۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

درگیری نیروی انتظامی با اوباش بسیجی در استادیوم آزادی

اهوران نیوز:درگیری شدید در ورزشگاه آزادی (عکس از خبرگزاری فرانسه)
گزارش خبرنگار ما از تهران: روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه سکوهای استادیوم آزادی تهران در دیداری دو تیم پرسپولیس و الاتحاد عربستان محلی شد برای درگیری بین ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی و اوباش بسیجی که به بهانه تماشای این دیدار با پیراهن های مشکی و عکس های خامنه ای و خمینی و پرچم بحرین وارد ورزشگاه شدند و شروع به سردادن شعار علیه عربستان سعودی کردند.این اقدام آنها آنچنان غیر ورزشی و وحشیانه بود که با تذکر شدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد. این ماجرا چنان بالاگرفت که مسئولان استادیوم آزادی مجبور شدند برای جلوگیری از جریمه های سنگین و محرومیت های ورزشی با این اوباش مقابله کنند که در این میان درگیری شدیدی بین آنها سرگرفت.
اوباش بسیجی که عده آنها نزدیک به دویست نفر بود با شعار "یا زهرا، یا زهرا" شروع به زد و خورد با سربازان و ماموران نیروی انتظامی کردند که به زخمی شدن عده ای از هر دو طرف انجامید. در این هنگام نیروهای یگان ویژه به شدت به میان این اوباش حمله ور شدند و عده ای از آنان را دستگیر کردند.
ناظر فدراسیون فوتبال آسیا نیز لحظه به لحظه گزارش این درگیری را که از روزهای قبل توسط نیروهای تندرو و وابسته به ولایت فقیه به رهبری آخوند مهدی طائب ترتیب داده شده بودند ثبت می کرد که ممکن است محرومیت های سنگینی را برای فدراسیون فوتبال در پی داشته باشد.
عده ای از این تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه پرچم بزرگی از بحرین را حمل می کردند که نیروی انتظامی آنها را پراکنده و این پرچم را جمع کرد.
عده ای دیگر از این اوباش نیز قصد داشتند پرچم عربستان را آتش بزنند که درگیری شدیدی بین آنها و نیروی انتظامی صورت گرفت.
عده زیادی از تماشگران تیم پرسپولیس هم با این اوباش که حرکاتشان فوتبال ایران را به خطر انداخت درگیر شدند. از سویی دوربین های تلویزیون تلاش می کردند تا از وحشیگری این بسیحیان تصویر نگیرند.
منبع:ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست: