۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

فعالیت مجدد خبرگزاری دزک نیوز

از آنجائیکه وبلاگ، خبری دزک نیوز از جهاد ومبارزه دلاورمردان سرزمین بلوچستان و جنایتهای رژیم آخوندی و تندروهای زابلی را به استحضار ملت بلوچ و به جهانیان نمایش میدهد ، مدتی به علت بعضی از مسائل امنیتی نتوانستیم در خدمت کاربران گرامی باشیم ؛ از این بابت از کاربران گرامی پوزش می طلبیم . باری دیگر  فعالیت مجدد خود را در عرصه ی جدیدترین اخبار های ایران وجهان واز عملیاتهای جنبش مقاومت مردمی ایران( جندالله) و جهاد و مبارزه علیه رژیم آخوندی آغاز می نماید. از تمام دوستان گرامی بالخصوص از صاحبان ویب سایت ها وبلاگ ها گزارش میشود در انتشار اعلانیه ی ذیل و در هر چه بهتر بودن این وبلاگ خبری با ما همکاری و همیاری نمایند.

با سپاس : مدیریت خبر گزاری دزک نیوز

ادرس جدید خبرگزاری دزک نیوز:http://dizakna.blogspot.com/

فیلترشکن 13 فروردین

القبس : سفارتخانه های ایران در کشورهای خلیجی شبکه های جاسوسی را اداره می کنند

اجلاس وزرای خارجه شورای همکاری برای بررسی تحولات اخیر

به گزارش اهوران نیوز به نقل ازالعربیه:روزنامه کویتی " القبس " چاپ کویت در شماره روز شنبه 2-4-2011 اعلام کرد که پی گیری های امنیتی و اطلاعاتی میان کشورهای شورای همکاری خلیج نشان داده است شبکه های جاسوسی سپاه پاسداران در منطقه توسط سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در این کشورها اداره می شود.
این خبر با افزایش نگرانی های سیاسی و مردمی از فعالیت های شبکه های جاسوسی ایرانی در کویت همراه شده است.
هفته گذشته دادگاهی در کویت احکام مرتبطان با یکی از هشت شبکه جاسوسی فعال در کویت را صادر کرد که در این زمینه 3 نفر به اعدام محکوم شده اند.
القبس به نقل از منابع مطلع گزارش داده که دستگاه امنیتی کشور شماری از اعضای هفت شبکه جاسوسی مرتبط با ایران که در کویت فعالیت می کنند را دستگیر کرده اند. تحقیقات نشان داده که دو شبکه مسلح بوده اند.
بنا بر این گزارش، منابع خلیجی مطلع گفته اند که سفارتخانه های ایران در تمام کشورهای خلیج در این خصوص در " دایره اتهام و شک" قرار دارند و سرنخ هایی از وجود شبکه هایی مشابه کویت در دیگر کشورهای خلیجی به دست آمده است.
این منابع به "القبس" گفته اند: "تمام داده ها تا کنون نشانه دهنده وجود طرحی بزرگ برای هدف قرار دادن امنیت منطقه است و آن چه که در بحرین روی می دهد و حمایت های خارجی که از مخالفان می شود در چارچوب این سناریو که برای منطقه طراحی شده قرار می گیرد."
از این رو دبیرخانه شورای همکاری در حال آمادگی برای برگزاری اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو این شورا در ریاض پایتخت سعودی است تا تحولات اخیر در منطقه به ویژه شبکه های جاسوسی وابسته به جمهوری اسلامی ایران را به بحث بگذارد.

وزیردفاع بریتانیا ‏: ايران برای کشورهای منطقه و جهان خطرساز است

در گفتگوی اختصاصی با تلفزیون العربیه اعلام کرد

به گزارش آهوران نیوز به نقل ازالعربیه:وليام فوكس وزیر دفاع بریتانیا روز شنبه 2-4-2011 در گفتگو اختصاصی با تلویزیون العربیه اعلام کرد ایران برای امنیت کشورهای منطقه و جهان خطرساز به شمار می آید.
وزیرخارجه بریتانیا همچنین اعلام کرد "درصورتی که ايران برنده تحولات کنونی در منطقه باشد نه تنها برای این منطقه بلکه برای امنیت جهانی عامل خطر خواهد بود."
فوكس در پاسخ به سوال گوینده العربیه در مورد دخالت ایران در بحرین و مساله کشف شبکه جاسوسی این کشور در کویت اظهار داشت :"ما از گذشته نیز از موضع ایران نسبت به تحولات منطقه نگران بودیم. ایران با استفاده از گروه هایی همچون حزب الله وحماس و دیگر گروه ها تلاش می کند بر حوادث منطقه تاثیر بگذارد."
وزیر خارجه بریتانیا افزود :" ما در سه زمینه از ایران نگران هستیم ؛ اول ماهیت این نظام است چرا که این رژیم تنها در ماه ژانویه بیش از 60 نفر را اعدام کرد معترضان را سرکوب می کند و آزادی مطبوعات را در این کشور ادامه دارد.
وی گفت: " دومین نگرانی ما استفاده ایران از گروه های حزب الله وحماس به منظور نفوذ بیشتر در منطقه است.
سپس افزود: " سومین مورد برنامه هسته ای این نطام است ؛ تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای زمینه را برای تلاش دیگر کشورهای منطقه جهت دستیابی به سلاح هسته ای فراهم خواهد کرد."
وزیر خارجه بریتانیا گفت :" ما در بریتانیا بر این باوریم که مردم ایران همواره همپیمان ما بوده اند و مشکل اساسی ما با نطام حاکم بر ایران است چرا که به تعهدات بین المللی خود پایبند نیست لذا ما باید همواره این نظام را زیر نظر قرار دهیم ."
وی دربخش دیگری از گفتگوی خود با تلویزیون العربیه دربار تحولات اخیر سوریه گفت :" پس از استعفای دولت این کشور و شنیدن وعده ها از جانب مسئولان سوری برای انجام اصلاحات همه امیدوار شدند اما سخنرانی بشار اسد در هفته گذشته برای اکثر مردم سوریه وما ناامید کننده بود."
وزیرخارجه بریتانیا گفت :" با این حال هنوز فرصت برای انجام اصلاحات باقی است. ما در تونس و مصر شاهد بودیم که رهبران دیگر نمی توانند در برابر آرزوهای مردم در دستیابی به آزادی ایستادگی کنند."
فوکس افزود :" پيام ما به دولت سوريه و ديگر حکومتها این است که پیش از آنکه مردم شما را مجبور به انجام اصلاحات کنند خود به تغییر روی آورید . ما اميدواريم دولت سوريه پیش از خونریزی های بیشتر به اصلاحات بپردازد."
وی همچنین با اشاره به پناهنده شدن موسی کوسا وزیر خارجه لیبی به لندن تاکید کرد تحقیقات با وی برای رسیدن به اطلاعات در مورد جرایم رژیم قذافی آغاز شده است.
او گفت : " در حال حاضر به جزئیات تحقیق با موسی کوسا نمی پردازیم... روند قانونی پرونده وی در جریان است."

حقیقت دنیا را درک کنیم و از مرگ غافل نباشیم

شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، جمعه این هفته با مردم روستای گلوگاه واقع در اطراف شهر زاهدان دیدار کرد.
ایشان همچنین در مراسم نماز جمعه مسجد جامع روستای گلوگاه شرکت کرد و در میان جمع پرشور مردمی که از روستاهای اطراف گردهم آمده بودند به ایراد سخن پرداخت.
قرآن، کتابی که قلبها را مجذوب خود می کند
مولانا عبدالحمید سخنان خود را با تلاوت آیاتی از دو سوره مبارکه «نحل» و «عنکبوت» آغاز کرد و گفت: قرآن کتابی است که وقتی انسان به تلاوت آن می پردازد و یا به آن گوش فرا می دهد، به شدت تحت تاثیر آن قرار می گیرد. خداوند این کتاب را از نیروی جاذبه شگفت انگیزی برخوردار کرده است، نیرویی که قلبها را مجذوب این کتاب آسمانی می کند و همگان را به سوی آن فرا می خواند.
ایشان ادامه داد: وقتی فرشتگان نوای ملکوتی قرآن را می شنوند، نمی توانند خود را کنترل کنند وبی درنگ به سوی کسی که به تلاوت قرآن مشغول است می شتابند.
مولانا عبدالحمید اضافه کرد: آری! قرآن مجید کتابی است که وقتی جن ها نوای آن را شنیدند، یکدیگر را به سکوت فرا خواندند و بی درنگ به آن ایمان آوردند و هنگام بازگشت، به دعوت قوم خود پرداختند.
همچنین اگر شما زندگی عرب ها در دوران جاهلیت را مورد بررسی قرار دهید در می یابید که آنان از لحاظ طبیعت و سرشت انسانی، سرسخت ترین انسانها بودند؛ آبا و اجداد آنها سنگ و چوب را مورد پرستش قرار داده بودند اما تنها چیزی که توانست زندگی چنین انسانهایی را متحول کند قرآن مجید بود؛ هنگامی که قرآن تلاوت می شد همین انسانها سرفرود می آوردند و آنرا می شنیدند و اعتراف می کردند که این کلام، کلام بشر نیست.
ایشان ادامه داد: زمانی حضرت ابوبکر صدیق رضی الله عنه از شرّ مشرکان مکه به فردی که ابن الدغنه نام داشت پناهنده شده بود و چنان به تلاوت قرآن مجید می پرداخت که زنان و فرزندان مشرکان مکه می آمدند و تحت تاثیر کلام زیبای پروردگار متعال ایمان می آوردند، مشرکان وقتی این وضعیت را مشاهده کردند نزد ابن الدغنه رفتند و از او خواستند پناهندگی خود را از حضرت ابوبکر رضی الله عنه سلب کند، ابن الدغنه موضوع را با حضرت ابوبکر صدیق رضی الله عنه در میان گذاشت و از او خواست دیگر به تلاوت قرآن مجید نپردازد اما حضرت صدیق که عاشق کلام پاک پروردگار خود بود خطاب به او گفت: من به خاطر جلب رضایت تو هیچ گاه قرآن مجید را ترک نخواهم کرد؛ زیرا خداوند متعال را بهترین پناهنده خود می دانم.
بشر هیچ گاه از تعالیم زیبای قرآن و سنت بی نیاز نخواهد شد
شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه ارشاد و هدایت رسول اکرم صلی الله علیه وسلم برای یک زمانه و یک قوم خاص نبود، بلکه این برنامه ویژه تمام ادوار و تمام اقوام بود خاطرنشان کرد: بشر به هر درجه ای از اتقا و پیشرفت مادی دست یابد، از تعالیم زیبای قرآن و سنت رسول اکرم صلی الله علیه وسلم بی نیاز نخواهد بود.
ایشان ادامه داد: هر جا قرآن وتعالیم زیبای آن جاری باشد آنجا بهار معنوی و برکات آسمانی و زمینی نازل خواهد شد.
ما مسلمانان امروز از حقیقت دنیا و مرگ غافل شده ایم
امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین در فرازی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه زندگی دنیا یک بازیچه و منظره ای برای تماشا است که خیلی ساده مثل یک بازی به پایان می رسد، خطاب به جمع حاضر اظهار داشت: عزیزان من! جوانی و شادابی روزی به پایان می رسد، سلامتی و عافیت هم تمام می شود؛ بدانیم که نه مال دنیا پایدار است و نه پست و مقام و ریاست آن، بیاییم لحظه ای سر در گریبان فرو ببریم و از خود بپرسیم، کجایند مالکان قبلی این زمین و کجایند خوبان دنیا و بدان، آنها به کجا رفته اند؟
ایشان ادامه داد: خداوند متعال به ما انسانها توصیه می کند و می فرماید: فریفته دنیا نشوید؛ زیرا دنیا و اسباب آن پایدار نیستند. آری! امروز پادشاهان و روسای جمهور کشورها بدون آنکه بتوانند چیزی با خود ببرند، فرار می کنند، حقا که زندگی آخرت، زندگی واقعی و حقیقی است.
مولانا عبدالحمید ادامه داد: قرآن هشدار می دهد و می گوید ای انسانها دل به زندگانی دنیا ندهید و فریفته آن نشوید، آخرت خود را از یاد نبرید، در تلاش حاصل کردن رضایت و خشنودی پروردگار خود باشید و سعی کنید همواره با دین خدا زندگی کنید.
متاسفانه ما مسلمانان امروز از دو نکته بسیار مهم و حیاتی غافل مانده ایم؛ نخست اینکه دنیا را درک نمی کنیم و از آن غافل هستیم و دیگر اینکه از موت غافل هستیم. می بینیم که اطرافیان ما هر روز وفات می کنند اما از موت غافل هستیم و برای آن آمادگی نمی کنیم.
فرزندان ما باید علم و دانش فرا بگیرند
شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در آخرین بخش از سخنان خود تاکید کرد: وقتی آلودگی ها دور شوند و قرآن در جامعه تعلیم داده شود و نسل جدید به سوی دین رجوع کند خداوند در جوامع بشری تحول می آورد و همه ما باید در این فکر باشیم که فرزندان ما علم و دانش بیاموزند، خواه علم روز باشد یا علم حوزوی و دینی. باید مردم ما علم و دین بیاموزند و این دو روشنی را داشته باشند.
الحمدلله حرکت کوچکی در زمینه تعلیم قرآن صورت گرفته ولی باید هنوز تلاش بیشتر صورت گیرد تا هیچ خانه ای نباشد که در آن حافظ قرآن نباشد.
باید تلاش کنیم که همه دختران و پسران ما قرآن را تعلیم بگیرند.
باید مردم ما سنت های آنحضرت صلی الله علیه وسلم را در زندگی خود پیاده کنند.
باید فرزندان ما به طرف علم و دانش بروند و وحدت و انسجام حفظ شود چرا که این امر از تعالیم قرآن است.
همه باید دست به هم بدهیم و به فکر دین باشیم و به ریسمان الهی چنگ بزنیم و در تلاش رزق حلال باشیم.
باید کسانی که مکاتب قرآنی و مدارس دولتی را اداره می کنند مورد حمایت شما مردم مؤمن ومتدین قرار گیرند.

دستگیری سه نفر در سقز به اتهام همکاری با احزاب کردی

به گزارش اهوران نیوز به نقل از  هرانا - سه شهروند سقزی به نام های "سمکو خورشیدی"، "محمد- س" و "آرمان- ح" از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
به گزارش آژانس خبری موکریان، اتهام این سه تن همکاری و فعالیت به نفع یکی از احزاب کردی عنوان شده است.
براساس این گزارش و به نقل از منابع دولتی، سمکو خورشیدی هشتم فروردین ماه در اطراف تهران در کمین نیروهای عملیاتی گرفتار شده و در حالیکه سعی داشته از حلقه محاصره فرار نماید با شلیک مأمورین از ناحیه دست چپ و پای راست زخمی و دستگیر شده است

کویت هشت شبکه جاسوسی و خرابکاری ایرانی را کشف کرد

کشف دو شبکه آموزش بمب گذاری ایرانی درکویت
اهوران نیوز به نقل ازالعربية: روزنامه کویتی" القبس " امروز جمعه 1-4-2011 به نقل از مناب ع مطلع گزارش داد شبکه جاسوسی ایران که اخیرا عناصر آن در کویت محاکمه شدند تنها یکی از هشت شبکه ای است که بصورت زیرزمینی در این کشور فعالیت می کردند.
طبق گزارش این روزنامه دو شبکه از هشت شبکه یادشده دست به آموزشهای نظامی مسلحانه از قبیل آموزش روش های بمب گذاری می زدند.
در این گزارش آمده است که علی ظهرانی وابسته امور گردشگری در سفارت ایران در کویت و نیز مسئول حفاظت اطلاعاتی سپاه پاسداران شاخه خلیج و کویت به همراه سه تن از کارکنان سفارت ایران در دسامبر 2009 پس از لو رفتن شبکه جاسوسی در کویت این کشور را ترک کردند.
این شبکه جاسوسی برای فعالیت خود یک افسر بلند پایه ارتش کویت و تعدادی لبنانی و سوری و نیز شماری از کویتی های بدون (در انتظار تبعیت) که در نهادهای نظامی یا امنیتی حساس کار می کنند را بکار گرفته بود.
طبق تحقیقات انجام شده ایران مبالغ مالی هنگفتی را برای این شبکه ها هزینه کرده است.
پیشتر شیخ محمد الصباح وزیر امور خارجه کویت اعلام کرده بود، کشورمتبوعش سفیر خود را به نشانه اعتراض علیه فعالیت های جاسوسی جمهوری اسلامی ایران از تهران فرا خواند.

ایران 280 افغان را اعدام می‌کند

اهوران نیوز به نقل ازسني نيوز: مقام‌های وزارت خارجه افغانستان می‌گویند از 5هزار زندانی افغان که به دلایل گونه‌گون در زندان‌های ایران به سرمی‌برند، 280 تن آن‌ها براساس حکم نهایی دادگاه‌های آن کشور محکوم به اعدام هستند.
جاوید لودین، معین سیاسی وزارت خارجه افغانستان که وضعیت افغان‌های بیرون از کشور را به مجلس سنا توضیح می‌داد گفت هرچند دولت افغانستان خواهان متوقف شدن حکم اعدام بر افغان‌های زندانی در آن کشور بوده‌است اما مقام‌های ایرانی از چهار ماه به این‌سو پاسخی به نامه‌ی رسمی دولت افغانستان نداده‌اند.
معین وزارت خارجه کشور می‌گوید بر بنیاد آخرین اطلاعاتی که از مقام‌های ایرانی دریافت کرده‌اند نزدیک به 5 هزار زندانی افغان در زندان‌های ایران به سر می‌برند.
به گفته‌ی وی 4 هزار تن از این زندانی‌ها به اتهام قاچاق مواد مخدر از سوی نهاد‌های عدلی و قضایی ایران مجرم شناخته شده‌اند.
لودین گفت 280 تن از زندانی‌های افغان به حکم قطعی دادگاه‌های آن کشور به مجازات اعدام محکوم شده‌اند.
معین سیاسی وزارت خارجه‌ی افغانستان حضور 5 هزار زندانی افغان در ایران را که در وضعیت بدی به سر می‌برند، از سوی دولت افغانستان غیرقابل تحمل خواند.
لودین گفت: «5هزار افغان وقتی در زندان یک مملکت دیگر به سرمی‌برند و آن‌هم دریک حالتی که اصلا برای ما به عنوان کسی که در مقابل اتباع خود مسوولیت داریم واضح نباشد، در ‌آن مورد این یک وضعیت غیرقابل تحمل است.»
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در یک سال گذشته مساله اعدام زندانی‌های افغان در ایران به یک بحث داغ گروهی و رسانه‌ای در افغانستان مبدل شده بود و مقام‌های افغان همواره از نبود رقم واقعی زندانی‌های افغان درایران و چگونگی مجازات آن‌ها انتقاد داشتند.
هرچند اوایل سال گذشته باشندگان ولایت‌های مرزی افغانستان از اعدام نزدیک به 50 زندانی افغان در ایران خبر دادند ولیمقام‌های دولت افغانستان تنها اعدام ده زندانی افغان از سوی مقام‌های ایرانی را تایید کردند.
باشنده‌های ولایت‌های مرزی همچنین گفته بودند که شاهد انتقال ده‌ها جسدی بوده‌اند که از ایران به داخل افغانستان انتقال داده می‌شدند.
این درحالی است که مقام‌های ایرانی تنها اعدام شمار معدودی از زندانی‌های افغان در ایران را تایید کرده بودند و برخی گروه‌های افغان را در برهم زدن روابط میان افغانستان و ایران متهم کردند.
مقام‌های افغان بارها تاکید کرده‌اند که عملی نشدن توافقنامه دولت افغانستان با ایران که در سال 1386 به امضا رسید ، از چالش‌های عمده‌ی فراراه وضعیت زندانی‌های افغان در ایران می‌باشد.
معین سیاسی وزارت خارجه افغانستان به سناتوران گفت با آن‌که دولت افغانستان موافقتنامه‌‌ی استرداد مجرمین و موافقتنامه استرداد متهمین را 4 سال پیش نهایی کرده است اما این موافقتنامه‌ها از جانب ایران نهایی نشده‌اند و در حال حاضر در شورای نگهبان ایران به سر می‌برند.
لودین گفت مساله وضعیت مهاجرین در ایران و پاکستان اولویت‌های عمده‌ی وزارت خارجه افغانستان بوده و این وزارت در تلاش بازگردانیدن پناه‌جویان افغان به کشور بوده‌است.
وی گفت آنها چهار ماه پیش در نامه‌ای رسمی از مقام‌های ایرانی خواهان توقف اعدام افغان‌ها در ایران شده بودند ولی تاکنون مقام‌های ایرانی به دولت افغانستان در این مورد پاسخ نداده‌اند.
همزمان با این رییس جمهور کرزی در حال حاضر در ایران به سر می‌برد و به گفته‌ی معین سیاسی وزارت خارجه افغانستان در گذشته، مساله مهاجرین و زندانی‌های افغان در ایران بخشی از گفتگوهایی بوده است که مقام‌های افغان حین سفر به ایران، با مقام‌های آن کشور داشته‌اند.
لودین گفت: «تلاش می‌کنیم آن‌ها (ایرانی‌ها) را قانع بسازیم و تشویق‌شان کنیم همین موافقتنامه‌‌ها (استرداد مجرمین و استرداد متهمین) زودتر نهایی شوند و مطابق آن ما بتوانیم تقاضای استرداد را بکنیم که همین 5هزار افغان ما که در آن‌جا هستند، پس آن‌ها را به وطن بیاوریم.» لودین افزود: «تلاش‌های ما در مورد این‌هم است که فعلا درقدم اول همان تعداد 280 نفری که حکم اعدام بالای‌شان صادر شده جلو آن را بگیریم. البته هنوزهم جواب نهایی نداریم متاسفانه. ما آخرین بار که رسما مکتوب به جانب ایرانی دادیم در ماه نوامبر سال گذشته بود.»
در همین حال شماری از سناتوران مجلس اظهارات معین وزارت خارجه افغانستان را در مورد وضعیت افغان‌ها در ایران قانع‌کننده ندانسته و از خاموشی دولت افغانستان در برابر اقدام‌های مقام‌های ایران انتقاد کردند.
صالحه میرزاد، سناتور نیمروز در مجلس سنای کشور می‌گوید که مرزبانان ایرانی بدون اطلاع دولت افغانستان نوار مرزی را دیوار کرده و سیم‌های خاردار می‌گیرند و به خاک افغانستان تجاوز می‌کنند.
به گفته‌ی وی مقام‌های ایرانی افغان‌ها را به جای ایرانی‌ها اعدام کرده‌اند.
خانم میرزاد گفت: «از طریق همان سیم خاردار (بر خاک ما) تجاوز می‌شود، جوان‌های ما در لب دریا کشته می‌شوند، در تمام وقت این‌ها خودشان تجاوز می‌کنند و برای خود پوسته می‌سازند چرا وزارت خارجه یک روز هم سفیر آن‌ها را نخواست؟!» خانم میرزاد افزود: «کسانی را که آن‌ها (ایرانی‌ها) به نام قاچاقبر مواد مخدر در آن‌جا دستگیر می‌کنند، شما باور بکنید که در زندان‌ها و محبس‌های آن‌ها افغان‌های ما به عوض ایرانی‌ها کشته می‌شوند و به دار آویخته می‌شود که من هیچ وقت یک حساسیت را ندیدم. بر علاوه که آن‌ها (ایرانی‌ها) این کارها را می‌کنند بازهم ما ‌آن‌ها را برادر خطاب می‌کنیم. تا چه وقت ما به آن‌ها برادر خطاب کنیم و آن‌ها با ما دشمنی می‌کنند!»

۱۳۹۰ فروردین ۱۲, جمعه

دانلود ورژن 10.07 برنامه Ultrasurf

خصوصیات برنامه:
حفاظت از حریم شخصی کاربران اینترنت و گشت و گذار ناشناس در اینترنت - مخفی ماندن آدرس آی پی و مکان ، پاک کردن تاریخچه ، کوکی ها و . . . گشت و گذار با امنیت بسیار بالا در وب

برای دانلود ورژن 10.07 برنامه Ultrasurf روی عکس زیر کلیک کنید

فشای شبکەی جاسوسی رژیم جمهوری اسلامی در نروژ

شب گذشتە از تلوزیون دولتی نروژNRK پخش شد
مأمورین امنیتی اطلاعاتی سفارت جمهوری اسلامی در نروژ در ازای پرداخت پول و کمک بە امر دریافت پناهندگی از میان پناهجویان ایرانی و افغان کە در کمپهای پناهندگی در انتظار جواب هستند بە نفع خود سربازگیری می کنند.
بر اساس گزارشی کە شب گذشتە از تلوزیون دولتی نروژNRK پخش شد یکی از این پناهجویان کە در دام سفارت جمهوری اسلامی گرفتار آمدە بود فاش ساخت؛ سال گذشتە فردی کە بعدها معلوم شد از مأمورین امنیتی سفارت جمهوری اسلامی در نروژ بودە است با حضور در کمپ پناهندگیKasper شهر Mossدر پوشش کمک بە پناهندگان ایرانی و افغان و با پرداختن پول نقد و سیم کارت تلفن همراە درنهایت از آنها خواستە است تا علیە نیروهای اپوزیسون ایرانی در نروژ بە جاسوسی بپردازند.
این پناهجو اظهار داشت: «آنها با آموزش و در اختیار گذاشتن دستگاە ضبط مخفیانە صدا از من خواستند تا با حضور در جلسات نیروهای اوپوزیسیون بە جاسوسی علیە آنها اقدام کنم. در مقابل بە من گفتند کە اگر درخواست پناهندگی من در نروژ رد شد با پرداخت هزینەی وکیل یا فرستادن بە کشوری دیگر بە من کمک خواهند کرد.»
وی در عین حال افزود:«از وی مشخصا خواستە شدە است کە بە جاسوسی علیە چهرەهای شناختە شدە اپوزیسیون، بویژە محمد رضا حیدری دیپلمات مستعفی ایرانی در نروژ اقدام کند.»
در همین رابطە محمد رضا حیدری با تأیید سخنان این پناهجو بە تلوزیون دولتی نروژ اظهار داشت: «حکومت ایران در سطح گستردەای علیە مخالفان خود در نروژ بە جاسوسی می پردازد.»
این دیپلمات مستعفی برای اولین بار فاش ساخت:«جمهوری اسلامی از طریق سفارتخانەهای خود در خارج از کشور در صدد است تا با سوء استفادە از کسانیکە بەعلت عدم رفت و آمد بە ایران دچار مشکلات روحی شدەاند یا مشکل مالی دارند آنها را بە جاسوسی علیە مخالفان خود وادارد.»
حیدری همچنین تأکید کرد:« یکی از دیگر کارهایی کە جمهوری اسلامی از طریق سفارتخانەها انجام می دهد این است کە از طریق رابط های خود کسانی در میان اعضای گروەهای مختلف شناسایی و پیدا کند و با برقراری ارتباط با آنها اهداف خود کە همان ایجاد تفرقە در صفوف این جریانها در جهت عدم شکل گیری یک اوپزیسیون نیرومند و منسجم در خارج است را دنبال کند.»
بر اساس همین گزارش رئیس ادارە امنیت نروژ خانم "یانە کریستیان سن" نیز «تأیید کردە است کە ایران مخالفان خود در نروژ را تحت کنترل شدید قرار می دهد.»
گفتنی است این اولین بار نیست کە سفارت ایران اقدام بە یارگیری و بویژە جاسوسی علیە مخالفان خود در نروژ می نماید.
چند ماە پیش کانال یک نروژ در برنامه‌ی شنبه‌ شب مورخه‌ی 06.11.2010 خود و در گزارشی به‌ نقل از منابع ایرانی مقیم این کشور فاش ساخت‌:« ایران با تأمین منابع مالی و فرستادن واعظان و امامان جمعه‌ به‌ نروژ در صدد آماده‌ سازی مسلمانان این کشور برای عملیات تروریستی و نبرد نهایی علیه‌ غرب است.»
در این گزارش مستقیما بە "مرکز امام علی" در اسلو و دو مسجد دیگر که‌ زیر نظر "مجمع جهانی اهل بیت" اداره‌ می شوند، اشاره‌ شده‌ بود.
پیشتر در سال ١٩٩٤ نیز یکی از دیپلماتهای جمهوری اسلامی بنام "محمد معتمد" کە در پوشش ثبت شرکتی تجاری قصد داشت تا با برقراری ارتباط با جامعەایرانی در نروژ در میان آنها برای سفارت جاسوس گیری نماید پیغامی از سوی وزارت امور خارجە نروژ دریافت کردە بود مبنی بر اینکە «وی باید یک روزە چمدانهایش را بە مقصد تهران ببندد.»
در همین حال رحمان ساکی از فعالین سیاسی در نروژ بە نگارندە اظهار داشت؛ جمعی از فعالین سیاسی ایرانی که سالها در کشور نروژ تحت کنترل شدید نیروهای وابسته و جاسوسان سفارت جمهوری اسلامی بوده اند بنا است تا امروز پنجشنبه 31 مارس، ساعت 14.00 مقابل سفارت جمهوری اسلامی در اسلو تجمع اعتراضی را برگزار نمایند.
وی در عین حال تأکید کرد: «با نوشتن نامەایی از دولت نروژ، بویژه وزیر دادگستری این کشور در خواست شدەاست تا با استناد به اطلاعات موجود در این فیلم کە از کانال یک نروژ پخش شد و همچنین با استناد بە سخنان رئیس پلیس امنیت نروژ بیدرنگ سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلو را تعطیل نماید و اقدامات لازم و قانونی زا جهت پایان دادن به اینگونه فعالیت های غیر قانونی و ضد بشری جمهوری اسلامی در نروژ را بکار گیرد.»
مسعود ناصری - خبر نگار مستقل و فعال حقوق بشر
31.03.2011 نروژ
ویژە پارس دیلی نیوز
توضیحات فیلم در ادامە بە زبان فارسی است
http://www.parsdailynews.info/81287.htm
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7572429

۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

فیلترشکن جدید

دیپلمات های جمهوری اسلامی از کویت اخراج می شوند

آهوران نیوز به نقل ازالعربية:به گزارش منابع العربیه حکومت کویت که سه تن از وزرای مهم آن از اعضای خانواده حاکم کویت هستند استعفا خواهد کرد.
منابع پارلمانی مطلع روز پنجشنبه 31-3-2011 به العربیه گفتند بدنبال درخواست استیضاح سه تن از وزرای حکومت از سوی برخی از نمایندگان پارلمان به نظر می رسد که حکومت تصمیم دارد امروز استعفای خود را به امیر این کشور تقدیم کنند .
در همین رابطه روزنامه کویتی "القبس" از جلسه برخی از وزیران با رهبران سیاسی کشور که در بعد ظهر روز چهارشنبه منعقد شد خبر داد.
به نقل از این روزنامه در نشست مذکور نگرانی های ناشی از اختلافات فرقه ای که اخیرا در بحرین و تا حدودی در کویت مشاهده می شود مورد بحث قرار گرفت.
نمایندگان پارلمان برای استیضاح حکومت به دو محور مهم ناکارایی حکومت در دفاع از نظام سیاسی کشور و نیز سهل انگاری و ناتوانی در دفاع از هیبت دولت و حفظ یکپارچگی جامعه کویت در شرایط کنونی منطقه اشاره کردند .
وزیر خارجه کویت دکتر محمد الصباح یکی از وزرایی است که دیروز توسط
صالح عاشور نماینده پارلمان استیضاح شد.
تغییرات در ساختار حکومت کویت بدنبال کشف یک شبکه جاسوسی ایرانی به وقوع می پیوندد .
مقامات وزارت کشور کویت اعلام کردند که یک شبکه جاسوسی را که در زمینه جمع آوری و انتقال اطلاعات برای سپاه پاسداران ایران فعالیت داشت منهدم کرده و خواستار همکاری نزدیکتر کشورهای حاشیه جنوبی خلیج در امور امنیتی شدند.

هرانا؛ یک شهروند کرد در شهرستان سلماس بازداشت شد

خبرگزاری هرانا - یک شهروند کرد به نام "زینال اطمانی" در شهرستان سلماس بازداشت شده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ایران، زینال اطمانی، فرزند حاکم و اهل روستای دشوان از توابع سلماس، روز شنبه ششم فرردین ماه سال جاری بعد از احضار به ادارهٔ وزارت اطلاعات شهرستان سلماس واقع در فلکهٔ سرباز بازداشت شد.
این در حالیست که پس از گذشت چهار روز از زمان بازداشت، هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

گفتنی ست احضار و اتهام این شهروند از طرف مسئولان وزارت اطلاعات همکاری با یکی از احزاب کردی ذکر شده است.

پارلمان بحرین با استعفای 11 نماینده ی شیعه موافقت کرد

به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از المسلم: پارلمان بحرین با استعفای 11 نمایند ی شیعه از 18 نماینده ی این گروه موافقت کرد و این کار، در را برای پیگرد قانونی این افراد باز می کند .
خبرگزاری رسمی بحرین گفت: امروز اعضای پارلمان بحرین بالاجماع با استعفای 11 نماینده ی شیعه که همگی از حزب الوفاق بودند موافقت کرد.
نمایندگان مجلس بعد از برگزاری جلسه ی خود با استعفای 11 نماینده ی شیعه در چهار چوب اظهارت این نمایندگان در رسانه ها در دفاع از اغتشاشات بحرین، موافقت کردند .
در همین زمینه کشورهای شورای همکاری خلیج عربی و سازمان کنفرانس اسلامی رضایت خود را از برقراری امنیت و آرامش در بحرین ابراز داشتند و از همه ی طرفهای سیاسی بحرین خواستند که به درخواست ولیعهد این کشور شیخ سلمان بن حمد آل خلیفه جواب بدهند و برای حل مسائل خود به طور مستقیم و رو در رو گفتگو کند .
هر دوی این سازمانها در نشست امنیتی در ریاض هرگونه دخالت خارجی در امور بحرین را محکوم کردند و وارد شدن نیروهای زرهی جزیره به بحرین را دخالت خارجی ندانسند زیرا به درخواست خود این کشور انجام گرفته بود .

دولت کویت سفیر خود را در تهران فراخواند

دولت کویت سفیر خود در تهران را پس از صدور حکم اعدام سه تن از محکومان به عضویت در شبکه جاسوسی وابسته به ایران فراخواند.
در همین راستا محمد الصباح وزیر امور خارجه کویت گفت: "سفیر خود از تهران را فراخوانیدم و هر دیپلمات ایرانی را که ارتباطش با شبکه جاسوسی جمهوری اسلامی ایران اثبات شود، اخراج خواهیم کرد."
این وزیر کویتی همچنین تاکید کرده است که "امنیت کویت بالاتر از هر ملاحظات دیگری است."
دادگاهی در کویت دو ایرانی و یک کویتی را سه شنبه به اتهام جاسوسی برای جمهوری اسلامی ایران به اعدام محکوم کرد. همچنین دو نفر دیگر در این پرونده به حبس ابد محکوم شدند که یکی از آن ها تبعه سوریه است، اما هویت دیگری که گفته می شود تبعه یکی از کشورهای عربی است، در این گزارش ها فاش نشده است.
یک مرد ایرانی دیگر و یک زن ایرانی که دختر یکی از محکومان به اعدام است نیز از اتهامات منتسب شده به آن ها در این پرونده، تبرئه شده اند.
این شبکه جاسوسی ماه می سال 2010 کشف و هفت نفر از اعضای آن بازداشت شدند.
برپایه گزارش هایی که پیشتر منتشر شده بود، اعضای این شبکه جاسوسی، به جمع آوری اطلاعات و تهیه عکس، از پایگاه های نظامی کویتی و آمریکایی متهم شده اند.
آن ها همچنین مامور بودند از زمان و مکان دوره های آموزشی مشترک نیروهای نظامی کویتی با نظامیان دیگر کشورهای خارجی، اطلاعات جمع آوری کنند.
منابع امنیتی کویتی گفته اند که در بازرسی از منزل یکی از اعضای این شبکه، نقشه هایی از مراکز نظامی کویت، دستگاه های تماس اطلاعاتی پشرفته و مبالغ زیادی پول کشف و ضبط شد. این گزارش می افزاید که آن ها اعتراف کرده اند مامور بودند درباره وضعیت سیاسی کویت نیز گزارش هایی تهیه کرده و افرادی با تفکرات هم سو را به منظور جاسوسی برای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، سازماندهی کنند.

۱۳۹۰ فروردین ۱۰, چهارشنبه

یک دادگاه در کویت سه نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران به اعدام محکوم کرد

یک دادگاه در کویت روز سه شنبه 29 – 3 – 2011 سه نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران به اعدام محکوم کرد.
محکومان به اعدام دو ایرانی و یک کویتی هستند و دو نفر دیگر نیز که داری تابعیت سوریه و دومنیکن هستند به حبس ابد محکوم شدند.
دستگاه امنیتی کویت در ماه می سال گذشته اعلام کرده بود یک شبکه جاسوسی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که از تاسیسات نظامی کویت و نیروهای آمریکایی مستقر در این کشور جاسوسی می کردند بازداشت کرده است.
بر اساس اطلاعیه دستگاه قضایی کویت " محکومان به اعدام از سربازان ارتش کویت هستند".
اطلاعیه می افزاید یک مرد و یک زن ایرانی که دختر یکی از محکومان است از اتهام همکاری با شبکه جاسوسی تبرئه شدند.
پیش از این اعلام شد در لایحه اتهامی متهمان دست داشتن در انتقال اطلاعات نظامی به یک کشور بیگانه ، تصویر برداری از تاسیسات نظامی کویت و نیز جاسوسی برای جمهوری اسلامی ایرن اشاره شده است.
رسانه های محلی کویت پیشتر نوشتند این افراد به زیر نظر گرفتن پایگاه های نظامی آمریکا و کویت و تصویربرداری از آن ها برای سپاه پاسداران ایران ، اعتراف کرده اند.
ایران هرگونه اتهامی در این زمینه رد می کند . وزارت امور خارجه ایران در ماه مه اعلام کرد هدف از این اتهام ها ایجاد فضای ترس علیه ایران است و حیدر مصلحی وزیر اطلاعات این کشور نیز گفته بود دولت کویت نتوانسته است مدرکی در این زمینه ارایه کند

مساجد مشهد از ظلم ولایت فقیه ناله مي كند؟

شاید تعجب کنید که چرا نظام ولایت فقیه از مسجد می ترسد؟ نظامی که خود را تنها نمونه اسلام ناب در جهان می داند؟ و رهبر آن خود را ولی امر مسلمین جهان می داند؟ و نیمی از بودجه کشور نفت خیز اما فقرزده ایران برای نشر و ترویج شیعه گری در جهان به مصرف می رسد!
براستی چرا از مسجد می ترسند؟ چرا طی عمر سی و دو ساله انقلاب همیشه با مسجد جنگیده اند؟! چرا مساجد را خالی می کنند؟! چرا مسجد را امنیتی می‌کنند؟ چرا حسینیه ها و تکیه خانه ها جای مساجد را اشتغال کرده و نقش مسجد را هر روز کم رنگ تر می‌کند؟!.
چرا با اینکه همواره از هند برای تخریب مسجد بابری و از اروپا برای اجازه ندادن ساخت مناره, خود شان مساجد را خراب می کنند؟! به سناریوی تخریب شگفت انگیز مسجد شیخ فیض مشهد که به یک فیلم تخیلی شباهت دارد توجه کرده اید که چرا اینقدر عجولانه و مخفیانه اجرا شد؟!.
چرا با نفاق اجراء شد؟! چرا در یک شکل مسجدی چند صد ساله ای به یک فضای سبز و شبیه یک پارک قدیمی با درختان بزرگ مبدل شد؟! وقاحت فوق العاده حتی عرق بر پیشانی شان نگذاشت پیدا شود؟! حوزه و مسجد امام ابو حنیفه زابل چرا آنگونه اجراء شد و در و دیوار و قرآن و کتاب همه تبعید شدند؟!
چرا حتی در شهرهایی که اکثریت مطلق آن اهل سنت هستند اینقدر از مسجد هراس دارند؟! چرا نمی گذارند که مسجد رونق طبیعی خود را داشته باشد؟! چرا هر جایی که مسجد خالص برای خدا باشد و عکس و بت و تبلیغ این و آن نباشد آنرا نمی پسندند و در امور خاص آن دخالت می کنند؟!
چرا همیشه اصرار دارند که ائمه مساجد «بخصوص مساجد اهل سنت» بی سواد و بدنام و بی شخصیت باشد؟! چرا ائمه مردمی و مؤمن و با تقوا را به زور و اجبار عوض می کنند؟!
به خصوص در شهر مشهد چرا اینهمه عناد و دشمنی با مساجد اهل سنت انجام می شود! مگر غیر از این است که آقایان مدعی هستند دین شان برحق است و با منطق و استدلال حاضرند فرقه ناجیه شان را پیروز کنند! پس اگر چنین است چرا تمام مسجد داخل شهر مشهد را هدف تخریب فیزیکی یا معنوی قرار داده اند؟!
مسجد شیخ فیض را که عرض شد در یک شب به پارک تبدیل کردند و چهار مسجد دیگر؛ ائمه و خطبای مردمی آنرا عوض کردند و بلکه ممنوع المنبر و محاکمه نمودند و عوض آنها کسانی را گماشتند که بعضی هایشان از دید جامعه اهل سنت مشهد به عنوان یک مسلمان عادی هم مورد احترام نیستند چه رسد به اینکه پیشوا و امام و خطیب باشند!!
اهل سنت می پرسند به راستی چرا با ما و مساجد ما اینگونه رفتار می شود؟! اگر ما قرار است پشت سر امام نماز بخوانیم و خطبه گوش کنیم دیگران چه حقی دارند که در تعیین آن نقش داشته باشند؟!
گذارش ذیل را به در خواست ما با تشکر آقای موحد قالیباف تهیه کرده که با هم می خوانیم:
«مسجدهاي داخل شهر مشهد سه تا هستند كه عبارتند از:
1- مسجد جامع حنفي مشهد كه مشهور به مسجد رضائيه است.
امام قبلي آن مولوي محمد يوسف نيازي بود كه توقيف و بركنار شد. امام كنوني آن مولوى يوسف خوش دوست تركمن از ساكنان مهرآباد مشهد است كه متأسفانه از طرف اداره اطلاعات تعيين شده است و متأسفانه متهم به اعتياد مواد مخدر است. و متأسفانه بعد از اينكه او امام مسجد جامع رضائيه شده است نماز كذاران مسجد از نصف هم كمتر شده اند به خاطر مسايل زيادي از آنجمله:
- انتخاب شدنش از طرف دولت.
- عدم قدرت سخنراني وخطابت.
- عدم علم وتقوا.
2- مسجد توحيد مهرآباد.
كه دومين مسجد بزرك مشهد مي باشد. امام آن در حال حاضر حافظ حسن سركوهي مي باشد.
امام قبلي آن مفتي امان الله كريم زاده بود كه اخيرا ممنوع از امامت وخطابت شد.
3- مسجد نور در كمر بندي ساختمان.
كه متأسفانه با فشارها و ترفندهاي اداره اطلاعات به مسجد امام خميني نامكذاري شده است و اين مسجد در كنار خود يك حوزه علميه دارد كه تنها حوزه علميه مشهد مي باشد ودر آن تقريبا 50 طلبه درس ميخوانند كه متاسفانه سطح مدرسه ومسجد از نظر علمي و مادي خيلي بايين است.
در ضمن اين مسجد يك دارالتحفيظ هم دارد كه جزء حوزه علميه به حساب ميآيد.
امام مسجد معمولا معمولا از ميان مهاجرا افغاني مي باشد.
دولت خيلي سعي دارد كه اين حوزه و مسجد را تعطيل كند.
مساجد ديگر مشهد كه شايد به ده عدد برسد جزو اطراف مشهد به حساب مي آيند.
مثل مسجد فاروق در اسماعيل آباد مشهد كه امامت آن به عهده مولوي رحمت الله عليزاده بود كه متأسفانه با پاپوش و توطئه زنداني و بدنام و بركنار گردید. والآن امامت آنرا حافظ رزم آرا به عهده دارد.
و از جمله مساجد مسجد مولوي علي خيرشاهي است كه اسمش را نميدانم و مسجد محله بازه شيخ ومسجد الرسول در ساختمان و غيره علاوه بر آن نمازخانه هايي كه در سطح شهر وجود دارد, تقريبا به بيست نماز خانه ميرسد كه در بعضي از آنها نماز هاي پنج گانه خوانده ميشود. و در همه آنها در ماه مبارك رمضان نماز تراويح خوانده ميشود» (عکس و فیلم از مساجد مشهد هنوز نرسیده).
پاسخ اینکه چرا با مسجد دشمن هستند؟ نظام ولایت فقیه چرا از مسجد می ترسد؟ ولی امر مسلمن جهان چرا مسلمین کشور خودش را چرا حتی از آزادی عبادت محروم می گرداند؟
و در این صورت فرق بین اینها و بین هندوهای تخریب گر مسجد بابری در هند و بین صهیونیست های اسرائیلی مخرب مساجد در فلسطین و بین کمونیست های روسیه و کلا بلاک کمونیستی و بین نصرانی‌های افراطی و عقده‌ای اروپا چیست؟ پاسخ این پرسشها را به شما موکول می کنیم , و اگر نیازی بود در فرصتی دیگر انشاءالله پاسخ خواهیم داد.
ویژۀ سنی نیوز

۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

پيامي از طرف خواهربلوچ تان به تمامي برادران بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحيم

ابتدا خواستم سطر صحبت يا واضح تر بگويم حرف دل خود و بسياري از خواهران  و مادران  بلوچ را كه فرزند يا برادرشان به دست حكومت شيطاني خامنه اي شهيد شده اند يا در بند واسارت اين حكومت

جوروستم هستند بنويسم.

اي ملت بلوچ بيايد از خواب غفلت بيدار شويم .بيايد بدون ترس از مرگ با اين حكومت ظالم بجنگيم  بيايد خودعاشقانه به استقبال مرگ برويم و جام شهادت را بنوشيم چرا با مشاهده اين همه ظلم وستم باز خاموش نشسته ايد بيايد جاي دوري نرويم يك روز به زندان مركزي زاهدان سري بزنيم خواهيم ديد كه چقدر جوان بي گناه در اين زندان منتظرسرنوشت نا معلوم خود هستند .بيايد ازكساني كه از قتلگاهاي وزارت اطلاعاتاين مفسدان جان سالم به در برده اند تحقيق كنيم و از نحوه بر خورد مزدوران حكومت با اين زندانيها سوال كنيد خواهيد ديد كه چه وحشيانه با آنها رفتارشده است . بعضي از آنها در حين شكنجه جان خود را از دست داده اند وبعضي از آنها حافظه خود را از دست داده اند طوري كه حتي فرزند و همسر ومادر خود را نمي شناسند وعده اي از زندانيها را به مدت يك ماه در زمستان در اتاقي كه داراي چند كولر بوده حبس كرده و مي كنند و ناخنهاي دست وپا زندانيها را بوسيله دستگاهي مي كشند يا پاهاي بعضي ها را بوسيله دستگاه مخصوصي سوراخ مي كنند تا شايد به جرم نكرده اعتراف كنند اين تنها گوشه و بخشي نا چيزي از جنايتهاي حكومت فاسق خامنه اي است كه در حق ملت مظلوم بلوچ روا داشته است.

با وجود اين همه ظلم وستم شما ملت بلوچ خاموش نشسته ايد و مي گويد كه جهاد في سبيل الله فرض نشده است بيايد دل از دنيا بكنيم مرگ در كمين است و چه بهتر كه ما براي برپاي عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم جان خود را از دست بدهيم بيايدمرگ باعزت را از زندگي ذلت بار در اين دنيا براي خود انتخاب كنيم تا شايد در قيامت در بارگاه الهي سرافكنده وروسياه نباشيم .

 اي برادران بلوچ تاكي مي خواهيد غلام حلقه به گوش خامنه اي باشيد تا كي مي خواهيد شاهد از دست دادن جوانان خود به دست مزدوران خامنه اي شيطان باشيد بيايد همت كنيد و از خواب زمستاني بيدار شويد و براي آخرت خود توشه اي جمع كنيد .

به اميد سربلندي ملت بلوچ

سرحد نيوز

اعتراف مزدور رژيم رسول شه بخش فرزند محمد علي وبه هلاكت رساندن توسط مجاهدين سپاه صحابه ايران



۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه

نماینده کویتی ایران را به "نفوذ خزنده و برنامه ریزی شده"در کشورش متهم کرد

الوعلان درباره افزایش کارکنان ایرانی و فعالیت سفارت ایران هشدار داد
به گزارش آهوران نیوز به نقل ازالعربیه:نمانده مجلس شورای ملی کويت ضمن اتهام جمهوری اسلامی ایران به "نفوذ خزنده و برنامه ریزی شده" در کویت از وزير کشور درباره افزاش شمار کارکنان ایرانی و فعالیت سفارت ایران در این کشور سوال کرد .

مبارک الوعلان نماینده پارلمان کویت روز یکشنبه 27-3-2011 به سعد العجمی گزارشگر العربیه در این کشور گفت از وزیر کشور کویت خواسته است تعداد کارکنان ایرانی و درصد افزاش آنها از سال 2003 را اعلام کند .
بیشتر کارکنان ایرانی در کویت در زمینه های فروش طلا و جواهرآلات و صرافی فعاليت دارند .
الوعلان در این مصاحبه اعلام داشت "این سوال را در پرتو دخالت های آشکار ایران در امور داخلی بحرین، لبنان و یمن" مطرح کرده و کویت را از این دخالت ها مستثنا ندانست .
بر اساس این گزارش تعداد کارکنان ایرانی در کویت از سال 2003 تا 2011 بویژه در سه سال اخیر به شدت افزایش یافته است بطوریکه شمار آنان در حال حاضر بالغ 44 هزار و 976 نفر است .
این نماینده کویتی همچنین گفت "بسیاری از کشورها، دیپلمات های ایرانی را که در فعالیت هایی علیه امنیت ملی آنها دست داشتند اخراج کردند به همین دلیل خواستار شناخت فعالیت های سفارت ایران در کشور شدم ."

قطر دو قایق حامل سلاح ایرانی را نزديک آبهای بحرين توقیف کرد

به گزارش آهوران نیوز به نقل ازالعربیه:یک روزنامه کویتی روز یکشنبه 27-3-2011 در نسخه الکترونیکی خود از توقیف دو قایق حامل سلاح ایرانی توسط قطر در نزدیکی آب های منطقه ای بحرین خبر داد .
خبرگزاری فرانسه نیز به روزنامه الآن گزارش داد، از جهت حركت اين قايق ها اطلاعی در دست نیست و تنها به حضور آنها در آب های نزدیک بحرین اشاره رفته است .
روزنامه الآن با اعلام این خبر افزود که یک منبع مطلع که نخواست نامش ذکر شود گفته است مقامات قطر دو قایق ایرانی را که سلاح حمل می کردند توقیف کرده اند .
این روزنامه در گزارش خود افزود قایق های یاد شده در نزدیکی الزباره واقع در شمال شرقی قطر و در نزدیکی آب های مشترک میان بحرین و این کشور توقیف شده اند .
روزنامه الآن در ادامه نوشت منبع مزبور به تعداد و ملیت سرنشینان این دو قایق و اینکه اسلحه را برای قاچاق به کدام کشور اب خود حمل می کردند اشاره ای نکرد .
به دنبال تظاهرات معترضان در بحرین دولت این کشور جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد .

دستگیری اعضای سپاه ایران توسط مخالفان در سوریه

شاهدان عینی گفته اند که شماری از اعضای واحدهای قدس سپاه پاسداران ایران که در حمله به تظاهرکنندگان مسجد العمری در درعا شرکت داشته اند توسط ناراضیان دستگیر شده اند.
منابع خبری عرب زبان فاش ساختند که شماری از اعضای سپاه پاسداران ایران که در کشتار تظاهرکنندگان سوریه در شهر "درعا" دست داشته اند، توسط مردم ناراضی این کشور اسیر شده اند.
شاهدان عینی گفته اند که شماری از اعضای واحدهای قدس سپاه پاسداران ایران که در حمله به تظاهرکنندگان مسجد العمری در "درعا" شرکت داشته اند توسط ناراضیان دستگیر شده اند.
به گفتۀ شاهدان عینی، دستگیر شدگان همگی فارسی زبان بوده و لباس های سیاه بر تن داشته اند. شماری دیگر از پاسداران که بر روی بام های موضع گرفته و به سوی تظاهرکنندگان "درعا" تیراندازی می کردند توسط مردم ناراضی به اسارت درآمده اند.
تنها در تیراندازی های روز چهارشنبه به سوی تظاهرکنندگان "درعا" دستکم صد تن از مخالفان کشته شدند.
در روزهای گذشته، سازمان و احزاب مخالف در سوریه خبر داده بودند که صدها نفر از اعضای سپاه پاسداران ایران برای سرکوب تظاهرات اعتراضی مردم سوریه وارد این کشور شده اند و عمدتاً در شهر "درعا" کانون اصلی اعتراض ها مستقر شده اند. همین منابع گفته بودند که رژیم بشار اسد از شبه نظامیان حزب الله لبنان نیز که از سوی حکومت تهران پشتیبانی مالی و نظامی می شوند برای سرکوب مخالفان در سوریه کمک گرفته است.
برای رژیم اسلامی ایران، سرنوشت رژیم بشار اسد اهمیتی حیاتی دارد. سوریه تنها متحد جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که با برخورداری از نفت و گاز مجانی ایران در سه دهۀ اخیر دست رهبران تهران را در تسلیح حزب الله لبنان و دیگر سازمان های اسلامگرای افراطی در سرزمین های فلسطینی باز گذاشته است.
سقوط بشار اسد این اهرم نفوذ را از رژیم اسلامی ایران در منطقه خواهد گرفت و بر تنگناهای سیاسی آن در داخل و در سطح منطقه خواهد افزود. گفتنی است که رسانه های رسمی جمهوری اسلامی کمترین سخنی در مورد تظاهرات سراسری مخالفان در سوریه نمی گویند، در حالی که رهبر جمهوری اسلامی مدعی پشتیبانی از قیام های مردم مصر و تونس و بحرین است و آنها را نشانۀ بیداری اسلامی در منطقه می داند.
رهبران آمریکا بارها پشتیبانی آیت الله خامنه ای و دیگر مقامات جمهوری اسلامی را از قیام های خاورمیانه ریاکارانه دانسته و گفته اند : تنها معیار حقیقت در ادعای رهبران تهران این است که اولاً به مردم ایران اجازۀ برگزاری تجمعات آزاد را بدهند و ثانیاً هزاران زندانی سیاسی و عقیدتی این کشور را آزاد کنند.
 http://www.iranglobal.info/I-G.php?mid=2-65806

سخنی از سر دلسوزی با یک مرجع تقلید!

کیارش سلام

سنی نیوز: به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت الله سید "محمدتقی مدرسی" از مراجع تقلید شیعیان که مقلدین زیادی نیز در کشور بحرین دارد، در جدیدترین فتوایی که صادر کرد به شیعیان بحرین اجازه داد که با توجه به اوضاع جاری در کشور بحرین، خمس خود را برای کمک به نیازمندان و زخمی ها هزینه کنند.
متن پرسش استفتاء کنندگان و پاسخ حضرت آیت الله مدرسی به شرح ذیل است:
پرسش:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله سید محمدتقی مدرسی (دام ظله)
السلام عليکم ورحمة الله و برکاته..
ابتدا بخاطر موضع گیری های شرافتمندانه جنابعالی در قبال اوضاع جاری در کشور بحرین و ظلم و ستمی که این روزها علیه ملت ما اعمال می شود، سپاسگزاریم.
ما گروهی از مقلدان جنابعالی در کشور بحرین هستیم. می خواهیم نظر حضرتعالی در مورد خرج کردن حقوق شرعی و خمس شیعیان در بحرین که این روزها نیاز شدیدی به آن در کشورمان وجود دارد را جویا شویم.
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم – مانعی ندارد که این حقوق شرعی و خمس در راه کمک به مستمندان و درمان زخمی ها و نصرت مظلومان هزینه شود، والله المستعان.
محمدتقی المدرسی
کربلاء المقدسة
14 ربيع الثاني/1432 هـ
منبع: (گلاب به رویتان!!) شیعه آنلاین
آقای مدرسی عزیز، چرا برای خود و دیگر مراجع "شرافتمند" شیعه دردسر درست می کنی؟ واقعا در هنگام صدور این فتوا به چه فکر می کردی؟ جوگیر شدی و تصمیم گرفتی پول بی زبان مراجع را صرف کمک به عوام الناس نمایی؟ آیا فکر نکرده ای با صدور این فتوا چه فتنه ای برپا خواهی کرد، و چگونه جیب مراجع عظام را در معرض خطری هراس آور قرار خواهی داد؟ بیش از یک هزاره است که علمای شیعه بر عوام بی اطلاعشان سوارند و سالی بیست درصد از پول آنان را بی هیچ زحمت و دردسری تناول می نمایند. نه تنها هنگام چاپیدن مردم بدبخت شرم و حیا نمی کنند، که آنان را به ثواب اخروی و حسنات فراوان هم بشارت می دهند و با افتخار از این شاهکار اسلامی(گرفتن خمس مال مردم) سخن می گویند. اگر قرار باشد هر تقی که به توقی می خورد یک مرجع تقلید فتوا بدهد که خمس خود را صرف آن تق و توق در بحرین و لیبی و غیره نمایید، برای مراجع چه می ماند؟ فکر می کنی این مبالغ نجومی که در حسابهای مراجع کرام وجود دارد با این فتواها به دست آمده است؟!
تقی جان، شما که الحمدلله در وقاحت و دریدگی مانند دیگر مراجع شیعه سرآمد هستی و بشریت را از رو برده ای، چرا فتوا نمی دهی که بجای خمس، مردم باید از جیب خودشان به آسیب دیدگان و مجروحان بحرین کمک برسانند؟ باور کن این فتوا به نفع خودت و دبگر مراجع است! نه سیخ می سوزد و نه کباب! هم جیب امثال شما پر و پیمان باقی می ماند، و هم شیعیان بحرین برای خرید آر پی جی و تانک و جت ماوریک و شمشیر سامورایی بودجه کافی خواهند داشت. به مراجعی که در آینده خواهند آمد هم بیندیش، آنها هم حقی دارند، و باید برای پر کردن جیبشان و لخت نمودن مردم بدبخت حجت شرعی داشته باشند! چهار تا مرجع بی حکمت مثل تو که این فتواها را بدهند، در قرون آینده باید مراجع شیعه به گدایی بیفتند! خیرسرشان به جز چاپیدن مردم هنر دیگری که ندارند، از کجا می خواهند نان در بیاورند؟!
خلاصه اینکه: تقی جان، قبل از دادن چنین فتواهای خطرناکی کمی فکر کن، و مجددا طول و عرض جیب خودت و دیگر مراجع را دقیقا اندازه بگیر. بعد می توانی در حد نیاز جوگیر هم بشوی!
موفق باشی!