۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

امريكا قران را اتيش ميزند!

آرمان برزگر ـ کرمان
به گزارش خبرگزاری اهوران نيوزبه نقل سنی نیوز: یکی از ادیان کلیسائی آمریکا که "جورج بوش" رئیس جمهور سابق کشور تابع آن است، تاریخ 11/ سپتامبر/امسال: رسم صلیب بر  جلد قرآن کریم توسط سربازان آمریکایی در افغانستان2010م، را به عنوان روز جهانی سوزاندن قرآن کریم اعلام داشته، میخواهد در این روز در مقابل انظار عمومی جهان کلام پاک پروردگار یکتا را آتش زند!
من بر خلاف سایرین از اینکه قرآن را آتش میزنند، نه تنها تعجب نکردم، بلکه از کسانی در حیرتم که چنین کاری را از کلیسای آمریکائی بعید میدانند!
اینکه وزیر خارجه آمریکا و طبقات مختلف جهان مسیحیت با سایرین همفکر شده، این حرکت را ناشایست و غیر اخلاقی دانستهاند، هرگز بخاطر درک صحیحشان از تعالیم دیانتهای ساخته و پرداخته کلیساهایشان نیست، بلکه پژواک تمدن، و انعکاس پیشرفت فکری و علمی جهان، و تأثر از مفاهیمی اسلامی چون؛ آزادی فکر و اندیشه، و جهالت و ناآگاهیشان به حقیقت دیانتهایشان است!
بر خلاف اسلام که به هر اندازه پیروانش عالمتر و آگاهتر و دانشورتر به قرآن و دین باشند، به همان اندازه چهرهای درستتر از اسلام را تقدیم میدارندتوهین به قرآن کریم در آمریکا، و دینشان آنها را از روز تولدش که با ندای "اقرأ" ـ بخوان ـ آغاز گشت، به آموختن و فراگیری علم و دانش تشویق میکند، و دانش را چنان منزلتی داده، که حتی سگ تربیت یافته و آموزش دیده را بر سگ جاهل و ویلگرد برتری داده! ( شکار سگ آموزش دیده را حلال، و شکار سگ نادان را حرام دانسته. ـ نگا: سوره/المائده، آیه/ 4 ـ). پیروان دیانتهایی چون مسیحیت و یهودیت هر اندازه دیندارتر و آگاهتر به دیانتهای ساختگی خود باشند، بهمان اندازه وحشی صفتتر و خونآشامتر و غیر انسانیتر میشوند!
چرا که عقیده یهودیت و مسیحیت در حقیقت ساخته و پرداخته کلیساهای روزگار سیاه تفتیش عقائد است که بنام دین و قانون آسمانی دروغ و خرافات و اوهام را بر مردم مسیحی تحمیل نموده، با علم و دانش در ستیز بود. کلیساهایی که نه تنهاتوهین به قرآن کریم توسط نیروی انتظامی ایران در جریات تخریب مدرسه دینی امام ابوحنیفه در بلوچستان کتابها بلکه خود دانشمندان را زنده زنده آتش زد! و به نام دین مردم را غلام زرخرید، و بنده حلقه بگوش خود ساخته مالیاتهای کمرشکن و دیکتاتوری هستی سوزی را بر آنها تحمیل نمود!
این مظاهر وحشت و ددمنشی چهره واقعی مسیحیت امروزی است. و آنچه را در افغانستان وعراق شاهد هستیم گواهی بر این مدعاست!..
حال اگر به جهان غرب نظری افکنده، خلاف آنچه رفت را مشاهده کنیم، دلیلی است بر فرارشان از دینی که به حق افیون ملتها بود. و برهانی است آشکار از ناآگاهیشان به دین و آرمانهای غیر انسانی آن...
البته با کمال تأسف و شرم باید اذعان کنم؛ درست چنین تصاویری زشت در جامعه اسلامی ما نیز مشاهده میشود! آنگاه که دین توسط برخی سودجو تحریف میگردد!

ولی مطلق فقیه تصوری است ساخته وپرداخته حوزه از "پاپ" ـ وکیل و نائب خدا و زبان او در میان توده!! ـ، "خمس" باجی که مردم باید به آخوند بپردازند، در سایه این دیکتاتوری دینی اوهام و خرافات و شرکیات و امام زاده‫‫سازیها  ‫‫سازیها ‫‫سازیها و قبرپرستیها به عنوان منبع درآمد طبقه روحانیت در جامعه رواج پیدا میکند، و آنگاه که مذهب بر کرسی حکومت چیره میگردد عمامهها و عمامهداران ـ همه فن حریف! ـ چون مور و ملخ ادارات دولتی و جان و مال و ناموس مردم را تصاحب میکنند
تعصب و کوراندیشی این چهره مسخ شده حقد و کینه را در دلها بارور کرده، کار بدانجا میرسد که قرآن پاک؛ کلام پروردگار یکتا، در زیر آوارهای مساجد اهل توحید، چون مسجد فیض مشهد، و مکاتب آموزش قرآن؛ چون مدرسه عظیم آباد زابل، تکه پاره گشته، تلف میشود!!..
پس دین مسخ شده چه نامش مسیحیت باشد، چه تشیع صفوی، بیانگر چهره ننگ مذهب فروشی است.
و در جامعههایی که دین مسخ شده ساخته و پرداخته مذهب فروشان حکم فرماست، بزرگترین نعمت الهی جهل و ناآگاهی افراد به آن دین یا مذهب است!
احیانا با خود میگویم، اگر خدای ناکرده، برادران شیعه ما در ایران، به مذهبشان روی آورده، با عقائد و افکار دینی خود آگاه شوند، چه فاجعهای ببار خواهد آمد، چه خونریزیها و جنایتهایی که سر بیرون خواهد آورد. وجب وجب میهن زیبای ما میشود کهریزکهایی که آخوند شهوتران در آن قضای حاجت کند. و در هر قدم خاک میهن آزادهیمان دادگاه تفتیش عقائدی سبز میشود تا هر عالم ودانشمند و موحد و قرآن شناسی را زنده بگور کند..
بیائید برای حفظ میهن عزیزمان، و برای حفظ جان و مال و ناموس هموطنانمان دعا کنیم: 
خدایا، بار الها، مالکا، ذوالجلالا، کریما، رحیما،... ملت ما را به مذهبشان بیگانهتر، و به اسلام و قرآنشان آگاهتر بگردان!...

هیچ نظری موجود نیست: