۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

دیپلمات های جمهوری اسلامی از کویت اخراج می شوند

آهوران نیوز به نقل ازالعربية:به گزارش منابع العربیه حکومت کویت که سه تن از وزرای مهم آن از اعضای خانواده حاکم کویت هستند استعفا خواهد کرد.
منابع پارلمانی مطلع روز پنجشنبه 31-3-2011 به العربیه گفتند بدنبال درخواست استیضاح سه تن از وزرای حکومت از سوی برخی از نمایندگان پارلمان به نظر می رسد که حکومت تصمیم دارد امروز استعفای خود را به امیر این کشور تقدیم کنند .
در همین رابطه روزنامه کویتی "القبس" از جلسه برخی از وزیران با رهبران سیاسی کشور که در بعد ظهر روز چهارشنبه منعقد شد خبر داد.
به نقل از این روزنامه در نشست مذکور نگرانی های ناشی از اختلافات فرقه ای که اخیرا در بحرین و تا حدودی در کویت مشاهده می شود مورد بحث قرار گرفت.
نمایندگان پارلمان برای استیضاح حکومت به دو محور مهم ناکارایی حکومت در دفاع از نظام سیاسی کشور و نیز سهل انگاری و ناتوانی در دفاع از هیبت دولت و حفظ یکپارچگی جامعه کویت در شرایط کنونی منطقه اشاره کردند .
وزیر خارجه کویت دکتر محمد الصباح یکی از وزرایی است که دیروز توسط
صالح عاشور نماینده پارلمان استیضاح شد.
تغییرات در ساختار حکومت کویت بدنبال کشف یک شبکه جاسوسی ایرانی به وقوع می پیوندد .
مقامات وزارت کشور کویت اعلام کردند که یک شبکه جاسوسی را که در زمینه جمع آوری و انتقال اطلاعات برای سپاه پاسداران ایران فعالیت داشت منهدم کرده و خواستار همکاری نزدیکتر کشورهای حاشیه جنوبی خلیج در امور امنیتی شدند.

هیچ نظری موجود نیست: