۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

مسجد سیار ، ابتکار یک امام مسجد در فرانسه



 به گزارش خبرگزاري اهوران نيوزبه نقل از مفکرة الاسلام : یک امام مسجد در فرانسه مسجدی سیار را طراحی کرده است که به گفته ی وی این کار باعث می شود نمازگذار بیشتر در نماز خضوع و خشوع داشته باشد .
حسن بو نشمه به روزنامه ی لو پاریسین گفت : من دریافتم هنگامیکه در مسجد نماز می خوانم حضور قلب و خشوع بیشتری نسبت به زمانیکه در منزل هستم ، دارم ، و به همین خاطر فکر کردم که یک محراب بسازم تا بتوانم جوی را فراهم کنم که همان تمرکز را به من بدهد که در هنگام حضور در مسجد دارم .
ارتفاع این مسجد سیار به 2 متر می رسد و از ورقهای مقوایی و پولیستر و پلاستیک ساخته شده است و همراه آن یک سجاده ی ترکی نیز وجود دارد .
بو نشمه گفت وی چند نمونه از این مساجد سیار را در چندین کشور فروخته است ، و ابراز امیدواری کرد که بتواند امسال 1000 عدد از این مساجد سیار را به فروش برساند .

هیچ نظری موجود نیست: