۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

چند نکته درباره ی سفر احمدی نژاد به لبنان

با سلام علت سفر احمدی نژاد به لبنان چند نکته ای را خواستم یاداور شوم 1- در اخبار امده که احمدی نژاد قرار است بطرف مرز اسراییل سنگ پرتاب کند یک سنگ نه بلکه چندین سنگ ... احمدی نژاد با این کار به انها می فهماند که من از شما هستم ومن یک یهودیم وبا شما عهد میکنم که تا خون در رگ من است از شما حمایت میکنم وراه را برای حمله شما کاملا اماده کرده ام لذاهر چه زودتر بهتر . 2- حسن جان که مامور موساد خود شماست اگر از روی کودنی کاری انجام داد شما نگران نباشید فقط می خواهید به عربها زهره چشم نشان بدهد اگر برای ما نانی داشته باشد ضرور برای شما چیزی دارد . 3- اگر چمانچه در خاورمیانه احیانا جنگی صورت گرفت عکس العمل ما این است که به دول حلیج حمله می کنیم وشما هم مارا تنها نگذارید . 4- بازار سلاح را تا حد امکان گرم کرده ایم درعوض شما هم بازار نفت را یک جورای بهم بریزید . 5- لطفا با باراک اوباما خودتان صحبت کنید من شرمنده وخجالت زده ام پیش ایشان . 6- برای حکومت اینده سعی کنید از اخوند جماعت کار نگیرید چون اینها به سختی دارم دک شان می کنم . 7- نفت و گاز وهسته ای فدای یک تا مویتان . 8- مخ اقا واقازاده سپاه وبسیج وهمه زدم فقط کمک کنید تا شرمنده شما نباشم.
 
نظر یکی از کاربران آژانس خبری تفتان

هیچ نظری موجود نیست: