۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

ادعای مضحک آمیز جلال سیاح سرکرده ی معاون امنیتی انتظامی رژیم

به گزارش خبر گزاری اهوران نیوز به نقل از آژانس خبری تفتان : رژیم آخوندی از عملیات غافلگیرانه مبارزین جنبش به هیبت آمده ، دست به دروغ افکنی انداخته و به هر نحوی میخواهد این عملیات را پوشیده نگه دارد تا بتوانند در رسانه های ادعای امنیت در بلوچستان را بکنند.
رژیم در این فکر است که چگونه به مبارزین اطلاع رسانی شده است که اتوبوس حامل افسران بلند پایه نیروی هوایی شکاری کنارک هستند .
رژیم باید بداند دستگاه اطلاعاتی و تجسسی مبارزین قوی بوده است که الحمدلله مبارزین توانسته اند در داخل اطلاعات رژیم نفوذ کنند و اطلاعاتی را کسب کنند .
در گذشته همچنین رژیم بعد از عملیات تاریخی تاسوکی بسیاری از سرکرده های خود را به اتهام همکاری با مبارزین جنبش اخراج کرده بود و به آنها تهمت زده بود که شما به مبارزین وقت و خروج سران را اطلاع دادید تا به خوبی و سر وقت عملیات کنند .
حالا رژیم در تعجب است چطور مبارزین دانسته اند که اتوبوس حامل افسران بلند پایه رژیم است و مبارزین به آسانی توانسته افراد دستگیر شده را به کوهستانهای بلوچستان انتقال دهند.
جلال سیاح سرکرده ی امنیتی استانداری رژیم گفته است که اگر این عملیات را مبارزین انجام داده اند ، چرا سر وقت اطلاع رسانی نکرده اند و همچنین به دروغ هایش کفایت نکرده و ادعا کرده که مبارزین به قصد اخاذی چنین عملیاتی را انجام داده اند
کاربری در آژانس خبری تفتان درجواب معاون امنیتی استانداری رژیم که گفته است مبارزین به قصد اخاذی چنین عملیاتی را انجام داده اند این چنین نوشته است :
اين جنایتکار !! ( برادران سانديس خور ) به اون مخ نداشته اش فشاري مي آورد تا کمي اين دروغ هاش , طبيعي برسه بد نبود
اگر اينها راهزن بودند چرا به بقيه مسافران کاري نداشته اند ؟ مگر ادعا نميکند که اينها براي راهزني جلوي اتوبوس را گرفته اند ؟ پس چرا خبري از اخاذي از مسافران نشده ؟
در ضمن مگر اين رژيم اعلام نکرد با گرفتن امیر عبدالمالک , همه ی جنبش از بين رفته ؟ مگر اينها ادعاي امنيت در بلوچستان نميکنند ؟
در واقعيت تا زماني که امور داخلي استان دست خود بلوچ ها نباشد بلوچستان جاي امني براي عوامل رژيم نخواهد بود حالا هي بعضي ها رجز بخوانند.

هیچ نظری موجود نیست: