۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

نام صد شرکت روز دوشنبه به فهرست تحریمها افزود می شود


منابع خبری در بروکسل روز پنجشنبه 19-5-2011 به نقل دیپلمات های اتحادیه اروپا اعلام کردند انتظار می رود اتحادیه اروپا روز دوشنبه آینده با افزایش تحریم هایش علیه ایران اسامی صد شرکت دیگر ایرانی را در فهرست تحریم های خود قرار دهد .
به گزارش خبرگزاری رویترز یکی از دیپلمات های اتحادیه اروپا اعلام کرد فهرستی متشکل از صد شرکت، روز دوشنبه آینده به فهرست تحریم های اتحادیه اروپا افزوده خواهد شد .
همچنین یک دیپلمات دیگر اظهار داشت، بانک تجارت ایرانی اروپایی "هندلزبانک" مستقر درهامبورگ آلمان به فهرست جدید تحریم های اروپا علیه اضافه خواهد شد . هدف از این تحریم ها برنامه هسته ای تهران است .
این دیپلمات در ادامه تصریح کرد، این بانک اروپایی از جمله موسسه هایی است که تحریم خواهد و هم اکنون مدارک کافی در دست است که نشان می دهد این بانک در تامین اعتبارات مالی برای شرکت هایی مشارکت دارد که در برنامه هسته ای ایران دست دارند .
خبرگزاری فرانسه نیز از بروکسل گزارش داد که دیپلمات های اروپایی روز پنجشنبه اعلام داشتند اتحادیه اروپا توافق کرده است تا تحریم ها بر ضد ایران را به علت خودداری این کشور از تعلیق فعالیت های هسته ای اش، بطور چشمگیری افزایش دهد .
به گفته این دیپلمات ها، پیش بینی می شود وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا این اقدامات جدید علیه ایران را در نشست روز دوشنبه خود مورد تصویب قرار دهند.
منبع:العربیه

هیچ نظری موجود نیست: