۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

به هلاکت رسیدن مخبر حاجی غلام نبی ترشابی توسط مجاهدین جیش الفاروق

اولین اطلاعیه جیش الفاروق ایران
جیش الفاروق اعلام می کند که مجاهدان این جنبش جهادی و ضد مخبران و منافقان حاجی غلام نبی ترشابی یکی از مخبرین رژیم و وابسته به وزارت اطلاعات در بلوچستان که در شهر نیوکوندی پاکستان مخفی شده بود را چند روز پیش در یک عملیات موفق و در لانه جاسوسی اش به هلاکت رساندند.
لازم به ذکر است مخبر غلام نبی ترشابی فرزند پهلوان مسئول یکی از پایگاههای رژیم در منطقه ی خاش بود و فعالیت های گسترده ای علیه مجاهدان اسلام انجام داده بود ، و بسیاری از مردم را اجیر کارهای شوم خود کرده بود و ایشان در حالیکه در حال انجام ماموریت برای تجسس و جمع آوری اطلاعات در یکی از شهرهای مرزی از مجاهدین بود ، توسط مجاهدین جیش الفاروق شناسائی وتحت تعقیب قرار گرفت و در یک عملیات سازمان یافته در یکی از پایگاههای اطلاعاتی اش در شهر نیوکوندی بلوچستان با ضرب چند گلوله ی آتشین به هلاکت رسید.
همچنین این جنایتکار بسیاری از زنان فقیر و متکدی را با دادن پول اندکی مجبور به جمع آوری اطلاعات از خانه های مجاهدین کرده بود.
مجاهدان جیش الفاروق به مخبرین هشدار میدهند که دست از غلامی و نوکری رژیم بردارند و به ملت خویش خیانت نکنند و اگر از اعمال ننگین و شوم خویش برنگردند در هر جا که باشند توسط مجاهدان جیش الفاروق از بین خواهند رفت.
و همچنین کسانی که به مخبرین پناهندگی میدهند و مخبرین را در جمع آوری اطلاعات همکاری میکنند از دشمنان مجاهدین و ملت بلوچ به حساب می آیند و آنها نیز همانند مخبرین مجازات خواهند شد.
جیش الفاروق تاسیس شده است تا تمامی مخبران و جاسوسان و بسیجیان را از بلوچستان محو نماید و مخبران اگر توبه نکنند مرگشان بدست مجاهدان جیش الفاروق قطعی و یقینی است و ان شاء الله که یک مخبر و جاسوس و بسیجی در بلوچستان باقی نخواهد ماند.
جیش الفاروق ایران

.......................
اطلاعیه فوق از طریق ایمیل گروهی ناشناخته و جدید با نام جیش الفاروق به سایت تفتان ارسال شده است که بعینه نشر شده است.

هیچ نظری موجود نیست: