۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

عمرف دو تن از رهبران مقاومت را برکنار کرد

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از لجینیات : دوکو عمرف رهبر مقاومت اسلامی چچن دو تن از رهبران این مقاومت را در یک نوار ویدیوئی که در اینتر نت منتشر شد، برکنار کرد .نوار منتشر شده در یو تیوب و سایتهای نزدیک به مقاومت چچن با این عناون منتشر شد : دستوری از امیر قفقاز ، ابو عثمان ، در مورد برکناری فرماندهانی که قسم را شکسته اند . دکو عمرف با لباس نظامی و در یک جنگل به همراه سه تن از همرزمانش نشته و می گوید : من عمرف ، ابو عثمان امیر قفقاز ، امیر منطقه ی شرق و امیر منطقه ی غرب را از از امارت این مناطق عزل می کنم . ولی در مورد علت عزل این دو فرمانده توضیحات بشتری نداد .

سپس امیر در حالیکه نشسته بود و یک تیربار در دستش بود گفت : شما از خداوند و از دستورات ولی امر خود پیروی خواهید کرد .

عمرف در پایان گفت : لازم است که ما در مسیر قفقاز یکپارچه با رهبری واحد حرکت کنیم و خود را از دست اشغاگرانی که نمی گذارند در سرزمین خودمان مطابق شریعت خداوند زنگی کنیم، برهانیم .

امارت قفقاز اسلامی ، مقاومتی مردمی است که به رهبری دوکو عمرف 46 ساله از سال 2006 تشکیل شده است و با اشغالگران روس در شماری از جمهوری های قفقاز می جنگد .

ملت چچن دوکو عمرف را به عنوان رهبر قانونی چچن ، بعد از اینکه اعلام کرد مقاومت بر ضد اشغالگران روس ادامه خواهد داشت و مجاهدان از ادامه ی مسیر در راه آزادسازی چچن خسته نشد اند ، می شناسند .

عمرف قبلا گفته بود : ملت چچن هرگز در مقابل اشغالگران تسلیم نخواهد شد و از حق خود برای انتخاب دین و روش زندگی و آزادی خود دفاع می کند .

هیچ نظری موجود نیست: