۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

سوریه بر پرتگاه جهنم ولایت فقیه!

سعید صادقی ـ اصفهان
اهوران نیوز: طی چند سال اخیر جهان عرب شاهد رشد فرهنگی و سیاسی چشمگیری بوده است. پیشرفت رسانهای مرزهای جغرافی و سیاسی را شکسته صدای ملیونها عربی که ظلم و ستم و طغیان و تجاوزهای ضد انسانی حکومتهایشان آنها را در چهار سوی جهان آواره کرده بود، را به گوش ملتهایشان رسانید.
رسانه پردهها را درید و عورتها را برملا ساخت و فرعونها را روسیاه نمود.
ولی ظالم مستبد همچنان بر قله غرورش سوار بود و ملتها را خس و خاشاکی بیش نمیدید، غافل از اینکه توده او را عریان کرده بودند، و از بودنش ننگ داشتند.
این بمب ساعتی در حال انفجار با جرقه مهندسی بیکار که در تونس سبزی فروشی میکرد و فرعون خواست لقمه نان را از دهان بچهاش بچاپد، منفجر شد. این جوان جگر سوخته با آتش کشیدن به خود فرعون را نیز در آتش خشم ملت سوخت. بن علی فرار کرد، میلههای زندان مصر در انتظار حسنی مبارک و فرزندانش است، قذافی در لیبی جنایتکار جنگی متواری است، علی عبدالله صالح یمنی راهزنی را اختیار کرده، و امروز و فردا واژگون خواهد شد، و اخیرا نوبت به سوریه رسید! البته حقش بود که نوبت اول از آن این دیکتاتورمنش باشد!
سوریه کشوری است تاریخی و بسیار زیبا، با مردمانی آرام که استعمار شوم انگلیس مهار حکومت آنرا به اقلیت شیعه نصیری واگذار کرده است. کشوری که رکورد بالاترین تاریخ حکومت نظامی (شرایط اضطراری) در تاریخ بشریت را سپری میکند. 41 سال تمام است که مردم در حکومت نظامی بسر میبرند. نفس کشیدن در این کشور حرام است. چندین ملیون از جمعیت 22.5 ملیونی آن در خارج از کشور متواریند.
بافت دیانتی سوریه از بیش از 74 درصد مسلمانان سنی، و 13 درصد شیعیان علوی و اسماعیلی (که از دیدگاه اثناعشریها کافرند)، و10 درصد مسیحی، و3 درصد دروزی تشکیل یافته است.90 درصد جمیعت را عربها، و 9 درصد را کردها،و یک درصد دیگر را ارمنیها، و ترکها و شرکسها، و یهودیها تشکیل می‫‫دهند.
بیش از 300 هزار کرد سوریهای بدون شناسنامه از کلیه حقوق انسانی خود محرومند. در گزارش سال 2005 سازمان ملل آمده: 30 درصد از ملت سوریه زیر خط فقر بسر میبرند!
گزارشهای بین المللی آمار بسیار وحشتناکی از فساد اداری در این کشور انعکاس میدهد، در سال 2003 این کشور در رتبه 66، و در سال 2010 در رتبه 127 فساد مالی قرار داشت!
در گزارش مؤسسه مالی سویس از آمار بانک مرکزی این کشور آمده که حساب نقدی قذافی در این بانک در سال گذشته 5 میلیارد فرانک بوده است. و علی عبدالله صالح 492 میلیون، و عبدالعزیز بوتفلیقه الجزائری 907 میلیون فرانک ذخیره نقدی دارند. در حالیکه بشار اسد 1.9 میلیارد ( یک میلیارد و 9 صد ملیون) فرانک پول نقد در بانک سویس دارد! البته ممتلکات و سهام شرکتها و غیره در این حسابها آمارگیری نشده است!
آزادی در سوریه معنایی ندارد. در لیست گزارشگران بدون مرز این کشور در سال 2007 رتبه  126و در سال 2010 رتبه 173 جهان در آزادی مطبوعات را داشت!!
گزارشهای سازمان ملل حاکی از آن است که سوریه در بین 5 کشور اول جهان در آمار تجاوزهای جنسی قرار دارد!
آقای حافظ اسد پدر فرعون حالی "بشار اسد" در سال 1982 شهر تاریخی حماة را قتل عام کرد، و بیش از 40.000 انسان را در زیر رگبار گلوله به خاک و خون کشید. و امروز بشار میخواهد جنایت پدر را تکرار کند.
تمامی آمار و ارقام نشان میدهد که سوریه در لبه پرتگاه جهنم قرار دارد. کشوری که در آن انسانیت بکلی تعریف نشده است!
حال چرا سربازان امام زمان خیالی، و ولی فقیه مطلق ما که صبح و شام دستش با امام زمان در یک کاسه است، چنین شیفته خون آشامان نصیری و بعثی سوریه هستند؟!
البته این غزلسرایی از اول انقلاب با این خون آشامان شروع شده بود، در 1991 رفسنجانی اولین سفر خود به سوریه را داشت و در 1990 و 1997 جلاد سوریه؛ حافظ اسد به تهران آمد. شعیب بن صالح منشی خاص امام زمان؛ جناب احمدی نژاد (!) هم سال گذشته در 20/2/2010 م به دمشق رفت و قضیه برداشتن ویزا بین دو کشور را مطرح ساخت.
برخی از اسناد سری که اخیرا لو رفته نشان میدهد نحوه برخورد سوریه با مخالفان از کلاس ولی فقیه نسخه برداری شده، و سربازان امام زمان سپاه پاسداران و حزب الله لبنان نیز جان به کف در خدمت ارتش بعثی سوریه برای کشتار مردم بیگناه قرار گرفتهاند!
(/fa/articles.aspx?selected_article_no=14814)
بنازم این جان نثاری و خون آشامی نفت خوران میهن عزیزمان را که برای کشتن ملتهای مظلوم و ستمدیده همیشه دست به سینه آمادهاند!
و بنازم امام زمان ساختگی را که چه لاشخوران خون آشامی را به سربازی خود گرفته است!
نظام ولایت فقیه بخوبی دریافته که در منطقه چون غده سرطانی اسرائیل تماما بیگانه است، و همانطور که اسرائیل برای بقای خود به غرب متوسل شده، نظام ولایت فقیه دست به دامن کمونیستهای روسیه و چین و گاوپرستان و مرتاضان هندی است، و چون نظام سوریه نیز درست همین حالت را دارد، غزلسرایی و عشق و محبت با آن را لازمه حفظ خود میداند.
نظام ایران و سوریه با سیخ کردن اسرائیل به غرب نشان میدادند که باید در مقابل جنایات آنها سکوت مطلق اختیار کند، در غیر اینصورت اسرائیل در تیررس آنهاست! و غرب نیز معادله را قبول داشت و تنها به چشم سرخ دادن غرب و دشنام و مرگ فرستادن سربازان ولایت فقیه بازار سیاست میچرخید. ولی حالا آتش بخرمن افتاده است! ملت ایران و سوریه بیدار شدهاند. نظامهای پوشالی در حال ریزش است و خدعه و نیرنگ غرب نیز شناخته شده است. آینده تنها از آن ملتهای آزاده خواهد بود.
تاریخ مصرف فرعون ولایت فقیه کمونیست پرست، و خون آشامان بعثی سوریه نیز تمام شده است. اینها خواه ناخواه طعمه زبالهدان تاریخ خواهند شد.
حکایت روزهای آینده از دو مثال تجاوز نخواهد کرد:
فرعونهای ایران و سوریه نیز واژگون شدند؛
چون جلاد تونس؛ بن علی فراری....
یا چون؛ فرعون لیبی قذافی خونخوار!
منبع:سنی نیوز

هیچ نظری موجود نیست: