۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

ساخت یک باشگاه شبانه به نام مکه باعث اعتراض مسلمانان در اسپانیا شد

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوز به نقل از المختصر: افتتاح یک باشگاه شبانه در شهر مورسی اسپانیا که به نام مکه نام گذاری شده است باعث موجی از اعتراضات اقلیت مسلمان در این کشور گردید ، این توهین ما را یاد دیگر توهینهای اروپاییهای با تمدن ، نسبت به اسلام در کل انحای اروپا می اندازد !!.
به علاوه ی اینکه این باشگاه به نام مقدسترین شهر مسلمانان یعنی مکه نامگذاری شده سقف این باشگاه نیز به شکل یک گنبد سز ساخته شده و نمای داخلی این باشگاه با اشکال هندسی و به سبک معماری اسلامی ساخته شده است و مسلمانان بر این باورند ساخت این باشگاه به این شکل ، به قصد برانگیخته کردن احساسات مسلمانان بوده است .
عدالکریم الهبری فعال در جمعیت اسلامی در شهر لوگرونیو مرکز ایالت لایورخا در شمال کشور گفت : مسلمان به جز اعتراض کردن کاری از دستشان بر نمی آید .
وی افزود : مسلمانان اسپانیا مشغول کارهای مربوط به ماه رمضان بودند و اکنون بعد از اتمام ماه روزه ما به فعالیت در چگونگی مقابله و آماده سازی افکار عمومی با پدیده ی توهین به سنبلها و نمادهای اسلامی می پردازیم .
معلومات ساخت این باشگاه از طریق یک پیمانکار مغربی مهاجر در اسپانیا بعد از اینکه فهمیده بود این ساختمان برای یک باشگاه ساخته می شود منتقل شد و خود از ساخت این بنا  انصراف داد .
انتظار می رود افتتاح این باشگاه باعث نا آرامی در کشور شود زیرا به اعتقادات 1.5 میلون مسلمان این کشور توهین شده است .
افکار عمومی اسپانیا به علت اخراج یک دختر مغربی الاصل از دبیرستانی در مادرید به خاطر داشتن حجاب ، مشغول و اکنون این مسئله موج جدیدی از این مشغله ها را به وجود آورده است .

هیچ نظری موجود نیست: