احتمال افزایش گرانی ها، نیروهای انتظامی برای ایجاد فضای رعب و و حشت و جلوگیری از هر گونه اعتراض گسترده مردم در این مناطق طبق بخش نامه ی محرمانه ایی به حال آماده باش درآمده اند.
در همین راستا در طول روزهای هفته گذشته در مراکز استانهای کردستان ، کرمانشاه ، ایلام و لرستان نیروهای ضدشورش در مناطق و مراکز اصلی این شهرها اقدام به رژه نظامی کرده اند. این نیروها که مجهز به باتوم برقی و گاز اشک آور بودند به صورت کارونهای سی نفری در مراکز اصلی و پر رفت و آمد اقدام به قدرت نمایی کردند.
در روز های گذشته نیرو های امنیتی در شهرهای نام برده مستقر شده و جوی کاملا امنیتی را در این مناطق حکمفرما کرده اند.
لازم به ذکر است با توجه به آمار بالای بیکاری و فقر در مناطق کردنشین غرب کشور، دولت در آستانه اجرای هدفمند کردن یارانه ها و احتمال افزاش گرانی به دنبال آن نسبت به اعتراض گسترده مردم این مناطق ترسیده و نیروهای ضدشورش خویش را برای مقابله با هر گونه اعتراض مردمی آماده کرده است.
سنى نيوز

حمله ی افراطیون زابلی به آقای عطا الله مهاجرانی به خاطر تمجید از رهبر مذهبی اهل سنت ایران مولانا عبدالحمید

اهوران نیوزبه گزارش آژانس خبری تفتان : زابلی های افراطی و تندرو که از دشمنان قسم خورده ی ملت بلوچ و اهل سنت می باشند ، در هر جا و هر کجا کسی که از ملت بلوچ و اهل سنت تجمید کند به او حمله ور میشوند و برچسب صهیونیسم و فتنه گر میزنند.
عطا الله مهاجرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اصلاحات و یکی از اعضای اصلی جنبش سبز می باشد چند روز پیش مطبی را در سایت جرس نشر کردند و از رهبر مذهبی اهل سنت مولانا عبدالحمید تمجید کردند ، افراط گرایان زابلی که طاقت تعریف از علمای اهل سنت را ندراند ، به آقای مهاجرانی حمله ور شده و ایشان را فتنه گر خواندند.
مطلب تندروهای زابلی را در زیر بخوانید تا یقین کنید که خیلی حاسد و منحوس هستند
-------------------------
عطا الله مهاجرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اصلاحات و یکی از اعضای اصلی اتاق فکر فتنه گران در لندن و از گردانندگان سایت ضد انقلابی جرس ضمن تمجید بی سابقه از مولوی عبدالحمید وی را به صورت کامل تایید کرد!.
مهاجرانی طی مطلبی در سایت جرس نوشت :" عبدالحمید بدون شک شاخص ترین عالم دینی اهل سنت در کشور ماست. اسلام شناس و فقیهی دانشمند، اهل نظر و حکیم. سالهای طولانی است که با ایشان آشنا هستم. هر گاه توفیق سفر به زاهدان پیدا می کردم و یا ایشان به تهران می آمدند، دیداری صورت می گرفت."
مهاجرانی در ادامه در ادعای بامزه مدعی شده است که اگر اهل سنت در سنت ایران در تهران مسجدی داشته باشند، نماز جمعه و یا عید آنان بسیار پر جمعیت و با شکوه خواهد بود به عبارت دیگر نماز جمعه رسمی و حکومتی از رونقش کاسته می شود.
این فتنه گری فراری ضمن حمله به نظام مدعی شده است که وقتی از شرکت شخصیت های شاخص اهل سنت مثل مولوی عبدالحمید در کنفرانس های بین المللی ممانعت می شود، از کدام وحدت و تقریب سخن می گویند؟.
مهاجرانی حتی در ادامه به سوریه نیز حمله کرده و گفته است :تردیدی نیست اهل سنت که اکثریت مسلمانان جهان را تشکیل می دهند در دو کشور ایران و سوریه با مظلومیت به سر می برند.
گفتنی است که نزدیکی مولوی عبدالحمید به افراطیون اصلاح طلب به سالها قبل برمی گردد و وی همیشه در انتخابات های مختلف از کاندید های اصلاح طلب حمایت کرده است .

وحدت با روافض يعني چه؟؟؟

وحدت باروافض يعني ماسكوت كنيم آنها بر ظلم كنند،يعني يعني برادرانمان  را بكشند وما بي توجه بنشينيم، يعني ما حق هيچگونه
اعتراضي داشته نباشيم،يعني مساجد ومدارسمان تخريب شوند،يعني بر اصحاب پيامبر توهين شود،يعني علمايمان درزندانها باشند يا شهيد شوند، وعالم نماهاي همچون مولوي جنگيزهي ها ومولوي باراني ها بر رأس امور مدارس ديني قرار گيرند، وقطعاكسي با ديدن اين همه ظلم وجنايت باز نداي وحدت سردهد بايد در ايمانش شك كرد.
مجاهد بلوچ

اگر صحابه در برابر مشکلات صبر و استقامت نمی‏کردند، امروز ما مسلمان نبودیم

molana_11شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید روز گذشته در خطبه‏های نماز جمعه اهل سنت زاهدان پس از تلاوت آیاتی از ابتدای سوره مبارکه عنکبوت، خاطرنشان کرد: بسیاری از انسانها تصوری نادرست از زندگی دنیا دارند و گمان می برند که این زندگی تنها برای عیش و نوش و تفریح و شادمانی است، و برای آن است که ما چیزی کسب کنیم و آن را مصرف کنیم و دیگر هیچ. در حالی که خدوند متعال می فرماید: من دنیا را برای ابتلا و آزمایش بندگانم آفریده‏ام و قصد دارم آنها را با شیوه‏های مختلف بیازمایم.
ایشان با بیان اینکه الله تعالی هم با تلخی و ناگواری و هم با خوشی و لحظات شیرین زندگی انسانها را می آزماید، اضافه کرد: یکی از آزمایش‏های سخت خداوند متعال این است که به بندگانش مال و ثروت دنیا عنایت می کند، اما سخت‏تر از این، آن است که به کسی پست و مقام و موقعیت بدهد. الله تعالی مال و منال می دهد، پست و مقام می‏دهد، صحت و سلامتی و امنیت و عافیت عنایت می‏کند و آنگاه می‏نگرد که بندگانش چگونه رفتار می‏کنند. همچنین خداوند متعال گاهی با تلخی و ناگواری و قحط و خشکسالی بندگانش را می‏آزماید تا واکنش آنان را در برابر سختی‏ها و مشکلات نیز ببیند.
مولانا عبدالحمید ادامه داد: البته این نکته را باید یادآور شد که خداوند متعال قبل از هر آزمونی می‏داند که تک تک ما چگونه عمل خواهیم کرد، او می‏خواهد عملکرد ما را اظهار کند تا سایر بندگانش نیز ببینند و بدانند.
لذا چنان که گفته شد، سخت ترین آزمایش، سیری شکم و برخورداری از مال و ثروت دنیا است؛ چرا که تجربه ثابت کرده است که آدمیزاد فقر و گرسنگی را تحمل می کند اما سیری و ثروت را تحمل نمی کند. الله تعالی زمانی که به بنده‏اش مال و ثروت می‏دهد، می‏نگرد که آیا او این ثروت را از جانب پروردگارش می‏داند و به فقرا و گرسنگان کمک می‏کند؟ آیا زکات اموال خود را پرداخت می کند؟ به مساجد و مدارس دینی رسیدگی می کند یا اینکه بالعکس هیچ یادی از خداوند متعال نمی‏کند و سرمایه‏اش را نتیجه علم و دانش و زرنگی خودش می‏داند، آری خداوند متعال نگاه می‏کند که آیا بندۀ او سر به سجده می‏گذارد و شکر او را به جای می‏آورد، آیا اذعان می‏کند به اینکه روزی او از مادر متولد شده و عریان بوده است، و خداوند متعال بوده که به او لباس پوشانیده و تمام نعمتها را به او عنایت کرده است، یا اینکه نه تنها از شکر و سپاس خبری نیست بلکه اموالش را هم در راههایی که خداوند متعال از آن نهی فرموده است خرج می‏کند، ثروتش را صرف تهیه مشروبات الکلی و مواد مخدر می‏کند، در انجام جنایت و ارتکاب گناه خرج می‏کند، به دیگران با تکبر و غرور فراوان می‏گوید شما بکشید، من دیه پرداخت می‏کنم، در راه ریختن خون و آبروی مردم و انتقام و ظلم و اجحاف هزینه می‏کند.
خطیب جمعه اهل سنت زاهدان همچنین با بیان اینکه متاسفانه طبیعت انسان اینگونه است که به محض دستیابی به مقداری از مال و منال دنیا خود را از همه چیز و همه کس بی‏نیاز می‏داند و در نتیجه سر به طغیان می‏زند، خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن مجید می‏فرماید: «إن الانسان لیطغی أن رآه استغنی» انسان موجودی است که وقتی خود را مستغنی بداند، دست به تمرد و سرکشی می‏زند، و وقتی ثروت و سرمایه‏اش زیاد می‏شود، از همه چیز غافل می‏شود.
ایشان ادامه داد: الله تعالی در هنگام فراوانی نعمتها از بنده‏اش شکر می‏طلبد و در وقت مصیبت و بلا و ناگواری انتظار صبر و استقامت دارد. شما قرآن مجید را بررسی کنید، در این کتاب عظیم‏الشأن، تاریخ با توجه به اهمیتی که دارد، به خوبی بیان شده است. ما اگر به تاریخ برگردیم و نشیب و فرازها را بررسی کنیم، درک خواهیم کرد که چه مصیبتهایی بر انسانها آمده است، اهل حق و انبیای الهی و در رأس آنها رحمة للعالمین و سیدالمرسلین محمد امین صلی الله علیه وسلم، چه مشکلاتی را برداشت کردند. آنحضرت صلی الله علیه وسلم طی دوران قبل از هجرت در مکه مکرمه، در مسیر هجرت به مدینه منوره و پس از آن در مدینه منوره با چه مصائب و مشکلاتی دست و پنجه نرم کردند، وجب به وجب شبه جزیره عربستان شاهد قربانی آنحضرت و صحابه ایشان در راه خدا بوده است، در همین سرزمین روزی حضرت اسماعیل از گرسنگی و تشنگی دست و پا زد و روزی دیگر گلویش زیر کارد قرار گرفت. در همین سرزمین روزی حضرت هاجر و فرزند خردسالش اسماعیل تنها و تنها ماندند و بدون آنکه از خود بی‏صبری نشان دهند، تحمل کردند و درخشیدند. در این سرزمین اولیای خدا و مقربان درگاه و بزرگانی همچون حضرت بلال، حضرت صهیب، حضرت ابوبکر، حضرت عمر، حضرت عثمان، و حضرت علی رضی الله عنهم اجمعین رنج کشیدند و مورد تهدید دشمن قرار گرفتند، اما هیچ گاه صبر و استقامت را از یاد نبردند، بدون شک اگر آنها در برابر تمام آن مشکلات صبر و استقامت نمی‏کردند، امروز ما مسلمان نبودیم و آتش می‏پرستیدیم، در نتیجه صبر و استقامت آنان بود که خداوند متعال نعمت دنیا را به ما عنایت کرد. آنان هیچ گاه منافع دین را بر منافع شخصی خود ترجیح ندادند، به منافع مادی و موقعیت اجتماعی خود هیچ توجهی نکردند، تمام توجه آنان به این نکته بود که دستور خداوند متعال چیست و چگونه می‏توانند در راه خدا از خود استقامت نشان دهند. در نتیجه این عملکرد زیبا بود که خداوند متعال به آنان درجه و مقام داد و برای همیشه رضایت و خشنودی خود را از آنان اعلام کرد.
شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید تاکید کرد: صبر و استقامت بسیار مهم است و انسان بدون صبر و استقامت، موجودی بی‏خیر خواهد بود. اگر صحابه رضوان الله علیهم اجمعین به چنان جایگاهی رسیدند، در اثر همین صبر و استقامت بود، آنان هم در برابر سختی‏ها و مشکلات صبر و شکیبایی از خود نشان دادند و هم زمانی که فتوحات موجب شد از هر طرف انواع کالاها به سوی مدینه سرازیر شود، صبر کردند و از پروردگار متعال غافل نشدند. آری! بسیار سخت است که اسباب گناه فراهم باشد و انسان بتواند خود را کنترل کند و گناه نکند.
ایشان در ادامه افزود: در آیاتی که ابتدا محضر شما تلاوت کردم خداوند متعال به همین موضوع اشاره می کند و می‏فرماید: آیا شما گمان می‏کنید که به راحتی به بهشت وارد خواهید شد، به هیچ وجه بهشت به این سادگی‏ها به دست نمی‏آید «ألا إن سلعة الله غالیة» به راستی که کالای خداوند متعال که بهشت باشد، بسیار گرانبها است. الله تعالی نگاه می‏کند که چه کسانی برای کسب آسایش و آرامش دنیوی، دین خود را می‏فروشند و چه کسانی بر مسیر صحیح و درست حرکت می‏کنند.
خطیب جمعه اهل سنت زاهدان در پایان این بخش از سخنان خود به جمع بندی آنها پرداخت و گفت: بدانید که دنیا محل آزمایش است. الله تعالی بندگانش را در بوته آزمایش قرار می‏دهد تا راستگویان را از دروغگویان جدا کند، راستگویان کسانی هستند که می‏گویند: «آمنّا» و واقعا ایمان می‏آورند و در راه خدا از مواجهه با هیچ مشکلی نمی‏هراسند و دروغگویان کسانی هستند که می‏گویند ما مسلمانیم، اما حاضر نیستند کوچکترین مشکلی را برای دین خدا متحمل شوند.
سنی آنلاین

قتل در میدان کاج چاقوكشی در ورزشگاه آبادان

پیک نت : در 48 ساعت گذشته تصاویری از یک صحنه چاقو کشی در یک مسابقه فوتبال توسط خبرگزاری "فارس" وابسته به سپاه منتشر شده و همچنین فیلمی از یک صحنه قتل با چاقو به بهانه ناموسی در شبکه یوتیوب انتشار یافته که دست های پشت انتشار این فیلم نیز با محافل دولتی و حکومتی در ارتباط است. قتل در میدان کاج سعادت آباد تهران روی داده است و فیلمبرداری طولانی از صحنه با تار کردن صورت ضارب و مضروب خود آشکار ترین دلیل بر دست داشتن حکومت در این ماجراست. چرا که اگر مردم از چنین صحنه ای می خواستند فیلم بگیرند، با توجه به محدودیت های امنیتی حاکم بر کشور، اولا به این آسانی و طولانی مدت نمی توانستند فیلم تهیه کنند و ضمنا دلیلی وجود نداشت که چهره ها را تار کنند، درعین حال که چنین امکان فنی نیز در اختیار سیما و فیلمبرداران امنیتی است!
عکس های متعدد و لحظه به لحظه ای که از چاقو کشی در جریان یک مسابقه فوتبال در ورزشگاه آبادان خبرگزاری فارس منتشر کرده نیز دارای همان نشانه هائی است که فیلمبرداری از صحنه قتل در سعادت آباد تهران را حکومتی می کند.
بنابراین، سئوال مهم اینست:
در پشت این اخبار و عکس ها و فیلم ها، چه آشی را می خواهند بار بگذارند. این که خشونت در جامعه نهادینه شده و حکومت نقش نخست را در این نهادینه شدن برعهده دارد شک نیست، هر روز در گوشه و کنار تهران و شهرهای دیگر نظیر این جنایات روی میدهد. بنابراین چرا این دو ماجرا در 48 ساعت گذشته اینگونه صدا و سیمائی شده و آن آقایانی که برای فیلمبرداری و عکاسی در صحنه حاضر بوده اند چه کسانی جز وابستگاه به خود حاکمیت اند؟
فیلم را از
اینجا ببینید!

ادامه فشارها بر اقلیت‌های دینی در ایران

دویچه وله : جمهوری اسلامی با دستگیری و اعمال فشار بر علمای اهل تسنن به اعتراضات آنان علیه تبعیض‌های موجود پاسخ می‌دهد. پیروان اقلیت‌های دینی از جمله زرتشتیان احساس می‌کنند که شهروندان درجه دو در کشور خود به شمار می‌آیند.
حافظ اسماعیل، داماد مولوی عبدالحمید امام جمعه زهدان در روز دوشنبه (۱۰ آبان) در زهدان دستگیر شد. او دومین فرد از خانواده این روحانی اهل تسنن است که در روزهای اخیر بازداشت می‌شود. پیشتر نیز عبدالرحیم شه‌بخش، داماد دیگر عبدالحمید به اتهام «ارتباط با بیگانگان و سوء‌استفاده از اموال عمومی» بازداشت شده بود.
عبدالحمید که به عنوان یک روحانی معتدل سنی شهرت دارد، در مصاحبه‌ای با وبسایت «جرس» دلیل دستگیری‌ دامادش را چنین ذکر کرد: « داماد من نه فردی سیاسی است و نه فرد تحصیل کرده که در حوزه تحصیل کند که جزو فضلا باشد و فرد دانشگاهی هم نیست. ایشان مسئول کارگاه حوزه بوده است و در کارهای عمرانی مسجد همکاری داشته است، ایشان بازداشتشان هیچ دلیلی ندارد.»
مولوی عبدالحمید درباره‌ی علت دستگیری دامادش تصریح کرد که «فکر می‌کنم که برای فشار به بنده این کار را کردند.» پیشتر نیز مقامات جمهوری اسلامی از سفر این روحانی و چند تن دیگر از علمای اهل تسنن برای شرکت در کنفرانسی در خارج از کشور جلوگیری کرده بودند.
رفتار دولت با اهل سنت، همچون رفتار با بیگانگان دولت خواهان دخالت در تربیت روحانیان اهل سنت است در حالی‌که جمهوری اسلامی از وحدت شیعه و سنی در ایران سخن می‌گوید، هنوز هیچ مسجدی در پایتخت برای پیروان اهل تسنن وجود ندارد. به گفته مولوی عبدالحمید، آیت‌الله خمینی حتا با ساخت مسجدی برای اهل سنت در تهران موافقت داشته‌، اما تاکنون هیچ‌گونه گامی عملی در این زمینه صورت نگرفته است. بنا به آمار موسسات بین‌المللی حدود ۱۰ درصد از جمعیت ایران را پیروان اهل سنت تشکیل می‌دهند.
دولت احمدی‌نژاد با ارائه طرحی خواهان نظارت بر حوزه‌های عملیه اهل سنت است، تاکنون اعتراضات علمای اهل سنت نتیجه‌ای نداده و روحانیان مهم شیعه در اینباره سکوت اختیار کرده و یا آن را عملی ضروری «برای جلوگیری از دخالت بیگانگان» خوانده‌اند.
روحانیان اهل سنت می‌گویند که تا به حال بدون دخالت دولت بر اساس مذاهب خود زندگی کرده و مراسم‌شان را انجام داده‌اند. حال دخالت‌های دولت موجب بدبینی بیشتر در میان پیروان اهل سنت به حکومت مرکزی خواهد شد. ادامه‌ی اعتراض‌ها در مناطق مختلف سنی‌نشین کشور و بیم از ایجاد درگیری ‌با انگیزه‌های دینی، تاکنون تنها مانع از اجرای طرح دولت برای ساماندهی امور حوزه‌های علیمه ‌اهل ‌سنت بوده است.
مولوی عبدالحمید درباره‌ی یافتن راه‌حلی برای مشکلات سنی‌ها می‌گوید: «ما درخواست داشتیم که با مقام رهبری ملاقات کنیم و مستقیما مشکلات را مطرح کنیم و پاسخ بگیریم ولی برای نامه‌هایی که می‌نویسیم جوابی نمی‌رسد . ما می‌خواستیم گفت‌وگو کنیم و صحبت کنیم که تا حالا موفق نشدیم خیلی خوب بود که با علمای اهل سنت دیداری می‌شد. نه دیداری تنها، بلکه دیداری که به صورت گفتمانی باشد و صحبت‌ها را مقام رهبری بشنوند و پاسخ مستقیما گفته شود.»
«دین زرتشت جزو ادیان انحرافی نیست»با زرتشیتان همچون بیگانگان در کشور باستانی خود رفتار می‌شودبه گفته سایت "برساد" متعلق به زرتشتیان ایران، اسفندیار اختیاری نماینده اقلیت زرتشتی در مجلس شورای اسلامی به برگزاری نشستی در دانشگاه آزاد کرج اعتراض کرده است.
در این نشست که بدون حضور کارشناسان و اهل نظر برگزار شده، دین زرتشت به همراه فرقه‌‌های انحرافی مورد بررسی و نقد قرار گرفته است. اختیاری در نامه‌ای به ریاست دانشگاه آزاد کرج در اینباره می‌نویسد: « این همایش نتیجه‌ای جز تفرقه بین ادیان الهی در بر نداشته است.»به گفته اختیاری این همایش با شرکت افراد مغرض برپا شده و «قرار گرفتن ادیان الهی در کنار فرقه‌های انحرافی، ایرادی ماهیتی دارد و توهینی به ادیان مورد تایید قانون اساسی است.»
سایت برساد می‌نویسد که پیش از برگزاری این همایش، اختیاری با ریاست دانشگاه گفت‌وگو کرده بود و قرار بوده که این همایش برگزار نشود. حجت‌الاسلام حیدری، یکی از سخنرانان همایش کرج به قوانینی از وندیداد اشاره کرده و گفته است: «این چه گفتار نیکی است؟ کدام منطقی این را می‌گوید؟ پیامبر زرتشت این را گفته که به پیامبر ما اهانت شود؟»
حیدری همچنین در پاسخ به برخی پرسش‌ها ادعا کرده که «زرتشتیان به سلطنت‌طلبها نزدیکی داشته» و گفته است: «ما همه را به مناظره دعوت می‌کنیم تا ببینید اسلام حق است یا ادیان دیگر.»

کسانی که چنین اتهاماتی را وارد می‏کنند در واقع به خداوند متعال ایمان ندارند و بیمارند

سنی آنلاین : شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اتهاماتی که طی روزهای اخیر از سوی برخی از افراد معلوم الحال در رابطه با تأمین هزینه های مالی بازسازی بخش قدیم مسجد جامع مکی زاهدان، به ایشان و حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان وارد کرده اند، خاطرنشان کرد: کسانی که چنین اتهاماتی را وارد می‏کنند در واقع به خداوند متعال ایمان ندارند و بیمارند. آنها قصد فرافکنی دارند و همواره به دنبال شایعه پراکنی هستند، در حالی که هیچکس به این سخنان اهمیتی نداده و ما نیز ارزشی برای این قبیل سخنان قائل نیستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، امام جمعه اهل سنت زاهدان تاکید کرد: چنین افرادی فقط در پی اتهام وارد نمودن به اهل سنت هستند، گویا بدون اتهام‏زنی آرام و قراری ندارند. این افراد نمی دانند که این هزینه‏ها با چه خون دل خوردنی تامین می شوند؛ آنها نمی دانند که هزینه ساخت و ساز از طریق درخواست قرض از افراد متعدد و نیز از طریق صدقات افراد نیکوکار و خیّر منطقه فراهم می شوند.خطیب جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه افزود: این گروه از افراد که همواره به دنبال تهمت زدن هستند، هدفشان این است که مسئولین محترم و برادران اهل تشیع را علیه ما تحریک کنند، غافل از اینکه مردم این منطقه از آگاهی و هوشیاری برخوردار بوده و می دانند که تمام این اظهارات دروغ محض است. مولانا عبدالحمید در ادامه افزود: اگر بیش از نیمی از جمعیت 800هزار نفری شهر زاهدان، اهل سنت نباشند، یقیناً نصف این جمعیت را برادران اهل سنت تشکیل می‏دهند، ضمن آنکه ما معتقدیم که برادران اهل تشیع زاهدان نیز در ساخت و ساز این مسجد به ما کمک خواهند کرد، همانگونه که سالها پیش برادران اهل سنت در ساخت و ساز مسجد جامع اهل تشیع این شهر همکاری کردند.ایشان ادامه داد: بنده به خاطر دارم که در همان زمان (زمان ساخت مسجد جامع اهل تشیع زاهدان) بسیاری از برادران اهل سنت نزد بنده آمدند و پرسیدند: آیا می توان برای ساخت مسجد جامع اهل تشیع کمک مالی کرد؟ بنده در جواب آنها گفتم: مساجد شیعه و سنی ندارند و متعلق به الله تعالی هستند، و شما می توانید با آنها کمک مالی کنید، در آن هنگام ثروتمندان اهل سنت، همکاری کردند و امروز هم ما می دانیم که برادران اهل تشیع همان حکایت را تکرار خواهند کرد.لازم به ذکر است، مشروح سخنان این هفته شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید، طی ساعات آینده منتشر خواهند شد.


خطاب به امریکا : شما كه به خودتان اجازه ميديد كه همه جاي دنيا با تمام امكانات نظامي بخاطر منافع تان مردم دنيا را مصيبت زده ميكنيد به نام دفاع

پيام دولت امريكا به مردم ايران بلوچ كرد تركمن فارس لر ترك٠٠٠شما بيخود ميكنيد ار خودتان دفاع ميكنيد شما وقتي ميبينيد زن و بچه هايتان و جوانانتان بدست حكومت تان دستگير تجاوز واعدام ميشند بايد دست ماموران حكومتي را بوس كنيد و بخاطر اينكه حقتان را طلب كرديد بايد معزرت بخواهيد و يا رويتان را برگردانيد كه نبينيد٠
خطاب به امریکا : شما كه به خودتان اجازه ميديد كه همه جاي دنيا با تمام امكانات نظامي بخاطر منافع تان مردم دنيا را مصيبت زده ميكنيد به نام دفاع از مردمتان٠مردم شما انسانند و اجازه زندگي در صلح وارامش دارند ولي مردم ديگر نه انگل هستند نه حق ازادي ونه حق مبازه با ظلم و ستم هستند شما هيچوقت كاري براي مردم ايران كه نكرديد كه هيچ به هركس وگروهي كه مقابل ستم دولت خود مياستد مارك تروريسم جدايي طلب و اموالشان را مصادره وخودشان را دستگير وتحويل جلادان ميديد٠شرم بر شما باد٠
اميدوارم كه مردم بفهمند كه به خودشان تكيه كنند٠با ارزوي سلامتي براي تمام مبارزان برعليه حكومت از بلوچستان تا كردستان از شمال تا جنوب از همه گروهها ٠ممنون كه به من وقت داديدكمي دردل بكنم٠يك روز شير زندگي كردند بهتر از صد سال گوسفند وار زندگي كردن هست از شهيد عبدالمالك رهبر جنبش مقاومت جندالله

نظر یکی از کاربران

۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

بر برادر من…بیدار شو

 آی آدمهایی که سیاست را دکان خود کرده اید…صدای مرا می شنوید؟

آی آدمهایی که مذهب را بازیچه دست خود کرده اید…صدای مرا می شنوید؟

پرچم من کدام است؟ مردم من کجایند؟ اینجا کجاست؟

این آتش ها, این خانهای سوخته, قلب های شکسته, سینه های پاره از کجا می آیند؟

من شعر نمی گویم. اینجا کجاست؟

 اینجا سرزمینی است پر از گشنگانی که از زور گشنگی می گویند زابلی وروافض برادرماست . اینجا سرزمینی است که نوجوانان را اعدام می کنند در اینجا برای اولین بار به مردم دنیا فهماندند که حقوق بشر چیست. ولی اینجا حقوق بشری دیده نمی شود . اینجا سرزمینی است که از سوی همه ی دنیا تهدید می شود . ولی حاکمانش در این فکرند که با جنایت وظلم اتحاد اسلامی درست کنند!!!! و دنیا را بنام اسلام و برای مسلمان کردن فتح کنند . اینجا سرزمینی است که در آن روشنفکران را زندانی می کنند و کور اندیشان بر مردم حکم می رانند . اینجا سرزمینی است که در آن تا مردم سرشان به سنگ نخورد به اشتباهشان پی نمی برنند . اینجا مردمانش دین دوست هستنند وحاکمانش ضد دین هستند . اینجا سرزمینی است که در آن نباید به نیاکانمان افتخار کنیم و باید خود را روافض بدانیم در غیر این صورت دشمن خدا و لایق مرگ هستیم .

اینجا همه ی مردم در انتظار این هستند که یکی بیاد و آنها را آزاد کند خوش خیال وبی مسولیت هستنند بیش از این نمی توانیم انتظار داشته باشیم.

آری اینجا بلوچستان است اینجا سرزمینی است که همه برای نابودی ضحاکیان وروافض که خونشان را در شیشه کرده اند منتظرکاوه هستند و وقتی کاوه ای از راه می رسد به جای اینکه با وی همدل شوند دست در دست ضحاک می دهند و مشغول سرکوب کردن کاوه می شوند . …

بردار من…مذهب تو را به بازی گرفته اند. دولت تو را به بازی گرفته است. بیدار شو.

برادر من…بیدار شو  وبگو آیا قومی را می‌ترسانید که آنها در کودکی مرگ را به بازی می‌گیرند. پس چگونه خواهد بود در بزرگی؟ و به جای حیوانات جان خود و عزیزترین کسانشان را در برابر او فدا میکنند.”

امت اسلامي وملت بلو چ ازسه راه يكي رابايد انتخاب كنندزيرا راه چهارمي وجود ندارد.

امت اسلامي وملت بلو چ ازسه راه يكي رابايد انتخاب كنندزيرا راه چهارمي وجود ندارد.
1-حاكميت اشغالگران ومتجاوزين رافضي را تحمل كنندوگوش به فرمان آنهاباشندو با آنهاباشند وبا آنها مساعدت وهمكاري نمايند، كه خداوند متعال باصراحت و قاطعيت اين عمل رارد ميكندواين چنين مسلماني رامنافق ومرتد معرفي ميكند ورفته رفته دين و شريعت غراءمحمدي ازدست اينها خارج ميشودو صفات كفار درآنها سرايت خواهد كرد.
2-سكوت مطلق اختيا ركنند يعني با آنها همكارنباشند ودر مقابل آنهاجهاد هم نكنند اين افرادگرچه از گروه اول بهترنداما خداوند عمل اين افراد راهم نمي پذيرد زيرا گرچه اين افراد كاري به كفار رافضي ندارند اما مسلما كفار با آنها  كار دارند وآنها را ميخواهند مانند خود بي دين وبي غيرت كنند
3-برحسب طاقت خود به مبارزه ومقابله آنهابه پاخيزند واشغالگران ومتجاوز ين زابلي را از مرز و بوم بلوچستان باذلت وخواري بيرون كنند و در اين راه يا آنهارا ميكشند كه غازي ويا اينكه خود كشته ميشوند كه شهيد شده ودر هر دو صورت جنت در انتظار آنهاست.صورت اول ودوم شرعا و عرفا قابل عمل براي مسلمانان نيست وآنها فقط اجازه دارند كه به صورت سوم عمل كنند. 
لذا برهمه ما لازمي است كه به مقابله اشغالگران به پاخيزيم ودست اين چپاولگران ودشمنان خدا و رسول را از سرمان كوتاه كنيم.
 اهوران نیوز

مذهب روافض شده كينه توزي

مذهب روافض شده كينه توزي__داستان غم وتيره روزي__مذهب كينه وغصه وخشم...
مذهب گوش نه مذهب چشم__مذهب گوش يعني اسمع__مذهب چشم يعني اقراء...
مذهب گوش يعني شنيدم__مذهب چشم يعني ديدم__ مذهب آه وافسوس و غصه...
بهرچه؟بهريك مشت قصه__مذهب خمس اين فرع بي اصل__صيغه اين فصلتاريك بي وصل...
جاي فكرو تعقل؛تهجر__جاي تحقيق،تقليد، لابد__مذهب سازناسازدردين...
مذهب دشمني باتسنن__كينه از روي يك مشت قصه__مثل كودك زهرقصه غصه...
مذهب دشمني باتسنن__مذهب دين براي تفنن __مذهب داد وفرياد و توهين...
عاشق زاري و  قبر وتدفين__مثل طوطي سزاوار تقليد__مثل خر هرچه گفتند تائيد...

انگيزه مبارزین ازمقاومت دربرابر ظلم جانيان رژيم فقط ظلم ستيزي و حق طلبي است.

امريكا اول بيايد دربلوچستان ظلم رژيم خونخوار آخوندها را مشاهده كند و بعد نظرش را در مورد مجاهدان جان بركف بلوچ ابراز دارد كه انگيزه شان ازمقاومت دربرابر ظلم جانيان رژيم فقط ظلم ستيزي و حق طلبي است.
قابل ذکر است چندی بيش و درماه مبارك رمضان مامورين جاني رژيم اخوندي در غرب بلوجستان در شهر جاسك سه جوان 18 ساله بلوچ بنام هاي:1-شهيد سيد محمود قتالي 2-شهيد ميرحاتم نوشيرواني 3-شهيد فرهاد رئيسي را كه به قصد تفريح به اطراف شهرجاسك رفته بودند به طور فجيعي به شهادت رساندند.
حالا بايد قضاوت كرد كه آیا اين عمل رژيم ناشايست است يا حق طلبي جوانان مجاهد قوم مظلوم ؟؟؟
(( تك تيرانداز بلوچ از مكران غربي))

رویا به کدامین گناه کشته شدی ؟

به کدامین گناه کشته شدی؟
جرمت چه بود؟جای چه کسانی را تنگ کرده بودی؟
شهریاری؟ دکتر نورا؟ سلیمانی؟ زابلیهای بسیجی؟
تو را کشتند اما قاتلت نفس می کشد و زنده هست بولاقی بازپرس شعبه دوم دادسرای نظامی استان سیستان و بلوچستان قاتل رویا سارانی (بنفشه) را تبرئه و آزاد کردگرچه بولاقی زابلی می خواهد پرونده بلوار برق زاهدان را مختومه نماید اما در دادگاه عدل الهی بولاقی و ستوان کشته گر (قاتل) به سزای عمل ننگینشان خواهند رسید.
از بستگان رویا سارانی

اساس سازمانهای راستین بر محبوبیت مردمی بنا شده است و تا زمانی که هر سازمانی مردم را در هر شرایطی با خود همگام و همسو داشته باشد ،قدرتمند محسوب گشته

برچسب تروریستی زدن بر سازمانهای آزادیبخش مانند جنبش مقاومت جندالله و سازمان پژاک و بسیاری دیگر سازمانها بر عملکرد این سازمانها هیچ تاثیری نخواهد گذاشت که بصورت طبیعی به منافع بلند مدت بیگانگان اثر منفی خواهد گذاشت و احتیاجی به تهدید و ارعاب ندارد .
فقط سازمانها و افرادی منافعشان با برچسب و کاغذ پاره ای به خطر خواهد افتاد که مزدور و آلت دست بیگانه ای هستند و همه چیز به آنها از سوی اربابانشان دیکته می شود و حیاتشان در گرو میزان حمایت و ترزیق حامی آن خواهد بود .
اساس سازمانهای راستین بر محبوبیت مردمی بنا شده است و تا زمانی که هر سازمانی مردم را در هر شرایطی با خود همگام و همسو داشته باشد ،قدرتمند محسوب گشته و به راحتی با هر مسئله و مشکلی روبرو خواهد شد و اینگونه برچسبها برای آن مشکلی به حساب نمی آیند بلکه در بلوغ فکری و تشکیلاتی سازمان سودمند بوده و تاکیدی است بر کلیدی بودن حضور و ضرورت حضورشان در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای .
اینجاست که این سازمانها می بایست بر مبارزات خود تمرکز بیشتری داشته و هوشیار باشند تا شکار این سری تبلیغات مسموم نگردند که آنها را ناخواسته وارد مسائل جانبی گردانده و از راه و هدف اصلی خویش منحرف بگرداند .
گمشادزهی
مرکز مطالعات بلوچستان بلوچستان غربی

جندالله: به اقدام آمریکا پاسخی درخور خواهیم داد

رادیو فردا : تنها یک روز پس از آن که ایالات متحده آمریکا جندالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، این گروه با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن این اقدام، ایالات متحده را به دادن «پاسخ درخور»‌ تهدید کرده است.
جندالله روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای در اینترنت، به اقدام وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در قرار دادن نام این گروه در فهرست سازمان‌های تروریستی واکنش نشان داده است.
این گروه که در بیانیه تازه‌اش خود را «جنبش مقاومت جندالله» خوانده است، ضمن محکوم کردن تصمیم وزارت امور خارجه آمریکا، این اقدام را «موجب تشجیع رژیم تهران برای جنایت بیشتر در بلوچستان و علیه اهل سنت» ارزیابی کرده است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «این اقدام آمریکا موجب ناامنی بیشتر منطقه خاورمیانه خواهد شد و جنبش قطعاً در برابر این اقدام امریکا اقدامات لازم خود را به اجرا درخواهد آورد و وضعیت استراتژیک بلوچستان و مرز دریایی‌اش و هم مرز بودنش با پاکستان و افغانستان مشکلات زیان‌باری برای آمریکائیان و متحدانش پدید خواهد آورد و جندالله به این اقدام آمریکائیان پاسخی در خور خواهد داد.»
این در حالی است که رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه تصمیم آمریکا را برای قرار دادن نام گروه جندالله در فهرست گروه‌های تروریستی «اقدامی در جهت صحیح» توصیف کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود، گروه جندالله را، که از چند سال پیش به انجام اقدامات مسلحانه در مناطق جنوب شرق ایران و به ویژه در استان سیستان و بلوجستان روی آورده است، در فهرست گروه‌های تروریستی خود قرار داده است.
در بیانیه وزرات امور خارجه آمریکا در این باره آمده بود: «جندالله از بدو تاسیس آن در سال ۲۰۰۳ در تعداد زیادی عملیات که به کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان و مقام‌های دولتی ایران در استان سیستان و بلوچستان منجر شده،‌ دست داشته است.»
وزارت امورخارجه آمریکا همچنین با ارایه فهرستی از حملات و اقدامات مسلحانه گروه جندالله، در بیانیه خود افزوده بود: «جندالله از تاکتیک‌های مختلفی مانند، حمله انتخاری، کمین، آدم ربایی و ترورهای هدفمند استفاده کرده است.»
در این میان گروه جندالله در بیانیه خود آمریکا را به حمایت از «زورگویان و جنایتکاران و قاتلان وسفاکانی همچون شارون و صهیونیست‌ها» متهم کرده و آورده است،‌ آمریکا ‌«امروز هم در راستای منافع خود از جنایتکاران رژیم ولایت جهل و جور و جنایت حمایت نموده و مظلومان و ستمدیدگان را تروریست معرفی نموده است.»
در حالی که مقام‌های جمهوری اسلامی بارها ایالات متحده آمریکا را به حمایت از «گروه تروریستی جندالله» متهم کرده‌اند، این گروه در بیانیه خود با اشاره به تصمیم وزارت امور خارجه آمریکا در تروریست معرفی کردن جندالله افزوده است: «این اقدام امریکا ثابت نموده که رژیم ایران دوست نزدیک آمریکاست و این جنبش نیست که با آمریکا رابطه دارد، بلکه رژیم ولایت جهل و جور و سفاهت است که دوست آمریکاست و در همین راستا رهبر جنبش توسط دولت دست نشانده آمریکا در افغانستان دستگیر و به ایران تحویل داده شد.»
در بیانیه وزارت امورخارجه آمریکا با اشاره به بازداشت عبدالمالک ریگی آمده بود: «پس از بازداشت عبدالمالک ریگی، رهبر سابق جندالله، توسط ایران، این گروه رهبر جدیدی به نام حاج محمد ظاهر بلوچ انتخاب کرده و اعلام کرده است به فعالیت‌های «تروریستی»خود ادامه می‌دهد.»
بر اساس اعلام وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا قرار دادن در فهرست گروه‌های تروریستی ابزار مهمی در مبارزه با تروریسم و قطع دستیابی این گروه‌ها به هرگونه کمکی به شمار می‌آید.

http://www.radiofarda.com/content/F11_Iran_Jondollah_USA_reaction_statement_/2211016.html

امریکا طرفدار خامنه ای جنایتکار است ، که به جای محکوم کردن جنایتهای خامنه ای بر علیه ملت بلوچ و اهل سنت ، ناعادلانه مبارزین را محکوم میکند

دیروز وزارت امور خارجه ی امریکا مبارزین ملت بلوچ را در لیست تروریستی خود قرار داد ، و مفتخرانه بیانیه ی خود را در رسانه هی دنیا نشرکرد و کشوری که ادعای مبارزه با رژیم و تروریست را میکرد به دنیا و جهانیان نشان داد که حامی و طرفدار تروریست است ، بلکه با کسانی که بر علیه تروریست مبارزه میکنند برچسب تروریست میزند ، امریکا از این بابت دچار اشتباه بزرگی شده است به زودی درک خواهد کرد.
امریکا قبل از این اقدام شرمناک خود باید فرق بین تروریست و مبارزه با تروریست را میدانست ، و ناعادلانه و ناجوانمرادنه قضاوت نمیکرد.
اگر از امریکاییان سوال کرده شود شما که شما چرا از دورترین نقطه جهان به افغانستان و عراق آمده اید و بر مردم بیگناه وحشیانه حمله میکنید ، یقینا جواب میدهند برای امنیت مردم امریکا و مبارزه با دشمنان امریکا.
حالا امریکا باید بداند که چرا سرمچاران بلوچستان با رژیم آخوندی مبارزه مسلحانه میکنند ، چرا بمب بر بدن می بندند و به جنایتکاران و مزدوران خامنه ای حمله ور میشوند و جان خود را از دست میدهند ، یقینا و برحق گروهی افراطی و جنایتکار همانند گرگ وحشی بر این ملت حمله ور شده اند ، ملت بلوچ و اهل سنت از خود دفاع میکنند ، و ملت بلوچ بر خامنه ای و آخوندها حمله نکرده است ، این آخوندها هستند که بر ملت مظلوم بلوچ حمله ور شده اند.
امریکا نباید قضاوت یکطرفه کند ، همانطور که امریکاییان بر مردم بیگناه حمله ور میشوند وشعار امنیت بر امریکا را سر میدهند و این شعارشان ناحق و کذب است
در حالیکه مبارزین بر حقند و رژیم و زابلی های افراطی همانند گرگی درنده ای بر مردم بلوچ و اهل سنت حمله ور شده اند ، سرزمین بلوچستان را اشغال کرده اند جوانان را میکشند و اعدام میکنند و می ربایند خانه ها ومساجد را تخریب می کنند .
آیا ملت بلوچ حق ندارد از دیار ، سرزمین و ناموس خود دفاع کند ، آیا امریکا میخواهد ملت بلوچ فقط تماشاگر باشد
آری ! امریکا دشمن ملت بلوچ است نه دوست ؛ بلکه امریکا طرفدار خامنه ای جنایتکار است ، که به جای محکوم کردن جنایتهای خامنه ای بر علیه ملت بلوچ و اهل سنت ، ناعادلانه مبارزین را محکوم میکند.
نتیجه این است که الکفر ملت واحد ، کفر یکی است امریکا و ایران با یکدیگرند برادرند و دشمنان ملت بلوچ و اهل سنت هستند.
امریکا باید بداند که لیاقت تکلیف روشن کردن برملت بلوچ را ندارد و کسی نیست و حق ندارد بر مبارزین حق تکلیفی کند.
امریکا بداند نود و نه درصد مردم بلوچستان مسلمان نند و بر شریعت و قوانین اسلام پایبند هستند و بر خلاف شریعت محمدی ، به خاطر راضی شدن سگ هاری همانند امریکا ، عمل نمی کنند.
دوما امریکا در بیانیه ی خود تشریح کرده است که به خاطر عملیات استشهادی و کشتن جنایتکاران خامنه ای مبارزین را در لیست تروریستی خود قرار داده است ، جالب است امریکا در افغانستان و عراق اینقدر از حملات استشهادی ضربه دیده است و اینقدر سربازنش هلاک شده اند ، خیلی از این عملیات های ترس و واهمه دارد و در هر جای دنیا و در هر جنبشی این عملیات ها را ببیند برچسب تروریستی میزند ، امریکا خودش با بمب های خوشه ای هزاران نفر را در افغانستان و عراق شهید کرد اقدام جنایتکارانه ی خود را صلح آمیز میداند اما مبارزین بلوچستان که برای استحقاق حقوق خودشان بمب بر تن می بنند و قیام میکنند این عمل زیبا را تروریستی میداند.
از بدوی انقلاب تا حال رژیم آخوندی نعره ی مرگ بر امریکا را سر میدهد و امریکا هم ندای مبارزه با رژیم را سر میدهد ، انسان متوجه میشود که این دوطرف بر خلاف همدیگر هیچ کاری را انجام نداده اند و دشمنی این دو جنایتکار در حد شعار است نه نکند که امریکا تقیه را از رژیم یاد گرفته است و دو طرفین تقیه گرانه آواز دشمنی سر میدهند اما در باطن دوست و همدیگر یکدیگرند.
پس خامنه ای دوست امریکاست و اوباما یاور رژیم است و این دو جنایتکار کاری جز عوام فریبی ندارند
مردم دنیا باید گول مکرهای این دو جنایتکار را نخورند و به مبارزه ی خود ادامه دهند.
ابوعبدالمالک امیری

۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

ابراز خرسندی وزارت امور خارجه رژیم آخوندی رامين مهمان‌پرست از بیانیه ی وزارت امور خارجه امریکا

به گزارش آژانس خبری تفتان : رامين مهمان‌پرست سخنگوي وزارت امور خارجه رژیم آخوندی در واكنش به درج نام جنبش مقاومت جندالله در فهرست ملي تنظیم های تروريستي آمريكا، گفت: مبارزه با تروريسم مسئوليت عام همه ملت‌هاست و رژیم در اين چارچوب، درج نام جنبش مقاومت جندالله در فهرست ملي تروريستي ايالات متحده آمريكا را اقدامي در جهت صحيح تلقي مي‌كند.
لازم به ذکر است تا دیروز رژیم به مبارزین جنبش مقاومت جندالله برچسب مزدوران امریکا می زد ، اما بعد از بیانیه ی امور خارجه امریکا از امریکا اظهار تشکر و قدردانی میداند .

امروز ما اهل سنت ايران راهي جز جهاد ونبرد با ولايت سفيه ندارايم

الذين هاجروا واخرجو من ديارهم و اوذوا في سبيلي وقاتلواوقتلو لاكفرن عنهم سياتهم ولادخلنهم جنت تجري من تحت الانهار ثوابامن  عندالله والله عنده حسن الثواب لايغرنك تقلب الذين كفروا في البلاد متاع قليل ثم ماواهم جهنم وبئس المهاد)(آل عمران195)
آنان كه هجرت كردند وازخانه هايشان رانده شدند ودر راه من اذيت وآذار داده شدند و جنگيدند وكشته شدند به تحقيق كه گناها نشان رامي بخشم وبه بهشت آنهاراداخل مي كنم بهشتي كه جويبارها در زير آن روان است اين پاداش ازسوي خداونداست وپاداش نيكو تنها نزدخداست.
رفت وآمد كافران در شهرها تورا نفريبند كه اين متاع ناچيزي است سپس به دنبال اين نعمت وقدرت ناچيز ظاهري جايگاهشان دوزخ است وچه بد جايگاهي است!
اي مسلمانان بكوشيد تامصداق اين آيات شريفه قرار گيريد خداوند متعال در اين آيه شريفه به كساني كه بعد از ايمان داراي پنج صفت باشندبه آنها به آنهاوعده مغفرت وبهشت رابصورت تاكيد داده است زيرا هرفردمومن مي خواهد كه مورد عفو قرار گيردودربهشت برين داخل شود.خداوندمتعال ميفرمايند كساني كه بعد از ايمان داراي اين صفات پنجگانه باشندبه وحدانيتم قسم مي خورم كه آنهارا عفو كنم ودر بهشت برين كه موردرضايت وخوشنودي من است آنهاراداخل كنم
1-ازمحلي كه دين او درخطر است هجرت كند.
2-ازشهر وديارخودبه خاطر اسلام خارج كرده شوند.
3-در راه خدا اذيت و ازار ببيند وآنراتحمل كنند
4-در راه خداجهاد كنند وكفار حربي رابكشند
5-در راه خدا جان خود رافدا كرده وشهيد شوند.
وامروز ما شاهد آنيم كه كفار شيعه نقشه هاي شومي را در سر ميپرورانند كه لعنت خدا برشيعيان رافضي باد. و امروز ما اهل سنت ايران راهي جز جهاد ونبرد با ولايت سفيه ندارايم وبه آنها ميگوئيم مابزودي  مي آئيم ما با كلاش ار پي جي با ماشينهاي بمب گذاري شده مي آييم ما با استشهاديون مي آييم وشما رادرهم ميكوبيم . 
الله اكبر الله اكبر الله اكبر
زنده باد جندالله
زنده باد  حاج محمدظاهر بلوچ

ضحاک زمان ، قاتل مردم ایران در لیست 100 فرد “قدرتمند جهان”

نشریه فوربس لیست 100 فرد قدرتمند جهان در سال 2010 را منتشر کرد.سایت حکومتی عصر ایران نوشت:در این لیست 100 نفره نام های مختلفی از روسای جمهور ، رهبران مذهبی ، پادشاهان ، مدیران اقتصادی ، روزنامه نگاران و … به چشم می خورد.

ده نفر اول لیست به ترتیب عبارتند از :

1- هو جین تائو …. رییس جمهوری چین

2- باراک اوباما ….. رییس جمهوری آمریکا

3- ملک عبدالله بن عبدالعزیز …. پادشاه عربستان

4- ولادیمیر پوتین …. نخست وزیر روسیه

5- پاپ بندیکت شانزدهم …. رهبر کاتولیک های جهان

6- آنگلا مرکل …. صدر اعظم آلمان

7- دیوید کامرون …. نخست وزیر بریتانیا

8- بن برنانکه …. رییس بانک مرکزی آمریکا

9- سونیا گاندی …. رهبر حزب کنگره هند

10- بیل گیتس …. مدیر شرکت مایکروسافت

بنا به همین گزارش ، در این لیست دمیتری مدودف رییس جمهوری روسیه در جایگاه 12 ، سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا در جایگاه 14 ، خانم دیلما روسف رییس جمهور منتخب برزیل در مکان 16 ، نیکولا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه در جایگاه 19 ، هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا در رتبه 20 ، لری پیج موسس گوگل در رتبه 22 ، آخوند خامنه ای جنایتکار در رتبه 26 ، کیم جونگ ایل رهبر کره شمالی در رتبه 31 ، دالای لاما رهبر در تبعید بوداییان تبت در رتبه 39 ، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در رتبه 41 ، عبدالله سالم البدری دبیر کل لیبیایی اوپک در رتبه 53 ، شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات متحده عربی در رتبه 56 ، جوزف سب بلاتر رییس فیفا در جایگاه 65 ، جولیان آسانگ مدیر وب سایت جنجالی ویکی لیکس در رتبه 68 قرار گرفته اند.

این برچسب را به مبارزان سرمچار و همه ملت بلوچ تبریک می گوییم

این برچسب را به مبارزان سرمچار و همه ملت بلوچ تبریک می گوییم .
این برچسب جدا از نشان دادن نحوه نگرش بیگانگان بر مردم بلوچ و مبارزات بر حقشان ،تبلیغات سوء رژیم آخوندی ایران برضد جنبش حق طلبی مردم بلوچ و اهل سنت ایران را بر آبکرد تا نشان از استقلال فکری و عملی مردم بلوچ و مبارزان سرمچارش در هر صحنه ای باشد و بهترین کلمه لایق این بیانیه لقب «مضحک» است .
زنده باد مقاومت.
زنده باد آزادی.
زنده باد بلوچستان
یکی از خوانندگان

جندالله تهدید کرد به مصالح آمریکا در منطقه زیان خواهد زد

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از العربیه : جندالله با صدور بیانیه ای که امروز پنجشنبه 4-11-2010 نسخه ای از آن به العربیه.نت ارسال شد تهدیدکرد مشکلات زیانباری برای ایالات متحده آمریکا و متحدانش پدید خواهد آورد . در این بیانیه تاکیده شده است این تهدید در پاسخ به تصمیم وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر افزودن گروه جندالله به فهرست تروریسم صورت می گیرد.
در بیانیه جندالله آمده است :"بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله تصمیم وزارت خارجه مبنی بر تروریست قرار دادن جنبش را محكوم نموده و این اقدام را موجب تشجیع رژیم تهران برای جنایت بیشتر در بلوچستان و علیه اهلسنت می داند و این اقدام امریكا موجب نا امنی بیشتر منطقه خاورمیانه خواهد شد و جنبش قطعا در برابر این اقدام امریكا اقدامات لازم خود را به اجرا درخواهد آورد و وضعیت استراتژیك بلوچستان و مرز دریائی اش و هم مرز بودنش با پاكستان و افغانستان مشكلات زیانباری برای امریكائیان و متحدانش پدید خواهد آورد و جندالله به این اقدام امریكائیان پاسخی در خور خواهد داد".
گروه جندالله در حالی در لیست تروریسم وزارت خارجه آمریکا قرار می گیرد که تهران بارها این گروه مسلح بلوچ را گاهی متهم به مزدوری برای واشینگتن و سیا و یا وابستگی به گروه القاعده می کرد .
جندالله در بیانیه شدید اللحن خود ضمن اتهام آمریکا به "حمایت وپشتیبانی از زورگویان و جنایتكاران و قاتلان وسفاكانی همچون شارون و صهیونیستها" افزود این کشور "امروز هم در راستای منافع خود از جنایتكاران رژیم ولایت جهل و جور و جنایت حمایت نموده و مظلومان و ستمدیدگان را تروریست معرفی نموده است و این اقدام امریكا ثابت نموده كه رژیم ایران دوست نزدیك امریكاست و این جنبش نیست كه با امریكا رابطه دارد."
جندالله همچنین درباره دستگیری عبدالمالک ریگی رهبر سابق این گروه که پس از محاکمه اعدام شد، دولت افغانستان را که از آن به عنوان دولت دست نشانده آمریکا نام برده است متهم به تحویل رهبر سابق به دولت ایران کرده وبار دیگر بر دوستی میان پافشاری نموده می افزاید :" رهبر جنبش توسط دولت دست نشانده امریكا در افغانستان دستگیر و به ایران تحویل داده شد".
در بیانیه جندالله که برخلاف گذشته به جای نام "جنبش مقاومت مردمی ایران" با نام "جنبش مقاومت جندالله" به امضا رسیده آمده است :"جنبش مقاومت نه به حمایت امریكائیان نیازی دارد و نه باكی از محكومیت آنها دارد زیرا كه جنبش با تكیه بر پروردگار و با پشتیبانی مردم بپاخواسته است و به امید الله و با پشتیبانی و حمایت مردم به راه جهاد و مبارزه علیه ظلم و جنایت و تجاوز ادامه خواهد داد و شرق و غرب نمی توانند در مبارزات ملت مسلمان بلوچ تاثیری بگذارند."
این گروه مسلح بلوچ که می گوید برای دفاع از حقوق قومی و مذهبی بلوچها در ایران دست به سلاح برده است در پایان بیانیه خود اعلام کرد :"تكلیف ملت بلوچ را خود مردمان این دیار تعیین می كنند و نیازی به دخالت بیگانگان تهرانی و بیگانگان امریكائی ندارند و آن روز بسیار نزدیك است كه ملت مسلمان بلوچ به عزت و آزادی در سایه اسلام و قرآن دست یابند".
شایان ذکر است که ایالات متحده آمریکا تا کنون شماری از سازمان های ایرانی مخالف دولت جمهوری اسلامی ایران را به گونه ای در فهرست تروریسم قرار داده که در این میان می توان به سازمان مجاهدین خلق و حزب حیات آزاد کردستان "پژاک" اشاره نمود.

http://www.alarabiya.net/articles/2010/11/04/124863.html

مولانا عبدالحمید: خامنه ای نه پاسخ نامه می دهند و نه ملاقاتی با اهل تسنن می کنند

فرزانه بذرپور
 جرس: مولوی عبد الحمید از علمای اهل تسنن و امام جمعه زاهدان است ، شخصیتی که نه فقط مورد احترام اهل سنت ایران، بلکه مورد توجه شیعیان هم بوده و به داشتن روشی اعتدالی شهره است. این روحانی اهل تسنن مدتهاست صدای جامعه اهل سنت ایران است .بااین حال کمتر این صدا به گوش حکومت رسیده است. مولوی عبدلحمید و تنی چند از روحانیان اهل سنت ممنوع الخروج هستند و دو داماد مولوی هم زندانی شده اند . با این شخصیت اهل تسنن درباره مشکلات اقلیت سنی و منطقه سیستان و بلوچستان که محروم ترین استان ایران به شمار می رود گفت و گو کردیم .
جناب مولوی عبد الحمید، اخیرا گروهی از علمای اهل سنت ممنوع الخروج شدند، این کنفرانس چه تهدیدی بود برای نظام که علما را ممنوع الخروج کردند؟
عرض کنم که به نظر من هیچ خطری برای نظام نداشت که بلکه بسیار مفید است که علمای اهل سنت برای کنفرانسی شرکت کنند و این نشان آزادی اهل سنت است و تبلیغاتی که علیه نظام و جمهوری اسلامی است را خنثی می کند؛ اگر علمای اهل سنت بروند و در کنفرانسهای بین الملللی شرکت کنند. جلو گیری از شرکت علمای اهل سنت تبلیغات بسیاری راه می اندازند که اهل سنت آزادی ندارند و اگر بخواهند یک کنفرانس در خارج ایران بروند نمی گذارند و این مساله ضرر دارد برای نظام جمهوری اسلامی و ضرر دارد برای وحدت امت اسلامی و خلاف تقریب مسلمین است و سوء تفاهم می شود .
به دست دشمنان نباید بهانه داد.
هم اکنون عبدالعظیم شه بخش داماد و برادرزاده شما در بازداشت هستند. علت بازداشت ایشان را چه عنوان کردند؟
داماد من نه فردی سیاسی هست و نه فرد تحصیل کرده که در حوزه تحصیل کند که جزو فضلا باشد و فرد دانشگاهی هم نیست . ایشان مسسول کارگاه حوزه بوده است و در کارهای عمرانی مسجد همکاری داشته است ،ایشان بازداشتشان هیچ دلیلی ندارد، چون ایشان در خبر گزاری های خارجی صحبتی بوده که سفرهای مشکوکی داشته به خارج کشور، ایشان در خارج با بنده همراه بوده است و خدمتی می کرده از بابت نزدیکی با بنده ، به هر حال من به انگیزه خدمت ایشان را برده بودم . ایشان هیچ ضرری برای نظام جمهوری اسلامی نه در داخل و نه خارج نداشته است . بر خود من مشهود نیست که چرا بازداشتش کردند.
آیا فکر می کنید این بازداشت به انگیزه فشار بر شخص شما و محدود کردن فعالیت های علمای اهل سنت زاهدان است ؟
فکر می کنم که برای فشار به بنده این کار را کردند.

مولوی عبدالحمید

سنی نیوز: مولوی عبدالحمید بدون شک شاخص ترین عالم دینی اهل سنت در کشور ماست. اسلام شناس و فقیهی دانشمند، اهل نظر و حکیم. سالهای طولانی است که با ایشان آشنا هستم. هر گاه توفیق سفر به زاهدان پیدا می کردم و یا ایشان به تهران می آمدند، دیداری صورت می گرفت. همیشه این خاطره در ذهنم می ماند، مولوی عبدالحمید برای هر موضوعی به خوبی می اندیشد و با تانی و حکمت سخن می گوید.
 در دوران مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد به زاهدان رفتم. ظهر جمعه قرار بود در نماز جمعه رسمی به امامت نماینده محترم رهبری در مسجد جامع صحبت کنم. شب هم پس از نماز مغرب در مسجدمکی. به نظرم رسید که جمعیت مردم، اهل سنت، به ویژه جوانان با پیراهن های سپید ده ها برابر جمعیت نمازگزاران مسجد جامع بود. ضمن این که تعداد قابل توجهی از نمازگزاران مسجد جامع سربازان وظیفه بودند. برخی نیز پرسنل نیروی انتظامی به نظر می آمدند.
 به گمانم این که درخواست منطقی و موجه مولوی عبدالحمید و اهل سنت ایران برای ساختن مسجدی در تهران متوقف مانده است حکایت از تدبیری است که در درون ترسی در آن پنهان شده است. اگر اهل سنت ایران در تهران مسجدی داشته باشند، نماز جمعه و یا عید آنان بسیار پر جمعیت و با شکوه خواهد بود به عبارت دیگر نماز جمعه رسمی و حکومتی از رونقش کاسته می شود. و گرنه چگونه می شود شیعیان مدینه برای خودشان در کنار مسجد نبوی مسجدی داشته باشند،آنگاه اهل سنت ایران از داشتن مسجدی در تهران و مشهد و ... محروم بمانند؟ هفته وحدت و تقریب بین مذاهب و سمینار ها و کنفرانس های بسیاری که در تهران برگزار می شود و بودجه های هنگفتی که صرف می شود تنها با یک آزمون سنجیده می شود. وقتی اهل سنت اجازه اداره مسجدی را در تهران ندارند، وقتی از شرکت شخصیت های شاخص اهل سنت مثل مولوی عبدالحمید در کنفرانس های بین المللی ممانعت می شود، از کدام وحدت و تقریب سخن می گویند؟
 تردیدی نیست اهل سنت که اکثریت مسلمانان جهان را تشکیل می دهند در دو کشور ایران و سوریه با مظلومیت به سر می برند. یک وقتی مولوی عبدالحمید با تبسم می گفت: در پادگان ها هم مزاحم نماز خواندن جوانان اهل سنت می شوند. به آن ها می گویند، مگر شما چقدر نماز می خوانید!
 دوم: نکته بسیار مهمی در مصاحبه مولوی عبدالحمید ذکر شده است: نقش مردم و سران قبایل و علمای مورد وثوق مردم در امنیت مرزهای شرقی کشور. بدون توجه و احترام و حفظ حقوق کامل هموطنان اهل سنت نمی توان شاهد امنیت پایدار در شرق کشور بود. همواره بایست بر استفاده از نیروی نظامی و راهبرد های امنیتی تاکید کرد. خط مشی نارسایی که غیر از فقر و عقب ماندگی برای مردم و منطقه حاصلی نخواهد داشت. آیا برای سخنان مولوی عبدالحمید گوش شنوایی پیدا می شود؟
 پیامبر اسلام گوش شنوای امت بود، حتی مشرکان برایش مضمون درست کرده بودند که بیش از حد به سخنان گوش می کند و به اصطلاح گوشی است:
الَّذِينَ يُؤْذُونَ النَّبِيَّ وَيَقُولُونَ هُوَ أُذُنٌ قُلْ أُذُنُ خَيْرٍ لَّكُم
سوره توبه آیه۶۱
عطاءالله مهاجرانی
جرس

كساني كه ادعاميكردند مبارزين با آمريكا دست دارند اين ادعاي پوچشان ازبين رفت

اگر دفاع ازسرزمين اشغال شده تروريست بودن است.اگر دفاع از مظلومان تروريست بودن است.اگر قتال برا اعلاي كلمة الله    تروريست بودن است همه ما با افتخار مي گوئيم تروريستيم ونه فقط آمريكا و فرزندان رافضي حاقدش در ايران بلكه تمام دنيا بگويند ما قبول داريم كه  تروريستيم.و اين كه كفاردنيا بگويند تروريست اين خود مهر تائيديست بر حق بودنمان.والحمدالله كه امروز كساني كه ادعاميكردند مبارزين با آمريكا دست دارند اين ادعاي پوچشان ازبين رفت وبر همه روشن و واضح شد كه آمريكا با كسي جز روافض حاقد جهنمي ايران نيست واين فيلم اينهاست كه باهم مخالفند. وباز ميگوئيم ما مي آئيم با عملياتهاي استشهادي و شما را درهم ميكوبيم. 
الله اكبر الله،اكبر الله، اكبر،
زنده باد جندالله زنده باد  حاج محمد ظاهر بلوچ
مجاهد بلوچ

اطلاعيه جديد جنبش مقاومت جندالله

  بسم الله الرحمن الرحيم
بدينوسيله جنبش مقاومت جندالله تصميم وزارت خارجه آمریکا مبني بر تروريست قرار دادن جنبش را محكوم نموده و اين اقدام را موجب تشجيع رژيم تهران براي جنايت بيشتر در بلوچستان و عليه اهلسنت مي داند و اين اقدام امريكا موجب نا امني بيشتر منطقه خاورميانه خواهد شد و جنبش قطعا در برابر اين اقدام امريكا اقدامات لازم خود را به اجرا درخواهد آورد و وضعيت استراتژيك بلوچستان و مرز دريائي اش و هم مرز بودنش با پاكستان و افغانستان مشكلات زيانباري براي امريكائيان و متحدانش پديد خواهد آورد و جندالله به اين اقدام امريكائيان پاسخي در خور خواهد داد. 
البته امريكا هميشه از زورگويان و جنايتكاران و قاتلان وسفاكاني همچون شارون و صهيونيستها حمايت و پشتيباني نموده است و امروز هم در راستاي منافع خود از جنايتكاران رژيم ولايت جهل و جور و جنايت حمايت نموده و مظلومان و ستمديدگان را تروريست معرفي نموده است و اين اقدام امريكا ثابت نموده كه رژيم ايران دوست نزديك امريكاست و اين جنبش نيست كه با امريكا رابطه دارد بلكه رژيم ولايت جهل و جور و سفاهت است كه دوست امريكاست و در همين راستا رهبر جنبش توسط دولت دست نشانده امريكا در افغانستان دستگير و به ايران تحويل داده شد. 
جنبش مقاومت نه به حمايت امريكائيان نيازي دارد و نه باكي از محكوميت آنها دارد زيرا كه جنبش با تكيه بر پروردگار و با پشتيباني مردم بپاخواسته است و به اميد الله و با پشتيباني و حمايت مردم به راه جهاد و مبارزه عليه ظلم و جنايت و تجاوز ادامه خواهد داد و شرق و غرب نمي توانند در مبارزات ملت مسلمان بلوچ تاثيري بگذارند. 
مشروعيت جهاد عليه ايران از شرق و غرب بدست نيامده است بلكه ملهم از كلام پروردگار و احاديث پيامبر بزرگوار اسلام صلوات الله عليه مي باشد و با پشتيباني مردم مظلوم و ستمديده بلوچ و اهلسنت و دعاي مادران و پدران بوده است و ان شاء الله تا رسيدن به عزت و آزادي ادامه خواهد يافت و محكوم نمودن غرب و شرق هيچ تاثيري بر اين مبارزات نخواهد داشت زيرا غرب و شرق هيچ ارتباطي با جهاد در ايران نداشته و ندارند. 
تكليف ملت بلوچ را خود مردمان اين ديار تعيين مي كنند و نيازي به دخالت بيگانگان تهراني و بيگانگان امريكائي ندارند و آن روز بسيار نزديك است كه ملت مسلمان بلوچ به عزت و آزادي در سايه اسلام و قرآن دست يابند.
زنده باد مقاومت 
زنده باد اسلام  
جنبش مقاومت جندالله

خامنه ای جنایتکار از امریکا بابت دشمنی با ملت بلوچ تشکر و قدردانی کرد

خامنه ای خطاب به امریکاییان گفت : از اینکه شما مبارزین ملت بلوچ را تروریست قرار دادید از شما تشکر و قدردانی میکنیم ، ما در ظاهر تقیه میکنیم و بر خلاف شما شعار میدهیم در اصل ما با شما هستیم و اهداف ما و شما که نابودی اسلام و مسلمین می باشد یکی است.
بار دیگر به شما امریکاییان هم فکر و هم عقیده احسنت میگم و از اقدام تان مبنی بر تروریست قرار دادن جنبش مقاومت - جندالله ابراز خرسندی میکنم.

چه سخن دلشینی است وقتی احمدی نژاد رافضی و اوباما صلیبی مسلمانان را تروریست میخوانند.

ولله الحمد و المنه.
الحمدالله ثم الحمدالله مبارک باد این پیروزی بزرگ.
مبارک باد این حرکت و چه زیباست وقتی مسلمانی را بردگان صلیب و فرزندان روافضشان تروریست میخوانند.
الله اکبر.چه سخن دلشینی است وقتی احمدی نژاد رافضی و اوباما صلیبی مسلمانان را تروریست میخوانند.
الله مولانا و لا مولا هم.همان طوری که برادرانمان را در افغانستان و پاکستان و چچن و فلسطین و کشمیر و صومال و مغرب اسلامی و تمام سرزمین های اسلامی تروریست خواندند.
و تشکر میکنیم از صلیبیان که با این کارشان فهماندند تنها یاور مسلمان ، مسلمان است و بس.
وبه زودی ان شاء الله شاهد شکست هر دو کافر خواهیم بود.واین است پیروزی بزرگ و رستگاری
ابومصعب

امام جمعه اهل سنت زاهدان:به جای سرکوب منتقدان باید به آنها جوابگو باشید

کلمه: مولوی عبدالحمیدامام جمعه اهل سنت زاهدان ضمن سخنانی خواستار تجدید نظر در برخی سیاستهای تبعیض آمیز و احقاق حقوق ملی و مذهبی اهل سنت شد.
به گزارش میزان، مولوی عبدالحمید که در جلسه فارغ التحصیلی بانوان طلبه در موسسه دامن سخن می گفت، افزود: خواسته اهل سنت که ما بر آن مصر هستیم این است که حقوق قانونی ما به ما داده شود. جامعه ما همواره مورد تبعیض قرار گرفته و جایگاه لازم و شایسته به آن داده نشده است و اهل سنت کشور درطول این سی سال در مدیریت کلان کشور جایگاهی نداشته و در مدیریتهای منطقه ای هم سهم بسیار جزئی داشته اند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به لزوم آزادی بیان در کشور گفت: ما نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسوزبوده و خیرخواه مسئولین و شیعه و سنی هستیم و از روی دلسوزی نصیحت می کنیم که جلوی آزادیها گرفته نشود. در کشور ما هر اندازه که قلم، روزنامه، نشریات و... از آزادی برخوردار باشند - البته تا زمانی که از چهار چوب اسلام و قانون اساسی تجاوز نکنند - این آزادی باعث رشد و بالندگی کشور خواهد شد.در نظام جمهوری اسلامی باید حس انتقاد پذیری باشد و به جای سرکوبی منتقدان و خفه کردن اعتراضات باید به آنها جوابگو باشیم و از راه گفتمان و مذاکره به مشکلات رسیدگی شود.
مدیریت دارالعلوم زاهدان با اشاره به اصالت ایرانی اهل سنت، خاطر نشان کرد: اهل سنت ایران کاملاً ایرانی هستند و در مورد ایرانی الاصل بودن، هیچکس از آنها بالاتر نیست. همین اهل سنت برای پاسداری از ایران، خود را در مرزها به کشتن داده اند و درمقابل تجاوز بیگانگان و انگلیسها به این کشور ایستادگی کرده و از خاک میهن دفاع کرده اند، لذا باید آنهایی که صلاحیت دارند در اداره کشور به کار گرفته شوند.
وی افزود: ما باید آینده خود و فرزندانمان را در جمهوری اسلامی، درخشان و روشن ببینیم. نباید این احساس در ما باشد که نخبگان ما با وجود داشتن صلاحیت، فقط به خاطر اعتقاداتشان استخدام نمی شوند.
مولوی عبدالحمید ادامه داد: ما می خواهیم که از ما در نیروهای مسلح هم کار بگیرند چنان که در رژیم گذشته، اهل سنت دارای مسئولیتهای بزرگ در نیروهای مسلح بودند، حالا چرا در نظام اسلامی اینگونه نباشد تا ما از میهن خودمان دفاع کنیم؟ ما دلسوز و خیرخواه میهن هستیم و خواهان این هستیم که مسئولین محترم در مورد برادران اهل سنت خود تجدید نظر کنند و مشکلات جامعه اهل سنت را حل نمایند. اگر جاده های ما با طلا و نقره فرش شود مشکل ما حل نمی شود بلکه رفع تبعیضات راه حل مشکلات ما است.
مولوی عبدالحمید افزود: بزرگترین دغدغه اهل سنت، آزادی مذهبی است. ما باید بطور آزادانه بتوانیم در هر جای کشور احکام دین را به فرزندان اهل سنت تعلیم بدهیم. نمازهای پنجگانه، جمعه و عیدین را به طور آزادانه برگزار کنیم. حوزه های ما باید استقلال خود را حفظ کنند. هیچ نهاد و ارگانی نباید در امور مساجد و مدارس دینی ما دخالت داشته باشند و در کل آزادی مذهبی ما نباید به مخاطره بیفتد. اینها همه حقوق قانونی ما است و ما از حقوق قانونی خود هرگز نمی گذریم. ما به غیر از چند نماینده مجلس، دیگر کسی را در تهران نداریم که از کانال خودمان با مسئولین کشوری در ارتباط باشند. ما معتقدیم زمانی مشکلات مناطق سنی نشین حل می شود که ما در مرکز افرادی داشته باشیم که مشکلات را مستقیماً به مسئولین منتقل کننند تا از آنجا به مسایل رسیدگی شود، زیرا اختیارات مسئولین محلی محدود است.

وزارت امور خارجه امریکا در بیانیه ی خود علت تروریست خواندن جنبش مقاومت را افزایش حملات استشهادی بر علیه رژیم و کشته شدن مزدوران خامنه ای دانست

امریکا در یک اقدام یک طرفه دشمنی خود را با ملت ستمدیده ی بلوچ آشکار کرد و به صف هم پیمانان رژیم آخوندی پیوست.
جنبش مقاومت مردمی ایران - جندالله که برای استحقاق حقوق ملی و مذهبی خود با رژیم آخوندی مبارزه میکند و اهداف تروریستی ندارد بلکه با رژیم تروریست آخوندی مبارزه میکند ، امروز امریکا در با انتشار بیانیه ای از طرف وزارت امور خارجه در یک اقدام یک طرفه جنبش مقاومت - جندالله را تروریست خواند.
وزارت امور خارجه امریکا در بیانیه ی خود علت تروریست خواندن جنبش مقاومت - جندالله را افزایش حملات استشهادی بر علیه رژیم و کشته شدن جنایتکاران خامنه ای دانست.
امریکا و امریکاییان بدانند که مبارزین بلوچ در بدترین تنگنا قرار دارند ، و بهترین سلاح و بمب اتم مبارزین عملیات استشهادی است ، و این عملیات استشهادی است که بر رژیم ضربه ی مهلکی وارد میکند و مجبور به عقب نشینی بر جنایتایشان خواهد کرد.
امریکاییان بدانند قوم بلوچ باغیرت و با ایمان است ، و در مقابل ظلم سکوت نخواهد کرد ؛ هنگامیکه اشغالگران به سرزمین بلوچستان یورش برده اند و ملت بلوچ را میکشند ، اعدام میکنند و در سلولهای و سیاهچالها می اندازند ؛ هرگز سکوت نخواهند کرد و نمیکنند.
بلکه این جوانان هستند که جواب ظلم رژیم آخوندی را با حملات استشهادی میدهند ، و این تبعیض و استبداد ، جور رژیم آخوندی است که ملتی بر علیه این ظالمان به پا خواسته اند و حاضرند که جان خود را برای آزادی و آزادگی بدهند.
اگر دفاع از جان و عزت عمل تروریستی است ما به این عمل افتخار و فخر خواهیم کرد.
بعد از این بیانیه بر جهانیان آشکار گردید که رژیم آخوندی بر چسب هایی که بر مبارزین میزند و آنها را امریکایی میداند ، دروغ میگوید.
بر جهانیان آشکار گردید که این رژیم آخوندی است امریکایی است و همانند گرگ در لباس میش می باشد .
در رسانه های خبری و تبلیغاتی خود به ظاهر مرگ بر امریکا شعار تقیه گرانی میزند اما در پشت از دوستداران امریکا و اسراییل است .
ناکو وشدل

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

ویکیلیکس اسرار سفر آیت الله سیستانی به بریتانیا و دروغ بودن بیماری وی را فاش ساخت


به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از شبکه ی دفاع از اهل سنت : ویکیلیکس سایت متخصص در کشف اسناد محرمانه، این بار از طریق برخی از افراد خود در وزارت خارجه بریتانیا که از نزدیک شاهد ورود علی سیستانی روحانی و مرجع تقلید اکثریت شیعیان جهان، در فرودگاه هیترو بودند گفتند : بعد از فرود از اینکه هواپیما در فرودگاه هیترو به زمین نشست، سیستانی به سرعت به منزلی در محله ی وکسال کروز در لندن که قبلا برای وی آماده شده بود انتقال داده شد، این منزل در نزدیکی دستگاه اطلاعاتی بریتانیا (16m) تعیین شده بود تا بتواند با یکی از فرماندهان بزرگ اطلاعاتی و جاسوسی بریتانیا "سر جو سوز" در یک پوشش امنیتی شدید، دیدار کند .

ویکیلیکس در مقدمه ی این سند که قول داده است آنرا به صورت کامل منتشر کند می گوید: این دیدار با اطلاعاتی که سازمان جاسوسی بریتانیا از علی سیستانی دریافت می کرد آغاز شد، اطلاعاتی که بر اساس آنها حکومت بریتانیا سیاستهای آینده ی خود در قبال منطقه را پایه ریزی می کند و سپس سازمان جاسوسی بریتانیا به علی سیستانی که مخفیانه با آنها دوست است، دستوراتی داد و از وی خواست آنها را اجرا کند.
همه می دانیم که اسنادی که ویکیلیکس به آنها دست یافته است همان اسناد رسمی بریتانیا می باشد که در خلال آن حمایت بریتانیا از سیستانی را قبل و بعد از جنگ ثابت می کند و همچنین اثبات می کند که وی از بریتانیا به خاطر سکوتش در مقابل کارهای برخی از گروههایی که به حمایت از سیاست بریتانیا معروف بودند پول دریافت کرده است و با گروههای اسلامی و مقاومت عراقی که با بریتانیا جنگ می کردند مخالفت می کرد .
از جانب دیگر، ویکیلیکس در مورد مرض سیستانی می گوید وی به کمک هیچ کس در نشست و برخواست خود نیاز نداشت و به تنهایی در سالن راه می رفت انگار که هیچ مرضی ندارد و بعد از آزمایشات پزشکی که بر وی انجام شد ثابت شد که وی سالم و بسیار سرحال است.

نیوزیک: همه ملاقات های مقامات افغانی و ایرانی با تقدیم پول نقد پایان یافته است

هفته نامه نیوزیک در آخرین شماره خود امروز سه شنبه 2-11-2010 اعلام کرد که تقریبا همه ملاقات های مقامات ایرانی و افغانی با تقدیم پول از جانب طرف ایرانی به پایان رسیده است.
نیوزیک به نقل از دو مقام افغان که خواستند نامشان فاش نشود آورده است که رنگین دادفر سپنتا وزیر سابق کابینه افغانستان در جریان مسافرت به تهران از جانب مقامات وزارت خارجه ایران یک چادر به عنوان هديه به خانمش ، دریافت می کند .
هفته نامه نیوزیک افزود : زمانی که سپنتا و خانمش هدیه را باز کردند، دیدند که به همراه چادر 50000 دولار نوت های جدید پیچیده شده است.
سپنتا فوراً حامد کرزی را در جریان قرار داده، پیشنهاد مسترد ساختن پول ها را به ایرانی ها کرد، اما رئیس جمهور افغانستان از سپنتا خواست در مورد اين حادثه ساکت بماند و پول را در برنامه های وزارت خارجه خرج کند.
رنگین دادفر سپنتا وزیر سابق کابینه افغانستان در گفتگو با هفته نامه نیوزیک دریافت پول از جانب ایران را تایید کرد اما گفت كه اين پولها را به وزارت مالیه افغانستان تسلیم کرده است.
وحید عمر سخنگوی حامد کرزی نیز در این باره گفت: " رییس جمهور و آقای سپنتا در مورد این که پول دریافت شده باید به وزارت مالیه سپرده شود، توافق کردند و پول مذکور به مصرف شخصی هیچ کس نرسیده است."گفتنی است که روزنامه آمریکایی " نیویورک تایمز " هفته پیش به نقل از منابع دولتی گزارش داد که عمر دودزای رئیس دفتر حامد کرزی از ایران پول دریافت می کند.
بر اساس این گزارش عمر دودزای رئیس دفتر رئیس جمهور افغانستان به هدف گسترش نفوذ ایران در افغانستان به شکل منظم از این کشور پول دریافت می کند.رامین میهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به این گزارش اعلام کرد : ایران برای "بازسازی زیرساخت های افغانستان " این کمک ها را در اختیار این کشور قرار داده است.