۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

نیروهای رژیم صفوی شیخ قبیلۀ طی (بنی طرف) را در اهواز بازداشت نمودند

سنی نیوز: بنا به گزارش خبرنگار سنی نیوز از اهواز، نیروهای فارسی صفوی شیخ بزرگ قبیلۀ طی (بنی طرف) در اهواز شیخ "عبدالکریم نعمت" را پس از روز خشم مردم اهواز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نموده اند.
شیخ "عبدالکریم نعمت" زمانی بازداشت شد که با برخی از مردمانی که در مراسم عزاداری شرکت نموده بودند دیدار می نمود. در این محفل سرود های وطنی که روح میهن دوستی را در دل زنده می ساخت سروده شد که سبب خشم مزدوران رژیم شد و شیخ بزرگوار قبیله را که از موقعیت اجتماعی گسترده در اهواز برخوردار است بازداشت نمودند.
پس از دستگیری شیخ "نعمت" خشم مردم برافروخته شد و دست به تظاهرات گستردۀ زدند. این اقدام مستبدانه رژیم شاید منجر به درگیری های شدید میان مردم و نیروهای فارسی صفوی در هر لحظه ای گردد.
با وجود اینکه نیروهای امنیتی پیش از روز خشم مردمی به سران و بزرگان و مشایخ  عرب شهر اهواز اخطار تهدید آمیز داده و از آنها خواسته بودند تا در دفع و جلوگیری قیام مردم قبایل عرب و تظاهرات علیه رژیم ایران در سرزمین شان اقدام فعالانه نمایند، اما بزرگان و مشایخ اصیل این سرزمین به این درخواست لبیک نگفته آنرا نادیده گرفتند و در کنار مردم مظلوم اهواز که همیشه در مقابل ظلم و ستم رژیم حساسیت از خود نشان داده اند ایستادند.

هیچ نظری موجود نیست: