۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

مــژده ؛ بـازگـشـت سـایـت دووربـیــن در آدرس جـدیـد

    بسم الله الرحمن الرحيم


يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (8) الصف 

کاربران عزیز سایت دووربین
برادران و خواهران مسلمان
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صمیمانه از تمامی کاربران عزیز پوزش می طلبیم که مجبوریم برای چندمین بار خبر تکراری فیلتر،حذف و یا مسدود شدن سـایـت دووربـیــن را به استحضار برسانم.
اما ای کسانی که در تخييل چنین می پندارید که می توانید جلوی حق و حقیقت را بگیرند ، زهی خیال باطلید چون هیچ کسی نتوانسته و نخواهدتوانست جلو شعور و فهم ملت مسلمان اهل سنت را بگیرد .

اما به کاربران مؤمن و فداکارمان وعده می دهیم که بر فراز کوه استوار ایمان ایستاده و با حمایت الله متعال از هیچ چیز و هیچ کسی هیچ هراسی نداریم. ما برادران و خواهران شما در سایت دووربین پرچم عزت و مقاومت را زمین نه خواهیم گذاشت و تا تنها قطره خونمان از دین ، حقوق و آزادیمان دفاع و به امید خداوند فعالیت خود را در آدرس جدید سایت دوربین شروع خواهیم کرد.
مسلمانان اهل سنت ، از همه شما تقاضا داریم که در نشر آدرس جدید سایت دووربین تلاش و با اخبار جهان اهل سنت و نوشته مقالات خود برای بهبود سـایـت دووربـیــن ما را یاری و همراهی فرمایید .
امیدواریم بتوانیم همچون گذشته در خدمت شما باشیم و شما هم ما را بابت آنچه پیش آمد بخشیده و همچون گذشته همراه ما باشید. و از خداوند تمنا داريم كه طاعت وعبادت ما و شما را قبول نمایید.
مدیریت سایت دووربین

_________________________________________

 

لینک اصلی سایت دووربین       http://www.durbeen.org/

لینک عربی                       http://www.dorbeen1.com/

لینک فارسی                        http://www.dorbeen2.com/ 

 لینک کردی                         http://www.durbeen3.com/

لینک این پیام در سایت دووربین

هیچ نظری موجود نیست: