۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

یک فرمانده ی آمریکایی : ایران منطقه ی خضرا در بغداد را بمباران می کند

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از المختصر: فرمانده ی نیروهای آمریکایی در بغداد و مناطق غربی عراق گفت : حملات اخیر در منطقه ی خضرا پیامی به جهان و سرمایه گذاران در پایتخت عراق دارد و آن پیام این است که "بغداد نا امن است" .

سرگرد رالف بیکر در یک نشست خبری در منطقه ی خضرا به خبرنگاران گفت : حملات اخیر با دقت بیشتری نسبت به گذشته انجام می شوند و این نشان می دهد که این افراد مسلح در ایران آموزش دیده اند و واضح است که آنها سفارت آمریکا و منطقه ی خضرا را به این خاطر مورد حمله قرار می دهند که به جهانیان بگویند که بغداد منطقه ی امنی نیست و امکان سرمایه گذای در آن وجود ندارد.

بیکر گفت : هدف از این حملات ، منع عراق از پیشرفت و عقب ماندگی اقتصادی است ، زیرا برخی از کشورها به عراق جنس و مواد غذایی صادر می کنند و یکی از این کشورهای ایران می باشد که با قیمتهای پایین به این کشور جنس صادر می کند تا این کشور نتواند از نظر اقتصادی رشد کند و پیشرفت کشور را کُند گرداند.

وی افزود : در طول هفته ی گذشته منطقه ی خضرا مورد 7 حمله قرار گرفته است و در طول یک ماه گذشته 30 بار این منطقه مورد حمله با موشک قرار گرفته است که بیشتر این موشکها به منازل مردم و آپارتمانهای مسکونی در این مناطق برخورد کرده است .

حزب عصائب اهل حق که از طرف ایران حمایت مالی و تسلیحاتی می شود اعلام کرد که حملات اخیر به منطقه ی خضرا کار آنها بوده است .

هیچ نظری موجود نیست: