۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

آهوران نيوز بنقل از العربه

پخش تصاویر رفسنجانی، حسن خمینی، رضایی و باهنر به عنوان عوامل آشوب ها

منافق خواندن برخی شخصیت های نظام در نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران


حسن خمینی ، رفسنجانی و رضایی
حسن خمینی ، رفسنجانی و رضایی
 
دبی – العربیه. نت
در نمایشگاه رسانه های دیجیتال که در تهران در حال برگزاری است، فیلمی از ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران پخش می شود که در آن چهره برخی از شخصیت های نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می شود و سرود "منافق منافق خون جوانان ما می چکد از چنگ تو" این تصاویر را همراهی می کند.

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران آشوب های خیابانی در اعتراض به نتایج این انتخابات که محمود احمدی نژاد را پیروز اعلام کرد، شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت را در گرفت. این اعتراض ها توسط نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی شد. حاصل این سرکوب ها کشته شدن دها نفر در خیابان ها و بازداشتگاه ها و دستگیری صدها نفر دیگر بود.

به گزارش سایت "فردا" در بدو ورود به سالن نمایشگاه اولین غرفه ای که نظر همگان را به خود جلب می کند، غرفه " شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" است. این غرفه که درست در جلوی درب ورودی قرار دارد، با نصب تلویزیون های بزرگ، اقدام به پخش تصاویری از حوادث بعد از انتخابات کرده که در آن سرود " منافق منافق خون جوانان ما می چگد از چنگ تو» هم پخش می شود.

بنا بر این گزارش نکته درخور توجه، نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری ایران، حسن خمینی نوه آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است.

مواضع هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران در مخالفت با سیاست های حاکم و انتقاد از دولت محمود احمدی نژاد، خشم اصولگرایان هوادار دولت را بر انگیخت.

محسن رضایی یکی از رقبای احمدی نژاد در انتخابات بود اما پس از تایید نتایج انتخابات توسط آیت الله خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی، دست از اعتراض به نتایج آن برداشت.

محمد رضا باهنراز اصولگرایان سرشناس است که چندی به دلیل انتقادهایش از سیاست های دولت احمدی نژاد، مورد غضب هواداران دولت قرار گرفته است

هیچ نظری موجود نیست: