۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

جنگ بر سر ثروت امام زاده‫ها!...

تیمور امینی ـ شهر کردامام زاده و مزار و قبرپرستی از رسوبات دیانتهای هندی است که کمر کشور فقیر پاکستان را خم کرده است. در این کشور نیز چون کشور ما مردم نادانی که دین را بدرستی درک نکرده‫اند، و خدایشان را بخوبی نشناخته‫اند برای رسیدن به خواسته‫هایشان به درگاه دربارها و مزارها و امام زاده‫ها و امامان متوسل می‫شوند.
در پاکستان نیز چون کشور ما امام زاده‫ها یکی از پر درآمدترین مراکز تجارت به نام دین ومذهب به شمار می‫آیند. آدمهای دغل بازی چون آخوندهای جاه طلب ما این مزارها را بنا کرده، بر آنها چیره‫اند. وزارت اوقاف پاکستان نیز، چون بیت رهبری ما، در این میان چیزی به جیب می‫زند!
روز چهارشنبه 15/ سپتامبر، موافق با 24 شهریور 1389ش روزنامه خبرین پاکستان، پرده از جدلی پر سر و صدا برکشید؛
شرکت راه آهن در نظر دارد همه مزارهایی که در زمینهای این شرکت و در محوطه ریل آهن قرار دارند را بدست گیرد. و ادعا دارد چون این مزارها ـ یا دکانهای پول درآور ـ در زمینهای این شرکت قرار دارند، پس درآمد آنها باید به این شرکت تعلق گیرد، نه به وزارت اوقاف.
آقای ایاز لاشاری وکیل راه آهن گفتند که تنها از مزار "بابا معصوم شاه" وزارت اوقاف در طی چند ماه اخیر ملیونها روپیه بدست آورده است. "بابا معصوم شاه" از جمله مزارهایی است که هر هفته هزاران نفر برای دعا و مناجات بدان مراجعه می‫کنند و درآمد ماهیانه آن به بیش از چند ملیون برآورد می‫شود.
"شاه حسن بخاری" نیز از جمله امام زاده‫های پر درآمدی است که راه آهن در صدد است آنرا از زیر چتر وزارت اوقاف بیرون کشد.
بدون شک مزارها و امام زاده‫های کشورمان به دلیل سطح زندگی و میزان جهالت بیشتر به فرامین قرآن، به مراتب از کشور همسایه فقیرمان پردرآمدتر هستند. درآمد قبرهای منسوب به امام رضا، و حضرت معصومه، و چاه جمکران و غیره در میهن عزیزمان به صدها ملیارد دلار در سال می‫رسد.
حال که نظام غاشم صفویت بر گردن ملت ما سوار است. و آخوندهای متعصب و کج‫فهم رافضی به عقلهای ما مجال فکر کردن و اندیشیدن نمی‫دهند. و مزار و قبرپرستی در کشور بصورت بسیار فجیعی رواج دارد. آیا بهتر نیست درآمدهای هنگفت آنها بجای اینکه در شکمهای اقیانوس مانند آخوندها غرق شود، در راه سازی، و احداث بیمارستان و مدرسه و سد و رفاه عامه مصرف گردد؟!
آیا درآمد سالانه امام رضا، یا چاه جمکران نمی‫تواند "کویر لوت" را به جنگلی از درختان پسته و بادام بدل کند؟!
و آیا اگر یک صدم درآمد مزارها بر مستمندان میهن صرف می‫شد، در ایران نفت خیز ناداری بجای می‫ماند؟!
و آیا اگر یک هزارم درآمد امام زاده‫ها برای شغل آفرینی مصرف می‫شد، در بزرگترین کشور نفت خیز جهان جوان بیکاری می‫یافتی؟!
وآیا اگر یک ملیونم درآمد امامزاده‫ها بر دختران آوراه کشور مصرف می‫شد، زنانی می‫یافتی که بنام صیغه خودفروشی کنند و فاحشه‫گری را در کشور رواج دهند؟!!!...

سنی نیوز

هیچ نظری موجود نیست: