۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

عکس / کاخ ســیـاه شاهد به آتش کشیدن قــرآن

به گزارش خبرگزاري اهوران نيوزبه نقل از سـایـت دووربـین ؛ چند عکاس و فیلمبردار در نیویورک دور یک تروریست آمریکایی حلقه زدند تا جنایت او را به تصویر بکشند.
این تروریست آمریکایی،فندکی از جبیش بیرون آورد و در مقابل چشم کفار آمریکایی صفحاتی از کلام الله را آتش زد. جالب آن که پلیس در لحظات اول مداخله​ای نکرد اما بعد از آن که این تروریست آمریکایی عمل شنیع خود را انجام داد فقط او را از محل دور کرد.
انّا نحن نزلنا الذکر و انّا له لحافظون
اما کینه توزان عالم بدانند که با سوزاندن چند جلد از قرآن کریم به نیات پلید خود نخواهند رسید، بلکه لازم است تا تمام مسلمانان را بسوزانند، زیرا قرآن در قلب مسلمانان است.
مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین
ده​ها تصویربردار و عکاس و کفار آمریکایی با دوربین​های موبایل خود، صحنه این جنایت را ثبت کردند. خبرگزاری رویترز ، که خود از سریکان این جرم است ، نیز با انتشار تصاویری از این اهانت، عکس​هایی را منتشر کرد که در پشت سر این مرد پلاکاردی با عنوان " Real American Dont Burn Quran " قرار داشت تا شاید کمی از حساسیت ماجرا کم کند!این در حالی است که در روزهای قبل کشیش جونز که قصد داشت در 11سپتامبر قرآن کریم را به آتش بکشد، از تصمیم خود عقب​نشینی کرده بود.
تصاویر دیگری نیز از قرآن ​سوزی در آمریکا منتشر شده است از جمله، پاره کردن صفحاتی از قرآن کریم ، بنزین ریختن و آتش زدن قرآن و انداختن قرآن در منقل.

هیچ نظری موجود نیست: