۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

مـصـاحـبـه‌ اخـتـصـاصی سـایـت دووربـیـن با مولوی عبدالرئوف ریگی سخنگوی جنبش جندالله در این مصاحبه جناب مولوی عبدالرئوف ریگی به سوالات سایت دووربین به طور کامل و واضح جواب داد است

آهوران نیوز به نقل از سـایـت دووربـیـن مـصـاحـبـه‌ای با مولوی عبدالرئوف ریگی سخنگوی جنبش مقاومت مردمی اهل سنت ایران ، جندالله
در این مصاحبه جناب مولوی عبدالرئوف ریگی به سوالات سایت دووربین به طور کامل و واضح جواب داد است . سایت دووربین روز دوشنبه متن کامل این مصاحبه را پخش خواهد کرد .

سوالات سایت دووربین از مولوی عبدالرئوف ریگی
زمزمه‌های در مورد شهادت عبدالمالک ریگی به دست جلادان زندان اوین به گوش می رسد . آیا شما معتقد به اعدام  یا شهادت بر اثر شکنجه آقای ریگی هستید ؟
در میان جوانان و دانشجویان اهل سنت دو نظریه در مورد جنبش جندالله وجود دارد. نظریه اول ، جندالله وابسته به آمریکا ، عربستان و دیگر حکومت‌هاست . نظریه دوم ، جندالله حاصل تجارب و شرايط رعب و وحشت مردم اهل سنت و بلوچ در ايران است . جواب شما به این جوانان چیست ؟
عملیات جندالله در شهر زاهدان توسط دو جوان به نامهای عبدالباسط  و محمد ریگی بودند . چه موقع به جندالله پیوستند و چرا عملیات استشهادی را انتخاب کردند ؟ و آیا کسان دیگری برای عملیات استشهادی آماده هستند ؟
آیت‌الله خامنه‌‌ای‌ در پیامی به مناسبت هفتمین روز انفجارهای زاهدان با منحرف،متعصّب و وهابی خواندن جندالله ، شما را به دست پروردی غرب و دخالت دستگاهای جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در این حادثه دانستند. آیا حادثه زاهدان به دستور کسانی غیر از جنبش یا با همکاری دستگاهای دیگری بوده است ؟
در اولین جمعه بعد از انفجارهای زاهدان مولانا عبدالحمید به طور شدید اللحن در این مورد موضع گیری کرد . این عملیات ها را حملات تروریستی خواند و گفت انفجارها به شدت ما را مبهوت و متاثر کرد . کدام اندیشه و فتوای شرعی اجازه انتحاری در مسجد و محل عبادت داده است ؟ جواب شما به مولانا و کسانی که چنین می‌اندیشند چیـسـت ؟
ارتباط جندالله با احزاب اسلامی ایران ، دعوت و اصلاح " اخوان المسلمین "  ، مکتب قرآن کردستان  ، جماعت تبلیغ  و  سلفی های جهادی چگونه است ؟
سوالات بالا از چندین سوالی است که خبرنگار دووربین از جناب مولوی عبدالرئوف ریگی پرسیده و ایشان به طور کامل و واضح به انها جواب داده است.

بنا به گزارشي که جديدا " انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان" دريافت نموده جزئيات بيشتري از نحوه دستگيري و وضعيت محمد صابرنوجوان ربوده شده بلوچ را شرح ميدهد

بنا به گزارشي که جديدا " انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان" دريافت نموده جزئيات بيشتري از نحوه دستگيري و وضعيت محمد صابرنوجوان ربوده شده بلوچ را شرح ميدهد
محمد صابرملک رئيسي که اکنون هفده سال دارد دربيست وچهارم سپتامبر سال قبل در"بیمارستان علی ابن ابی طالب چابهار" هنگاميکه بالا سری برادر کوچکترش بوده همراه خواهر زاده 17ساله اش و برادر زاده هفت ساله اش توسط نیروهای اطلاعاتی دستگير ميشود. نيروهاي امنيتي بعد از چند ساعت بازداشت بردار زاده و خواهرزاداش را ساعت یازده شب کنار منزلشان رها میکنند.
نيروهاي امنيتي در همان روز همزمان دو برادر ديگر( سی ساله و 22 ساله ) محمد صابر را درمکانی ديگردرچابهار دستگیر میکنند وبعد از دستگیری به خانه انها هجوم ميبرند وسراغ برادر دیگرشان عبید الرحمن (بيست چهار ساله) که چندي قبل بخاطر امنيت جاني از کشور خارج شده بود را میگیرند . مامورين , خانواده محمد صابر را تهدید میکنند که اگر عبیدالرحمن را تحویل ندهند سه تا فرزند دستگيرشده آنها اعدام خواهند شد
بعد از پیگیری بستگان و ریش سفیدان محل, دو برادردستگيرشده بعد از چهار ماه با قيد وصيقه هفتاد میلیونی ازاد ميشوند اما محمد صابر بهدف تحويل عبيدالرحمن به اداره اطلاعات آزاد نميشود
محمد صابر در بازداشتگاه اداره اطلاعات زاهدان در بازداشت بسر ميبرد و در اين مدت يکسال فقط سه بار ملاقات و هشت بار تماس تلفني با خانواده اش داشته است و اکنون بیش از 4 ماه است که از سرنوشت وی خبر در دست نیست و این موضوع آنچنان شديد باعث نگراني و از پاافتادگي پدر و مادر اين نوجوان شده است که پدرش توانائي حتي رفتن به مسجد بغل خانه اش را هم ندارد

انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان

لينکهاي مرتبط




گزارش تصویری از تظاھرات امروز 01 اکتوبر 2010 در لندن مقابل سازمان عفوی بین الملل

گزارش تصویری از تظاھرات امروز  01 اکتوبر 2010 در لندن مقابل سازمان عفوی بین الملل
امروز جمعہ 01 اکتوبر 2010 جمعی از بلوچھای مقیم انگلیس ھمراہ با دوستان عرب الاحواز، کردھای ترکیہ و فعالان حقوق بشر انگلیسی در لندن مقابل سازمان عفوی بین الملل تظاھرات کردند ( و ھمچنین تشکر از دوستان حزب استقلال اذربایجان جنوبی کہ ھمدردی خود را بصورت نوشتہ برای ما ارسال کردہ اند) ۔
این تظاھرات بر علیہ دولتھای پاکستان و ایران کہ بلوچھا را از منازل و محل کارشان می ربایند و سپس می کشند و جسد آنھا را در بیابانھا رھا میکنند انجام گرفتہ است ۔ ھمچنین بیش از 8000 نفر بلوچ از مردم بلوچستان شرقی کہ تحت اشغال پاکستان است ناپدید ھستند ۔
























براي دیدن تصاویربیشتربر روی لینک پایین کلیک کنید

http://www.balochetawaar.com/n_images10/01,10,10%20protest/011010protest.htm

حاج خدابخش آن مرد دلیر و کوهسار ، آن چشم‌های عمیق و درخشان و مهربان

حاج خدابخش آن مرد دلیر و کوهسار ، آن چشم‌های عمیق و درخشان و مهربان
میخواستم باری دیگر از آن مرد جنگجو و دلاور سرزمین بلوچستان حاج خدابخش بنویسم ، آن چشم‌های عمیق و درخشان و مهربان، آن پیشانی مواج و نگران، آن لبخندهای امیدبخش، آن گام‌های استوار، آن دستان گشاده و مصمم، آن گفتار دلنشین و دوست‌داشتنی، آن اندیشه‌های ژرف، و آن آرزوها و امیدهای بلند.
چه سخت است گفتن و نوشتن درباره ی حاج خدابخش جان ، درباره آن صخره سخت و تناور و پابرجا، در باره آن جویبار زلال و نغمه‌خوان، در باره آن گل خوشبوی رنگین، در باره آن آسمان پهناور آبی.
ای خدابخش ! بلوچستان ، سرزمین مقدس شهیدان ، برخواهد خاست، بر خواهد دمید، شکوفان خواهد شد؛ از میان دانه‌های نیرومندی که تو بر زمینش افشاندی.
همه کوه‌های بلوچستان بر تو خواهند بالید؛ بر تو شیری که دامنه‌های پر غرورش را از هجوم اشغالگران
دور داشتی وبلوچستان را به آهنگ هیچ سرزمینی ترک نکردی. همه کوه‌های سر به فلک کشیده و همه دره‌های زاهدان تا سرباز ، همه کوههای بلوچستان بزرگ غبطه خواهند خورد که گوهر پیکر خفته ترا در آغوش دارد.
کوه‌های بلوچستان به خود می‌بالند که تو از دامانشان برخاستی. مادران بلوچستان همچو تهمینه بلوچی به خود می‌بالند که پرورنده عبدالمالکی دیگر بوده‌اند.

حاج خدابخش جان ، عکس های کوهستانی تو دنیا را به تعجب انداخت ، و به جهانیان فهماند ، که تو عاشق کوه بودی ومبارزه ، آن تفنگ کلاشی که بر دستت بود ، نشان بر این بود ، عاشق حرمت ناموس ملتت بودی ، نه ثروت مال و دنیا.
حاجی جان نمی توانم ، از تو بنویسم زیرا قلمم در وقت نوشتن از فراق تو خشک میشود.
ناکو وشدل

حوض حوزه هم براى خامنه ای جنایتکار نماند

قم پیش از با روی سرد نشان دادن و نپذیرفتن احمدی‌نژاد نشان داده بود که با کسی که خامنه‌ای عقایدش را به او نزدیک‌ دانسته بود همراهی ندارد ولی اکنون خبر می‌رسد که قم به راحتی حاضر نیست که خود علی خامنه‌ای را نیز به حضور بپذیرد.
گزارش‌ها حاکی است که در با وجودی که قرار بود سیدعلی خامنه‌ای طی روزهای جاری سفری به قم داشته باشد، به خاطر خودداری علما و روحانیون قم از رفتن به استقبال رهبری و حضور در سخنرانی وی در حرم حضرت معصومه(س)، این سفر فعلا لغو شده است.
به گزارش تحول سبز، قرار بود طی روزهای جاری سید علی خامنه‌ای به شهر قم سفر کند و به همین خاطر به دفتر مراجع عظام قم اعلام شده بود که به استقبال او بروند اما مراجع از این اقدام خودداری کردند.
دفتر رهبری ج. ا. پس از مواجهه با این برخورد مراجع و علمای قم، از آنها خواست تا برای سخنرانی خامنه‌ای در حرم حضرت معصومه حاضر شوند، اما مراجع باز هم امتناع کرده‌اند.
بدین ترتیب، با رد درخواست بیت رهبری از سوی مراجع و علمای برجسته قم، سفر وی به قم در موقعیت سرد کنونی لغو شد.

بازتاب بین المللی تحریم هشت تن از جنایتکاران رژیم

این افراد مسئول تجاوز، شکنجه و قتل در ایران هستند
شبکه خبری دویچه وله آلمان: هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در توضیح تحریم‌ های جدید علیه مقامات رژیم ایران که نخستین تحریم اعمال شده از سوی آمریکا علیه افراد به اتهام نقض حقوق بشر بشمار می رود، گفت، شهروندان ایرانی تحت نظارت یا فرماندهی این افراد بدون دلیل خاصی بازداشت شدند و کتک خوردند و مورد شکنجه و تجاوز و قتل قرار گرفتند.
روزنامه واشنگتن پست: همزمان با افزایش فشارهای اقتصادی بر رژیم تهران که باعث سقوط ارزش ریال شده است، دولت اوباما در گامی جدید هشت تن از مقامات حکومتی را که در سرکوب تظاهرات مردم ایران در سال گذشته دست داشتند، تحریم کرد. اوباما با استفاده از قدرتی که از سوی کنگره به وی تفویض شده است، این افراد را تحت تحریم قرار داده است. وزیر خارجه (هیلاری کلینتون) گفت، این اقدام به خاطر احترام به ارزشهایی است که به آن معتقدیم.

دربلوچستان چه می گذرد؟

جمهوری اسلامی ایران که سیستمی خود ساخته وبه دوراز تمامی موازین رایج بین المللی به حیات ننگین خویش ادامه میدهد، ازهمان ابتدای روی کارآمدنش به دسیسه بازی برعلیه ملت بلوچ وسایرملل دربند ایران پرداخت.
سیاست دراقلیت قراردادن مردم بلوچ درسرزمین آبا واجدادیش، بلوچستان طراحی وبمورد اجرا گذاشته شد. دراکثرشهرهای بلوچستان، اقدام به خانه سازی کردند و به نیروهای غیربلوچ سپردند که از مناطق عمدتاً مرکزی ایران، آورده میشدند. این افراد ازامکانات ویژه ای برخوردارمیگشتند تا بدینوسیله بتوانند نقش مهره ای سرسپرده در نابودی مردم بلوچ را بازی کنند.
کارمندان بلوچ ازاداره جات دولتی پاکسازی شدند. دانشجویان ودانش آموزان بلوچ دستگیر، شکنجه واعدام گشتند. مولوی های معترض ومخالف رژیم ناجوانمرانه ترورشدند و هزاران نفراز تحصیلکردگان وروشنفکران بلوچ، ازوحشت جلادان حاکم، ترک وطن کردند.
همه روزه درگوشه وکنارسرزمین پهناورمان بلوچستان، مردم عادی را به بهانه های واهی اعدام وگلوله باران میکردند تا شاید به هدف شوم پاکسازی بلوچستان ازملت بلوچ برسند. سردمداران رژیم تهران دربلوچستان، با دو دشمن نیرومند مواجه بودند. یکی بلوچ ملی با تمامی ویژگیهای زبانی ـ فرهنگی وتاریخیش، ودیگری بلوچ اهل تسنن.
مذهب تشیع که پس ازدوران صفویه، برای اولین باربه شیوه ای نوین حکومت را درایران تصاحب کرده است، با پشتوانه درآمد هنگفت نفت وبه تبع آن اسلحه ای که ازاینطریق تهیه میشود، یکه تازمنقطه است وازلابلای اراجییف آخوندهای حکومتی چنین برمی آید که قصد جهانی شدن مذهب تشیع را نیزدرسرمی پرورانند.
احمدی نژاد رئیس جمهوروقت رژیم تهران، خطرناکترین جناح مذهب تشیع را نمایندگی میکند. پس ازقدرت گیری اوست که تمام پرده های گاهاً ریا وتزویر برادری شیعه وسنی به کنارگذاشته شده وبا سپردن کلیه اختیارات بلوچستان به زابلیهای متعصب وضد بلوچ، عملاً جنگی آشکاربرعلیه مردم ستمکشیده بلوچ آغازمیگردد. دیگرازاقدامات طولانی مدت خبری نیست. آنها به دست هرجنایتکاری، صرفاً بخاطرضد بلوچ و ضد سنی بودن اسلحه دادند تا هرفردی را که خواستند، بقتل رسانده ویا دستگیروروانه سیاهچالها کنند.
اعزام ابراهیم نکونام به بلوچستان برچنین پایه ای استواربود. نکونام وهمپالکیهای زابلیش، دهمرده ـ شهریاری، هزاران جوان ونوجوان بلوچ را چه دربلوچستان وچه درسایرشهرهای ایران حلق آویزویا تیرباران کردند و دهها هزارنفر دیگردرزندانهای رژیم وحشیانه شکنجه میشوند.
توهین به باورهای اهل سنت که قبلاً درمحافل خصوصی ویا درشهرهای مرکزی ایران جریان داشت، هم اینک دربلوچستان بطورآشکار ادامه دارد و رژیم حاکم با دست زدن به چنین اقداماتی میخواهد کشتارمردم بلوچ را گسترده ترسازد. برهمگان آشکاراست که بلوچها به مذهب خویش پایبندند واهانت به مقدسات مذهبی را تحمل نخواهند کرد. اعتراضات مردمی گسترش خواهند یافت ورژیم تا دندان مسلح آخوندی که تشنه خون بلوچ وسنی است، قتل عام خواهد کرد.
اینجاست که نیروهای سیاسی ومبارزبلوچ، چه آنانی که مبارزه سیاسی میکنند وچه کسانی که درگیرمبارزه سیاسی هستند، ازدوستان، همسایگان، وسایرنهادهای بین المللی طلب مساعدت نمایند. روحانیت بلوچ نیزکه تاکنون وبنا به مصلحت، دراینرابطه سکوت کرده است، بپا خیزد وتمامی ارتباطات پیرامون را به یاری طلبیده و ملت بلوچ را ازشراین دیوصفتان وخون آشامان نجات دهند.

امیربلوچ

بازداشت ۳ تن از رهبران نهضت آزادی

ابراهیم یزدی، هاشم صباغیان و علی غروی، دبیرکل، عضو شورای مرکزی و مسئول شاخه اصفهان نهضت آزادی ایران، بعد از ظهر روز جمعه (۹ مهر) در اصفهان بازداشت شدند. یزدی و صباغیان برای شرکت در مجلس‌ترحیم به اصفهان رفته بودند.
به گزارش سایت‌های میزان نیوز و کلمه، دکتر ابراهیم یزدی و هاشم صباغیان دبیر کل و عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران، که برای شرکت در مراسم ترحیم یکی از اعضای درگذشته نهضت به اصفهان رفته بودند، همراه با دکتر سیدعلی غروی مسئول شاخه اصفهان نهضت دستگیر شدند.
یزدی، صباغیان و غروی، پس از شرکت در مجلس ترحیم، همراه با تعدادی از اعضا و علاقمندان نهضت آزادی برای ادای نماز گرد‌هم آمده بودند که ماموران لباس‌شخصی به محل تجمع آنان وارد شدند و آن‌ها را دستگیر کردند.
نماز جمعه غیرقانونی!
سایت کلمه که به میرحسین موسوی نزدیک است، نوشت که ماموران لباس شخصی حکم قضائی ارائه ندادند و به زور وارد خانه محل تجمع اعضای نهضت آزادی شدند. آن‌ها همراه با یزدی، صباغیان و غروی، چندتن دیگر از حاضران را نیز دستگیر کردند.
به گزارش همین پایگاه اینترنتی، لباس‌شخصی‌ها، هنگام ورود به خانه، خود را ماموران امنیتی و بسیج معرفی کردند و گفتند که نماز جمعه در این محل به‌صورت غیرقانونی برگزار شده است. آن‌ها ضمنا از حاضران فیلمبرداری و مشخصات آنان را ثبت کردند.
افزایش فشار بر نهضت آزادی
نهضت آزادی ایران، از زمان انتخابات پرمساله ۲۲ خرداد ۸۸ تاکنون با فشار بیشتری از سوی حکومت روبرو شده است. دکتر ابراهیم یزدی، دبیرکل نهضت، روز هشتم دیماه سال گذشته برای دومین بار در خانه خود دستگیر شد. وی مدتی بعد به علت وخامت حال از اوین به بیمارستان آتیه انتقال یافت و چند روز بعد آزاد شد.
در دیماه سال گذشته همچنین امیر دلیرثانی، مرتضی کاظمیان، عبدالرضا تاجیک، محمد توسلی، مهدی معتمدی مهر، امیر خرم، محسن محققی، مهدی قلی‌زاده و مازیار شکوهی از اعضای نهضت آزادی بازداشت شدند. ۱۵ دیماه ۸۸، اعضای شورای مرکزی نهضت آزادی اعلام کردند که کلیه فعالیت‌های سیاسی این حزب موقتا قطع خواهد شد.
دکتر یزدی، نخستین وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اکنون ۷۹ ساله است و به گفته اعضای خانواده‌اش به سرطان پرستات مبتلا است.

دویچه وله

۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

رئيس پليس دبي: موساد مرا تهديد به قتل كرد

آهوران نیوز به نقل ازتمکین: رئيس پليس دبي فاش كرد كه به دنبال افشاي جزئيات ترور "محمود المبحوح " عضو حماس در دبي، از سوي سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) تهديد به قتل شده است.
"ضاحي خلفان تميم " در گفت‌وگو با روزنامه اماراتي "الإتحاد " گفت كه پس از آنكه جزئيات ترور المبحوح بدست عناصر موساد را فاش كرده است، دو بار از سوي موساد يكبار از طريق ايميل و يكبار هم تلفني تهديد به قتل شده است.
خلفان گفت كه موساد در نامه‌اي به وي تاكيد كرد كه اگر مي‌خواهد زنده بماند بايد سكوت كند.
وي همچنين اظهار داشت كه يكي از عناصر موساد از طريق يكي از نزديكانش كه از مسئولان بازنشسته امارات است به وي پيغام داده است كه سكوت اختيار كند.
مبحوح 35ساله كه يكي از بنيانگذاران گردانهاي عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش حماس به شمار مي رود، در سال 1998 از نوار غزه تبعيد شد و روز 20 ژانويه سال جاري ميلادي در هتلي در دبي به دست عاملان موساد به قتل رسيد.

افراد بد تر از حیوان ۱

   
   ایمان صحابه از نطر حضرت علی (رض )

قوم والله میامین الرای مراجیح العلم . ئقاویل با الحق . متاریک للمعنی مضوا قدما  علی الطریقه واوجفوا علی المحجه فظفروا بالعقبی الدائمه والکرامه البارده .
                                                 ( نهج البلاغه خطبه ۱۱۵ )
حضرت علی می فرماید : بخدا گروهی بودند دارای رای ها ونظرهای پاکیزه وحلم وبردباری شان از دیگران بیشتر . گفتارشان حق وراه راست را برگزیده وآن را مقدم داشته  وبر آن گذشتند وبسوی آن شتافتند وبه عاقبتی جاویدان وکرامتی نیک وگوارا دست یافتند .
 بله دوستان این است جملات زیبایی که حضرت علی در حق صحابه از زبان مبارکش بیرون می آورد وامروزه کسانی که ادعای عشق علی را می کنند بر خلاف وجدان و خواسته علی به دوستانش تو هین می کنند  واین آخوند های رسوا چقدر این ملت بی شرم را استحمار کرده اند شما خودتان خدس بزنید اینان کسانی هستند که لعنت الله و رسولش وتمام موجودات بر آنان همچون باران بهاری سرازیر است این لعنت ها مبارکشان باد .
                                            لعنت الله علیهم اجمعین

هلاکت 9 سرباز دشمن در انفجاری در ارزگان

آهوران نیوز به نقل ازتمکین: به گزارش وب سایت امارت اسلامی افغانستان، خبرهای رسیده از ولایت ارزگان حاکیست که دیروز ظهر حدود ساعت 12، انفجاری در شهر ترینکوت مرکز این ولایت، خودروی رنجر سربازان داخلی را هدف قرار داد.
در این انفجار که توسط مین کارگذاری شده مجاهدین امارت اسلامی در منطقه "پوزکی" این شهر، در مسیر خودروی رنجر کاروان دشمن صورت گرفت، خودروی مذکور کاملاً تخریب شده و تمام سرنشینان آن که به 9 تن می رسیدند، درجا کشته شدند



حمله به ایست بازرسی ارتش مزدور در موصل و به غنیمت گرفتن اسلحه آنها توسط مجاهدان انصارالاسلام


آهوران نیوز به نقل ازتمکین: کمیته نظامی جماعت انصارالاسلام با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به ایست بازرسی ارتش مزدور عراق در شهر موصل را بر عهده گرفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم

الحَمدُ لله مُعزِ الإسلام و المُسلمين، و مُذل الكَفَرة و المُرتدين، و الصَلاة و السَلام على إِمامِ المُجاهدين، وقائدِ الغُر المُحجلين الضَحوك القـَتال، و على آلهِ و صَحبهِ أجمعين و من سارَ على نهجهم و اهتدى بهديهم إلى يوم الدين, أما بعد :

خداوند متعال می فرماید: (فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ) الأنفال:17
«‏( اي مؤمنان ! ) شما كافران را ( با قوّت و قدرت خود در نبرد بدر ) نكشتيد ، بلكه خدا ( با پيروز نمودنتان بر آنان و افگندن هراس به دلهايشان ) ايشان را كشت . و ( اي پيغمبر ! بدان گاه كه مشتي خاك به طرف آنان پرتاب كردي و خاك به چشمان ايشان فرو رفت ، در اصل ) اين تو نبودي كه ( خاك را به سوي آنان ) پرتاب كردي، بلكه خداوند ( آن خاك را تكثير و به سوي ايشان ) پرتاب كرد ( و به چشمان آنان رساند ) تا بدين وسيله مؤمنان را خوب بيازمايد ( و با اعطاء خوبيها آزمايششان نمايد ) . بيگمان خداوند شنواي ( دعا و استغاثه مؤمنان بوده و از صدق و اخلاص ايشان ) آگاه است . ‏»
در ادامه عملیات حمله به اشغالگران و یاوران مزدورشان که مسلمانان بی گناه را می کشند و آنها در زندانهای سری شکنجه می دهند، برادرانتان، سربازان حق در شهر موصل در ساعت 9:30 صبح پنجشنبه  2/ رمضان /1431 برابر با 12 /8/ 2010 توانستند با استفاده از اسلحه سبک و متوسط به یکی از ایستهای بازرسی حکومت مزدور در منطقه "صناعة " در وادی "عكاب" در بخش راست شهر حمله کنند که این حمله منجر به هلاکت یک سرباز و زخمی شدن یک نفر دیگر و به غنیمت گرفتن اسلحه های آنها شد و برادران سالم و همراه غنیمت به پایگاههای خود بازگشتند. و لله الفضل و المنة
کمیته نظامی جماعت انصارالاسلام
21 / شوال /1431
30 / سپتامبر/2010

سه مجاهد امارت اسلامی با رهاندن خود از اسارت و هلاکت دشمن، حماسه آفریدند


آهوران نیوز به نقل ازتمکین: به گزارش وب سایت امارت اسلامی افغانستان، خبرهای رسیده از ولایت قندهار حاکی از آن است که در دشتهای ریگی متعلق به ولایت قندهار سه تن از مجاهدین امارت اسلامی که چهار روز پیش به اسارت دشمن در آمده بودند، به توفیق خداوند متعال و به همت و بیداری و فداکاری نشآت گرفته از ایمانشان از چنگال دشمن آزاد و بر دشمن غالب شده و آنها را به هلاکت رسانده و بار دیگر قدرت ایمان را به نمایش گذاشتند.

بنا بر این گزارش، چهار روز پیش سه نفر از مجاهدان امارت در شهر قندهار از سوی شبه نظامیان سرحدی دشمن (که معروف به شبه نظامیان فرمانده رازق هستند) دستگیر شدند. این شبه نظامیان مزدور دشمن به قتل عام، و کشتن بدون محاکمه معروف هستند و دولت مزدور نیز از چنین رفتار مجرمانه آنها آگاه بوده و چه بسا به آن نیز سفارش کرده باشد.

شبه نظامیان مذکور بنا بر قساوت قلبی قصد داشتند این مجاهدین اسیر را طبق عادت همیشگی خود به خارج شهر برده و پنهان از چشم مردم در صحراهای ولسوالی ریگستان ولایت قندهار به شهادت برسانند، اما تقدیر الهی اینچنین نبود  و برخلاف خواسته آنها و به تقدیر الهی مجاهدین موفق شدند خود را نجات داده و دشمن را نابود کنند.

بنا بر این گزارش شبه نظامیان مزدور روز سه شنبه دست و پا و چشمان سه نفر از مجاهدین را بسته و سوار ماشین کرده و به طرف ولسوالی ریگستان حرکت کردند. بنا بر تقدیر الهی خودروی آنها پس از مدتی حرکت، درگل و لای گیر می کند و دشمن مشغول بیرون کشیدن خودور می شود که در این حال  یکی از مجاهدین با استفاده از فرصت و با توکل بر قادر متعال در حالیکه دست و پا و چشمانشان بسته است، ابتدا دستانش را آزاد می کند و سپس پا و چشمان خود را و ناگهان به یکی از دشمنان حمله کرده و سلاحش را گرفته و چهار تن از آنها را در جا به هلاکت رسانده و رهسپار جهنم می کند، اما دو نفر از شبه نظامیان موفق به فرار می گردند. و خودرو و اسلحه آنها به غنیمت مجاهدان در می آید.

جزئیات بیشتر از مرگ یک جوان کرد در بازداشتگاه اطلاعات سپاه

کردیش پرسپکتیو: به دنبال کشته شدن یک جوان کرد در بازداشتگاه اطلاعات سپاه، خبرگزاری هرانا از بازداشت چهار دختر در هنگام دستگیری مقتول و سرنوشت نامشخص دو تن از آنان خبر داد.
پس از آنکه اخبار مربوط به کشته شدن یک شهروند کرد به نام ناصر عیسی زاده اهل روستای "کوره ره‌ش" واقع در منطقه‌ی سلماس در بازداشتگاه اطلاعات سپاه از سوی منابع خبری کردستان بر روی وبسایت ها قرار گرفت، خبرگزاری هرانا جزئیات بیشتری را در خصوص مرگ نامبرده و همچنین بازداشت چهار دختر کرد اهل سلماس در هنگام دستگیری آقای عیسی زاده منتشر کرد.
ناصر عیسی زاده در روز دوشنبه 22 شهریور ماه به همراه چهار دختر کرد در شهر ارومیه از سوی نیروهای امنیتی سپاه پاسداران دستگیر و پس از چند روز جسد وی به خانواده‌اش تحویل داده شد.
برخی از منابع خبری از جمله خبرگزاری کردستان، با اعلام دستگیری این شهروندان در یکی از مناطق مرزی کردستان افزود: "نامبرده به همراه چند جوان دیگر روز دوشنبه 22 شهریور به هدف کوهنوردی به یک منطقه‌ی مرزی مراجعه که توسط نیروهای نظامی رژیم دستگیر شدند."
ناصر عیسی زاده، در تهران مشغول سپری نمودن دوران اجباری سربازی بوده است. برخی از نزدیکان ایشان و همچنین خبرگزاری کردستان دلیل بازداشت این عده را ارتباط با احزاب مخالف نظام عنوان کرده‌اند.
ماموران آگاهی علت مرگ این زندانی را خودکشی در بازداشت گاه این اداره اعلام کرده اند، این در حالی است که شاهدان عینی از بازداشت وی به همراه چهار دختر توسط اطلاعات سپاه گواهی می دهند.
پدر ناصر عیسی زاده در مصاحبه‌ای با هرانا، از وجود آثار شکنجه و سوختگی شدید بر جنازه فرزندش پرده برداشت و خودکشی وی را تکذیب نمود.
وی تصریح کرد که جسد فرزندش از ناحیه کمر و پا دچار شکستگی استخوان بوده و آثار سوختگی شدید در گردن وی کاملا مشهود بوده است.
شایان ذکر است که اطلاعات سپاه پاسداران از برگزاری مراسم ختم برای این جوان کرد ممانعت به عمل آورده و مراسم دفن وی تنها با حضور خانواده عیسی زاده صورت گرفته است.
علاوه بر این روز شنبه 27 شهریورماه، نیروی انتظامی مستقر در پاسگاه قلقله واقع در شهرستان مریوان یک جوان از اهالی آن روستا را به بهانه سرباز زدن از خدمت سربازی به پاسگاه جلب نموده و دو روز بعد جسد بی جان وی را به خانواده‌اش تحویل دادند.
طی یک ماه گذشته حداقل دو شهروند دیگر به اسامی غلامرضا بیات و ره‌وند محمد اسماعیل در بازداشتگاههای نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی بر اثر ضرب و شتم و شکنجه جان خود را از دست داده‌اند

آخوندهای جمکرانی چرا صیغه را بر دختران دیگران ثواب و بر دختران خود مکروه میدانند ؟

روزی به یکی از نمایندگی های دفتر نکاح صیغه ای آخوندی رفتم ، دیدم آخوندی با عمامه و جبه بر صندلی نشسته و بعد از چند نفر نوبت من رسید ، به آخونده گفتم حاج آقا میخواهم با دختری 16 ساله نکاح صیغه ای کنم ، آخونده با تعجب گفتند : دختر 16 ساله گفتم بله حاج آقا بعدا آخونده شروع کردن به تبلیغات صیغه ، که صیغه اجر و پاداش فراوانی داره ، بالخصوص بر جوانان فرض است که این فریضه را انجام دهند ، ائمه به این فریضه پایبند بودند ، در کتب فواید روحی و مادی و معنوی آمده است ، بعد از جنابت که غسل میگیرید به ازای هر قطره آبی که از بدنتان پایین میاد ؛ به همین اندازه اجر و گناهنتان بخشید میشه ، این عملی است که مقام معظم رهبری خامنه ای دستور داده است در کشور به روش دائمی انجام شود ، بعد از نیم ساعت تبلیغات آخونده درباره ی صیغه . به آخونده گفتم : حاج آقا میدونید اون دختری که من میخواهم با اون ، نکاح صیغه ای کنم اون دختر شماست . با کمال ناباوری آخونده گفت : دخترمن! من گفتم بله حاج آقا بعدا آخونده خشمگین شد و شروع کردن به دشنام دادن و حرفهای رکیک و زشت و ... بعدا گفت شرم کن مگه شما خواهر و مادر ندارید !!!!!!!!!!!!!!!!!
بعدا به آخونده گفتم مگه شما نمی گید آنچه که برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نه پسندید ، شما شرم کنید که ما مردم را اسباب بازی گیر آورید و دختران مردم را به نکاح صیغه ای برای خودتان و دیگران در می آورید و حالا خودتان حاضر نیستید که دختران خود را به نکاح صیغه ای دیگران در بیاورید ، حالا میگید برای دیگران ثواب دارد و اجر دارد ، مگه برای شما گناه دارد ، شما چرا برای خودتان منکر میشوید و برای دیگران خوش ، از خدا بترسید این چه دین و مذهبی است .
بعدا آخوند من را تهدید کردند اگر بیرون نشی به نیروی انتظامی زنگ میزنم تا بیایند شما را ببرند زندان من هم با مظلومیت از اتاق آخونده بیرون شدم.
----------------------------------
این حکایتی واقعی است که یکی از دوستان زابلی ، که تازه سنی شده اند ، برایم تعریف کردند ، لازم دانستم برای دوستان به نگارش بیاورم.
دوستان این نه تنها یک حکایت مفید است بلکه مفید و آموزنده است ، که نباید گول این مارمولک ها را خورد این آخوندها مکارترین انسانان روی زمینند ، همانطور که از مار گزنده انسان باید دور شود ، باید از این آخوندها دور شد.
جای سوال دارد ! آخوندها باید جوابگوی این سوال باشند که چرا صیغه را بر دختران دیگران ثواب و اجر میدانند و بر دختران خود مکروه ! اگر این عمل شایسته است باید اول برای خود بپسندند و بعدا در فکران دیگران باشند ، آنهایی که مدعی هستند که با این عمل شوم و گناه میتوانست جلوی فساد در جامعه را گرفت ، باید در خانواده های خود شروع کنند اگر به تنیجه ای رسیدند به دیگران بسرایند.
این آخوندها هستند که زنا و فحاشی را عام کرده اند ، و دختران مردم را بدبخت میکنند و از این عمل شوم و ننگیشان خوش میشوند.
پس باید نباید گول این گرگ های وحشی در لباس میش را خورد ، و باید این کثافت ها را در چاه جمکران انداخت .

پیروک میرحسین

ملل عرب مسلح شدن تهران به سلاح اتمى راخطرناک دانستند


نظرسنجى ها بيمناکى جهان عرب از انرژى اتمى را ثابت مى کند

 
آهوران نیوز به نقل از العربیه. نت از واشنگتن - احمد الشيتى
چند مؤسسه امريکايى متخصص در زمينه نظرسنجى با کمک انستيتوهاى مطالعات سياسى در فاصله زمانى 29 ژوئن تا 20 ژوئيه سال جارى يک پروژه وسيع نظرسنجى را در کشورهاى عربى انجام دادند که هدف از آن بررسى و شناخت نحوه برخورد پرسش شدگان نسبت به مسلح شدن ايران به نيروى اتم بوده است.

اين نظرسنجى ها که در کشورهاى عراق، کويت، امارات، سعودى، لبنان، اردن، مصر و مغرب صورت گرفت، نشان داد که روى هم رفته 58% از مردم مورد سؤال (گروهاى هدف)، عقيده دارند "دولت ايران در تلاش براى دست يابى به سلاح هسته اى است" و هدف از کوششهاى اتمى تهران "خدمت به اهداف مسالمت آميز نيست".

تولید سریال زندگی عمر بن الخطاب با همکاری MBC و قطر


 
آهوران نیوز به نقال از دبی – العربیه.نت
گروه تلویزیونی MBC و سازمان عمومی اطلاع رسانی دولت قطر از امضای تواقنامه همکاری برای ساخت و پخش بزرگترین مجموعه نمایشی- تاریخی درباره زندگی عمر بن الخطاب (رضی الله عنه) خلیفه دوم مسلمانان که یکی از مهمترین دوره های تاریخ اسلام است خبر دادند.


این خبر در کنفرانس خبری مشترک شیخ ولید بن ابراهیم آل ابراهیم رئیس هیات مدیره MBC و شیخ فیصل بن جاسم آل ثانی و آقای محمد عبد الرحمن الکواری مدیر تلویزیون قطر به همراه علی الحدیثی، ناظر کل مجموعه MBC و مسئولان بلند پایه از دو طرف اعلام شد.


این مجموعه نمایشی تلویزیونی از آن سو اهمیت دارد که نمایشگر راه و روش عملی عمر بن الخطاب و شخصیت وی است که نقشی استثنایی در تاریخ دعوت به اسلام و تاسیس کشوری اسلامی ایفا کرد. به اضافه مزیت های شخصیت این خلیفه دوم مسلمانان و کرامت های ویژه او که او را الگویی هدایت کننده برای مسلمانان تا به امروز قرار داده است.

امارت اسلامی طالبان ادعای جنرال پتریوس را یک دروغ مطلق خواند و مصرانه آنرا تکذیب کرد / ذبیح الله مجاهد ، جنبش طالبان تا هنگامی که نیروهای خارجی به رهبری امریکا در افغانستان باشند، در هیچ یکی از گفتگوهای صلح ، شرکت نخواهیم کرد

خبرگزاری آهوران نیوز به نقل ازسایت دووربیـن :به نقل از پایگاه رسمی امارت اسلامی افغانستان ؛  قومندان عمومی نیروهای بیگانه درافغانستان جنرال دیویدپتریوس ادعاءکرده است که یک تعدادزمامداران بلندپایه طالبان (امارت اسلامی)بااداره کرزی تماس برقرارنموده اند.
امارت اسلامی باوجودیکه ادعای جنرال پتریوس رایک دروغ مطلق میخواندومصرانه آنرا رد می نماید
چنین ادعاهای بی اساس دشمن رادلیل وارخطائی وناکامی دشمن درمقابل مجاهدین میداند.

۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

در پاسخ به ادعای غرب درباره احتمال ساخت سلاح اتمی توسط ایران

لاریجانی: برای مقابله با تجاوز به عنف "آلت" تمام افراد بریده نمی شود

علی لاریجانی رییس پارلمان ایران

 
آهوران نیوز به نقل العربیه.نت
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای ایران در بیان ماجرای پاسخش به خاویر سولانا مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره سخنان آمریکایی ها از احتمال حرکت ایران به سوی ساخت بمب اتم در صورت دستیابی به فناوری هسته ای گفته است که برای مقابله با پدیده تجاوز به عنف دستور قطع "آلت" تمام افراد صادر نمی شود.

این خبر را خبرگزاری ایرانی "فارس" به نقل از علی لاریجانی که شامگاه سه شنبه 28-9-2010 در اجلاس ائمه جمعه سراسر ایران سخنرانی می کرد، بر روی صفحات خروجی خود قرار داده بود اما به گفته منابع مطلع داخل ایران، پس از هشدار مسئولان بلافاصله این بخش از سخنان لاریجانی را حذف کرد.
بنا بر گزارش فارس، لاریجانی با اشاره به موضوع هسته ای ایران گفت: " در موضوع هسته ای آمریکایی ها بهانه جویی می کنند تا مقابل پیشرفت ایران را بگیرند."
او افزود: "وقتی که ما می گوییم به دنبال سلاح هسته ای نیستیم آمریکایی ها می گویند که ما از این موضوع اطلاع داریم ولی شما به دانشی دست پیدا کرده اید که ممکن است روزی به سمت سلاح هسته ای بروید و این حرف بسیار خنده دار است، چرا که این موضوع را می توان درمورد چاقو به کار برد."
او ادامه داد: "سولانا این موضوع را به من گفت و من در جواب گفتم که شما در کشورتان با پدیده زشتی مانند تجاوز به عنف مواجه هستید و شما برای مقابله با مساله هیچ وقت نمی گویید آلات تمام افراد را ببرید."
فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران مدتی است که موضوع مناقشه تهران و غرب است. جمهوری اسلامی اصرار دارد که برنامه هسته ای اش مسالمت آمیز است اما غرب در این باره تشکیک می کند.
از همین رو شورای امنیت سازمان ملل متحد ژوئن گذشته دور چهارم تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را تصویب کرد. پس از آن شماری از کشورها از جمله آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تحریم های یک جانبه مضاعفی را علیه ایران اعمال کردند.

مباهله بین داعی کویتی و یاسر الحبیث

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از المختصر: یاسر الحبیث آخوندی رافضی که در ماه رمضان به مادر مؤمنان توهین کرده بود با درخواست شیخ محمد الکوس امام و خطیب مسجد امام مالک در کویت مبنی بر انجام دادن مباهله موافقت کرد .

این مباهله به خاطر گفته های یاسر الحبیث در مراسمی در لندن انجام گرفت و در آن گفته بود من مباهله می کنم که عایشه و ابو بکر و عثمان هم اکنون در جهنم هستند و شیخ الکوس هم گفته بود بنده با تو مباهله می کنم و می گویم این افراد رضی الله عنهم اجمعین در بهشت هستند .

قرار است کانال ماهواره ای الحکمه به مدیریت وسام عبدالوارث و کانال فدک که متعلق به یاسر حبیث می باشد مستقیما این مباهله و کارهای لازم برای انجام آن را فراهم کنند .

مباهله یعنی ملاعنه و یعنی دعا کردن طرفین برای نازل شدن لعنت بر یکی از طرفین که دروغ می گوید . وآیه به نام آیه مباهله مشهور است و این نص آیه می باشد: فَمَنْ حَاجَّكَ فِيهِ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَأَبْنَاءَكُمْ وَنِسَاءَنَا وَنِسَاءَكُمْ وَأَنْفُسَنَا وَأَنْفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللَّهِ عَلَى الْكَإذِبِينَ". یعنی : بعد از آنچه که از حق به سوی تو آمده است ، کسی با تو مخالفت کرد به آنها بگو بیایید فرزندانمان را بیاوریم و زنان و خودمان ، سپس مباهله بکنیم و لعنت خدا را بر کسی که دروغ می گوید بفرستیم .

و نص مباهله ی مقرر این گونه می باشد : اللهم رب السماوات السبع ورب الأرضين السبع، عالم الغيب والشهادة الرحمن الرحيم، إن كان ياسر بن يحيى الحبيب جحد حقًا وادعى باطلاً فأنزل عليه حسبانا من السماء أو عذابا أليمًا، وإن كان محمد بن عبد الرحمن الكوس جحد حقًا وادعى باطلاً فأنزل عليه حسبانًا من السماء أو عذابا أليمًا . وهر کدام از طرفین این کلمات را 70 بار تکرار می کند .

دستگیری 33 تن به اتهام تبشیر و ارتباط با حزب الله

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از المسلم : روزنامه ی مصری اعلام کردند که پلیس این کشور روز جمعه 33 جوان مصری و عرب را به اتهام داشتن ارتباط با حزب الله و تبشیر تشیع دستگیر کرد .

این افراد هنگام ادای نماز جمعه در مسجدی که آنرا به عنوان مسجد جامع خود انتخاب کرده بودند ، دستگیر شدند .

مقامات مصر گفتند این افراد 16 مصری و 11 عراقی و 6 لبنانی می باشند و به اتهام تبلیغ تشیع بین شهروندان و قرار دادن یک مسجد برای تبلیغ بدون اجازهی حکومت و به صورت غیر قانونی همچنین چاپ بروشورهایی که حامل فکر تشیع بود دستگیر شدند ، و از همه مهمتر آنها با حزب لبنانی_ایرانی حزب الله ارتباط داشتند درحالیکه این حزب قصد دارد به امنیت ملی مصر ضرر بزند.

روزنامه ی کویتی الجریده نوشت : حکومت مصر آنها را 15 روز در بازداشت نگه می دارد تا تحقیقات در مورد آنها به پایان برسد .

این روزنامه افزود : تحقیقات دستگاه امنیتی کشف کرده است که تعداد زیادی از جوانان عراقی و مصری و لبنانی به صورت منظم و برنامه ریزی شده در روزهای جمعه در مکانهایی جمع می شوند و تا مغرب به دعوت تشیع می پردازند .

این تحقیقات می گوید : این افراد کاغذهایی را بین شهروندان پخش می کنند و به منظور جذب کردنشان آنها را به این مراسم دعوت می کنند .

برخی از شهروندان به دستگاههای مربوطه گفته بودند که در ایام رمضان مؤذن این مسجد عباراتی ناآشنا را در اذان بر زبان جاری می کند و می گوید اشهد ان علیا ولی الله و همچنین در خطبه ی نماز جمعه که از بلندگوها پخش می شود حرفهایی مخالف با عقاید اهل سنت زده می شود .

گفتنی است که قاهره چندی پیش یک شبکه ی زیر زمینی را دستگیر کرد که قصد انجام عملیات علیه امنیت ملی را داشتند و بعدا مشخص شد این افراد عناصر حزب الله لبنانی ایرانی بودند

جلال طالبانی : توافقی بدون هماهنگی بین ایران و آمریکا بر سر مالکی !!

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از المختصر: رئیس جمهور عراق جلال طالبانی گفت : توافقی غیر عمدی بین ایران و آمریکا و سوریه بر سر نخست وزیری مجدد نوری المالکی وجود دارد .

جلال طالبانی به روزنامه ی انگلیسی الحیاة گفت : بین آمریکا و ایران توافقی بر سر نخست وزیری مجدد نوری المالکی وجود دارد ولی این توافق با هماهنگی صورت نگرفته است ، و سوریه نیز اخیرا اعلام کرده است که ما امنیت و استقرار را در عراق خواستاریم و نسبت به همه ی نمایندگان و احزاب در یک فاصله ی مساوی قرار داریم .

جلال طالبانی تأکید کرد که بر منصب ریاست جمهوری باقی خواهد ماند و چون توافق همه جانبه بر سر این مسئله وجود دارد و همه گفته اند که جلال طالبانی را انتخاب می کنیم . ولی نتایج انتخابات هنوز اعلام نشده است ، پس ما هم منتظر نتیجه ی انتخابات می مانیم .

وی افزود : کردها این بار از پست ریاست جمهوری کوتاه نمی آیند ، با وجود اینکه بنده شخصا گفته ام ریاست جمهوری و غیر ریاست جمهوری پستهایی هستند که باید بر سر آنها گفتگو کرد ولی ائتلاف کردستانی تأکید می کند که این پست متعلق به کردها است و باید همینگونه باقی بماند حداقل در این دوره باید اینگونه باشد ، و در آینده قطعا در این زمینه توافقاتی صوت خواهد گرفت .

احمدی نژاد در نیویورک باز هم آبرو ریزی کرد !!

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از شبکه ی دفاع از اهل سنت : روزنامه ی نیویورک پست در شماره ی روز یکشنبه ی خود نوشت : رئیس جمهور ایران محمود احمدی نژاد نزدیک به یک هفته لباسهای خود را در نیویورک عوض نکرد ، به طوریکه با همان پیراهن و همان شلوار که به محض ورود به آمریکا به تن داشت تا آخر مراسم ظاهر شد .

این روزنامه نوشته بود : آیا جناب رئیس جمهور چمدانش را جا گذاشته بود ؟ و منابعی در هتل محل اقامت احمدی نژاد و تیم همراهش گفتند : بوی گوشتی که احمدی نژاد و همراهانش می خوردند تمام هتل را گرفته بود.

این روزنامه افزود : احمدی نژاد عجیبترین هفته ی زندگی خود را گذارند ، به طوریکه یکی از مقامات سودانی می خواست با احمدی نژاد در هتل "هیلتون منهتن" دیدار کند که محافظان احمدی نژاد وی را از هتل بیرون کردند .

و این روزنامه باز اینگونه فضای هتل را توصیف کرد که ترس بر همه ی هتل حاکم بود و به محض رسیدن احمدی نژاد به هتل ، در روز 18 سپتامبر 6 نگهبان وی تمام 90 اتاق این هتل را رزرو کردند درحالیکه آنها تنها 20 نفر بودند ، این روزنامه می گوید احمدی نژاد از روز ورود به این هتل تا روز آخر ، حتی یک بار هم به سالن غذا خوری این هتل نیامد و محافظانش شیشه های ضد گلوله را در پنجره ی اتاق وی کار گذاشتند .

و هنگامیکه می خواست از هتل بیرون برود و به مقر سازمان ملل برود با پوشاندن سر خود و با خارج شدن از در مخصوص کارکنان هتل نمی گذاشت کسی وی را ببیند و هیچکس وی را در خیابان ندید .

و غذاهایی که احمدی نژاد و تیم همراهش می خوردند عبارت بودند از کباب بره و آبگوشت و برنج و همه ی آنها را یک رستوران ایرانی آماده می کرد .

به گفته ی این روزنامه آبگوشتی که احمدی نژاد و همراهانش می خوردند بوی هتل را مثل جهنم نامطبوع کرده بود .

شهریاری به توپ و تانک نه نازد ، گر او را جت و تانک است ما را خدایی است

در خبرها آمده بود که شهریاری جنایتکار در نامه ای به خامنه ای ، خواستار سرکوب بیشتر مردم بلوچ شده است ، زابلی های افراطی و تندرو از اربابان خود در تهران مدد و یاری می طلبند ، آنان در این فکرند که با جت و تانک و سرکوب ، میتوانند مبارزین را شکست دهند و سرزمین بلوچستان را اشغال کرده و آزادانه زندگی کنند.
زابلی های افراطی بدانند که شکست مبارزین زهی خیال است و جنون ، به جای این خیال فرسوده و باطل ، به این نکته تدبیر و فکر کنند که اهداف سربازان خداوند متعال(جندالله) چیست ؟ چرا و چگونه به پا خواسته و در مقابل دژخیمان قیام کرده اند ؟ چرا جان و خون میدهند ؟ چرا سرمچارند ؟ و هدف شان چیست ؟
نه تنها برای زابلی های تندور بلکه برای جهانیان مثل روز روشن آشکاراست ، که این جوانان ملت بلوچ ،هدفی جز آزادی و آزادگی ندارند ، هدفی جز مثل شیر زندگی کردن را ندارند ، هدفی جز که بلوچستان مال ماست و مال اجداد و نیاکان ماست را ندارند ، هدفی جز خروج بیگانگان را از سرزمین بلوچستان را ندارند.
مبارزین بلوچ در سخت ترین شرایط در کوهستانهای بلوچستان ، در چادرها و غارها زندگی میکنند ، اینان کسانی هستند که بهترین رفاه و آسایش را ترک کرده اند و زندگی در آپارتمان ها را برای کوهها ترجیح داده اند .
آری قیام و مبارزه است ، یک طرف جندالله است که مبارزین بلوچ میباشند و در طرف دیگر جندالشیطان ، زابلی های افراطی و تندرو به فرماندهی خامنه ای جنایتکار است ، سربازان الله بی باک و بهادر آواز شریعت یا شهادت را سر میدهند و سربازان خامنه ای آواز اشغال زدایی و مال و دولت را سر میدهند.
زابلی ها خودشان به خوبی میدادند که مبارزین عاشقان شهادتند ، نه عاشق پست و منصب در ادرات دولتی و .... .، نه عاشق بندگی خامنه ای ، بلکه عاشق الله و رسول او سرادر مجاهدین نبی اکرم ص است که گفته بود " الجهاد ماض الی یوم القیامه "
پس این جنگ ، جنگ حق و باطل ، جنگ جندالله و جندالشیاطین ، جنگ محبان صحابه و جنگ دشمنان صحابه ، جنگ عاشقان اهل بیت و دشمنان اهل بیت ، جنگ دوستاران سرزمین بلوچستان و جنگ اشغالگران بلوچستان است.
شهریاری به توپ و تانک نه نازد ، گر او را جت و تانک است ما را خدایی است ، آن خدایی که پرندگان برای برای نصرت اصحاب فیل فرستاد ، آن خدایی که در آتش ابراهیم علیه السلام را نجات داد ، آن خدایی که در ماهی از حضرت یونس نگهداری کرد ، ما یقین داریم خدای متعال در این راه که قدم نهاده ایم ، ما را نصرت خواهد کرد.
ما به جهاد خود علیه اشغالگران ادامه خواهیم داد و تا رهایی از استبداد و ظلم به مبارزه مان ادامه خواهیم داد و یقین داریم که اگر ما در این راه کشته شویم ، بعد از ما فرزندان بلوچستان به پا خواهند ایستاد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر خواهند داد.
ناکو وشدل

روی دوم سکه ، سخنرانی پر مغز احمدی نژاد

اینجا نیویورک نیست، تهران است. بجای آن سخنرانی پرمغز احمدی نژاد در سازمان ملل که رهبر آن را ستود، ایکاش اجازه می دادند یک آدم بی مغز (!) اما دلسوخته مردم، برود در صدا و سیما و کمی در باره کارتن خواب ها، شمار معتادان جوان، انواع مواد مخدری که گفته می شود سپاه در ورود آن به کشور و توزیع آن نقش اول را دارد و زندگی دردمندانه بی سرپناهان ایرانی و فحشای ناشی از بیکاری و فقر و بی سرپناهی صحبت کند. عکس های بیشتر را اینجا ببینید.

تحریم هشت جناتیکار از مقامات ارشد رژیم آخوندی ( محسنی اژه‎ای ، رادان ، سردار جعفری و...) توسط اوباما

 
خبرگزاری‌های غربی از افراد زیر به عنوان تحریم شدگان نام برده‌اند: محمدعلی جعفری (فرمانده کل سپاه پاسداران)، صادق محصولی (وزیر کشور دولت نهم و وزیر رفاه فعلی)، غلامحسین محسنی اژه‌ای (وزیر اطلاعات دولت نهم و دادستان کل کشور)، سعید مرتضوی (دادستان انقلاب پیشین ایران)، حیدر مصلحی (وزیر اطلاعات فعلی)، مصطفی محمد نجار (وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در سپاه)، احمدرضا رادان (جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی) و حسین طائب (فرمانده پیشین بسیج و معاون اطلاعات سپاه پاسداران).
..............
ایالات متحده آمریکا ۸ تن از مسئولان بلندپایه نظامی و امنیتی جمهوری‌اسلامی را به خاطر سرکوب مردم ایران و نقض حقوق بشر، ممنوع الورود کرد. دارائی‌های این ۸ نفر در صورتی که در حوزه کنترل آمریکا باشد، ضبط می‌شود.
باراک اوباما رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه (۲۹ سپتامبر / ۷ مهر) دستور عدم صدور ویزای آمریکا برای ۸ تن از مسئولان بلندپایه نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی و ضبط دارایی‌های آنان را امضا کرد.
ضبط دارایی‌ها در آمریکا
دارایی‌های ۸ مقام جمهوری اسلامی در صورتی می‌تواند ضبط شود که مقامات آمریکایی بر آن کنترل داشته باشند. اما احتمال دارد که دولت آمریکا اجرای این محدودیت را از متحدان خود در سراسر جهان نیز بخواهد. تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا تاکنون همواره در کشورهای دوست آن نیز پیگیری شده‌اند.
بنا به اظهار هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا، ۸ مقام امنیتی، نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی صرفا به خاطر شرکت در سرکوب مردم ایران و نقض آشکار حقوق بشر مشمول تحریم می‌شوند. کلینتون گفته است: «این افراد مسئول کتک زدن وحشیانه، شکنجه، تجاوز، اعمال فشار بر مردم ایران و کشتار آن‌ها هستند.»
خبرگزاری‌های غربی از افراد زیر به عنوان تحریم شدگان نام برده‌اند: محمدعلی جعفری (فرمانده کل سپاه پاسداران)، صادق محصولی (وزیر کشور دولت نهم و وزیر رفاه فعلی)، غلامحسین محسنی اژه‌ای (وزیر اطلاعات دولت نهم و دادستان کل کشور)، سعید مرتضوی (دادستان انقلاب پیشین ایران)، حیدر مصلحی (وزیر اطلاعات فعلی)، مصطفی محمد نجار (وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در سپاه)، احمدرضا رادان (جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی) و حسین طائب (فرمانده پیشین بسیج و معاون اطلاعات سپاه پاسداران).
به خاطر نقض حقوق‌بشر
خبرگزاری فرانسه نوشت که اتهام اصلی افراد تحریم شده، شرکت در سرکوب‌های پس از انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ است. به نوشته این خبرگزاری، این نخستین بار است که گروهی از مقامات ایرانی مستقیما به خاطر نقض حقوق‌بشر از سوی آمریکا مشمول تحریم و مجازات می‌شوند.
خبرگزاری آلمان، در تفسیر اقدام تازه آمریکا نوشت: «با این اقدام‌ها، ایالات متحده آمریکا فشار را بر دولت احمدی‌نژاد تشدید می‌کند. در ماه‌های گذشته آمریکا و سایر کشورها تحریم‌ها را بیشتر به‌خاطر برنامه ‌اتمی جمهوری اسلامی علیه ایران اعمال کردند. اما کلینتون از تحریم به خاطر نقض حقوق‌بشر به عنوان "ابزار تازه" نام برد.»
خبرگزاری آلمان به نقل از وزیرخارجه آمریکا نوشت: «اعمال تحریم علیه مقامات رسمی به خاطر عملکرد مشخص آن‌ها در میان مردم ایران با تفاهم بیشتری روبرو خواهد شد تا تحریم نامحدود علیه تمام کشور.»
کلینتون افزود: «هدف، پایان دادن به سوَءرفتار با شهروندان و نشان دادن همبستگی با قربانیان است.» وی از جمهوری اسلامی خواست که همه زندانیان سیاسی را آزاد کند.
وزیرخارجه آمریکا در عین‌ حال تاکید کرد که نشانه‌های از سرگیری مذاکرات احتمالی با جمهوری اسلامی بر سر برنامه اتمی آشکار شده، اما تاریخ آغاز این مذاکرات هنوز اعلام نشده است.
دویچه وله

۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

وزارت افعانستان اعتراف کرد ... طالبان هر ماه 100 پلیس افغان را می کشد

به گرازش خبرگزای آهوران نیوزبه نقل از مفکرة الاسلام : وزارت کشور افغانستان اعلام کرد در شش ماه گذشته طالبان به طور متوسط هر ماه 100 پلیس را کشته و 200 تن دیگر را زخمی کرده است .

به گزارش الجزیره به نقل از سخنگوی وزارت کشور افغانستان زاماری بشاری: به طور کلی در شش ماه گذشته 595 پلیس افغان بر اثر حملات طالبان کشته و 1345 پلیس دیگر زخمی شده اند .

نیروهای ناتو و آمریکا از سال 2001 یعنی بعد سقوط نظام طالبان تا کنون 130 هزار سرباز و 120 هزار پلیس را آموزش داده اند .

بشاری گفت :  هم اکنون 10 هزار سرباز دیگر استخدام می شود تا اینکه یگانهای سربازی افغانستان به شمار مطلوب برسد تا اینکه بتوانند این فضای به وجود آمده را پر کنند .

خبرگزاری آلمان گفت : پلیس افغانستان بیشترین تلفات را در میان نیروهای مسلح موجود در افغانستان متحمل می شود ، زیرا این نیروها در مناطق دور افتاده فعالیت دارند و به علاوه ی اجرای قانون ، در جنگ با طالبان نیز شرکت می کنند .

در تحولی دیگر ، ایالات متحده ی آمریکا که از سال 2001 به افغانستان حمله کرد و رهبری نیروهای ناتو را در این حمله بر عهده داشت با افزایش زیانهای جانی در صفوف این ارتش چند ملیتی ، از بنگلادش خواست تا با مشارکت در این جنگ به کمک این نیروها بشتابد .

بنگلادش کشوری است با اکثریت مسلمان و یکی از کشورهایی است که برای استقرار امنیت و صلح در کشورهای زیادی نیرو دارد ولی در افغانستان هیچ سربازی از این کشور وجود ندارد .

ایران تفتیش کشتی های خود توسط امارات را تکذیب کرد و گفت اندازه ی این حرفها نیست!!

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از شبکه ی دفاع از سنت : دریادار حبیب الله سیاری تصریحات سفیر امارات را در ایالات متحده مبنی بازرسی و تفتیش کشتی های ایرانی در آبهای خلیج بنا به عمل به مفاد قطعنامه ی تحریمهای اخیر علیه ایران تکذیب کرد و گفت هیچ یک از کشتی های ما مورد بازرسی قرار نگرفته است و اصلا امارات اندازه ی این حرفها نیست که جرأت کند و کشتی های ما را تفتیش کند .

سفیر امارات در ایالات متحده گفته بود : دولت امارات صدها کشتی ایرانی که محموله های مشکوکی را به سوی ایران می بردند مورد تفتیش قرار داده است .

سیاری گفت : نیروهای دریایی ما به امارات اجازه ی چنین کاری را مطلقا نمی دهند و اساسا امارات جرأت انجام چنین کاری را ندارد .

وی در گفتگو با خبرگزرای مهر گفت : ما به این چنین کشوری هرگز اجازه ی بازرسی کشتی های خود را نمی دهیم و امارات نیز جرأت این کار را ندارد و اصلا اندازه ی این حرفها نیست . و افزود : نیروی دریایی ما در صحنه حضور دارد و آماده ی انجام عملیات در تمام سطح آبهای خلیج می باشد .

همچنین تأکید کرد : ما کاملا در حال آماده باش برای دفاع از مصالح نظام هستیم و آمادگی مقابله به مثل در تفتیش کشتیهای گذر کننده از تنگه ی هرمز و هر مکان دیگر را داریم .

گردانهای محمره مسئولیت انفجارهای پتروشیمی بندر امام را برعهده گرفت

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از المسلم : گردانهای شهدای محمره در اهواز اعلام کردند که انفجارهای پتروشیمی بندر امام کار آنها بوده است و گفتند توانسته اند به نقاط حساس و لوله ها و مخازن شرکت برسند و آنها را منفجر کنند .

بیانیه ی گردانهای محمره که روز یکشنبه منتشر شد و المسلم به نسخه ای از آن دست یافت می گوید : به دشمن می گوییم که جنایتهایش بدون پاسخ نخواهد ماند و مقاومت تا آزادی کامل سرزمین از وجود نجس آنها ادامه خواهد داشت .

این بیانیه افزود : بعد از آزاد سازی اهواز دیگر اشغالگری ایران تمام خواهد شد و به خانوادهی معظم شهدا و اسرا قول می دهیم راهی که شما با خون خود آنرا ساخته اید ادامه خواهد داشت .

حکومت ایران اعلام کرده بود بعد از انفجارات شرکت پتروشیمی 355 تن از شهروندان "معشور" ، (ماهشهر) و "رأس المیناء" ، ( بندر امام ) را دستگیر کرده است .

و این نص بیانیه ی گردانهای محمره می باشد

بیانیه گردانهای شهدای محمره

"ولنبلونكم حتى نعلم المجهدين منكم والصابرين ونبلو أخباركم"
صدق الله العلي العظيم

هیچ راهی در مقابل ظلمهای حکومت ایران که به انسان و جماد رسیده است و به کسی رحم نمی کند جز مقاومت مشروع در دفاع از هویت و سرزمین و تاریخ خود نداریم که در مقاومت مسلحانه متبلور می شود .

در ادامه ی راه مقاومت بر ضد اشغالگر ایرانی و در ادامه ی عملیاتهایی که انجام گرفته و شما را در جریان آنها قرار داده ایم این بار دلیرمردان مقاومت در یک عملیات به نقاط حساس شرکت پتروشیمی در شهر رأس المیناء (بندر امام ) نفوذ کردند و توانستند مواد منفجره را به لوله و مخازن در سمت چپ مخازن اصلی این شرکت کار بگذارند و عملیات با موفقیت وبدون هیچ تلفاتی انجام گرفت و الحمدلله.

و با این عملیات قوی به دشمن می گوییم که جنایتهایت در سرزمین ما بدون جواب نخواهد بود و مقاومت تا آزاد سازی وطن ادامه خواهد داشت و بعد از آزادسازی اهواز دیگر حکومت ایران بر این منطقه مسلط نخواهد نشد ان شاء الله .

و به خانواده ی شهدا و اسرا و خانواده های گرامیشان قول می دهیم راه مقاومتی راکه با جهاد در راه خدا و وطن ، برای ما روشن کرده اید ادامه خواهد داشت تا زمانیکه وطن را از وجود نجس اشغالگر پاک کنیم .

و تا پاک کردن وطن از نجاست ایرانی پیش به سوی جهاد

                                                                                گردانهای شهدای محمره

                                                                                          23- 9 - 2010