۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

چرا خامنه ای تونس، ولی مبارک و بن علی نتونس؟!

سنی نیوز: امام جمعه قم با بیان اینکه ملت تونس و مصر از عدم وجود رهبری مقتدر رنج می‌برند، مدعی شد: امام خامنه‌ای رهبری برای همه مسلمین جهان هستند و همه مسلمانان باید مطیع او باشند.
به گزارش فارس، سیدمحمد سعیدی در تجمع عزاداران هیأت‌های مذهبی قم و نیروهای نظامی و انتظامی مردم قم در صحن آینه حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مردم قم مردمی قهرمان در طول تاریخ بوده‌اند، بیان داشت: مردم قم مردمی ولایت‌مدار هستند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.
وی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی قم افزود: امید است در روزی که حضرت مهدی ظهور می‌کند در رکاب آن بزرگوار باشید.
امام جمعه قم با اشاره به آیاتی از قرآن مجید که می‌فرماید «اگر خدا را دوست دارید از پیامبر او اطاعت کنید»، گفت: قرآن می‌فرماید اگر خدا را دوست دارید باید محمد را دوست داشته باشید و این محبت با تبعیت از ایشان همراه است.
 سعیدی شرط محبت خداوند را اطاعت و پیروی از رسول‌الله دانست و گفت: باید از همان دستوراتی که پیامبر صادر کردند اطاعت کنید و این دستور چیزی جز دو یادگار پیامبر در میان امت خود یعنی قرآن و عترت نیست.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: شما شیعیان امروز از این دستور پیروی کردید و به برکت این پیروی خدا نظام جمهوری اسلامی را دیروز به رهبری امام خمینی(ره) و امروز به رهبری امام خامنه‌ای به شما عنایت کرده است.
امام جمعه قم با اشاره به حوادث مصر، تونس و دیگر کشورهای اسلامی گفت: این کشورها از داشتن یک رهبری مقتدر چون رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی رنج می‌برند و باید بدانند که رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای است و همواره همه مسلمانان باید مطیع ایشان باشند.
منبع: جرس
سنی نیوز: حیفمان آمد این خبر را منتشر نکنیم، و حاشیه هایی بر آن ننویسیم!:
1. "امام خامنه‌ای رهبری برای همه مسلمین جهان هستند و همه مسلمانان باید مطیع او باشند."
شما اول امامت "امام" خامنه ای را بر ایران اثبات کنید...... یا اول امامت آن "امام" همام! را بر تهران اثبات کنید.... یا حداقل امامت ایشان را بر مسئولین حکومتی اثبات کنید و نشان دهید که همه تابع او هستند...... اصلا از همه اینها گذشتیم! امامت ایشان را بر نزدیکان درجه یک خودشان (مثلا هادی خامنه ای برادرشان) اثبات کنید، امامت ایشان بر مسلمانان جهان پیشکشتان! در همین تهران خودمان دو و نیم میلیون نفر بر ضد این امام عظیم الشأن! تظاهرات کردند، و 90 درصد از مسلمانان جهان ایشان را دارای عقیده ای منحرف و غیر اسلامی می دانند! امامِ کجا؟!!
2. "مردم قم مردمی ولایت‌مدار هستند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند."
کدام مردم؟ همان مردمی که تابع مراجع تقلیدی هستند که اصلا آن "امام" بزرگ را قبول ندارند و با کتک و فحش و فضیحت حاضر شدند یکبار به دیدنش بروند؟!
3. "شما شیعیان امروز از این دستور پیروی کردید و به برکت این پیروی خدا نظام جمهوری اسلامی را دیروز به رهبری امام خمینی(ره) و امروز به رهبری امام خامنه‌ای به شما عنایت کرده است."
شیعیان عزیز! خدا هدایتتان کند با این بلایی که بر سر ملت بیچاره ایران نازل کردید!
4. "این کشورها از داشتن یک رهبری مقتدر چون رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی رنج می‌برند و باید بدانند که رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای است و همواره همه مسلمانان باید مطیع ایشان باشند."
با این جمله کاملا موافقیم! اگر مبارک و بن علی هم مثل "امامِ" ما بودند، و به محض اینکه مردم به خیابان می ریختند دستور تجاوز و قتل عام و شکنجه و تارومار کردن مردم بیگناه را صادر می کردند، و مثل ناپلئونِ داستان قلعه حیوانات توله سگ های هار خود را به جان ملتشان می انداختند، این اعتراضات به سادگی مهار می شد و به قیمت کشتن هزاران نفر، حکومتشان حفظ شده بود. اما چه می توان کرد، که این بصیرت و حکمت را هر کسی ندارد، و فقط دیکتاتورهایی سفاک و با قلبهایی کاملا مرده و سنگی می توانند چنین جانی و حیوان صفت باشند و به آن افتخار هم بکنند!!

هیچ نظری موجود نیست: