۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

احمدی نژاد در نیویورک باز هم آبرو ریزی کرد !!

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از شبکه ی دفاع از اهل سنت : روزنامه ی نیویورک پست در شماره ی روز یکشنبه ی خود نوشت : رئیس جمهور ایران محمود احمدی نژاد نزدیک به یک هفته لباسهای خود را در نیویورک عوض نکرد ، به طوریکه با همان پیراهن و همان شلوار که به محض ورود به آمریکا به تن داشت تا آخر مراسم ظاهر شد .

این روزنامه نوشته بود : آیا جناب رئیس جمهور چمدانش را جا گذاشته بود ؟ و منابعی در هتل محل اقامت احمدی نژاد و تیم همراهش گفتند : بوی گوشتی که احمدی نژاد و همراهانش می خوردند تمام هتل را گرفته بود.

این روزنامه افزود : احمدی نژاد عجیبترین هفته ی زندگی خود را گذارند ، به طوریکه یکی از مقامات سودانی می خواست با احمدی نژاد در هتل "هیلتون منهتن" دیدار کند که محافظان احمدی نژاد وی را از هتل بیرون کردند .

و این روزنامه باز اینگونه فضای هتل را توصیف کرد که ترس بر همه ی هتل حاکم بود و به محض رسیدن احمدی نژاد به هتل ، در روز 18 سپتامبر 6 نگهبان وی تمام 90 اتاق این هتل را رزرو کردند درحالیکه آنها تنها 20 نفر بودند ، این روزنامه می گوید احمدی نژاد از روز ورود به این هتل تا روز آخر ، حتی یک بار هم به سالن غذا خوری این هتل نیامد و محافظانش شیشه های ضد گلوله را در پنجره ی اتاق وی کار گذاشتند .

و هنگامیکه می خواست از هتل بیرون برود و به مقر سازمان ملل برود با پوشاندن سر خود و با خارج شدن از در مخصوص کارکنان هتل نمی گذاشت کسی وی را ببیند و هیچکس وی را در خیابان ندید .

و غذاهایی که احمدی نژاد و تیم همراهش می خوردند عبارت بودند از کباب بره و آبگوشت و برنج و همه ی آنها را یک رستوران ایرانی آماده می کرد .

به گفته ی این روزنامه آبگوشتی که احمدی نژاد و همراهانش می خوردند بوی هتل را مثل جهنم نامطبوع کرده بود .

هیچ نظری موجود نیست: