۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

ماموران هنگ مرزی نگور و جکیگور در حین گشت زنی دو نفر شتر را به همراه دو نفر بلوج که وارد خاک بلوجستان در نزديك مرز از روستاي مي آمدند به ركبار بستند

خبرگزاری دانشجویان ایران - زاهدان معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، از هلاکت دو نفر از اشرار مسلح و کشف 150 کیلو گرم مواد مخدر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار احمد شهرکی افزود: ماموران هنگ مرزی نگور و جکیگور در حین گشت زنی و مراقبت از نوار مرزی، دو نفر شتر را به همراه دو نفر اشرار که یکی از آنها مسلح بوده و وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، رویت کردند.


وی ادامه داد: اشرار مسلح به محض مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده و متعاقب آن مرزبانان نیز برای متوقف کردن و دستگیری آنان اقدام به تیراندازی می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری که با برتری حجم آتش مرزبانان خاتمه یافت، هر دو نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.
وی بیان کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه مقدار تقریبی 150 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه اسلحه کلاش و سه تیغه خشاب به همراه 70 تیر جنگی کشف و ضبط شد.             
                            (   اين جرم هربلوچ هست امروز داخل ايران)

هیچ نظری موجود نیست: