۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله / دستگیری 6 تن از افسران بلند پایه نظامی و اطلاعاتی رژیم آخوندی

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم ملت ایران و بلوچستان میرساند فرزندان ایمان و حماسه در یک عملیات موفقیت آمیز در مسیر ایرانشهر- چابهار با حمله به نیروهای متجاوز و جنایتکار ولایت فقیه تعدادی از نیروها را به هلاکت رسانیده و 6 تن از افسران بلند پایه نظامی و اطلاعاتی نیروی هوایی پایگاه شکاری کنارک را دستگیر کردند.
مبارزان پس از این عملیات موفقیت آمیز افراد دستگیر شده را به پایگاههای خود در کوهستانهای بلوچستان منتقل کردند.
در این عملیات هیچ گونه تلفات جانی به مبارزین وارد نشده است و
فیلم افراد دستگیر شده فردا شب از شبکه های بین المللی پخش خواهد شد.مطالبات جنبش مقاومت مردمی جندالله از رژیم آخوندیجنبش مقاومت جندالله به رژیم ولایت فقیه هشدار میدهد که اعضای جنبش مقاومت جندلله که در اسارت رژیم به سر میبرند ، آزاد نمایند ، در غیر اینصورت افراد دستگیر شده در دادگاه صحرایی جنبش مقاومت محاکمه و تیرباران خواهند شد.
خانواده های دستگیر شدگان و رژیم آخوندی باید منتظر مشاهده ی فیلم اعدام آنها از شبکه های بین المللی باشند.
رژیم ولایت فقیه دهها تن از اعضای جنبش مقاومت را بازداشت غیر قانونی خود نگه داشته است و هیچ دادگاهی عادلانه برای آنها برگزار نکرده است و اعضای اسیر جنبش مقاومت تحت شدیدترین شکنجه های رژیم جهل و جور و ظلم و استبداد قرار دارند تا جائیکه بسیاری از جوانان مظلوم تحت شکنجه ها جان خود را از دست داده اند و به شهادت رسیده اند.
جنبش مقاومت با صراحت اعلان میدارد که تنها راه آزادی افراد دستگیر شده ، آزادی بدون قید و شرط ، اعضای جنبش مقاومت است.
اگر رژیم خواهان آزادی افراد جنایتکارش است باید اعضای اسیر جنبش مقاومت را آزاد نماید .
جنبش مقاومت جندالله به تمامی نیروهای نظامی ، امنیتی و سیاسی رژیم تهران هشدار میدهد که سرزمین بلوچستان را ترک کنند ورنه دستان مقتدر و مقاوم سلحشوران دلیر بلوچستان حلقوم یکایک متجاوزان را خواهند فشرد.
همانگونه که امروز این مزدوران به چنگال مقاومت وعدالت افتاده اند و سایر مزدوران و متجاوزان به چنین سرنوشتی دچار خواهند شد ، لذا بهتر است قبل از آن به هوش آیند و عبرت گیرند و به ظلم و جنایت پایان داده و سرزمین بلوچستان را ترک کنند.
جنبش مقاومت جندالله ایران

هیچ نظری موجود نیست: