۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

گلایه ی رسانه های رژیم از اربابانشان مبنی بر دروغ افکنی از عملیات اخیر مبارزین جنبش در سرباز بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری اهوران نیوز به نقل از آژانس خبری تفتان : رژیم آخوندی برای سر پوشیده نهادن عملیات جدید مبارزین دست به هر نیرنگی و مکری میزند ، که به طور واضح عیان و آشکار است و نیاز به بیان کردن نیست ، حتی بعضی از سایتهای و خبرگزاری های رژیم از بابت این دروغ افکنی به تنگ آمده و از اربابانشان گلایه کرده اند و روزنامه های و سایتهای رژیم تیتری را تحت عنوان بی تدبیری مسئولان امر در نحوه اعلان اخبار حادثه اخیر سرباز بلوچستان ، که به استحضار خوانندگان تفتان میرسانیم :

" با وجود آنکه نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان دیروز یکی از عملیات های موفق خود را طی چند سال اخیر رقم زدند اما اخبار ضد و نقیض منتشر شده از طرف مسئولین امر و گاها به نحوی تکذیب سخنان یکیدگر با رسانه ها راجع به عملیات دیروز بر علیه مبارزین ملت بلوچ ، ایجاد شبهه و تناقض برای مردم شده است .
اخبار متفاوت و گاها متانقض از طرف مسئولین امنیتی برای اطلاع رسانی از آخرین وضیعت عملیات دیروز و سلامت افسران دستگیری شده و همچنین ماهیت مبارزین نشان از یک بی تدبیری در نحوه اعلام خبر در اینباره می باشد .
در همین حال در ابتداء ساعت چهار و پنج دقیقه دیروز فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از افسران و آزاد شدن بقیه مزدوران و همچنین کشته شدن یک مبارز بلوچ خبر داد که در فاصله چند دقیقه بعد جلال سیاح معاون امنیتی استان نیز ضمن تایید خبر هلاکت یکی از افسران رژیم اینبار از شهادت 3 مبارز بلوچ خبر داد .
این در حالیست که پس از چندی خبرهلاکت یکی از افسران دستگیر شده رژیم توسط استاندار تکذیب شد .
همچنین در حالیکه از ابتدای عملیات دستگیری افسران بلند پایه رژیم در جاده سرباز معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان و معاون امنیتی وزیر کشور انتساب مبارزین را به جنبش مقاومت مذدمی جنداللخ رد کرده بودند فرمانده نیروی زمینی سپاه که نیروهای وی افسران دستگیرشده را آزاد کردند خبر داد که گروگانگیرها از طرفدران عبدالمالک ریگی هستند .
گفتنی است پخش اخبار متناقض مسئولین امنیتی و حتی به نحوی تکذیب کردن اخبار یکدیگر درباره عملیات اخبر جاده سرباز سبب ایجاد شبهه در میان افکار عمومی شده که به نظر می رسد با توجه به وضیعت مسایل امنیتی استان سیستان و بلوچستان و سرعت پخش شایعات در این مواقع باید نسبت به آن مسئولین امر تدبیر بیشتری داشته باشند . "

هیچ نظری موجود نیست: