۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

سيستان و بلوچستان را به نمونه‌ترين استان تبديل كنيم

خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: سيستان و بلوچستان را با استفاده از ظرفيت‌هاي مختلف به نمونه‌ترين استان كشور تبديل كنيم.
  1.  

به گزارش آهوران نیوز به نقل از خبرگزاری فارس (رژیم)از زاهدان، محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز در ديدار با منتخبين و فرهيختگان سيستان و بلوچستان در بخش‌هاي مختلف اظهار داشت: باور ما اين است كه يكي از بهترين استان‌هاي كشور هم از لحاظ استعدادهاي طبيعي و هم نيروي انساني، سيستان و بلوچستان است.
وي افزود: امروز دشمنان ما در كشورهاي همسايه خيمه زده‌اند تا از اين طريق بتوانند در بين ملت ايران به ويژه سيستان و بلوچستان با توطئه‌هاي مختلف تفرقه ايجاد كنند كه تاكنون موفق نشده‌اند و با هوشياري مردم شيعه و سني استان هرگز موفق نخواهند شد.
رئيس جمهور تصريح كرد: سيستان و بلوچستان براي پيشرفته‌شدن هيچ چيز كم ندارد و با استفاده از ظرفيت‌هاي آن، مي‌توان اين امر را با همت و تلاش مضاعف محقق كرد.
احمدي نژاد با اشاره به استعدادهاي سيستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه‌هاي سيستان و بلوچستان يكي از بهترين دانشگاه‌هاي كشور در زمينه‌هاي مختلف است و بهترين زمين‌هاي حاصلخيز كشاورزي در اين استان وجود دارد شايد تصور شود كه اين استان با مشكل كم آبي مواجه است اما اگر از شيوه‌هاي نوين آبياري استفاده شود هيچ مشكلي در اين زمينه احساس نمي‌شود.
وي ادامه داد: براي تحقق اين امر، هيئت دولت در مصوبات خود 50 درصد يارانه‌ها را براي كشاورزاني در نظر گرفته كه از شيوه آبياري جديد استفاده كنند.
رئيس جمهور يادآور شد: سيستان و بلوچستان به لحاظ فرهنگي نيز از فرهنگ غني برخوردار است، جمعي از بهترين انسان‌هاي كشور در اين خطه زندگي مي‌كنند، مردمي كه نه‌تنها امروز بلكه در طول تاريخ ولايتمداري‌شان زبانزد خاص و عام است.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: راه‌آهن، بنادر، بزرگراه‌ها همه و همه براي توسعه و آباداني سيستان و بلوچستان است كه اميدواريم با برنامه‌ريزي درست و صحيح بتوانيم از اين ظرفيت‌ها به خوبي استفاده كنيم تا روزي كه سيستان و بلوچستان را به نمونه‌ترين استان كشور تبديل كنيم. 

 ما در این32 سال شاهد بومی کردن دانشگاها برای زابلیهای شیعه مذهب وجدا سازی علوم پزشکی زابل از علوم پزشکی استان و بومی کردن ان و راه اندازی شبکه هامون وتبلیغ زبان زابلی وکمرنگ کردن زبان بلوچی تخریب مدارس دینی اهل سنت در سیستان و تصرف زمینهای مردم در چابهار و ساخت پایگاه وشهرکهای نظامی ونسل کشی بلوچها از طریق اعدامهای دسته جمعی به بهانه های واهی بیکاری روزافزون جوانان بلوچ از طریق گزینشهای استخدامی حتی برای سرایداری مدارس و اداره ها در بلوچستان از زابلیها استفاده میشود و هزاران موارد دیگر که  نوشتنش خود کتابی میشودیعنی تمام بودجه در استان صرف این میشود که روز به روز مردم بلوچ رااز طریق تسلط زابلیهای شیعه مذهب طرفدار ولایت به زیر سلطه وکنترل خود دربیاورند اما کور خوانده اند جوانان بلوچ اکنون بیدارندوتمام نقشه ها ی انها را دراین 32 سال بر باد خواهند داد.
زیرا الله سبحانه و تعالا  می فرماید:نقشه وحیله مشرکان سست است .

هیچ نظری موجود نیست: