۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

بازتاب تربیت 32 ساله نظام ولایت فقیه!

سید حسینعلی نایینی ـ شهر تاریخی نایین
این گنبد و رواق که از عرش برتر است....خود بارگاه زاده موسی بن جعفر است!!!
 آهوران نیوز به نقل از سنی نیوز: بحث میدانی از جمله مفاهیم بسیار رسائی برای رسیدن به مفکورههای خفته یا سانسور شده در جامعه می باشد. در دانشگاههای خارج بر خلاف دانشگاههای داخل کشور روی این نقطه بسیار حساب میشود.
از جمله مسائلی که دل هر آزادهای را در کشور به درد میآورد نسل جوان است با هزار و یک مشکل: اعتیاد، بیکاری، بیفرهنگی، پوکی مفاهیم و اندیشههای سازنده، بیهدفی، و خلاصه ویران و دگرگونی شخصیتی...
از جمله بحثهای میدانی دوستان، نگاهی به دیوارهای ـ با عرض معذرت ـ دستشوئیهای عمومی در پارکها و بیمارستانها و ادارات دولتی و امام زادهها و حسینیهها و خلاصه سایر اماکن عمومی... در شرق و غرب کشور، چپ و راست آن؛ از تهران بزرگ و پایتخت سیاست گرفته تا دور دست ترین و محرومترین شهر بلوچستان، از مشهد مقدس نما و لانه آیات "قم" گرفته تا آستارا، خلاصه چهارسوی کشور در همه دستشوئیهای مناطق عمومی چیزی که دل انسان را خون میکند آثار تزریق مواد مخدر است؛ هر جا سوزنی و آمپولی افتاده، یا ته سیگار و کاغذ لول هروئین و غیره...
آیا این یکی از برآوردها و ویژگیهای نظام ولایت فقیه و تربیت 32 ساله صفوی منشأ نظام است؟!
به دیوارها بنگر: از زیر تا سقف دشنام است و بد و بیراه گفتن به سران مملکت و نظام، از خامنهای و مترسکش؛ احمدی نژاد گرفته تا نماینده ولی فقیه و استاندار و رئیس سپاه و بسیچ، و شهردار و کوچکترین مهره اجرائی نظام در مناطق مختلف!..
اگر بخواهی این جزء از فرهنگ عامه ملت ستمدیده ایران را با دوران ستم شاهی مقایسه کنی، میبینی که در آن زمان دیوارهای دستشوئیهای عمومی یا تمیز بود یا با برخی از غزلها و متلکهای جنسی خط خطی، و امروز در کنار ده درصد فساد جنسی 90 درصد فساد روحی و روانی و دگرگونی اخلاقی را مشاهده میکنی. اگر در آن نظام حداقل کف دستشوئیهای عمومی تمییز بود در این نظام آثار مواد مخدر از همه انواع و اشکالش جای پایی برای آدم نگذاشته.
آیا این یکی دیگر از فراوردهای نظام ولایت فقیه و تربیت 32 ساله نائبان امام زمان است؟!
پشت دیوار زندان شهر ما یکی از فرمودههای گهربار منسبو به آیت الله خمینی را نوشتهاند: ما زندان نداریم دانشگاهی داریم که در آن درس اخلاق داده می‫شود!
وقتی سرمان به زندان افتاد ـ خدا زندان ایران را نصیب هیچ موجودی؛ چه انسان و چه حیوان، نکند ـ در داخل نوشته شده بود: اینجا خدا نیست!..
در کنار شکنجههای بیرحمانه و عذاب روحی و روانی و جسمانی جز دشنام به خدا و رسول و ناموس هیچ نمیشنوی..
این حکایت تلخ را در خارج از دیوارهای دستشوئیهای عمومی و بخصوص دستشوئیهای مراکز تجارت مذهبی چون امام زادهها و حسینیهها به کثرت مشاهده میکنی. نفرین و لعنتهای مذهبی چون : لعنت خدا بر قاتلان فاطمه زهراء!!!
حالا قاتل فاطمه زهراء کیست؟!


تاریخ ثابت میگوید: ایشان به مرگ طبیعی وفات کردند. یعنی خداوند روحشان را گرفته ایشان را به جوار پدر بزرگوارشان در بهشتهای برین بردند.
تاریخ دروغین و ساختگی شیعه صفوی میگوید: ایشان توسط خلیفه دوم پیامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم)؛ عمر بن الخطاب (رضی الله عنه) به قتل رسیدند!
همه دنیا میداند که این دروغ ساختگی آخوندهای تشیع صفوی است که هیچ اساس و مدرکی ندارد. و اهانتی است بس ناگوار، بلکه دشنامی است بس زشت و زننده، به حضرت علی (رضی الله عنه) و دو سردار پهلوان بهشت؛ حضرت امام حسن و امام حسین (رضی الله عنهما).
کسی جلوی چشم حضرت علی زنش را میزند؛ پهلویش را خرد میکند، جنینش را سقط میکند، و علی و حسن و حسین این پهلوانان نامدار خیره خیره تماشاگر ماجرا هستند، چیزی از احساس غیرت و دفاع از ناموس در آنها به حرکت در نمیآید هیچ،  به قاتل مادرشان چیزی نمیگویند و دست روی دست گذاشتهاند، بلکه برایش کف هم میزنند. و به عنوان جایزه دختر فاطمه زهراء؛ خواهر تنی حسن و حسین، یعنی "ام کلثوم" را به ازدواج عمر نیز درمیآورند. و علی میشود وزیر و قاضی و دست راست قاتل زنش؛عمر، و دو فرزند دلیرش میشوند سربازان قاتل مادرشان؛ عمر، و زیر فرمانش به اسلام خدمت میکنند..
مثل این حرفهای پوک و چرند تنها از عقلهای بیمهار شیعه صفویت میتواند ترشح شود. و تنها آنها میتوانند چنین چرندیاتی را باور کنند..
حالا این لعن و نفرین متوجه چه کسی است، خدا بهتر میداند...
با مروری که بر این بحثهای میدانی داشتم بیاد مثال چینی افتادم که میگوید:
پلیدترین انسانها پلیدترین چیزها را در پلیدترین جاها می‫نگارند!..

هیچ نظری موجود نیست: