۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

برخورد و رفتار رژيم امام زمان با اجساد دشمن و همچنين رفتار امريكاي به اصطلاح جنايتكار با اجساد دشمنان

به گزارش آژانس خبري تفتان به نقل از بي بي سي ارتش آمریکا می گوید که یک زندانی افغان در بازداشتگاه گوانتانامو پس از انجام تمرین هایی روی یک دستگاه ورزشی به دلایل طبیعی درگذشته است.
فرماندهی جنوبی ارتش آمریکا گفت که "معلم اول گل"، 48 ساله، سه شنبه بعد از ظهر پس از استفاده از یک دستگاه ورزشی درگذشت.
اسکات مک کولم سخنگوی ارتش گفت که آقای گل بعد از ورزش مشغول دوش گرفتن بود که از حال رفت. او به بیمارستان پایگاه گوانتانامو منتقل شد و مرگ او در آنجا اعلام شد.
مقام های آمریکایی می گویند قصد دارند پیکر آقای گل را به افغانستان بفرستند.
یک روحانی مسلمان در مورد نحوه جابجایی پیکر آقای گل به ارتش آمریکا مشورت خواهد داد تا حساسیت های فرهنگی و مذهبی رعایت شود.
اين رفتار انساني امريكائي ها با سخت ترين دشمنانشان مي باشد كه نشان مي دهد كه تا چه اندازه اي به اصول انساني متعهد هستند.
و اما رفتار شيعيان وحشي و روافض جنايتكار با اجساد دشمنانشان رفتاري ضد بشري و ضد انساني و ضد تمامي ارزشهاي اسلامي و انساني مي باشد به صورتي كه ماموران جنايتكار امام زمان پس از اينكه جسدي بدستش مي افتد در مرحله اول بايد بغض دروني خود را با تحقير و زد و كوب جسد خالي كنند و پس از آنكه دلهاي چركين خود را با زدن يك جنازه آرامش دادند جسد را در يك محلي مي اندازند و يا در زباله دان مي اندازند و وحشي گري و درنده خوئي خود را ثابت مي كنند و بالحق كه اولاد اسماعيل صفوي هستند و پيروان اسماعيل صفوي با اجساد چنين مي كردند اما در تاريخ ديگر سراغي از اين وحشي گري ديده نمي شود.
رفتار سربازان وحشي امام زمان با شهداي جنبش جندالله
اين وحشي گري خصوصا در رفتار با شهداي جندالله به اوج خود مي رسد و در حقيقت دشمني روافض با اهلسنت در اين جا بروز مي كند و پرده تقيه دريده مي شود و چهره اصلي و وحشيانه سربازان امام زمان و به اصطلاح شاگردان مكتب علوي نمايان مي شود و اين خونخواران و جنايتكاران حتي به اجساد مردگان رحم نمي كنند و بي حرمتي مي كنند و بر زمين مي كشند و بر چهره شهداي جنبش خاك مي ريزند و به گفته شاهدان با مشت و لگد و قنداق به اجساد حمله مي كنند.
حكومتي كه از اجساد هم مي ترسد
رژيم ايران بر خلاف اصول انساني كه در همه جهان حكمفرماست و اجساد دشمنان به خانواده ها بازگردانده مي شود از اين كار مي ترسد و اجساد شهداي جنبش را به خانواده ها تحويل نمي دهد و ترس دارد كه تحويل اجساد و برگزاري مراسم تشييع به ضرر نظام تمام نشود واقعا براي چنين نظامي بايد گريست كه حتي از اجساد مردگان مي ترسد و مي لرزد و فكر مي كند با تحويل يك جسد نظامش از بين مي رود و به همين جهت به خانواده ها اجازه برگزاري مراسم فاتحه خواني نمي دهد و خانواده ها را تهديد مي كنند كه كه نشايد مراسم برگزار كنند.
و از سوئي امريكاست كه از علماي مسلمان در مورد رفتار با يك جسد سوال مي كند كه نشايد بي حرمتي به جسد و به مقدسات مردم شود.

هیچ نظری موجود نیست: