۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

وزارت امور خارجه امریکا در بیانیه ی خود علت تروریست خواندن جنبش مقاومت را افزایش حملات استشهادی بر علیه رژیم و کشته شدن مزدوران خامنه ای دانست

امریکا در یک اقدام یک طرفه دشمنی خود را با ملت ستمدیده ی بلوچ آشکار کرد و به صف هم پیمانان رژیم آخوندی پیوست.
جنبش مقاومت مردمی ایران - جندالله که برای استحقاق حقوق ملی و مذهبی خود با رژیم آخوندی مبارزه میکند و اهداف تروریستی ندارد بلکه با رژیم تروریست آخوندی مبارزه میکند ، امروز امریکا در با انتشار بیانیه ای از طرف وزارت امور خارجه در یک اقدام یک طرفه جنبش مقاومت - جندالله را تروریست خواند.
وزارت امور خارجه امریکا در بیانیه ی خود علت تروریست خواندن جنبش مقاومت - جندالله را افزایش حملات استشهادی بر علیه رژیم و کشته شدن جنایتکاران خامنه ای دانست.
امریکا و امریکاییان بدانند که مبارزین بلوچ در بدترین تنگنا قرار دارند ، و بهترین سلاح و بمب اتم مبارزین عملیات استشهادی است ، و این عملیات استشهادی است که بر رژیم ضربه ی مهلکی وارد میکند و مجبور به عقب نشینی بر جنایتایشان خواهد کرد.
امریکاییان بدانند قوم بلوچ باغیرت و با ایمان است ، و در مقابل ظلم سکوت نخواهد کرد ؛ هنگامیکه اشغالگران به سرزمین بلوچستان یورش برده اند و ملت بلوچ را میکشند ، اعدام میکنند و در سلولهای و سیاهچالها می اندازند ؛ هرگز سکوت نخواهند کرد و نمیکنند.
بلکه این جوانان هستند که جواب ظلم رژیم آخوندی را با حملات استشهادی میدهند ، و این تبعیض و استبداد ، جور رژیم آخوندی است که ملتی بر علیه این ظالمان به پا خواسته اند و حاضرند که جان خود را برای آزادی و آزادگی بدهند.
اگر دفاع از جان و عزت عمل تروریستی است ما به این عمل افتخار و فخر خواهیم کرد.
بعد از این بیانیه بر جهانیان آشکار گردید که رژیم آخوندی بر چسب هایی که بر مبارزین میزند و آنها را امریکایی میداند ، دروغ میگوید.
بر جهانیان آشکار گردید که این رژیم آخوندی است امریکایی است و همانند گرگ در لباس میش می باشد .
در رسانه های خبری و تبلیغاتی خود به ظاهر مرگ بر امریکا شعار تقیه گرانی میزند اما در پشت از دوستداران امریکا و اسراییل است .
ناکو وشدل

هیچ نظری موجود نیست: