۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

خاطرات روزانه ابوعمار یکی از وبلاگهای پرطرفدار مردم بلوچ و اهل سنت ایران بود ، که بعد از تهدید زابلی های تندرو افراطی،مزدوران رژیم آخوندی بروز نمیشود

اهوران نیوزبه نقل از آژانس خبری تفتان : خاطرات روزانه ابوعمار یکی از وبلاگهای پرطرفدار مردم بلوچ و اهل سنت ایران بود ، که بعد از تهدید زابلی های تندرو افراطی مزدوران جانی رژیم آخوندی بروز نمیشود ، این وبلاگ که مشکلات مردم بلوچ و اهل سنت را انعکاس میکرد و هدف سیاسی دیگری نداشت ، بسته شد.
برادر ابوعمار هنگامیکه ظلم و استبداد رژیم را دید ، به خانه های مردم رفت و مشکلات مردمان فقیر و بلوچستان ، تصاویر ظلم را در پنجره ی کوچک وبلاگ خود به نمایش میگذاشت.
بعد از نشر مشکلات مردم مستضعف بلوچستان ، زابلی های تندرو افراطی به مدیر وبلاگ بر چسب ، وهابی و تروریست و .... زدند.
اما برادر ابوعمار به اتهمامات واهی این جناتیکاران توجه نکرد و به فعالیت خود ادامه داد.
باز هم این مزدوران از دسیسه های خود دست برنداشتند و به اربابان خود در تهران استعانت خواستند ، رژیم ابوعمار را در دادگاه روحانیت مشهد احضار کرد ، اما ابوعمار ، دلاور مظلومانه به از اتهمات بی اساس و تهمتهایی که به او زده بودند ، دفاع کرد و ثابت کرد که بیگناه است.
برای چندین بار این عالم دانشمند را احضار کردند و در آخر از او خواستند که از مردم بلوچ و اهل سنت ننویسد ، بلکه باید از خمینی و خامنه ای بنویسد ، و در موارد دیگر سکوت را اختیار کند .
ابوعمار را تهدید کردند که اگر به فعالیت مدنی خود ادامه دهد ، او را به سلولهای زندان خواهد انداخت.
این یک هشداری برای آنهایی که با فعالیت مدنی میخواهند از حقوق خود دفاع کنند ، اما رژیم اجازه ی این فعالیت مسالمیت آمیز را نمیدهد ، بسیاری از جوانان مانند مهرنهاد و .... را به جرم فعالیت مدنی اعدام کرده اند .
تحلیگران بر این عقیده و باورند که تنها را ه مقابله با رژیم آخوندی ، مبارزه مسلحانه است ، و از این طریق میتوانست به هدف ملی و مذهبی خود رسید.
آژانس خبری تفتان این عمل مذبوحانه رژیم آخوندی را به شدت محکوم میکند و خواستار آزادی صحافت در بلوچستان و فعالیت مجدد خاطرات روزانه ابوعمار در صحنه ی اطلاع رسانی در بلوچستان است

هیچ نظری موجود نیست: