۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

جلیقه استشهای ساخت امریکا و اسراییل یا دست ساز مبارزین ؟؟!!!

عملیات استشهادی یکی از آن عملیاتهایی است که با کمترین هزینه میتوان به دشمن ضربه شدیدی وارد کرد ، رژیم آخوندی از عملیات روزافزون مبارزین به وحشت افتاده است ، و در رسانه های خبری خود ، تبلیغات گسترده بر علیه مبارزین و بالخصوص جلیقه های استشهادی انجام داده است.
یکی از دروغ های شاخدار رژیم که هر انسان عاقل و دانایی را به خنده می آورد ، جدیدا جمکرانی ها در تبلیغات خود این را دروغ را دائما ذکر میکند که جلیقه های استشهادی توسط امریکا و اسراییل به مبارزین داده میشود ، رژیم با عوام فریبی خود میخواهد به هلاکت رسانیدن مزدورانش را بیشتر مظلوم نمایی کند و دائما بعد از عملیاتهای استشهادی مبارزین جنبش ، بدون هیچ مدرک و دلیلی به مبارزین برچسب امریکایی و صهیونیستی میزند.
میخواستم در مورد جلیقه ی استشهادی که مبارزین در کوهستانهای بلوچستان برای به هلاک رسانیدن مزدوران رژیم استفاده میکنند ، معلوماتی به آن دسته از انسانهایی که در شک و گمان و همفکر رژیمند بنگارم که این جلیقه ها ساخت امریکاست یا دست ساز مبارزین ؟؟؟!!!
چگونگی ساخت جلیقه ی استشهادی خیلی آسان و به سرعت انجام پذیر است و مواد لازم برای جلیقه ی استشهادی یک تکه پارچه ، مواد منفجره ، نخ و سوزن ، ساچمه وفیوز یا برقی است .
پارچه ای که در جلیقه ی استشهادی استفاده میشوند در تمام دکانهای پارچه فروشی در تمام ایران و جهان به وضوح دیده میشود ، سوزن و نخ در کفاشی ها فراوان است ، مواد منفجره از کودهای شیمیایی که در کشاورزی برای از بین بردن حشرات موذی استفاده میشود ، ساچمه در مغازه هایی که وسایل دوچرخه یا موتورسیکلت را به فروش میرسانند ، دستیاب است ، به عبارت دیگر تمام موارد لازم برای جلیقه ی استشهادی در تهران و زاهدان یا در تمام شهرستان ها به خوبی و آسانی دستیاب است و مدت زمان برای تهیه ی یک جلیقه ی استشهادی دو ساعت است
حالا اگر اندکی در انسان عقل سلیم باشد ، به برچسب رژیم میخندد و این را مکری مکارتر از روباه میداند.
این جلیقه ای که دست ساز و به دست مبارک مبارزین ساخته میشود ، هیچ ربطی به امریکا و اسراییل ندارد ، که رژیم مستقیما بتمرد و بگوید که اینان ساخت امریکا و اسرائیلند.
قابل ذکر است امریکا و اسراییل یا خود رژیم میتوانند میلیون ها جلیقه ی آماده کنند ، اما کیست که آن را بر تن بندند ؟ کیست که جان خود را بدهد؟
این چنین شیرمرد و جانثار در آنها یافت نمیشود و نخواهد شد ، الحمدلله مبارزین صدها جوان با ایمان و رشادت دارند که عاشقانه خواهان این جلیقه های هستند که بر بدن بندند و دشمنان را واژگون کنند.
ناکو وشدل

هیچ نظری موجود نیست: