۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

مـصـاحـبـه‌ اخـتـصـاصی سـایـت دووربـیـن با مولوی عبدالرئوف ریگی سخنگوی جنبش جندالله در این مصاحبه جناب مولوی عبدالرئوف ریگی به سوالات سایت دووربین به طور کامل و واضح جواب داد است

آهوران نیوز به نقل از سـایـت دووربـیـن مـصـاحـبـه‌ای با مولوی عبدالرئوف ریگی سخنگوی جنبش مقاومت مردمی اهل سنت ایران ، جندالله
در این مصاحبه جناب مولوی عبدالرئوف ریگی به سوالات سایت دووربین به طور کامل و واضح جواب داد است . سایت دووربین روز دوشنبه متن کامل این مصاحبه را پخش خواهد کرد .

سوالات سایت دووربین از مولوی عبدالرئوف ریگی
زمزمه‌های در مورد شهادت عبدالمالک ریگی به دست جلادان زندان اوین به گوش می رسد . آیا شما معتقد به اعدام  یا شهادت بر اثر شکنجه آقای ریگی هستید ؟
در میان جوانان و دانشجویان اهل سنت دو نظریه در مورد جنبش جندالله وجود دارد. نظریه اول ، جندالله وابسته به آمریکا ، عربستان و دیگر حکومت‌هاست . نظریه دوم ، جندالله حاصل تجارب و شرايط رعب و وحشت مردم اهل سنت و بلوچ در ايران است . جواب شما به این جوانان چیست ؟
عملیات جندالله در شهر زاهدان توسط دو جوان به نامهای عبدالباسط  و محمد ریگی بودند . چه موقع به جندالله پیوستند و چرا عملیات استشهادی را انتخاب کردند ؟ و آیا کسان دیگری برای عملیات استشهادی آماده هستند ؟
آیت‌الله خامنه‌‌ای‌ در پیامی به مناسبت هفتمین روز انفجارهای زاهدان با منحرف،متعصّب و وهابی خواندن جندالله ، شما را به دست پروردی غرب و دخالت دستگاهای جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در این حادثه دانستند. آیا حادثه زاهدان به دستور کسانی غیر از جنبش یا با همکاری دستگاهای دیگری بوده است ؟
در اولین جمعه بعد از انفجارهای زاهدان مولانا عبدالحمید به طور شدید اللحن در این مورد موضع گیری کرد . این عملیات ها را حملات تروریستی خواند و گفت انفجارها به شدت ما را مبهوت و متاثر کرد . کدام اندیشه و فتوای شرعی اجازه انتحاری در مسجد و محل عبادت داده است ؟ جواب شما به مولانا و کسانی که چنین می‌اندیشند چیـسـت ؟
ارتباط جندالله با احزاب اسلامی ایران ، دعوت و اصلاح " اخوان المسلمین "  ، مکتب قرآن کردستان  ، جماعت تبلیغ  و  سلفی های جهادی چگونه است ؟
سوالات بالا از چندین سوالی است که خبرنگار دووربین از جناب مولوی عبدالرئوف ریگی پرسیده و ایشان به طور کامل و واضح به انها جواب داده است.

هیچ نظری موجود نیست: