۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

دستور خامنه ای به مزدورانش برای سرکوب معترضان سوریه

به گزارش آهوران نیوز: یک منبع مسئول در جنبش صدر تاکید کرد آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران به واحدهای سپاه پاسدران و حزب الله لبنان دستور داده است تا با " دشمنان خدا درسوریه " وارد نبرد شوند.
این منبع که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با العربیه . نت تاکید کرد: آیت الله خامنه ای در یک دیدار محرمانه که نمایندگانی از جنبش صدر نیز در آن حضورداشتند ، خواستار بکارگیری تمام امکانات امنیتی و لوجستکی برای " خاموش کردن آتش فتنه در سوریه و سرنگون کردن دشمنان خدا " در این کشور شده است.
منبع تاکید کرد رهبرجمهوری اسلامی ایران این اظهارات را در جمع فرماندهان سپاه ، نمایندگان سفارت سوریه در تهران ، حزب الله و چند تن از رهبران جنبش صدر اعلام کرده است.
این در حالی است که کشورهای عربی طی ماه های گذشته از دخالت ایران در امور داخلی خود اظهارنگرانی کرده اند.
محمود عباس رئیس دولت خودگردان فلسطین بارها خواستار تحریم کنفرانس ها و همایشی هایی شده است که به گفته او توسط جمهوری اسلامی برای فریب دادن افکارعمومی در ایران و جهان اسلام تشکیل می شود.
در ایران نمایندگی های مختلفی برای گروه های فلسطینی ، لبنانی ، یمنی ، بحرینی ، عراقی وجود دارد و برخی از این گروه ها در کنار فعالیت سیاسی آموزش های نظامی و امنیتی لازم را فرا می گیرند.
کارشناسان اظهارات آیت الله خامنه ای در مورد حوادث سوریه را یک فتوای دینی توصیف کرده اند که تاثیر مستقیمی در ایجاد ناامنی در سوریه می گذارد و میزان دخالت ایران در کشورهای عربی را بالا می برد.
منبع:العربیه

هیچ نظری موجود نیست: