۱۳۸۹ اسفند ۲۰, جمعه

« جلوی جنایت های جمهوری اسلامی را بگیرید»

پدر زانیار مرادی، زندانی محکوم به اعدام: می خواهند با گرفتن تقاضای عفو از پسرم دلیلی برای اعدامش داشته باشند.پدر زانیار مرادی، زندانی ۱۹ ساله اهل مریوان که به اتهام شرکت در قتل فرزند امام جمعه مریوان و عضویت در حزب کومله کردستان به اعدام محکوم شده است با اظهار نگرانی از اینکه جان پسرش و لقمان مرادی دیگر زندانی که به همین جرم بازداشت شده در خطر است به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: « طبق خبرهای که من از هم بندی های زانیار و لقمان شنیده ام آن دو دوباره تحت فشار و شکنجه قرار گرفته اند تا به دروغ اعتراف کنند که پسر امام جمعه مریوان را کشته اند.»
اقبال مرادی با اظهار اینکه پسرش فقط ۱۹ سال دارد به کمپین گفت: « ۱۲ روز پیش از یکی از هم بندی های پسرم که برای مرخصی آزاد شده بود شنیدم زانیار و لقمان را به دادگاه انقلاب پیش قاضی صلواتی برده اند و قاضی صلواتی از آنها خواسته که اظهار پشیمانی کنند، بچه ها هم گفته اند که وقتی ما جرمی مرتکب نشدیم چرا باید اظهار پشیمانی و عفو کنیم، چرا درخواست عفو از ما می خواهید، بعد آنها را با پرخاشگری و توهین دوباره به سلول هایشان بازگردانده اند.»
پدر زانیار مرادی با اشاره به اینکه تحت فشار قرار دادن آنها همچنان ادامه دارد به کمپین گفت: « چند روز بعد هم شنیدم که نیروهای امنیتی در زندان از آنها دوباره بازجویی کرده اند و از آنها خواستند که تقاضای عفو بنویسند و باز هم بچه ها قبول نکردند و گفته اند چرا از ما می خواهید که درخواست عفو بنویسیم!»
اقبال مرادی که عضو حزب کومله کردستان و از مخالفان نظام است درباره فشارهای اخیر به زانیار و لقمان گفت: « می خواهند با گرفتن تقاضای عفو نشان بدهند که اینها خودشان جرم را قبول دارند و بنابراین اعدامشان منطقی است. نظام جمهوری اسلامی می داند که چه کسی فرزند امام جمعه مریوان را کشته است، خود خانواده امام جمعه هم می دانند ولی به خاطر اینکه قاتلان از مقامات بلند رتبه نظام در منطقه هستند از ترس رسوایی سناریوی برای این بچه ها درست کرده اند. این سناریوی خود نظام است. سناریوی که دو بچه بی پناه ، معصوم و بی گناه را دستگیر و مورد شکنجه قرار می دهند تا قبول کنند آنها قاتل بوده اند. ما اهالی کردستان خودمان می دانیم که قاتل چه کسانی هستند.»
پدر زانیار مرادی که به دلیل فعالیت های سیاسی نزدیک به ۹ سال است در عراق زندگی می کند، درباره شنیده هایش از وضعیت روحی و جسمی زانیار به کمپین گفت: « نزدیک به دو سال است که آنها در زندان هستند و من هیچگونه اطلاعی از سرنوشت پسرم و اقبال ندارم. هر چه به دستم رسیده از طرف سایت های خبری و پدر و مادرم بوده است. آنها هم متاسفانه دو بار بیشتر او را ندیده اند که آن هم زمانی بوده که او در زندان سسندج بوده است. ولی وضعیت جسمیش را خودش در رنج نامه اش توضیح داده است که چه بلای سرشان آورده اند.»
اقبال مرادی افزود: « من خودم شش هفت سال در زندان بودم معلوم است که در زندان چه اتفاق های می افتد. عکس زانیار در سایت ها نشان می دهد که چه بلای سرش آورده اند.»
پدر زانیار مرادی در خصوص انتظارش از سازمان های فعال حقوق بشری گفت: « تنها در خواستم این است که فعالان و سازمان های که در مورد آزادی زندانیان تلاش می کنند به هر صورت که ممکن است جلوی جنایت های نظام را بگیرند.»
زانیار مرادی به همراه لقمان مرادی که روز ۱۵ آبان ۸۸ بازداشت شدند، روز چهارشنبه اول دی ماه ۸۸، به حکم قاضی صلواتی در دادگاه بدوی شعبه ۱۵ انقلاب تهران، با اتهام عضویت در حزب “کومله” و دست داشتن در قتل پسر امام جمعه مریوان در شامگاه ۱۴ تیر ۱۳۸۸ به اعدام محکوم شده اند. این درحالیستکه این دو زندانی اعلام کرده اند زیر شکنجه و تهدید به تجاوز جنسی مجبور به پذیرفتن قتل شده اند. این دو جوان اهل کردستان که اکنون در زندان رجایی شهر کرج به سر می برند در انتظار حکم دادگاه تجدید نظر خود هستند.
پارس دیلی نیوز

سخنان تقیه کارانه اخوند خبیث اخوند خامنه ای و عملکرد سربازان او با فائزه هاشمی که به گفته خودش اخلاق اسلامی را اجرا میکنند

فیلترشکن 19 اسفند

http://hproxy.webs.com/0f.htm

https://malparast.com/fa/

http://proxior.info

https://bl.eurotrip-06.com/pn/

https://bl.kruidengids.nl/pn/

https://fi.polynesia.com.ru/pn

https://fightthecycle.com/

http://asa.halladay.info/~acom/phproxy/

http://browsingip.info

http://4gproxy.info

http://zankaweb.info/bblocked/

http://www.anappleadaykeepsthedoctoraway.info

http://mxcomv.info

http://asa.cauk.info/~acom/bblocked/

http://pxi6.fileave.com/

http://mart8.co.cc

http://happy-unblocked.co.cc

http://asa.minaj.info/~acom/bblocked/

http://blackhills.tk

http://www.proxywhy.com

http://box.caug.info/~miniport/bblocked/

http://www.sqlserverhostingproxy.info

http://www.attorneyusatexas.info

http://bblocked.com.nu/

http://bluehostingproxy.info

http://sqlserverhostingproxy.info

http://79.170.40.53/out-west-demo.co.uk/downloads/

http://proxifyme.co.cc

http://pxi6.fileave.com/

http://vnc.kisloe-ono.info/~acom/surrogafier/

http://fastproxysites.info

http://greenflagproxy.info

http://tq.iuiu.org.ru

https://studybreakneeded.com/

https://proxy.asklawyerfree.com

https://studybreakneeded.com

http://ram.dobs.info/~datafil/

بازداشت یکی دیگر از اعضای مکتب قرآن در شهرستان سقز

بنا به گزارش های ارسالی به تارنمای ناجی کرد، کاک محمد جمال هبکی یکی از پیروان علامه کاکه احمد مفتی زاده، روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه توسط نیروهای امنیتی شهرستان سقز در استان کردستان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
گفته شده است ایشان که دبیر شیمی مدارس سقز هستند در محیط آموزشی بازداشت شده و خبرهای تأیید نشده ای از انتقال ایشان به اداره اطلاعات شهرستان سنندج در روز چهارشنبه حکایت دارد. هنوز از سرنوشت و علت اصلی بازداشت ایشان اطلاعی در دسترس نیست.
این در حالی است که پیش از این آقایان یاسین قادری و عثمان عبدی از پیروان علامه شهید کاک احمد مفتی زاده روز ۱۴ دیماه ۸۹ در شهرستان بانه توسط نیرهای امنیتی بازداشت شده و ابتدا به زندان مرکزی سنندج و دوباره به شهرستان بانه منتقل شدند. گفته شده است که پیروی از علّامه‌ی مجاهد، شهید کاک احمد مفتی‌زاده (رح) و اعتراض به توهین‌های یک روحانی شیعی به بزرگان اهل‌سنّت در جلسه‌ای با عنوان “بررسی نحله‌های فکری انحرافی”، در شهرستان بانه، از اتهامات نامبردگان می‌باشد.
به نظر می رسد فشارها بر مکتب قرآن  و اعضا و هواداران آن روند رو به رشدی را طی می کند. مکتب قرآن یکی از حرکت های اسلامی اهل سنت در ایران می باشد که توسط علامه شهید کاک احمد مفتی زاده، پیش از انقلاب شکل گرفت که نقش به سزایی در انقلاب سال ۵۷ ایفا کرد.
شایان ذکر است که در هفته گذشته نیز تعدادی از علمای اهل سنت خراسان رضوی،در شهرستانهای مشهد و تایباد، به نام های مولوی “ادهم اختری”، مولوی “مظفر” و مولوی “شمس الله حیدری” (در شهرستان تایباد) و “حافظ عبدالرشید”، استاد شعبه حفظ و امام جماعت مسجدالنبی مشهد (محله تاجرآباد) بازداشت شده بودند که هنوز از سرنوشت آن ها اطلاعی در دست نیست.

درگذشت امام جمعه اهل سنت قصرقند نیکشهر

مولوی "امان الله ارجمندی"، امام جمعه اهل سنت شهر "قصرقند" از توابع شهرستان نیكشهر، در سفر حج عمره در مدینه منوره دار فانی را وداع كرد.
مولوی امان الله ارجمندی، در سال 1322 در شهر قصرقند، دیده به جهان گشود.
وی علوم دینی را نزد پدرش قاضی "محمد حسن" از قضات تحكیم محلی معروف بلوچستان فرا گرفت و پس از فوت پدر، امامت و قضاوت محلی و نیز انجام امور شرعی و حل و فصل دعاوی محلی در این شهر به ایشان محوّل شد.
ایشان دارای اخلاقی نیکو و رفتاری بسیار متین بود که زندگی خود را در اصلاح امور مردم و حل و فصل مشاجرات مردمی سپری نمود.
وفات ایشان در شهر مقدس مدینه منوره، آن هم در دوران ادای حج عمره، نشانی از خوش‏نصیبی و سعادت وی می باشد.
مولوی ارجمندی، در تاریخ 15 اسفند به عنوان روحانی کاروان حجاج از استان سیستان و بلوچستان، عازم حج عمره شد که در روز دوشنبه 15 اسفند (یک روز پس از ورود به مدینه منوره) در این شهر مبارک دار فانی را وداع گفته و به دیار باقی شتافت.
گفتنی است، پیکر این روحانی اهل سنت در مدینه منوره، به خاک سپرده شد.
پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، ضمن تسلیت وفات این عالم برجسته به خانواده و بستگان وی و مردم عزیز قصرقند و نیکشهر و عموم داغ‏دیدگان، رفع درجات و مغفرت را از بارگاه ایزدی برای این مرحوم مسئلت می نماید.

حاج عبدالحکیم رجبعلی زاده، یکی از خیّرین منطقه تایباد، دار فانی را وداع گفت

.حاج "عبدالحکیم رجبعلی زاده" از خیّرین منطقه تایباد و یکی از بانیان حوزه علمیه انورالعلوم خیرآباد، دار فانی را وداع گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انوارالعلوم خیرآباد (انواروب)، حاج "عبدالحکیم رجبعلی زاده" از خیّرین منطقه تایباد و یکی از بانیان حوزه علمیه انورالعلوم خیرآباد، صبح دیروز (چهارشنبه 18 اسفند) در بیمارستان امداد مشهد دار فانی را وداع گفت.
ایشان در سال 1318 در روستای "ریزه" بخش میان ولایت ـ تایباد دیده به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خویش فرا گرفت.
آشنایی مرحوم حاج عبدالحکیم و برادر بزرگترشان مرحوم حاج "عبدالغفور رجبعلی زاده"، با مولانا غلام احمد علیبایی، مدیر حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد، باعث شد تاـ با توجه به وسعت مالی‏ای که خداوند به این دو برادر عنایت کرده بودـ سنگ بنای حوزه علمیه انورالعلوم تحت سرپرستی مولانا غلام احمد در روستای خیرآبادـ تایباد نهاده شود. حوزه ای که هم اینک به فضل خداوند یکی از حوزه های بزرگ دینی اهل سنت در منطقه است.
مرحوم عبدالحکیم رجبعلی زاده به اتفاق خانواده بخش عظیمی از هزینه حوزه علمیه را تامین می کردند.
از دیگر خدمات ارزشمند ایشان، بنای مسجد جامع خیرآباد است که به همراه مرحوم حاج عبدالغفور این یادگار زیبا را از خود به جا گذاشتند. ایشان در انفاق به فقرا و مستمندان و کمک در امور خیریه و عام المنفعه از قبیل ساخت مسجد، مدرسه، خانه بهداشت و... ید طولایی داشت.
مرحوم حاج عبدالحکیم علاوه بر صفت زیبای سخاوت و بخشش، متصف به صفات حسنه زیادی بود که از بارزترین آنها می‏توان به اعتقاد و ایمان راسخ به خداوند، محبت به رسول الله صلی الله علیه و سلم، عبادت، سحرخیزی و تهجد گذاری، دلسوزی، شجاعت و حقگویی، دعا و نیایش و اکرام و اعزاز اهل دین و علما و... اشاره کرد.
ایشان بعد از سپری کردن یک سال بیماری و چهار ماه بستری در صبحدم روز چهارشنبه 89/12/18 در بیمارستان امداد مشهد چشم از جهان فانی فرو بست.
پایگاه اطلاع‌رسانی سنی آنلاین، درگذشت این مرحوم را به عموم دوستداران خصوصا خانواده محترم و فامیل رجبعلی زاده تسلیت گفته و عفو و غفران خداوندی را برای این مرحوم مسئلت می نماید.
«اللهم اغفر له و ارحمه و اجعل الجنة مأواه»

به آتش کشیدن آدمک خامنه‌ای در ایران

عربستان: ایران تظاهرات خود را حل و فصل کند و در امور داخلی ما دخالت نکند

 وزیر امور خارجه سعودی در خصوص خبرهای منتشره درباره دخالت ایران برای شعله ور کردن نا آرامی ها در کشورش گفت که امیدواریم ایران به تظاهرات خود برسد و آن را حل و فصل کند، ما تظاهراتی مانند آن چه در ایران پیش می آید نداریم و اجازه دخالت به هیچ کس را در امور داخلی خود نخواهیم داد.
الفیصل که چهارشنبه 9-3-2011 در یک کنفرانس خبری در ریاض سخن می گفت بر ممنوعیت هرگونه تظاهرات و تجمع در سعودی تاکید و در این باره به بیانیه وزارت کشور و هیات علمای بلند پایه در تحریم این گونه تحرکات اشاره کرد.
او همچنین بر اهمیت گفت و گوی ملی که شهروند سعودی را از ارائه نظر و دیدگاه خود در معضلات اجتماعی و دیگر مشکلات به گونه ای که به حقوق دیگران تجاوز نشود تاکید کرد و گفت که گفت و گو بهترین راه رسیدن شهروندان به خواسته های خود است.

به کسی اجازه دخالت نمی دهیم

الفیصل در خصوص خبرهای مطرح شده درباره دخالت های خارجی در امور داخلی سعودی گفت: “انگشتی را که به سوی سعودی نشانه رود قطع خواهیم کرد.” و ادامه داد تا زمانی که سعودی در امور داخلی دیگران دخالت نمی کند پس به کسی اجازه نخواهد داد در امور داخلی اش دخالت کند. او تاکید کرد که پادشاهی سعودی بر پایه شریعت اسلامی استوار است و خرده گیری ها در این خصوص را نمی پذیرد. او خاطر نشان کرد که هر گونه تغییری در سعودی از طریق شهروندانش صورت می گیرد و این کشور خود منافع خود و نیازهای شهروندان خود را بهتر از هر کس دیگر می شناسد و می داند چگونه باید به آن دست یافت. او تاکید کرد: “در دفتر نخست وزیر همه روزه برای استقبال شهروندان باز است و در دفاتر تمام مسئولان برای دریافت شکایت ها و درخواست ها گشوده است.”
وزیر خارجه سعودی خاطر نشان کرد: “اجازه هیچ گونه دخالت خارجی از سوی هیچ کس را نمی دهیم، چه کوچک باشد و چه بزرگ. هنگامی که احساس کنیم کسی در حال دخالت کردن است آن را پایان خواهیم داد.”
الفیصل درباره آن چه که در جهان عرب از انقلاب و خواست تغییر در حال روی دادن است گفت: “22 کشور عربی داریم و آن چه که در 5 کشور روی می دهد نمی توان آن را به همه تعمیم داد. هر کشور ویژگی های خود را دارد و نمی توان شرایط همه کشورها را یکی دانست.”
او وجود مطامع خارجی در پس این انقلاب ها برای دخالت در کشورهای عربی را بعید دانست و خاطرنشان کرد آن آن چه که در حال روی دادن است نتیجه چند عامل است و یک دلیل ندارد.
سعود الفیصل از تلاش شورای وزیران اتحادیه عرب برای پایان دادن به خونریزی ها در لیبی، پاسداری از استقلال این کشور و حمایت از آن سخن گفت که به گفته او از وظایف این شورا هستند.
او همچنین خبرهای منتشره درباره درخواست واشنگتن از ریاض برای مسلح کردن انقلابیون لیبی را رد کرد و گفت چنین چیزی در مخیله نمی گنجد.

۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

به هلاکت رسیدن مخبر حاجی غلام نبی ترشابی توسط مجاهدین جیش الفاروق

اولین اطلاعیه جیش الفاروق ایران
جیش الفاروق اعلام می کند که مجاهدان این جنبش جهادی و ضد مخبران و منافقان حاجی غلام نبی ترشابی یکی از مخبرین رژیم و وابسته به وزارت اطلاعات در بلوچستان که در شهر نیوکوندی پاکستان مخفی شده بود را چند روز پیش در یک عملیات موفق و در لانه جاسوسی اش به هلاکت رساندند.
لازم به ذکر است مخبر غلام نبی ترشابی فرزند پهلوان مسئول یکی از پایگاههای رژیم در منطقه ی خاش بود و فعالیت های گسترده ای علیه مجاهدان اسلام انجام داده بود ، و بسیاری از مردم را اجیر کارهای شوم خود کرده بود و ایشان در حالیکه در حال انجام ماموریت برای تجسس و جمع آوری اطلاعات در یکی از شهرهای مرزی از مجاهدین بود ، توسط مجاهدین جیش الفاروق شناسائی وتحت تعقیب قرار گرفت و در یک عملیات سازمان یافته در یکی از پایگاههای اطلاعاتی اش در شهر نیوکوندی بلوچستان با ضرب چند گلوله ی آتشین به هلاکت رسید.
همچنین این جنایتکار بسیاری از زنان فقیر و متکدی را با دادن پول اندکی مجبور به جمع آوری اطلاعات از خانه های مجاهدین کرده بود.
مجاهدان جیش الفاروق به مخبرین هشدار میدهند که دست از غلامی و نوکری رژیم بردارند و به ملت خویش خیانت نکنند و اگر از اعمال ننگین و شوم خویش برنگردند در هر جا که باشند توسط مجاهدان جیش الفاروق از بین خواهند رفت.
و همچنین کسانی که به مخبرین پناهندگی میدهند و مخبرین را در جمع آوری اطلاعات همکاری میکنند از دشمنان مجاهدین و ملت بلوچ به حساب می آیند و آنها نیز همانند مخبرین مجازات خواهند شد.
جیش الفاروق تاسیس شده است تا تمامی مخبران و جاسوسان و بسیجیان را از بلوچستان محو نماید و مخبران اگر توبه نکنند مرگشان بدست مجاهدان جیش الفاروق قطعی و یقینی است و ان شاء الله که یک مخبر و جاسوس و بسیجی در بلوچستان باقی نخواهد ماند.
جیش الفاروق ایران

.......................
اطلاعیه فوق از طریق ایمیل گروهی ناشناخته و جدید با نام جیش الفاروق به سایت تفتان ارسال شده است که بعینه نشر شده است.

چه راهکار هایی عرب ها را پیروز میکنند؟

دکتر رضا حسین بر‫‫ ‫هنگامی که دو سنگ بهم می خورند، سنگ ضعف تر شکسته میشود. به همین دلیل، پیشروی در شرایط بسیار سخت نیاز به شخصیتی دارد که از شرایط سخت تر باشد. تبلور این سخن را امروز در جامعه عرب به روشنی میتوان مشاهده کرد. هر قدر که شرایط سخت تر بشود، عربها سخت تر میگردند. در واقع، فرهنگ انها محتوایی دارد که سخت تر شدن انها را در مقابله با سخت گیریهای دولتهای مستبد، امکان پذیر مینماید. سخت تر شدن از سختی ها، پیروزی قطعی را تضمین میکند؛ همانطور که سست شدن در مقابل سختی ها، شکست را تضمین می نماید.
‫پیروزی های شگفت انگیز فاتحان بزرگ و رهبران مصمم نشان میدهد که ایجاد ترس در دشمن و غلبه بر ترس در میان خودی ها، راهکارهای بسیار موثری در مبارزه موفق است. در ایران، رژیم موفق شده است که خود را از طریق ایجاد شرایط بسیار سخت، دستگیری، شکنجه و ا عدام شکست نا پذیر جلوه دهد و مردم را از طریق ایجاد ترس، نا توان، نگران، دو دل و متزلزل ببار اورد.
‫واقعیت این است که همان سختگیری هایی که در ایران وجود دارد در میان ممالک عربی هم وجود دارد. اما مبارزات فصلی، منقطع، مقطعی، گاه گاهی، بی هدف و بی برنامه در ایران، در طول مدتی دراز، مردم را مردد و رژیم را مصمم بار آورده است. رژیم ایران میداند که مردم به مناسبت فلان روز، مثلا، روز زن، بیرون می آیند و به مدت چند ساعتی تظاهراتی میکنند و به منازل خود باز میگردند. رژیم میداند که این یک حرکت یک روزه است و تداوم پیدا نمیکند،. هدفش هم سرنگونی نیست بلکه بیان آرزوهای خود در مورد مشخصی است. رژیم هم امکان امدن مردم را تا حد معینی اجازه میدهد و سپس عده آیی را کتکاری و عده ای را هم دستگیر میکند. این کار هم باعث شناخته شدن مخالفان رژیم میشود و هم مردم را به مدت معینی سر گرم میکند.
‫از سویی دیگر، عربها بصورت پیگیر، ممتد و پیوسته مبارزه میکنند. رژیم های عربی این را میدانند که مبارزات پیوسته، دیر یا زود پیروز میشوند. بخصوص که پیوستگی در مبازات و پشتکار در تعقیب هدف ها، باعث پدید امدن یک روحیه و فرهنگ جدید میگردد که لازمه موفقیت در کلیه کار ها ست. با این الگوی رفتاری، حکومت های عربی میدانند که هرچه مبارزات طولانی تر بشود، عمق و جذابیت انها بیشتر میگردد و مردم بیشتری را بسیج میکند. بنا بر این، با توجه بر ازریابی نیروها، حاکمان به این نتیجه میرسند که خود را بنحوی از گرداب نجات دهند.
۳۲ سال است که مردم ایران بطور منقطع و مقطعی مبارزه میکنند ولی رژیم همچنان بر سر جای خود باقی است؛ در حالیکه تونسی ها توانستند رژیم خود را ظرف ۲۲ روز و مصر ی ها ظرف ۱۸ روز با ‫تظاهرات ممتد و پیوسته
سرنگون کنند. مردم لیبی هم نه از زندان و کشتن ترسیدند و نه از جنگ تمام عیار. یمنی، بحرینی ها، اردنی ها همچنان شبانه روز، بدون قطع حرکت ها، مبارزه میکنند.
‫‫حالا تصور کنید که ایرانی ها ، به جای ۳۲ سال، شبانه روز، و بطور پیوسته، به مدت ۳۲ روز، مبارزه کنند. قطعا پیروزی را به همراه خواهند داشت، گر چه تلفات نامعلوم خواهد بود ولی، بطور قطع، از تلفات ۳۲ سال، بسیار کمتر خواهند بود. ‫ما به جای ۳۲ سال رنج و زجر مداوم، باید شجاعت مبارزه در ۳۲ روز را بطور مداوم و پیوسته داشته باشیم. ‫پیوستگی مبارزات ضامن پیروزی ماست.

تظاهرات روافض در لندن: حرمین شریفین را به سازمان ملل متحد بسپارید







سنی نیوز: هرگاه به تاریخ دشمنی و عداوت میان حق و باطل در مسیر تاریخ به دقت نظر افکنیم در خواهیم یافت که این خصومت و دشمنی ثابت و پدیدار بوده گاهی شدت می یابد و گاهی کاهش، و گاهی هم دشمن با مظهر دوستانه بخاطر فریب دادن اهل حق، و پنهان نمودن حقد و کینه عمیقشان ظاهر می گردند تا اگر بتوانند پیروان حق را نابود و سرکوب نموده نور الله را با دسیسه های زهرآگین شان خاموش سازند. اما الله نور خود را کامل می نماید هر چند برای کافران و مشرکان خوش آیند نباشد.
کفر یک ملت است و اهداف شان بخاطر ریشه کن ساختن اهل حق یکی بوده و چون دو روی یک سکه در مقابل حق یکجا باهم همکارند و در اهداف و برنامه و نقشه های شان علیه مؤمنان با هم متفق اند.
آنچه بر هر فرد مؤمن و مسلمان با غیرت لازم است اینست که هر کدام نظر به قدرت و توان خود از مرز های دین اسلام دفاع نموده در مبارزه علیه باطل و باطل پرستان کوتاهی و سستی از خود نشان ندهد.
امروز بر مسلمانان است که از خواب گران برخاسته دوست و دشمن را بشناسد. فریب دشمن را نخورده در راه افشا نمودن برنامه و نقشه های شوم آنها که بنام های مختلف و زیر پرده دین و مذهب دست بکار اند تلاش جدی بخرچ دهد بویژه در عصری که ما زندگی داریم دشمنان داخلی و خارجی علیه فرزندان امت اسلامی دست به هم داده می خواهند برای بار دوم جنگ احزاب را علیه مسلمانان براه اندازند.
در خواست ما از همه مسلمانان، بی خبر، اینست که از خواب غفلت بیدار شده خطر ها و نقشه های خصمانه دشمن را که متوجه اسلام و مسلمانان است درک نموده در راه افشا نمودن آن از هر وسیله استفاده نمایند تا در نصرت دین حق الهی سهیم گردند.
چنانکه به همه آشکار گردیده یک عده از دشمنان قسم خوردۀ اسلام بنام دوستی با اهل بیت شب و روز علیه ناموس سید و سردار اهل بیت صلی الله علیه وآله وسلم و پیروان او دسیسه سازی نموده می خواهند بنام وحدت و اخوت خنجر مسموم شان را از پشت بر جسد ضعیف و ناتوان امت اسلامی وارد نمایند لیکن گاهی ناخود آگاه پرده از چهره شوم خویش برمی دارند! چنانکه به تازگی چهرهای ناپاک ایشان به همه هویدا گردید و اینک طی تظاهراتی در لندن خواهان آن شدند که مکه و مدینه باید در تصرف کفار یهود ونصارا قرار گرفته و سازمان ملل متحد باید بر آن نظارت داشته باشد.
آیا این اسلام اهل بیت است؟ آیا ایشان روزی راضی شده اند که کفار بر سرزمین اجداد شان حاکم گردند؟ شکی نیست که اهل بیت از همچو پیروان سو و بدکار و دروغگو بیزار اند.
خواننده گرامی میتواند به تصاویر این تظاهرات که در لندن به راه انداخته شد نظر افکند تا نجاست و خباثت و حقیقت شیعیان رافضی کینه توز را در قبال اسلام و مسلمانان هر چه بیشتر درک نماید.
از الله می خواهیم این گرگانی که در زیر پوست میش ظاهر شده اند و می خواهند جسد اسلام غزیز را بدرند، تباه و نابود سازد و نقشه های شوم شان را بر علیه خود شان برگرداند و مسلمانان را متحد سازد تا همچون روزگاران صدر اسلام از حریم اسلام با جان و مالشان شان دفاع نمایند.
حسبنا الله ونعم الوكيل واللهم رد كيدهم في نحروهم

۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

ضرب وشتم مردم توسط نیروهای پلیس ۱۷ اسفند89


فیلترشکن 17 اسفند



http://hproxy.webs.com/0f.htm

https://simesefid.com/fa/

http://tq.iuiu.org.ru

https://studybreakneeded.com/

https://mahzur.com/fa/

https://proxy.asklawyerfree.com

https://bl.eurotrip-06.com/pn/

https://bl.kruidengids.nl/pn/

https://fi.polynesia.com.ru/pn

https://studybreakneeded.com

http://ram.dobs.info/~datafil/

http://pxi6.fileave.com/

http://www.webaccessnow.info/

http://www.proxiesformyspace.com

http://www.anonymousbrowser.co.cc

http://users.silenceisdefeat.net/~daemonxi/

http://windcave.tk

http://www.youtubewebproxy.tk

https://www.sntunnel.tk

http://boatingexpert.info/

https://wantunblock.tk

https://yourownproxy.com

https://zatunnel.tk

https://useunblock.tk

http://www.platzii.com/proxy/

https://younghttp.tk

http://tor.ersca.com/cgi-bin/nph-proxy-tor.cgi

https://toughunblock.tk

http://pxi6.fileave.com/

https://sctunnel.tk

https://perfectunblock.tk

http://pp.mercubuana-it.org/

https://tttunnel.tk

https://ourunblock.tk

http://zankaweb.info/bblocked/

https://passunblock.tk

https://rutunnel.tk

https://mysteriousunblock.tk

http://asa.cauk.info/~acom/bblocked/

https://winhttp.tk

http://proxy.asklawyerfree.com

https://pytunnel.tk

https://lightunblock.tk

https://uatunnel.tk

https://qatunnel.tk

https://needunblock.tk

https://grilunblock.tk

http://pxi6.fileave.com/

https://nrtunnel.tk

https://largeunblock.tk

https://whyhttp.tk

https://ironunblock.tk

https://omtunnel.tk

https://hugeunblock.tk

https://nptunnel.tk

https://gotunblock.tk

https://westhttp.tk

https://funnyunblock.tk

https://homeunblock.tk

https://turehttp.tk

https://nltunnel.tk

https://greatunblock.tk

https://usehttp.tk

http://nashvile.tk

http://pxi6.fileave.com/

http://ts.rocketedu.com

http://tt.iic.net.ru

عکس/آخوندهای ایرانی در بحرین به دنبال چه هستند؟


گزارش؛ سرکوب وحشیانه زنان و بازداشت شماری از آنان


عصر امروز حدود ساعت شش جمعیت زیادی از معترضان در پیاده روهای خیابان آزادی در تقاطع توحید - آزادی حضور داشتند. جمعیت تا حدی بود که کنترل اوضاع از دست نیروهای امنیتی خارج شد. در همین هنگام یورش وحشیانه نیروهای موتورسوار پلیس ضد شورش به داخل پیاده رو سبب متفرق شدن جمعیت گردید. اتوموبیل ها با بوق های ممتد به این اقدام وحشیانه اعتراض نمودند و عده ای از زنان نیز شروع به شعار دادن کردند. بلافاصله نیروهای لباس شخصی با هجوم وحشیانه به داخل جمعیت، عده ای از زنان را بیرحمانه با مشت و لگد دستگیر کرده و به داخل خودروهای خود انداختند. تعدادی از زنان نیز که پیش از آن دستگیر شده بودند در این خودروها حضور داشتند. ماموران حکومتی همچنین در مقابل پارک اوستا در خیابان آزادی تیرهوایی شلیک کردند تا با ایجاد رعب و وحشت، جمعیت را متفرق کنند. پلیس ضد شورش نیز چندین بار اقدام به پرتاب گازاشک آور بسوی تظاهرکنندگان کرد. شرایط امنیتی شدیدی نیز در اطراف پارک لاله و پارک دانشجو برقرار بود و به جرات می توان گفت که این دو منطقه تبدیل به یک پادگان نظامی شده بودند. از نکات مهم تظاهرات امروز استفاده حکومت از نیروهای «لباس شخصی زن» بود. این زنان با چادرهای مشکی در دسته های سه تا پنج نفره از زیر پل کالج تا دانشکده دامپزشکی در سر تمام چهارراه ها مستقر شده بودند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در تظاهرات امروز افزایش ساز و برگ و ادوات نظامی و سرکوب در دست نیروهای بسیج و لباس شخصی ها بود. همچنین بیش از پیش حضور نوجوانان کم سن و سال در میان نیروهای بسیج مشاهده می شد.

آغاز آخوند کشی در ایران ؟ /آخوند سوم در اسلام شهر تهران بر اثر انفجار اتومبیل آتش گرفت


بعد از ترور یک آخوند در روز ۲۹ بهمن ماه در محله قره باغی تبریز، و بستن یک آخوند به ضریح امامزاده هاجر – واقع در جاده چرمشهر ورامین و به آتش کشیدن وی در روز یکشنبه گذشته ،15 اسفند ماه ، اکنون خبری مبنی بر آتش زدن آخوند سوم در اسلام شهر توسط آذر پرس به شرح زیر انتشار یافته است.
سایت ایران آذر نوشت :شاهدان عینی گزارش دادند دو نفر بعد از اینکه یک آخوند از اتومبیل سمند نقرای پیاده و به مغازهای داخل شد، بنزینی به روی شیشه و کاپوت اتومبیل او پاشیده و به سرعت متواری شدند. دقایقی بعد آخوند نگونبخت به محض استارت زدن قسمت موتوراتومبیل منفجر شد و خود ایشان نیز بر اثر انفجار ناگهانی بی هوش و به بیمارستان منقل گشت. در پی این انفجار عجیب و به شیوه بسیار فراگیر و آسان پلیس حاضر در محل نیز حیرت زده بود...
و از شاهدان عینی نحوه انجام این انفجار را می پرسید.
خبر های قبلی را در زیر میخوانید:
...............
منبع حکومتی:رسول برگی، واعظ تبریزی و كارشناس امور مذهبي، جمعه شب در تبريز مورد اصابت گلوله قرارگرفت.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام برگی ساعت 21.41 دقیقه دیشب، ۲۹ بهمن ماه در محله قره باغی تبریز، هنگام خروج از منزل پدرزن خود توسط سه سرنشين پرايد مورد اصابت گلوله قرار گرفت. براساس این گزارش آقای برگی ابتدا به بیمارستان امام رضا منتقل شد و در حال حاضر در بیمارستان شهدا بستری است.
آقای رسول برگی علاوه بر سخنراني‌هاي مذهبي به عنوان كارشناس مذهبي با صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي هم همكاري داشته است.
براساس گزارش ایسنا تيم تحقيقاتي به بررسي موضوع پرداخته و هنوز اطلاعاتي در خصوص جزئيات اين سوءقصد منتشر نشده است.
....................
یک آخوند را در ورامین سوزاندند
منبع حکومتی: یکشنبه گذشته چند فرد ناشناس با مراجعه به منزل حجت الاسلام والمسلمین "شیخ مهدی اسناوندی" از روحانیون سرشناس منطقه ورامین در استان تهران از وی تقاضا می‌کنند برای اقامه نماز میت بر جنازه یک شخص بی‌بضاعت با آنان همراه شود.
به گزارش "شیعه‌نیوز‌"، حجت‌الاسلام" اسناوندی" دعوت آنان را پذیرفته و با آنان به طرف محل اقامه نماز حرکت می‌کند. جنایت‌کاران در مسیر حرکت وی را ربوده و به امامزاده هاجر واقع در جاده چرمشهر به ورامین منتقل نموده و ایشان را با طناب به ضریح امامزاده بسته و با ریختن بنزین به آتش می‌کشند و از محل متواری می‌شوند.
با شعله‌ور شدن آتش و دود ناشی از آن چند فرد که از نزدیکی امامزاده عبور می‌کردند توجه آتش‌سوزی داخل امامزاده شده و پس از مراجعه با صحنه دل‌خراش و بدن نیمه جان این روحانی مواجه می‌گردند.
پزشکی قانونی اعلام نموده است این روحانی پیش از به آتش کشیده شدن مورد ضرب‌و‌شتم شدید قرار گرفته است.
پیکر این شهید مدافع مکتب حقه تشیع روز دوشنبه گذشته با حضور پرشور علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت طی مراسم باشکوهی به خاک سپرده شد.
برخی از افراد محلی از دست داشتن وهابیون در این جنایت هولناک خبر می‌دهند.

۱۳۸۹ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

رفسنجانی از ریاست مجلس خبرگان حذف شد



خبرگزاری فرانسه امروز در خبری فوری از تهران نوشت، هاشمی رفسنجانی رو سه شنبه از ریاست مجلس خبرگان رهبری کنار گذاشته شد و بدین ترتیب یک پست کلیدی را از دست داد.گزارش صدا و سیمای رژیم: آیت الله مهدوی‌کنی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری از سوی نمایندگان این مجلس انتخاب شد. با پایان رای گیری انتخابات چهارمین دوره هئیت ریسه مجلس خبرگان رهبری، الله مهدوی‌کنی با 63 رای، رئیس مجلس خبرگان رهبری شد. پیش از این اکثریت هم اعضای مجلس خبرگان از ایشان به عنوان فرد موردنظر خود برای ریاست این مجلس خبر داده بودند.اقدامات سازماندهی شده برای حذف رفسنجانی از ریاست خبرگانخبرگزاری حکومتی فارس: رئيس مجلس خبرگان رهبري كه در آيين گشايش نهمين اجلاسيه رسمي دوره چهارم اين مجلس سخن مي‌گفت با اشاره به انتخابات هيئت رئيسه جديد مجلس خبرگان رهبري كه امروز برگزار مي‌شود اظهار داشت: در طول ماه‌هاي اخير در خصوص انتخابات هيئت رئيسه خبرگان در رسانه‌ها غوغايي شد كه همه چيز را تحت تأثير قرار داد كه اين موضوع مضر است.هاشمی رفسنجانی افزود: نبايد اجازه داد نوعي تلقي اختلاف در خبرگان در جامعه سرايت كند و تصور من اين بود كه براي رياست خبرگان اقدامات سازماندهي شده ناصواب صورت گرفته است.دیگر برای هیچ انتخاباتی نامزد نمی شومالعربیه: اکبرهاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه 8 – 3 – 2011 اعلام کرد دیگر برای هیچ انتخاباتی نامزد نمی شود.رفسنجانی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم در رقابت با محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری را به وی واگذار کرد.او به وقوع توقع تقلب انتخاباتی در آن انتخابات به شکل تلویحی اشاره کرده بود اما گفته بود : " شکایت خود را نزد خدا می برم."رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از برخی مواضع مخالفان حمایت کرد اما با هجوم رسانه ای بی سابقه هوادارن دولت و سپاه پاسداران مواجه شد.اکبرهاشمی رفسنجانی تاکید کرد :" تصمیم گرفتم دیگر در هیچ انتخاباتی شركت نكنم، اما مردم را همیشه تشویق می‌كنم. به خاطر سن بالای من كسی نباید از من توقع داشته باشد."

فیلترشکن

رؤسای سپاه میلیونها دلار به بانکهای ترکیه، مالزی، اندونزی و چین واریز کرده اند

نشریه اقتصادی فرانسوی زبان لزکو - به نوشته نشریه اقتصادی فرانسوی زبان لزکو در حالی که برخی رهبران کشورهای عرب سعی دارند تأثیر زنجیره ای انفلاب های منطقه را در کشورخود در نطفه خفه کنند، نگرانی رهبران جمهوری اسلامی تا حد زیادی جنبه شخصی دارد. این روزنامه به نقل از منابع نزدیک به آیت الله خامنه ای می نویسد مدیران سازمان های خیریه و رؤسای سپاه پاسداران از یک ماه و نیم پیش شروع کرده اند به انتقال بخشی از اموال خود به کشورهای امنی در خارج از محدوده اروپا و آمریکا مثل ترکیه، پاکستان، ترکمنستان، بنگلادش، اندونزی، و مالزی. تا کنون یکصد و هشتاد میلیون دلار از وجوه بانک سپه به سه بانک ترکیه، و ۲۲۰ میلیون دلار از وجوه حساب های بانک ملی و صادرات به بانکهای مالزی و اندونزی واریز شده؛ و اخیراً این فعالیت ها با وازیر پول به حساب هایی در چین شدت گرفته است.

۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

بازداشت چند تن از علمای اهل سنت در خراسان رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، تعدادی از علمای اهل سنت خراسان رضوی،در شهرستانهای مشهد و تایباد، طی روزهای اخیر بازداشت شده اند.
طبق آخرین خبرها از شهرستان تایباد، سه تن از علمای اهل سنت این شهرستان به نامهای مولوی "ادهم اختری"، مولوی "مظفر" و مولوی "شمس الله حیدری" شب جمعه 89/12/14 توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند و تا کنون هیچ اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست.
اخبار دیگر از تایباد اینکه مردم تایباد، پس از ادای نماز جمعه، به نشانه اعتراض از وضعیت مبهم مولوی محمد فاضلی، امام جمعه برکنار شده اهل سنت تایباد، که مدتی است در بازداشت به سر برده و هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست، درخواست برگزاری تحصن در مسجد جامع این شهر را نمودند که تعدادی از علما، با این وعده که ما موضوع را از طریق قانونی و ملاقات با مسئولین مربوطه پیگیری خواهیم کرد، مانع تحصن مردم شدند.
خبر دیگر اینکه "حافظ عبدالرشید"، استاد شعبه حفظ و امام جماعت مسجدالنبی مشهد (محله تاجرآباد)، که قبلا مولوی عبدالعلی خیرشاهی مسئولیت امامت جمعه و جماعت این مسجد را بر عهده داشته است، یکشنبه هفته گذشته (89/12/8) پس از احضار به دادگاه، بازداشت شد و تا کنون در بازداشت به سر می برد.
گفتنی است، مولوی عبدالعلی خیرشاهی، از علما و خطیبان برجسته اهل سنت خراسان رضوی به شمار می رود که حدود سه سال قبل توسط دادگاه ویژه روحانیت مشهد بازداشت و پس از مدتی به 4/5 (چهار و نیم) سال زندان و 5 سال تبعید محکوم شد، و هم اکنون در حال سپری نمودن دوران محکومیت خود می باشد.

اطلاعیه به مدیران سایتها و کاربران گرامی

آژانس خبری تفتان به اطلاع مدیران سایتها و کاربران عزیز میرساند :
رژیم آخوندی بعد از شکست در مقابل رسانه ها و سایتهای طرفداران جنبش مقاومت جندالله ، و ترس از محبوبیت بیش از پیش مبارزین در بین مردم ، جدیدا دست به حربه ای دروغین زده است ، و ایمیل هایی را با فایل های هک به مدیران و طرفدران جنبش مقاومت میفرستند تا بتواند به اطلاعات داخلی دسترسی پیدا کنند .
لذا از مدیران و کاربران درخواست میشود که ایمیل های به نام شاهین نارویی و کاپیتان ابوحمزه (جبش العمر) فرستاده میشود ایمیل های نامبرده متعلق به مبارزین نمی باشد ، بلکه هکرهای رژیم آخوندی می باشند ، که میخواهند به امنیت داخلی کاربران نفوذ کرده و دست به تجسس و تعقیب افراد بزنند.
از دوستان میخواهیم که فایل های ارسالی (هکرها) را باز نکنند بلکه ایمیل را به طور مستقیم حذف (DELETE) کنند.
با سپاس
مدیریت آژانس خبری تفتان

به آتش كشيدن يك آخوند ولايت فقيه درجهنم خانه اي در وراميین)اره مردم ديرشان ميشود تا آن دنيا بسوزند باید باچشمهای خود تماشا سوختن این جنایتکاران را ببینندند دراین دنیا اين فريب کاران اصل ولایت فقیه


سایت آفتاب: یکشنبه گذشته چند فرد ناشناس با مراجعه به منزل حجت الاسلام 
والمسلمین "شیخ مهدی اسناوندی" از روحانیون سرشناس منطقه ورامین در استان 
تهران از وی تقاضا می‌کنند برای اقامه نماز میت بر جنازه یک شخص بی‌بضاعت با 
آنان همراه شود.
به گزارش "شیعه‌نیوز‌"، حجت‌الاسلام" اسناوندی" دعوت آنان را پذیرفته و با آنان به
طرف محل اقامه نماز حرکت می‌کند. جنایت‌کاران در مسیر حرکت وی را ربوده و به
امامزاده هاجر واقع در جاده چرمشهر به ورامین منتقل نموده و ایشان را با طناب به
ضریح امامزاده بسته و با ریختن بنزین به آتش می‌کشند و از محل متواری می‌شوند.
با شعله‌ور شدن آتش و دود ناشی از آن چند فرد که از نزدیکی امامزاده عبور می‌کردند
توجه آتش‌سوزی داخل امامزاده شده و پس از مراجعه با صحنه دل‌خراش و بدن نیمه
جان این روحانی مواجه می‌گردند.
پزشکی قانونی اعلام نموده است این روحانی پیش از به آتش کشیده شدن مورد
ضرب‌و‌شتم شدید قرار گرفته است.
ظلم ستم حکومت ولایت فقیه بر ملت ایران سبب پیدایش بغض و کینه نسبت به روحانیون شیعه گردیده است

هر خانوار ايراني ماهانه 300 هزار تومان کم مي‌آورد


گزارش نتايج بررسي بودجه خانوار در مناطق شهري ايران در سال از سوي بانك مركزي منتشر شد. 
به گزارش جهان اين گزارش كه هزينه و درآمد خانوارهاي ساكن مناطق شهري ايران در شهر و هزار و خانوار نمونه را بررسي كرده نشان مي‌دهد كه در سال ، متوسط هزينه ناخالص سالانه يك خانوار شهري حدود ميليون و هزار ريال (ماهانه حدود ميليون و هزار ريال) بوده كه نسبت به سال قبل از آن / درصد افزايش داشته است. در سال مورد بررسي متوسط درآمد پولي و غيرپولي ناخالص سالانه يك خانوار شهري هم حدود ميليون و هزار ريال (ماهانه حدود ميليون و هزار ريال) اعلام شده كه / درصد آن را درآمد پولي ناخالص و / درصد آن را درآمد غيرپولي تشكيل داده است. بنابراين گزارش، در سال كل درآمد پولي و غيرپولي ناخالص خانوار نسبت به سال قبل از آن /درصد افزايش داشته است. ميزان افزايش درآمد پولي ناخالص خانوار معادل / درصد و درآمد غيرپولي / درصد بوده است. به اين ترتيب در سال خانوارهاي ايراني در دخل و خرج خود ميليون و هزار ريال كسري بودجه داشته‌اند. از كل مبلغ هزينه‌هاي خانوار حدود ميليون و هزار ريال معادل / درصد سهم گروه هزينه خوراكي‌ها و آشاميدني بوده كه نسبت به سال معادل / درصد افزايش داشته است. يافته‌هاي اين بررسي مويد آن است كه در بين درآمدهاي پولي ناخالص خانوار، درآمد از مزد و حقوق بخش دولتي و عمومي درصد، درآمد از مزد و حقوق بخش خصوصي / درصد، درآمد از مشاغل آزاد غيركشاورزي / درصد، درآمدهاي متفرقه / درصد و درآمد حاصل از فروش كالاهاي دست دوم / درصد نسبت به سال قبل از آن افزايش و درآمد از مشاغل آزاد كشاورزي كاهش داشته است. بررسي متوسط هزينه ناخالص سالانه يك خانوار ساكن در مناطق شهري استان‌هاي مختلف نشان مي‌دهد كه استان تهران با حدود ميليون و هزار ريال (ماهانه حدود ميليون و هزار ريال) بيشترين و استان سيستان و بلوچستان با حدود ميليون و هزار ريال (ماهانه حدود ميليون و هزار ريال) كمترين هزينه را به خود اختصاص داده‌اند. از نظر متوسط درآمد ناخالص سالانه يك خانوارشهري، استان تهران با حدود ميليون و هزار ريال (ماهانه حدود ميليون و هزار ريال) بيشترين و استان خراسان شمالي با حدود ميليون و هزار ريال (ماهانه حدود ميليون و هزار ريال) كمترين درآمد را دارا بوده‌اند. گزارش بانك‌ مركزي از متوسط درآمد و هزينه خالص خانوارهاي ايراني طي سال‌هاي تا نشان مي‌دهد كه طي سال موردنظر، هر ساله ميزان هزينه‌هاي خانوار نسبت به درآمدهاي آن بيشتر بوده است. براساس اين بررسي، مجموع درآمدهاي پولي و غيرپولي خالص سالانه يك خانوار ايراني در سال معادل ميليون و هزار و ريال بوده است. در حالي كه ميزان درآمد يك خانوار ايراني در سال به رقم ميليون و هزار و ريال افزايش يافته است. متوسط هزينه خالص سالانه يك خانوار ايراني در سال معادل ميليون و هزار و ريال و اين رقم در سال معادل ميليون و هزار و ريال گزارش شده است.

۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه


دروغ وقیحانه سرکرده انتظامی در باره وضع معیشتی مردم


سایت خبرآنلاین: فرمانده کل نیروی انتظامی شنبه شب در برنامه نگاه یک حاضر شد و به سئوالات مجری برنامه پاسخ داد. احمدی‌ مقدم در این برنامه از جمله گفت : با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، اقشار مستضعف توان خرید بیشتری پیدا می‌کنند. مردمی که سال‌های گذشته محتاج نان شب خود بودند، امسال توانستند قدرت خرید شب عید پیدا کنند و همین مسأله باعث ایجاد ترافیک می‌شود.


اژدهای تنگه سرحه همراه با فیلم
    در ماه محرم امسال در بخش لاشار ودر تنگ سرحه که شرکت راهسازی مشغول زیر سازی جاده ترانزیتی ایرانشهر به چابها میباشند راننده بولدزر هنگام برداشتن تخته سنگی نا گهان ماری عظیم الجثه که شبیه به اژدهای بوده که در افسانها شنیده شده ظاهر میشود.
 رانند بولدزردر جا خشک می شود وحدود 24 ساعت قادر بتکلم نمیشود وبلا فاصله راننده لودری با بیل مکانیکی بر سر و بدن مار می کوبد واو را می کشد در صورتیکه میشد این اژدها رابراحتی شکار نمود وبیکی از باغ وحشهای کشور منتقل نمود پس از کشتن این مار فقط عکسی همراه گزارشی بسیار مختصراز تلویزیون بنام هامون که در کنترول فاشیستهای زابلی است نشان داده میشود وطول ان را یازده متر اعلام میکنند وبدون هیچ تفصلی این حادثه استثنائی را ماست مالی میکنند ولی چند وقت پیش شنیده شد هنگام هلاک شدن یک شیر روسی که در باغ وحش تهران اتفاق می افتد چه جار جنجالی براه افتاد وکارکنان باغ وحش تنبیه وتوبیخ میشوند ولی گویا سازمان محیط زیست استان در این ماجرا هم کور میشود وهم کر اگر بجای این مار عجیب الخلقه سوسماری در سیستان پیدا میشد چه هیاهوئی که بپا  نمیشد ولی از اژدهای بلوچستان  در هیچ رسانه ای نامی برده نشد  .