۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

حسن نصرالله، هنوز از ترس در مخفیگاه به سر می برد

در حالی که احمدی نژاد در سخنرانی خود اسرائیل را به نابودی تهدید کرد، ولی حسن نصرالله که او نیز ادعا کرد که "رژیم صهیونیستی به زودی فرو خواهد پاشید" حتی این بار نیز جرات نکرد از مخفی گاه خود بیرون آید و در کنار احمدی نژاد بایستد.
او در سخنرانی خود از حکومت ایران و کمک های آن به گرمی سپاسگذاری کرد و قول داد که جنگ علیه اسرائیل تا نابودی این کشور ادامه خواهد یافت.
نصرالله نیز به شیوه احمدی نژاد، اسرائیل را "نامشروع" خواند و ادعا کرد که پایان عمر این کشور نزدیک است.
احمدی نژاد نیز گفته بود "خشم ملت ها" !! به زودی اسرائیل را نابود خواهد کرد.
در چهارسالی که از جنگ دوم لبنان می گذرد، نصرالله هنوز جرات نکرده از مخفی گاه خویش بیرون آید و در ملاء عام ظاهر شود و حتی دیدار احمدی نژاد نیز نتوانست باعث فرو ریختن این ترس او گردد.
در جنگ تابستان 2006 (که حزب الله و حکومت ایران ادعای پیروزی در آن را دارند)، چنان ضربات سهمگینی به این گروه تروریستی وارد آمد که هنوز هم با گذشت چهارسال، حزب الله نتوانسته به ترمیم کامل خرابی ها بپردازد.
حکومت ایران برای بازسازی این ویرانی ها پانصد میلیون دلار به حزب الله وعده کمک مالی داده بود. ارزیابی می شود که در 28 سال گذشته، ایران جمعا بیش از یک میلیارد دلار کمک پولی به حزب الله داده باشد.
در آستانه سفر احمدی نژاد به لبنان نیز، دولت تهران با امضای قراردادی، متعهد شد که یک رشته پروژه های آبادانی در لبنان را به ارزش کلی 450 میلیون دلار اجرا کند.
برگرفته از ، همدمی

هیچ نظری موجود نیست: