۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

آزاد استاندار رژیم آخوندی در بلوچستان ، روسای و ریش سفیدان ملت بلوچ را تهدید کرد

آزاد روسای و ریش سفیدان ملت بلوچ را تهدید کرد
به گزارش آژانس خبری تفتان : بعد از گسترش عملیات استشهادی بر خلاف مزدوران رژیم آخوندی در بلوچستان ، ترس و واهمه ی عملیات استشهادی مزدوران رژیم آخوندی را فرا گرفته است ، همانطور که چند روز پیش خبرنگار تفتان از ثبت نام 5 جوان جدید و تازه نفس برای عملیات استشهادی گفته بود .
این خبر آزاد استاندار جنایتکار رژیم آخوندی را بر آن داشت که روسای و ریش سفیدان قبائل را جمع کرده و هشدار داد کسانی که عملیات استشهادی بر خلاف پاسداران انجام داده اند ، شکی نیست که مردم بلوچ و اهل سنت بوده اند و همچنین سران قبائل را تهدید کرد که اگر از قبیله ای جوانی عملیات استشهادی کند ما با رییس قبیله به سختی برخورد خواهیم کرد و از آنها خواست بر خلاف عملیات استشهادی تبلیغات گسترده کنند.
در پایان بر ریش سفیدان منت نهاد و خواهش کرد به هر نحوی شده از رفتن جوانان به کوهستانهای بلوچستان و شمولیت به مبارزین جنبش مقاومت جلوگیری نمایند.
در آخر ترس و دستپاچگی آزاد را فرا گرفته بود ، خواهان سرکوب بیشتر ملت بلوچ شد و اعتراف کرد که مبارزین میخواهند بلوچستان را پایگاهی برای خود بسازند و ما بوسیله ی نیروهای سرکوبگر سپاه و بسیج و انتظامی اجازه نمیدهیم.

هیچ نظری موجود نیست: