۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

ایران تفتیش کشتی های خود توسط امارات را تکذیب کرد و گفت اندازه ی این حرفها نیست!!

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از شبکه ی دفاع از سنت : دریادار حبیب الله سیاری تصریحات سفیر امارات را در ایالات متحده مبنی بازرسی و تفتیش کشتی های ایرانی در آبهای خلیج بنا به عمل به مفاد قطعنامه ی تحریمهای اخیر علیه ایران تکذیب کرد و گفت هیچ یک از کشتی های ما مورد بازرسی قرار نگرفته است و اصلا امارات اندازه ی این حرفها نیست که جرأت کند و کشتی های ما را تفتیش کند .

سفیر امارات در ایالات متحده گفته بود : دولت امارات صدها کشتی ایرانی که محموله های مشکوکی را به سوی ایران می بردند مورد تفتیش قرار داده است .

سیاری گفت : نیروهای دریایی ما به امارات اجازه ی چنین کاری را مطلقا نمی دهند و اساسا امارات جرأت انجام چنین کاری را ندارد .

وی در گفتگو با خبرگزرای مهر گفت : ما به این چنین کشوری هرگز اجازه ی بازرسی کشتی های خود را نمی دهیم و امارات نیز جرأت این کار را ندارد و اصلا اندازه ی این حرفها نیست . و افزود : نیروی دریایی ما در صحنه حضور دارد و آماده ی انجام عملیات در تمام سطح آبهای خلیج می باشد .

همچنین تأکید کرد : ما کاملا در حال آماده باش برای دفاع از مصالح نظام هستیم و آمادگی مقابله به مثل در تفتیش کشتیهای گذر کننده از تنگه ی هرمز و هر مکان دیگر را داریم .

هیچ نظری موجود نیست: