۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

اهل سنت ایران و ملت غیور بلوچستان بر سر دو راهی


بنام الله
اهل سنت ایران و ملت غیور بلوچستان بر سر  دو راهی
اهل سنت ایران و ملت غیور بلوچستان امروز  بر سر  دو راهی  قرار  دارند .این ملت باید امروز بزرگترین فیصله زندگی خود را بکند . این ملت باید از دو دعوت یکی را قبول نماید . این ملت باید به یکی از صداها لبیک بگوید . واین ملت باید یکی از دو راه را انتخاب نماید و اگر این ملت غیور در این دوراهی راه درست را انتخاب کرد  به رب العالمین قسم که ! فلاح وکامیابی برای این قوم مقدر می شود . عزت و شرف ، عروج و رفعت ، سطوت و شوکت ، امن و سکون ،خوشحالی و سعادت قدم های این ملت را بوسه می زند . ولی اگر این ملت در فیصله خود اشتباه کرد وبه راه اشتباه قدم نهاد . پس ناکامی  و رسوایی ، تباهی و بربادی ، ذلت و پستی ، گرسنگی و بد امنی ، و شقاوت و بدبختی طوق گردنش می گردد .
امروز جلوی روی این ملت مظلوم دو دعوت عرضه می گردد .
اولین دعوت ! همان دعوتی است که با وجود اختلافات جزئی که وجود دارد ولی از یک منبع سرچشمه می گیرند ودر راس آنها دعوت یهود در لباس خامنه ای می باشد . دعوتی که این ملت را به تباهی می کشدواین دعوت  همان دعوت سپاه پاسداران است . دعوتی که این ملت را به سیاه چال های ذلت می کشاند همان دعوت سیاستمداران داخلی و خارجی است . دعوتی که این ملت را بر اتوبان رسوایی سوار می کند همان دعوت سرداران بی دین این ملت می باشد . دعوتی که این ملت را به چاله های حقارت می اندازد همان دعوت بعضی از ملا های مقام پرست این ملت است . دعوتی که این ملت را کفر و ارتداد می کشاند همان دعوت شبکه هامون وآخوندهای حیوان صفت موجود در این ملت است . و دعوتی که عزت و عظمت این ملت را پایمال می کند همان دعوت ایمان فروشان و غیرت فروشانی به نام مخبر از این قوم است .
و خلاصه ی تمامی این دعوت ها را الله تعالی در آیه ذیل بیان می فرماید که : وَیُرِیدُالَّذِینَ یَتَّبِعُونَ الشَّهَوات وَأَن تَمِیلُوا مَیلَاً عَظِیمًا ( نسآء  27 )  مفهوم : و کسانی که تابع خواهشات هستنند می خواهند که شما از راه راس خیلی فاصله بگیرید
پس اهداف تمام این دعوت ها این است که شما ملت عزیز بلوچستان واهل سنت ایران را از دین دور نمایند و این ملت غیرتمند را به کفر و ارتداد بکشانند در اصل این دعوت از یهود و نصاری سرچشمه گرفته است . این دعوت کفر و شرک است . این دعوت طاغوت های دجالی است . و خلاصه این دعوت شیطان است و الله تعالی می فرماید : إِنَّ الشَّیطَانَ لَکُم عَدّوٌ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوَّاإِنَّمایَدعُوا حِزبَهُ لِیَکُونُوا مِن أَصحَبِ السَّعِیر ( فاطر  6 )
مفهوم : بی شک شیطان دشمن شماست پس شما هم او را دشمن خود بگیرید ویقینا او گروهش را به این چیز دعوت می دهد که از اهل جهنم قرار بگیرید .
وکسانی که به این دعوت لبیک می گویند نه تنها آخرت . بلکه دنیا را هم از دستشان گرفته می شود و هر دو دنیا برایشان خراب می شود . افراد زیادی بودند که به دعوت طاغوت وخامنه ای یعنی به دعوت شیطان لبیک گفته اند و دنیا شاهد تباهی آنها در دنیا و آخرت شده اند و در هر دو دنیا رسوا شده اند اگر کمی به حاج ظاهر گمشاد زهی
نگاه کنیم با لبیک گفتن دعوت خامنه ای و پذیرفتن دعوت کفر وشرک چطور دنیا وآخرت خود را تباه نمود . کمی به صالح براهویی نگاه کنیم که با لبیک گفتن دعوت سپاه پاسداران ایمان و غیرت خود را حراج نموده و چگونه دنیا وآخرت خود را از دست داد . کمی با چشم عبرت به حاج حکیم عالی زهی بنگریم که با لبیک گفتن به دعوت کفر وشرک مغازه ایمان و غیرت باز نموده و هردوی خود را از دست داد و چگونه در دنیا وآخرت بدنام شدند پس هر کس به این دعوت های شیطانی لبیک بگوید هر دو دنیای خود را از دست می دهد همانطوری که الله تعالی می فرماید : مَن أَعرَضَ عَن ذِکرِی فَأِنَّ لَهُ مَعِیشَهً ضَنکًا وَنَحشُرُهُ یَومَ القِیَامَهِ أَعمَی  ( طه  124 )
مفهوم : پس هر کس از نصیحت من سرپیچی کند یقینا زندگی براو تنگ می گردد وروز قیامت او را نابینا حشر می کنیم .
لذا یک دعوت همین دعوت شیطانی است که پرچم شیطان در دستان حکومت گران و سیاستمداران وسرداران ضد دین و ملا های مقام پرست ودین فروش و مخبران بی غیرت می باشد . واگر چه ظاهر این دعوت زیبا می نماید ولی در اصل دنیا و آخرت را خراب می کند .
وبیش از سی سال است که در این خطه ی غیرتمندان ... دعوت های شیطانی غالب شده اندو شیاطین بزرگ ( خامنه ای و خمینی  ) با قدرت ریاستی خود این دعوت های شیطانی خود را بر این ملت تحمیل نموده اند و بر اثر همین دعوت های منحوس  دین ، عزت وعظمت این ملت زیر سوال رفته است و احکام شرع پامال شده اند ودر طول این سی و چندی سال هر چه این دعوت های شیطانی بیشتر پیشرفت می کرد اثرات زهرآلود این دعوت در مناطق سنی نشین و بلوچستان بیشتر ظاهر می شدند و بر اثر آن مساجد هدف گلوله های شیطانی این شیاطین بزرگ قرار می گرفتند و مدارس تخریب می شدند و صدها عالم ربانی این ملت توسط تروریست های این شیاطین به گوشه ای از قبرستان ها خزیدند و خلاصه براثر این دعوت های شیطانی برکت و رحمت از سرزمین بلوچستان و سنی نشین ایران رخت بر بست .و ان اتحاد وبرادری که بین اقوام این ملت بود توسط دسیسه های شیطانی این دوشیطان بزرگ تمام شدند . و فقر و گرسنگی ، خوف و بد امنی ، غلامی و پستی تحفه ی این دعوت های کفر آمیز خامنه ای و خمینی به بلوچستان و مناطق سنی نشین ایران شد .
ولی الله تعالی به فضل و کرم خود گروهی از جوانان غیور این سرزمین را به رهبری شهید اسلام و انقلاب بلوچستان شهید عبدالمالک ریگی از بطن جامعه اهل سنت وملت غیور بلوچستان بلند نمود . و این جوانان غیور ومجاهدان راه حق و عاشقان الله تعالی پرچم اسلام را بدست گرفته وبرای نفاذشریعت و حقوق از دست رفته ی ملت مظلوم بلوچستان و اهل سنت ایران قد علم نمودند و در مقابل این شیاطین بزرگ ایستاده و این فرعون های زمان را به لرزه در آوردند . و بر بنیاد همین دعوت مجاهدان  وشیرمردان بلوچستان خون های پاکی همچون شهید مولانا محمد عمر سربازی و شهید مولانا عبدالقدوس ملازهی و شهید مولانا محمد یوسف و شهید مولانا حافظ صلاح الدین وشهیدحافظ رشیداحمد وشهید حاج محمود و شهید فرمانده یاسر و شهید اسلام حاج عبدالمالک ریگی و .....ریخته شدند . واین سلسله به امید الله تعالی تا پیروزی کامل ادامه خواهد یافت .و جوانان با دعوت مجاهدان وداعیان اسلام گروه گروه به مجاهدان می پیوندند .
واین دعوت همان دعوت الهی است . این دعوت همان دعوت آسمانی و دعوت انبیآء ورسل است این دعوت همان دعوت ابراهیم واسماعیل علیهم السلام است . این دعوت همان دعوت موسی و عیسی علیهم السلام است . و این دعوت همان دعوت امام الانبیآء علیهم السلام است . این دعوت همان دعوت خلفآء راشدین است  واین دعوت همان دعوت علماء ربانی همچون مولانا شهید محمد عمر سربازی است . این دعوت همان دعوت داعیان ومجاهدان ودلسوزان  این ملت همچون شهید اسلام عبدالمالک ریگی  است  که بخاطر حفاظت ایمان و عزت وعظمت این ملت خون وجان خود را به این ملت هدیه نمودند . این دعوت همان دعوت فلاح ورستگاری و دعوت جنت ونعمت های بی پایانش است  و در حقیقت این دعوت همان دعوت حصول عزت وشرف از دست رفته این ملت است . و از این دعوت الله تعالی به این الفاظ یاد می نماید که : وَللهُ یَدعُوا إِلَی دَارِ السََّلَام ( یونس  25  )
مفهوم : و الله تعالی شما را بطرف جنت دعوت می دهد .
لذا امروز روز  فیصله است روزی است که ملت بلوچستان و اهل سنت ایران فیصله بزرگی بنماید و از این دو دعوت یکی را انتخاب بنماید .یا دعوت شیاطین بزرگ و نوکران آنها را که می گویند : غلامی خامنه ای غلامی نیست و آزادی است و این حکومت منحوس دشمن شما نیست بلکه دوست شماست و از طرفی دعوت اولیآءالله و اهل حق که برای بقای عزت وشرف شما خون خود را فدا کردند .. دیگر وقت انتظار نیست وقت فیصله است وقتی که جوانان شما با مدارک لیسانس و فوق لیسانس در مرز بخاطر چهار کیسه برنج گلوله باران می شوند ودیپلمه های زابلی در رأس ادارات شما قرار دارند چه چیزی را می خواهید انتظار بکشید . دیگر وقت سکوت نیست وقت فیصله شماست یا دعوت شیطانی خمینی و خامنه ای را قبول کنید وبه سیاه چال های ذلت سقوط کنید و یا دعوت شیر مردان بلوچستان را بپذیرید و به قله های عزت و عظمت صعود نمایید .
ابو القاسم بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: